معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

یکی از تفریحات مردم شهر مشهد، رفتن به رستوران ها و فست فودهای با کیفیت این شهر و استفاده از غذاهای بسیار باکیفیت آنهاست. مردم این شهر به غذایی که میل می کنند و میزان کیفیت آن توجه زیادی دارند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد بر این باورند که هیچ شهری مثل مشهد، فست فودها و پیتزا فروشی های باکیفیتی ندارد و سرآشپزهای مشهد از بهترین آشپزها هستند.

 

اگر در این شهر ساکن هستید، حتماً می دانید که شمار پیتزافروشی های معروف مشهد بسیار زیاد هستند و این آمار هر روز نیز در حال افزایش است. زیرا همانطور که گفتیم صرف یک وعده غذایی در رستوران جزء تفریحات مردم این شهر است. در هر کجای مشهد را که نگاه کنید، فست فودهای مجلل و شیکی به چشم می خورد که همه آنها پیتزا را به عنوان وعده غذایی اصلی سرو می کنند. مهم ترین بخش مشهد در ارائه این غذاها بلوار وکیل آباد است.

 

با گذر از این بلوار بزرگ در هر دو طرف، فست فودها و رستوران های زیادی را می بینید که انتخاب آن واقعاً دشوار است. چرا که همه آنها تقریبا دارای فضای بسیار زیبا و غذای با کیفیتی هستند. در ادامه شما را با معروف ترین پیتزا فروشی های این شهر آشنا خواهیم کرد. اگر برای تعطیلات عید نوروز به شهر مشهد، مسافرت می کنید، از مراجعه به این فست فودها هرگز غافل نشوید. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

چرا فست فود در مشهد؟

بسیاری از مسافران زمانی که به مشهد سفر می کنند به دنبال شیشلیک ها و کباب های معروف مشهد هستند و همیشه این نوع غذا را میل می کنند. امروز در اینجا آمده ایم به شما بگوییم که لازم نیست در مشهد تنها به دنبال کباب باشید، چرا که پیتزافروشی های معروف مشهد می تواند یک گزینه بسیار ایده آل برای شما جهت صرف یک غذای متفاوت باشد.

 

اگر طعم غذاهای فست فودی را دوست دارید و به دنبال کشف طعم جدیدی از این غذا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم در مشهد حتماً به یکی از فست فودهایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم بروید. شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که چرا در مشهد باید فست فود را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین دلایل آن این است که طعم فست فود به خصوص پیتزا در این شهر با سایر شهرها اندکی متفاوت است.

 

در طبخ پیتزا از روش هایی استفاده می شود که به هنگام خوردن این غذا، حس تازگی غذا و عطر و بوی آن شما را راضی خواهد کرد. سرآشپزهای مشهدی، با استفاده از تازه ترین مواد اولیه این غذا را طبخ می کنند و بیشتر فست فودهای مشهد، پیتزاهای آمریکایی بسیار پرمخلفاتی به شما ارائه می دهند که هر پیتزا را حتی می توان دو نفری میل کرد.

 

یکی دیگر از علت هایی که فست فود در مشهد بسیار رایج است، رقابت بالای این نوع غذا در این شهر است. مردم مشهد علاقه زیادی به فست فود دارند و در هر ساعت از شبانه روز که به فست فودها و پیتزا فروشی های معروف مشهد مراجعه کنید، آنجا را خالی نخواهید دید، به همین دلیل مدیران رستوران ها همواره سعی می کنند که کیفیت غذای خود را حفظ کنند تا از فست فودی کناری خود مشتری بیشتری جذب کنند.

 

این عوامل موجب شده است که فست فودهای فوق العاده ای در شهر مشهد راه اندازی شده باشد و شما به عنوان یک مسافر حتماً برای یک بار هم که شده طعم پیتزاها و فست فودهای این شهر را بچشید.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

پیتزافروشی های معروف مشهد کدامند؟

در شهر مشهد، مناطق به چند دسته تقسیم بندی می شوند، یکی از مهم ترین مناطق برای صرف فست فود بلوار وکیل آباد است که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم، پس از آن بلوار هاشمیه، هفت تیر، هنرستان و کوثر دارای بهترین فست فودها هستند. بلوار خیام که یکی از محله های باکلاس این شهر است دارای فست فودهای بسیار باکیفیت و لاکچری است.

 

همچنین در مناطق، احمدآباد، ملک آباد و بلوار بعثت نیز می توانید فست فودهای بی نظیری را پیدا کنید. بسیاری از افراد زمانی که به مشهد مسافرت می کنند، دوست دارند در اطراف حرم مطهر سیر کنند به همین دلیل به دنبال فست فودهای باکیفیت در اطراف حرم هستند.

 

خوب است بدانید که در اطراف حرم نیز پیتزا فروشی های بسیار عالی وجود دارد. اگر بخواهیم تمام پیتزافروشی های معروف مشهد را به شما معرفی کنیم، مسلماً زمان مطالعه شما به ساعت ها به طول می انجامد به همین خاطر ترجیح می دهیم تنها چند مورد از بهترین فست فودهای این شهر را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی پیتزافروشی های معروف مشهد

غذای خوب از نظر هر کسی یک معنی و مفهومی دارد و می توان گفت غذای باکیفیت امری بسیار سلیقه ای است. به همین دلیل برای معرفی بهترین فست فودهای مشهد، لازم است بنا به نظرات مشتریان عمل کنیم. فست فودهایی که در ادامهب ه شما معرفی خواهیم کرد، بیشترین آمار رضایت مشتری را داشته اند. امیدواریم شما هم با مراجعه به این فست فودها از غذایی که میل می کنید، راضی باشید.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

1. فست فود شبدیز

یکی از بهترین رستوران های مشهد بدون شک رستوران شبدیز است که ده سال سابقه دارد. آشپزهای ماهر این فست فود غذاهای بسیار باکیفیتی را به مشتریان ارائه می دهند، به همین دلیل این رستوران همواره پر از مشتری است. این فست فود پس از گذشت چند سال از فعالیت خود در بلوار وکیل آباد مشهد، اقدام به تأسیس چند شعبه دیگر در بلوار خیام و هفت تیر کرد. در این فست فود انواع همبرگرها، مرغ سوخاری، پیتزاها و لازانیاها سرو می شود. اگر می خواهید در کنار غذای خود یک موهیتو آب پرتقال طبیعی یا لیموناد هم میل کنید، می توانید این سه نوع آبمیوه را در این فست فود بنوشید. با توجه به کیفیت بسیار بالای غذا در شبدیز، قیمت غذاها بسیار مناسب و پایین در نظر گرفته شده است. علاوه بر غذا، این رستوران محل بسیار خوبی برای جشن های شماست و دارای ظرفیت 160 نفر می باشد.

 

2. فست فود البیک

یکی از رستوران های بی نظیر در شهر مشهد بی شک رستوران البیک است که در آن می توانید انواع غذاهای فست فودی را میل کنید. در منوی این رستوران می توانید پیتزاهای مختلف، سوخاری ها و ساندویچ های فوق العاده ای را مشاهده کنید. همچنین چنانچه طرفدار غذاهاهی دریایی مانند میگو یا ماهی باشید می توانید ماهی ها و میگوهای سوخاری این رستوران را امتحان کنید.

 

البیک به فکر دسر بعد از غذای شما هم بوده است و می توانید یک دسر خوشمزه پس از صرف شام یا ناهار سفارش دهید. قیمت ها در این رستوران نیز با به اتحادیه تعیین شده و بسیار منصفانه است. این رستوران یکی از پیتزافروشی های معروف مشهد واقع در بلوار احمد آباد و خیابان بعثت می باشد.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

3. پیتزا کندز

فست فود کندز یکی از قدیمی ترین پیتزا فروشی ها در شهر مشهد است و به دلیل موقعیت مکانی آن مشتریان زیادی دارد. این فست فود در بلوار جانباز و در نزدیکی مجتمع تجاری پروما واقع شده است. اگر می خواهید یک خرید به صرفه و لذتبخش داشته باشید حتماً به پروما سر بزنید.

 

ظهر به هنگام ناهار برای رفع خستگی ومیل یک وعده غذایی منحصر به فرد به پیتزا کندز مراجعه کنید. این رستوران به پیتزاهای مختلفش معروف است و طعم و عطر به خصوصی در فضای رستوران از پیتزاهای خوشمزه آن پخش شده است.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

4. فست فود لیالی لبنان

اگر همانطور که گفته شد به دنبال فست فود معروف در اطراف حرم هستید، لیالی لبنان با طعم غذاهای عربی یکی  از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این فست فود واقع در خیابان امام رضا دارای انواع غذاهای عربی و پیتزاهای بسیار پرمخلفات است. شما می توانید در منوی آن انواع کبه، حمص، متبل، شاورما و پیتزا را مشاهده کنید. شعبه دوم این فست فود در ابتدای بلوار جلال آل احمد واقع شده است که به دلیل شلوغی بیش از حد، غذا را به صورت بیرون بر سرو می کند.

 

5. کروژ

یکی دیگر از پیتزافروشی های معروف مشهد، کروژ واقع در بلوار هفت تیر است. اگر یک خانواده کوچک هستید و قصد دارید در یک مکان شیک و کوچک فست فود عالی میل کنید، کروژ یکی از گزینه های ایده آل برای شما خواهد بود. در این فست فود طعم غذاها واقعی بوده و با یکبار مراجعه به آن مشتری ثابت و دائمی آن خواهید شد.

 

انواع پاستا، لازانیا و چیکن استراگانف را می توانید در این مجموعه با طعم بی نظیری میل کنید. پیتزاهای کروژ نیز در مشهد بسیار معروف بوده و با قیمتی بسیار مناسب می توانید یک وعده بسیار عالی میل کنید.

 

6. فست فود عطاویچ

مجموعه غذایی عطاویچ که در کل ایران معروف است از سال 1380 شروع به فعالیت کرد. این فست فود امروزه در شهر استانبول نیز شعبه دارد. تعداد شعب این رستوران نشان دهنده کیفیت بی نظیر آن است. در این رستوران می توانید انواع پیتزاهای مختلف پنجره ای را در سایزهای مختلف اسمال، مدیوم یا لارج مشاهده کنید.

 

علاوه بر پیتزا، می توانید انواع ساندویچ های گوشت، مرغ، برگر و هات داگ را در این مکان میل کنید. برای مراجعه به این فست فود کافی است به بلوار صیاد شیرازی مشهد مراجعه کنید.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

7. پیتزا مک من

اگر می خواهید گشتی در ییلاق های مشهد مانند طرقبه و شاندیز بزنید و به دنبال یک فست فود باکیفیت در همان حوالی هستید، مجموعه مک من یکی دیگر از پیتزافروشی های معروف مشهد بوده که سابقه فعالیت بسیار زیادی در زمینه فست فود دارد. این فست فود در ابتدای جاده طرقبه واقع شده و شما می توانید انواع پیتزاها و سایر غذاهای فست فودی را در آنجا با قیمت مناسب میل کنید.

 

8. فست فود فرنو

فرنو نیز یکی از قدیمی های مشهد است که در ابتدای فعالیت خود در بلوار دانشجو آغاز شد و اکنون در بلوار وکیل آباد، یک مجموعه بزرگ و بسیار شیک دارد. اگر قصد دارید جشن تولد خود را جایی برگزار کنید که دارای اتاق مخصوص تولد است و غذای بی نظیری دارد، حتما به فرنو سر بزنید.

 

در این مجموعه غذایی لازانیای بسیار عالی میل خواهید کرد و اگر طرفدار پاستا هستید، پیشنهاد می کنیم یک بار پاستای فرنو را امتحان کنید. از نظر پیتزا و سوخاری هم که واقعا این مجموعه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

 

9. پیتزاخونه

اگر به دنبال پیتزایی با کیفیتی فوق العاده و قیمتی واقعا ارزان هستید، به یکی از شعب پیتزاخونه حتماً مراجعه کنید. در این فست فود، پیتزای رست بیف با مخلفات بسیار زیاد و گوشت فراوان سرو می شود. فست فودهای زنجیره ای پیتزاخونه را می توان جزء پیتزافروشی های معروف مشهد دانست. این فست فود دارای پنج شعبه، در بلوار وکیل آباد، شهرک غرب، صاحب الزمان، بلوار معلم و سناباد می باشد.

 

10. مجموعه غذایی اسپرلوس

اگر به دنبال یک فضای لاکچری برای صرف فست فود هستید، پیتزاهای ایتالیایی اسپرلوس را یک بار امتحان کنید. این رستوران در بلوار سجاد مشهد و خیابان بهارستان 17 واقع شده است. دارای فضای باز و بسته بوده و غذایی فوق العاده باکیفیت به مشتریان ارائه می دهد.

 

جمع بندی

بسیاری از افراد به خصوص نوجوانان و جوانان برای وعده غذایی شام ترجیح می دهند که غذای فست فود را امتحان کنند. غذاهای فست فودی در سرتاسر دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی است. به همین دلیل در شهرها و کشورها به این نوع غذا اهمیت زیادی داده شده است. شهر مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای فست فودهای بسیار زیاد و باکیفیتی است.

معرفی پیتزافروشی های معروف شهر مشهد

انتخاب پیتزافروشی های معروف مشهد کار بسیار دشواری است چرا که این شهر دارای فست فودهای بسیار بزرگ و بی نظیری است که همگی آن ها پیتزاهای فوق العاده ای را ارائه می دهند. اما ما سعی کردیم در این مطلب تنها ده مورد از هزاران مورد را به شما معرفی کنیم.

 

با گشتی در اینستاگرام و فضای مجازی مشاهده خواهید کرد که مشهد رستوران های معروف و باکیفیت زیادی دارد و مردم مشهد برای صرف غذا بسیاری از اوقات، بین چند گزینه درگیر هستند. امیدواریم با معرفی این فست فودهای خوشمزه، توانسته باشیم در لحظات خوش شما و خانواده شما شریک باشیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب