خرید ارزان ترین سی پی های کالاف دیوتی با آسان جم

خرید ارزان ترین سی پی های کالاف دیوتی با آسان جم

وب سایت هایی که سی پی کالاف دیوتی می فروشند ملاک های بسیاری برای قیمت گذاری بر روی این ارزها قرار داده اند. پس نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها تعیین کرد. اما می توانید خرید ارزان ترین سی پی های کالاف دیوتی را با آسان جم تجربه کنید. شما گروه بندی های متفاوتی از سی پی را می توانید در این وب سایت ببینید و با توجه به نیاز خود ارزان ترین و بهترین را خریداری کنید.

خرید ارزان ترین سی پی های کالاف دیوتی با آسان جم

معرفی کلی  Call of duty

بازی کال اف دیوتی یک بازی سبک اکشن است که برای همه گیمرها فضای جنگی را تداعی می کند. ابتدا این بازی برای کنسول هایی مانند پلی استیشن تولید شد. بعد از آن گیمرهای بسیاری از این بازی استقبال کردند. شرکت تولید کننده این بازی تصمیم گرفت تا سبک آن را افزایش دهد. در نتیجه آن را برای موبایل طراحی کرد و بازی  Call of duty mobile را در نرم افزار گوگل پلی قرار داد.

 

سی پی رایج ترین ارزی که در بازی کالاف دیوتی موبایل قابل اجرا شدن است. در بازی ها از این ارز می توانید برای موارد بسیاری استفاده نمایید. سی پی به شخصیت بازی و کاراکتر این اجازه را می دهد که بتواند لباس یا سلاح بخرد. در این صورت می توانید در مقایسه با رقیبان خود در چند رتبه بالاتر قرار بگیرید.

 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی یکی از حرفه ای‌ترین بازی‌ها در بین بازی‌های تفنگی و اکشن موبایل است که میلیون‌ها نفر روزانه مشغول بازی آن هستند. در این بازی برای داشتن اسکین‌های پریمیوم و تجهیزات پیشرفته نیاز به استفاده از سی پی کالاف دیوتی دارید. برخی از بازیکنان که دوست دارند در محیط بازی که انجام می دهند، زیبا تر و حرفه ای تر ظاهر شوند. بنابراین با تمام قوا می خواهند در بین رقبای خود پیشرفت کنند و برنده باشند.

 

به همین دلیل با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و تهیه تجهیزات گوناگون، برای خود درمیان رقبا جایگاه بالایی را فراهم می‌کنند. اگر شما هم رقابت کردن را دوست دارید و منتظر این هستید که بتوانید از اسکین‌های جدید، تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته استفاده نمائید، پس برای خرید سی پی کالاف دیوتی دست به کار شوید.

 

ما پیشنهاد می‌کنیم خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود را با قیمت مناسب و ارزان از وب سایت ما تهیه کنید تا با افزایش سی پی خود در بازی، به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

امکانات خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

• ارتقا و خرید سطح انواع اسکین خاص و اپیک برای شخصیت ها

• خرید و بالابردن سطح انواع مدل های تجهیزات جنگی خاص

• ارتقا مهارت های هر شخصیت وسطح توانمندی های آن

• ایجاد خصوصی کردن کاراکتر انتخابی از زوایای مختلف

• اپیک جهت افزایش سطح بازی و ادامه دادن آن با تمام قدرت و خرید ملزومات لازم

• توسط بازیکن خرید کردن بتل پس مناسب با هر سیزن و پیش روی درست در مراحل مختلف

• افزایش ارزشمندی اکانت خود برای فروش

 

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در مطالب بالا گفته شد یکی از مهم ترین معیار پیشرفت در بازی کالاف دیوتی موبایل، سی پی می‌باشد. بنابراین با دانستن مزیت های خرید این ارز می‌توانید پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کنید و با بازیکنان قدرتمند این بازی بجنگید.

 

بیشتر بازیکنان این بازی از اهمیت مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اطلاعی ندارند و ممکن است تمایل داشته باشند از آن استفاده کنند. اگر مایل هستید از این بازی لذت ببرید و حرفه ای تر شوید مزایای خرید سی پی را ما برای شما توضیح می دهیم:

 

1. ایجاد بازی در حالت ویژه و پرمیوم

2. استفاده از سلاح های پیشرفته و جذاب

3. فعال‌کردن اسکین‌های حرفه ای و جذاب

4. ایجاد بازی در نقشه‌های متفاوت

5. افزایش قدرت جنگیدن با رقبا

 

کاربرد سی پی کالاف دیوتی موبایل

شما میتوانید برای شخصیت خود مهمات، لباس مناسب و سلاح های پیشرفته برای محیط مبارزه از قسمت فروشگاه (Store) داخل بازی با سی پی، Call of Duty  خریداری کنید. تنها راه خرید سلاح ها و اسکین ها بخش Call of Duty Point است.

 

زمانی که می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید، بهتر است که در سطح های بالای بازی از سلاح های پیشرفته استفاده کنید. معمولا برای بالا بردن سطح هیجان بازی، شما باید به روز ترین اسکین ها و جدید ترین اسلحه ها را از طریق سی پی کالاف دیوتی خریداری کنید.

 

CP مانند یک راه میانبر برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما و برای هیجان انگیز تر کردن بازی قرار داده شده است. همچنین شما برای شرکت در گردونه شانس با داشتن 80 سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در این گردونه شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید.

 

آیا سی پی را حتما باید خرید؟

روش های بسیاری برای به دست آوردن سی پی در بازی کالاف دیوتی وجود دارد اما همه آن روش ها به شدت وقت زیادی می برند و در بعضی از موارد هم پیش می آید که مقدار کمی سی پی به شما تعلق خواهد گرفت که عملا این شرایط کمی سخت گیرانه خواهد بود.

 

شما اگر برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود مصمم هستید در این  وب سایت می توانید بهترین و ارزان ترین را خریداری نمائید.

 

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین روش هایی است که در مدت زمان کم می توان به وضعیت قابل استنادی رساند. علاوه بر آن شما زمانی می توانید خرید کنید که به عنوان کاربر ایرانی، کارت اعتباری خارجی داشته باشید.

 

پس شما باید برای چنین خدماتی که می خواهید دریافت کنید از سایت های واسطه ایرانی استفاده کنید تا بتوانید در بازی کالاف دیوتی حساب کاربری خود را به خوبی شارژ کنید. زمانی که شارژ انجام شد می توانید با استفاده از سی پی های به دست آمده، امکانات قابل توجه ای را برای کاراکتر خود آزاد کنید. در خصوص خرید سی پی کالاف ارزان میتوانید از طریق سایت آسان جم بسته مد نظر خود را انتخاب کرده و در کمترین زمان اکانت شما شارژ می شود.

خرید ارزان ترین سی پی های کالاف دیوتی با آسان جم

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی، چه ویژگی‌هایی دارد

سی پی مخفف کلمه‌ Call of Duty Point و ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی می باشد. سی پی این بازی قابلیت های فراوانی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

• بازیکنان می توانند با استفاده از سی پی کالاف دیوتی از امکانات زیادی که در بازی موجود است استفاده کنند.

 

• گیمر می تواند گزینه های مورد نظر خود را خریداری کند و یا گزینه های قبلی خود را آپدیت کند.

 

• گیمر می تواند با استفاده از سی پی سطح توانایی ها و مهارت های خود را افزایش دهد و به مرحله های بالاتر برود.

 

• با استفاده از این ارز می توانید مود های متنوعی که در بازی وجود دارد مانند مولتی پلیر، بتل رویال و مود زامبی را انتخاب نمایید.

 

• با استفاده از این مودها که تجربه های خاصی را برای بازیکنان به همراه دارد باعث می شود از بازی کردن با کالاف دیوتی لذت زیادی ببرید.

 

• شخصیت هایی که شما در این بازی می توانید از آن ها استفاده کنید، هر کدام از آن ها قابلیت هایی دارند که می توانند به مرحله های بالاتر رفتن شما در بازی کالاف دیوتی کمک کنند.

 

• با شخصی سازی کردن شخصیت های گفته شده قابلیت های شخصیت خود را بالا می برید و می توانید حرفه ای تر در میدان نبرد بازی کنید.

 

• برای خرید این شخصیت ها و قابلیت های آن ها از سی پی که پول داخل بازی محسوب می شود استفاده کنید.

 

چطور سی پی کالاف دیوتی ارزان را بخریم

• یکی از روش های خرید سی پی این است که تمام عملیات خرید تا دریافت توسط خود شخص یا همان گیمر انجام می گیرد.

 

• روش دیگر این است که اگر خود بازیکن یا همان شخص بخواهد خرید کند باید طبق مراحلی که گفته شده پیش رود یعنی توسط برنامه در بازی صورت می گیرد.

 

1. در ابتدا با توجه به ریجن اکانت گوگل خود، یک عدد گیفت کارت خریداری کنید.

 

2. گیفت کارت خود را باید در قسمت  (Redeem)فعال کنید. دقت کنید زمان اجرای بازی، از اکانتی استفاده کنید که پول را در آن واریز کرده‌ اید. (ای پی باید به جز ایران باشد)

 

3. سپس وارد بازی کالاف دیوتی شوید.

 

4. به بخش Storeرفته، وارد قسمت COP Pointشوید و آنجا یکی از سی پی های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

شما با خرید سی پی ارزان برای بازی کالاف دیوتی موبایل خود می توانید بهترین بازی را برای خود رقم بزنید.

جدیدترین مطالب