از جنگل های بارانی در تور استرالیا تا هتل ها در برزیل و آفریقا

از جنگل های بارانی در تور استرالیا تا هتل ها در برزیل و آفریقا

استفاده از اتوبوس در آفریقا

در این شهر شرکت‎های اتوبوس‎رانی مختلفی در حال فعالیت می‎باشند که بعترین آنها شرکت اتوبوس‎رانی سیتی شاتل می‎باشد. با استفاده از اتبوس‎های این شرکت که در فرودگاه در حال فعالیت می‎باشند می‎توانید با ورود به فرودگاه این شهر با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی با بیشترین سرعت و در کمترین زمان خود را به مرکز شهر کیپ تاون برسانید.

از جنگل های بارانی در تور استرالیا تا هتل ها در برزیل و آفریقا

مسافرانی که در فرودگاه سوار این نوع اتوبوس می‎شوند به ایستگاهی با نام سیویک در مرکز شهر منتقل خواهند شد. این ایستگاه در بلوار هرتزوگ قرار گرفته است. این اتوبوس‎ها هر 20 دقیقه یکبار حرکت خواهند کرد.

 

ساعات کاری این اتوبوس‎ها از ساعت 4.30 صبح تا 10 شب می‎باشد که می‎توانید در این زمانها از آنها استفاده کنید. در صورتیکه از فرودگاه به سمت مرکز شهر در حال حرکت هستید هزینه سفر شما با توجه به کیلومتری که تا مقصد پیموده‎اید بررسی می‎شود.

 

توجه به این نکته ضروری می‎باشد که ممکن است در زمانهای شلوغ و پرمسافر هزینه تور آفریقای جنوبی بلیط این اتوبوس‎ها افزایش می‎یابد. علاوه‎بر این شرکت اتوبوس‎رانی شرکت‎هایی دیگر نیز در این فرودگاه در حال فعالیت هستند که مسافران را به مسیرها متفاوتی می‎برند.

 

محل قرار گیری این اتبوس‎ها در نزدیکی سالن پروازهای ورودی می‎باشد از این‎رو به راحتی می‎توانید آنها را پیدا کنید و خدماتی که ارائه می‎کنند بهره‎مند شوید. گاها برخی از گردشگرانی می خواهند بدانند تور آفریقای جنوبی چگونه است؟ در صورتیکه چمدان‎های زیادی به همراه ندارید و سبک سفر می‎کنید استقفاده از اتوبوس می‎تواند یکی از بهترین گزینه‎ها برای رسیدن به مرکز شهر باشد.

 

در صورتیکه برای بار اولی است که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنید یا در این سفر چمدان‎های زیادی به همرا دارید و یا کودک خردسالی با شما در این سفر حضور دارد حتما از تاکسی استفاده کنید. با استفاده از تاکسی می‎توانید جلوی درب خروجی فرودگاه سوار شوید و جلوی درب هتل پیاده شوید.

 

جنگل‌های بارانی دین‌تری تور استرالیا

در مناطق شمال شرقی کوئینزلند، جنگل‌های بارانی دین‌تری واقع شده است. این جنگل به عنوان بزرگ‌ترین جنگل گرمسیری استرالیا، مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر مربع دارد. این جنگل که دقیقا در کنار سواحل و دریا قرار گرفته است بسیاری از مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی استرالیا را به سمت خود می‌کشاند.

 

ما به آن دسته از گردشگران که میخواهند در مورد تور استرالیا بدانیم که به طبیعت‌گردی، پیاده‌روی، کمپینگ و تحقیق بر روی انواع پوشش‌های گیاهی علاقه‌مند هستند، بازدید از این منطقه را توصیه می‌کنیم.

از جنگل های بارانی در تور استرالیا تا هتل ها در برزیل و آفریقا

دریاچه ایر

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا دریاچه ایر می‌باشد که با ارتفاع ۱۵ متر پایین‌تر از سطح دریا، به پست‌ترین منطقه طبیعی استرالیا تبدیل گشته است.

 

به مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی باید بگوییم که نام این دریاچه از نام اولین اروپایی که در سال ۱۸۴۰ این منطقه را پیدا کرد یعنی جان ادوارد ایر گرفته شده است. دریاچه ایر مکانی بسیار مناسب برای طبیعت‌گردی و کمپینگ بوده و گردشگران می‌توانند در طول روز به گردش بپردازند و شب‌ها با آماده کردن کباب از این طبیعت بکر لذت ببرند.

 

بازار خیابانی سالامانکا

این بازار خیابانی که در هوبارت واقع شده است در روزهای شنبه برقرار می‌باشد. البته مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی استرالیا که در ماه‌های ژانویه و فوریه قصد سفر به این منطقه را دارند می‌توانند در روز یکشنبه نیز از این بازار زیبا دیدن کنند.

 

تقریبا در این بازار هر آنچه که نیاز دارید پیدا می‌شود، زیرا در این بازار خیابانی بیش از سیصد غرفه وجود دارد که انواع محصولات خوراکی، هنری و صنایع دستی را به مشتریان عرضه می‌کند.

 

در نزدیکی بازار خیابانی آسالامانکا نیز تعداد زیادی هتل، کافی شاپ و رستوران قرار دارد، در نتیجه شما می‌توانید هنگام فعالیت بازار، یک یا دو شب را در آن‌ها بگذرانید و با امتحان کردن غذاهای مختلف از سفر خود لذت ببرید.

 

هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی تور برزیل

در صورتیکه در طول سفرتان به این شهر با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط خارجی و بلیط هواپیما در این هتل اقامت پیدا کردید می‎توانید در عرض 15 دقیقه به بازار اصلی شهر سائوپائولو دسترسی داشته باشید و اقلام مورد نظرتان را از آن تهیه کنید. نکته دیگری در رابطه با این هتل آن است که در 2 کیلومتری کنسولگری کانادا قرار گرفته است.

از جنگل های بارانی در تور استرالیا تا هتل ها در برزیل و آفریقا

فروشگاه مورمبی یکی از بهترین فروشگاه‎های موجود در این شهر می‎باشد که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و مسافران می‎توانند در کسری از زمان به آن دسترسی داشته باشند. تمامی این ویژگی‎ها سبب شده تا این هتل به یکی از بهترین هتل‎های 4 ستاره در این شهر تبدیل شود که افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با قیمت تور برزیل و بیط خارجی در آن اقامت پیدا کنند.

 

در هتل بلو تری رستورانی قرار داده شده است که مشتریان می‎توانند برای صرف وعده‎های مختلف غذایی به آن مراجعه کنند. با مراجعه به این رستوران می‎توانید انواع مختلفی از غذاهای سبک و معمولی را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

علاوه‎بر این نوع غذاهای ساده و معمولی در رستوران این هتل می‎توانید انواع مختلفی از غذاهای بین‎المللی را پیدا کنید که در نوع خود بی‎نظیر هستند و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت طبخ می‎شوند.

 

در صورتیکه به خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه علاقه‎مند هستید می‎توانید در این هتل اقامت کنید و در کمترین زمان با مراجعه به رستوران موجود در این هتل به انواع مختلفی از غذاهای لذیذ و خوشمزه که به شکلی ماهرانه طبخ شده‎اند دسترسی پیدا کنید و از خوردن آنها بیشترین لذت را ببرید.

جدیدترین مطالب