بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را بشناسید

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را بشناسید

هتل های مشهد به خاطر توریستی بودن این شهر از تعداد و تنوع زیادی برخوردارند که در میان آنها بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا جزو اماکن اقامتی محبوب از نظر مسافران می باشند. این هتل ها جزو شاخص ترین هتل های 4 ستاره کشور محسوب شده و با فراهم آوردن محیطی دلنشین و امکانات و خدمات بی نظیر و به روز، اقامتی خاطره انگیز و اوقاتی خوش را برای زائران و مسافران به ارمغان خواهند آورد. اگر قصد اطلاع از قیمت هتل در مشهد و همچنین رزرو هتل های مشهد را دارید می توانید به سامانه اقامت 24 مراجعه کنید.

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را بشناسید

هتل الماس 1

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا هتل الماس 1 است. هتل الماس در سال 1392 افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. تمامی معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا در این هتل در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند اقامتی به سادماندنی را تجربه کنند. این هتل لوکس و مجلل که در لیست هتل های مشهد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد، در حدفاصل امام رضا 4 و 6 و در فاصله بسیار نزدیک با حرم مطهر رضوی قرار دارد و زائران می توانند به راحتی جهت زیارت بارگاه مقدس امام هشتم(ع) به حرم این حضرت مشرف شوند.

 

اتاق ها هتل الماس یک

این هتل لوکس 9 طبقه دارای 163 باب اتاق و سوئیت لاکچری مجهز و دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی می باشد. برخی از این اتاق ها از چشم انداز بی نظیر حرم امام رضا (ع) برخوردارند که یکی از مزیت های اصلی این هتل محسوب می شود. در تمامی اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، کانکت چهار نفره و پنج نفره و سوئیت های وسیع و دلباز امکانات و خدماتی نظیر روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق و … فراهم شده است تا زائران لحظات آرامش بخش و اقامتی راحت را تجربه کنند.

 

امکانات و خدمات ویژه

در میان هتل های مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارند، هتل 4 ستاره الماس 1 به خاطر فراهم کردن امکانات و خدمات ویژه و بی نظیر زبانزد عام و خاص است. چندین رستوران با سرو انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ، سالن ها و تالارهای چند منظوره شیک، مجموعه ورزشی مجهز، فروشگاه و مرکز خرید، کافی شاپ مدرن، چایخانه سنتی، اتاق بازی و … از مهمترین این امکانات محسوب می گردند.

 

هتل جواد

یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا که جزو هتل های نزدیک حرم مشهد نیز محسوب می گردد می توان هتل جواد را نام برد. این هتل 4 ستاره لوکس در سال 1391 افتتاح گردید و به عنوان نزدیکترین هتل 4 ستاره به بارگاه مقدس امام هشتم (ع) میزبان زائران این حضرت می باشد. قرار گرفتن در نبش خیابان امام رضا 3 موجب شده مهمانان این هتل دسترسی راحتی به حرم داشته باشند و لذت سفر آنها با زیارتی آسان و دلنشین دو چندان گردد.

 

اتاق های هتل جواد

هتل 8 طبقه جواد که در لیست هتل های مشهد از جایگاه ویژه ای برخوردار است دارای 105 باب اتاق و سوئیت لوکس و بسیار شیک می باشد. برخی از این اتاق ها دارای چشم انداز بی نظیری از حرم ملکوتی ثامن الائمه هستند و برخی دیگر نمای شهر مشهد را به مهمانان خود هدیه می دهند. در تمامی اتاق های یک تخته، دو تخته، ملل سبک فرانسوی، ملل سبک مراکشی، ملل سبک ایتالیایی، ملل سبک انگلیسی، هانی مون و سوئیت های مجلل هتل 4 ستاره جواد بهترین تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده و خدمات کم نظیری برای رفاه حال بیشتر و رضایت خاطر مهمانان فراهم شده است.

 

امکانات و خدمات ویژه

در لیست هتل های مشهد اگر به دنبال بهترین هتل 4 ستاره نزدیک به حرم هستید که از امکانات و خدمات فوق العاده ای برخوردار باشد، قطعا به نام هتل جواد برمی خورید. از مهمترین امکانات و خدمات ویژه ای که این هتل لوکس برای مهمانان و زائران فراهم آورده می توان به چند رستوران با سرو انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ، کافی شاپ لوکس و مدرن، چایخانه سنتی، سونا و جکوزی، سالن ورزشی مجهز و … اشاره نمود.

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را بشناسید

هتل فردوس

هتل فردوس با واقع شدن در نبش خیابان امام رضا 8 را می توان جزو بهترین هتل های 4 ستاره مشهد نزدیک حرم در نظر گرفت که اقامتی رویایی و دلنشین را برای زائران و مسافران فراهم می کند. این هتل 4 ستاره مجلل علاوه بر نزدیکی به حرم، از دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و مراکز خرید و جاهای مهم مشهد اطراف حرم نیز برا برخوردار است. هتل فردوس در سال 1389 ساخته شده و شما می توانید برای رزرو هتل به سامانه اقامت 24 مراجعه کنید و با مشاهده اطلاعات کامل، این هتل را برای اقامتی خاطره انگیز انتخاب نمایید.

 

اتاق های هتل فردوس

ساختمان هتل فردوس دارای 10 طبقه و 98 باب اتاق و سوئیت بسیار راحت و شیک است. تنوع اتاق ها در این هتل 4 ستاره خیابان امام رضا زیاد بوده و زائران می توانند مناسبترین اتاق را برای تجربه اوقات خوش و اقامتی آرام انتخاب کنند. این اتاق ها و سوئیت ها دارای امکانات و خدمات بی نظیری همچون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، اینترنت پرسرعت و رایگان، پاورسوئیچ و … می باشند.

 

امکانات و خدمات ویژه

اگر هنگام رزرو هتل مشهد هتل 4 ستاره فردوس را انتخاب کنید می تواندی در مدت زمان اقامت خود در این هتل 4 ستاره از خدمات و امکانات شگفت انگیزی برخوردار گردید. این امکانات و خدمات مطابق با استانداردها و معیارهای روز صنعت هتلداری جهت جل رضایت خاطر مهمانان عزیز فراهم شده است.

 

هتل رفاه

یکی از جدیدترین و بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا، هتل رفاه است که در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که در خیابان امام رضا 12 واقع شده فاصله ای 650 متری یا هشت دقیقه ای با حرم مطهر دارد و مهمانان آن می توانند به راحتی برای زیارت امام هشتم به بارگاه ملکوتی ایشان مشرف شوند.

 

اتاق های هتل رفاه

این هتل لوکس دارای ساختمانی 16 طبقه با 115 باب اتاق و سوئیت متنوع می باشد که از طراحی جذاب و تجهیزات کاملی برخوردارند. این هتل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت افرادی که به صورت گروهی با خانواده یا دوستان خود به مشهد مقدس سفر می کنند، در نظر گرفت. زیرا دارای سوئیت های مجلل و اتاق هایی وسیع و دلباز (اتاق کانکت) با ظرفیت تعداد مسافر بالا هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات و خدمات ویژه تری برای مهمانان در نظر گرفته شده که اقامتی به یادماندنی را به ارمغان خواهند آورد.

 

امکانات و خدمات ویژه

آن دسته از مسافران و زائرانی که هتل 4 ستاره رفاه را انتخاب می کنند می توانند از امکانات و خدمات ویژه و درجه یک مانند استخر، سونا، جکوزی، رستوران مدرن، کافی شاپ لوکس، چایخانه سنتی، تشریفات ویژه، خانه داری، لاندری، باربری، فضای سبز دلنشین، صندوق امانات، گشت نمیروزی، رستوران شگفت انگیز بام در طبقه آخر و … بهره مند گردند.

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را بشناسید

هتل الماس نوین

هتل الماس نوین جزو بهترین هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 1396 در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم در خسابان امام رضا 9 افتتاح گردید. این هتل لوکس و مجلل جزو هتل های نزدیک به حرم محسوب می گردد که با معماری جدید و طراحی مدرن و فراهم آوردن واحدهای اقامتی با بهترین امکانات و خدمات اقامتی خوش و به یادماندنی را برای زائران و مسافران رقم می زند.

 

اتاق های هتل الماس نوین

ساختمان هتل الماس نوین مشهد دارای 16 طبقه و 123 باب اتاق و سوئیت در قالب اتاق های یک تخته، یک تخته فولبرد، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، کانکت پنج نفره و سوئیت های گاردن فولبرد، رویال بک خوابه و دو نفره امپریال می باشد. این واحدهای اقامتی از محیطی دلنشین و دلاز برخوردار بوده و تمامی تجهیزات و امکانات انها جزو بهترین ها و با کیفیت ترین برندها می باشند.

 

امکانات و خدمات ویژه

هتل 4 ستاره الماس نوین به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم مطهر رضوی سعی نموده با در نظر گرفتن امکانات و خدمات ویژه و کم نظیر لحظات آرام و اقامتی راحت را برای مهمانان خود فراهم کند. شما می توانید در رستوران های شیک این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با طعمی لذیذ و کیفیتی بالا که توسط بهترین آشپزان حرفه ای ارائه می شوند نوش جان کنید.

 

سالن کنفرانس و تالار چند منظوره این هتل نیز بهترین گزینه برای برگزاری مراسمات مختلف محسوب می شوند زیرا ازچیدمان جذاب و تجهیزات به روز و خدمات کاملی برخوردارند. از دیگر امکانات و خدمات ویژه این هتل 4 ستاره می توان به استخر، سالن ماساژ، جکوزی، مرکز خرید، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آتلیه، فضای سبز و … اشاره نمود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب