هتل های چالوس؛ بهترین هتل ها با قیمت های استثنایی در انتظار شماست

هتل های چالوس؛ بهترین هتل ها با قیمت های استثنایی در انتظار شماست

هتل های چالوس به دلیل اینکه در شهری گردشگری و توریستی هستند انواع مختلفی پیدا کرده اند تا گزینه های اقامتی پیش روی مسافران متنوع باشند. سفر به چالوس به دلیل طبیعت بسیار زیبا که ترکیبی از کوه، جنگل و دریاست همیشه لذت بخش است مخصوصا اگر در فصل بهار به این منطقه سفر کنید. شهر چالوس نه فقط به خاطر ساحل و دریای آرامش بخش آن بلکه به خاطر جاذبه های تفریحی، گردشگری و طبیعی آن هر ساله شاهد میلیون ها گردشگر از سراسر کشور است. در ادامه لیست هتل های چالوس را خواهید دید که می توانید براساس بودجه و نیاز خود بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های چالوس هستید، اقامت 24 با بیشترین تخفیف در تمام طول سال همراه شما خواهد بود.

هتل های چالوس؛ بهترین هتل ها با قیمت های استثنایی در انتظار شماست

بهترین هتل های چالوس کدامند؟

هتل های شهر چالوس از 5 ستاره و لوکس تا تک ستاره و اقتصادی تنوع بالایی دارند. برخی از این هتل ها نه تنها امکانات و قیمت مناسبتری ارائه می کنند بلکه دسترسی خوبی هم به جاذبه های مختلف شهر چالوس دارند. بر همین اساس ما هتل های خوب چالوس را براساس درجه کیفیت تقسیم بندی کرده ایم و در هر مورد به بهترین نمونه ها اشاره نموده ایم. با معرفی هتل های چالوس براساس رضایت مسافران و درجه کیفی خدمات با ما همراه باشید.

 

هتل های پنج ستاره چالوس

هتل های 5 ستاره چالوس در بین لوکس ترین و بهترین هتل های 5 ستاره شهرهای شمالی کشور هستند. این هتل ها از لحاظ میزان خدمات و تنوع امکانات در سطح بسیار عالی قرار دارند:

• هتل آزادی خزر چالوس

هتل آزادی خزر (هایت خزر) از هتل های درجه یک چالوس بوده و بین هتل های شهرهای شمالی یکه تاز است. با توجه به اینکه جنگل های هیرکانی دورتادور این هتل قرار گرفته اند و با دریا و کوه هم چند متر فاصله دارد جزو بهترین هتل های جنگلی چالوس است. این هتل 5 طبقه با 163 اتاق با ظرفیت 2 تا 4 نفره پذیرای گردشگران است. دسترسی نزدیک به جاذبه های گردشگری مختلف، رستوران چشم انداز با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 164 خودرو، اینترنت لابی، آسانسور، کافی نت، جکوزی، فروشگاه، مرکز خرید، سالن بیلیارد و غیره تنها بخشی از امکانات کلی هتل 5 ستاره پارسیان آزادی خزر چالوس است. اتاق ها نیز همگی فوق امکانات هستند تا اقامتی رویایی برای شما رقم بزنند.

 

آدرس هتل آزادی خزر چالوس: نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

 

• هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از هتل های تاپ چالوس با منظره ای رو به جنگل در شهرک توریستی نمک آبرود، هتل ونوس پلاس است. این هتل نوساز بوده و از جدیدترین خدمات هتلینگ و امکانات برای خدمات رسانی استفاده می کند. هتل ونوس پلاس 10 طبقه با 154 اتاق با ظرفیت 2 تا 4 نفره پذیرای شما عزیزان است. هتل ونوس پلاس چالوس فاصله نزدیکی با جاذبه های گردشگری مختلف این شهر دارد. رستوران ونوس با ظرفیت 270 نفر، سالن ویدئو کنفرانس، پارکینگ و اینترنت لابی رایگان با ظرفیت محدود، استخر، چایخانه سنتی، جکوزی، بیلیارد، سالن ورزشی و بدنسازی، لاندری، ماساژ، کافی شاپ و غیره تنها بخشی از ده ها امکانات لوکس و لاکچری این هتل بسیار زیباست. هتل ونوس پلاس از هتل های معروف در چالوس است که با امکانات کامل اتاق ها و رو به جنگل و زیبایی بی نظیر و خاص خود توجه بسیاری از گردشگران را جلب نموده است.

 

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس: شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار

هتل های چالوس؛ بهترین هتل ها با قیمت های استثنایی در انتظار شماست

هتل های چهار ستاره چالوس

هتل های معروف چالوس با 4 ستاره کیفی تعداد زیادی ندارند اما هتل کاخ امیران از هتل های لوکس چالوس به تنهایی این خلأ را جبران کرده است. هتل 4 ستاره امیران از سال 98 فعالیت خود را شروع کرده و از همان ابتدا بهترین تجهیزات و امکانات را برای خدمات دهی انتخاب نمود. طراحی لوکس و بسیار زیبای کاخ امیران نه تنها آن را در دسته بهترین هتل های 4 ستاره چالوس بلکه در شمال کشور قرار داده است.

 

هتل کاخ امیران از هتل های عالی چالوس با 53 اتاق در 2 طبقه طراحی شده که ظرفیت آنها از یک تا 7 نفر متغیر است. تمامی اتاق ها فول امکانات بوده و آسایش و رفاه را به معنای واقعی فراهم می کنند. دسترسی هتل کاخ امیران چالوس به تمامی نقاط شهر مناسب بوده و با رستوران مخصوص خود ظرفیت پذیرایی از 60 نفر را دارد. پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، اینترنت رایگان، سالن بیلیارد، کافی شاپ، فضای سبز و غیره بخشی از خدمات بی بدیل این هتل رویایی است. یقینا باید هتل کاخ امیران را از زیباترین هتل های چالوس در نظر گرفت.

 

آدرس هتل کاخ امیران: به طرف کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ، جنب کاخ مادر

 

هتل های سه ستاره چالوس

از جمله هتل های خوب در چالوس که هم امکانات خوبی دارند و هم با قیمت مناسب خود با بودجه بسیاری از گردشگران تناسب پیدا کرده اند، هتل های 3 ستاره چالوس هستند. دو مورد از بهترین هتل های شهرستان چالوس با درجه کیفی 3 ستاره را معرفی می کنیم.

 

• هتل ملک چالوس

این هتل سه ستاره که در سال 90 بازسازی شده در منطقه ای کاملا سرسبز و بین چالوس و نوشهر قرار دارد و دسترسی آن به دریا و سایر نقاط شهر بسیار عالی است. هتل ملک دو طبقه طراحی شده و با 43 اتاق از نوع اتاق دو تخته تا پنج تخته اماده رزرو برای سفرهای شما عزیزان است. تمامی امکانات لازم برای شما تدارک دیده شده تا خاطره ای خوش رقم بزنند.

 

رستوران آلاچیق سنتی هتل ملک چالوس با ظرفیت 80 نفر را اصلا از یاد نخواهید برد. اینترنت رایگان، استخر، پارک کودک، سالن بیلیارد، کافی شاپ، خدمات تور، مینی بار، سالن اجتماعات 500 نفره و غیره همگی در جهت جلب رضایت حداکثری شما هستند.

 

آدرس هتل ملک چالوس: بلوار چالوس به نوشهر

 

• هتل کوروش چالوس

هتل کوروش از هتل های زیبا، خوش ساخت و مدرنی است که آخرین بار در سال 97 بازسازی شد تا به کمک تجهیزات و امکانات جدید به مکان اقامتی دلپذیری برای گردشگران تبدیل شود. این هتل 2 طبقه با 90 اتاق با ظرفیت 2 تا 5 نفره آماده رزرو است. دسترسی نزدیک به مرداب هسل، تله کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و غیره باعث محبوبیت زیاد هتل سه ستاره کوروش شده است. اتاق ها تمامی امکانات لازم را دارند و توانسته با رستوران و پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و استخر، بالکن و ویوی عالی به سمت طبیعت لبخند رضایت را بر لبان مسافران بنشاند.

 

آدرس هتل کوروش چالوس: كيلومتر ۲ جاده چالوس به نوشهر

هتل های چالوس؛ بهترین هتل ها با قیمت های استثنایی در انتظار شماست

هتل های دو ستاره چالوس

هتل های دو ستاره چالوس بیشتر به فرم هتل آپارتمان هستند. مزیت بزرگ هتل آپارتمان ها بزرگتر بودن فضای اتاق و مناسب بودن برای جمع و دورهمی های خانوادگی است. در ادامه بهترین هتل های دو ستاره و هتل آپارتمان های شهر چالوس را معرفی می کنیم:

 

• مجتمع جهانگردی چالوس

مجتمع جهانگردی چالوس از هتل های با کیفیت و دو ستاره به فرم ویلایی با 34 اتاق مجلل (با ظرفیت 2 تا 5 نفره) است. این مجتمع ویلایی از هتل های لب دریا چالوس است که دسترسی خوبی هم به پارک جنگلی فین و مجتمع توریستی نمک آبرود و سایر نقاط گردشگری دارد. پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز، تاکسی سرویس اختصاصی و پارک کودک به همراه اتاق هایی با امکانات کافی از ویژگی های مهم این مجتمع ویلایی است.

 

آدرس مجتمع جهانگردی چالوس: کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج، روبه روی پارک فین

 

• هتل آپارتمان فلامینگو چالوس

از جمله هتل آپارتمان ها و مجموعه های اقامتی تازه ساخت و مدرن چالوس، هتل آپارتمان فلامینگو است که در 7 طبقه با 20 اتاق پر از امکانات، با ظرفیت 2 تا 6 نفر آماده پذیرایی است. هتل آپارتمان فلامینگو چالوس از هتل های نزدیک دریا چالوس است که با امکاناتی مثل رستوران با ظرفیت 400 نفر، پارکینگ اختصاصی و رایگان، اینترنت لابی رایگان، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس و فضای سبز در اختیار شماست.

 

آدرس هتل آپارتمان فلامینگو: انتهای خیابان راه دریا، سمت راست به سمت فرج آباد، سه راه موج

 

• هتل ساحلی نارین

از هتل های ساحلی چالوس با دو ستاره کیفی که در سال 94 افتتاح شده و نویدبخش امکانات جدید و مناسب برای شماست. این هتل دو طبقه با 20 اتاق با ظرفیت های 2 تا 4 نفر، امکاناتی کاملا در حد انتظار و رضایت بخش و طراحی عالی مورد پسند مسافران قرار گرفته است. از جمله امکانات کلی هتل می توان به رستوران اختصاصی 80 نفره، پارکینگ و اینترنت لابی رایگان، تاکسی سرویس، لاندری، ترانسفر رفت و برگشت، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

 

آدرس هتل ساحلی نارین: دو کیلومتری نمک آبرود، بعداز پل هیچرود، روبروی بانک صادرات

 

رزرو آنلاین هتل های چالوس

چگونه در چالوس هتل رزرو کنیم؟ برای رزرو بهترین هتل های ساحلی چالوس، از هتل آزادی خزر 5 ستاره گرفته تا هتل ساحلی نارین 2 ستاره اقامت 24 را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال رزرو هتل به شکل ساده، سریع و مقرون به صرفه در بهترین و مجلل ترین و یا اقتصادی ترین گزینه ها هستید، اقامت 24 در تمام طول سال با بیشترین میزان تخفیف در کنار شماست.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب