چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

ازمیر و مارماریس هر دو از شهرهای زیبا و جذاب ترکیه هستند. اما برای رسیدن به این شهر چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟ در این مطلب این موارد را بررسی کرده ایم.

 

شهر مارماریس در کشور ترکیه، شهری است که طبیعت فوق العاده ای دارد و به آن لقب بهشت مدیترانه را داده اند. این شهر از ترکیه با کوه ها و درخت های سبز منظره خاصی دارد که برای همه گردشگران جذاب است. مارماریس در جنوب غربی ترکیه واقع شده و در سواحل مدیترانه قرار گرفته است.

 

شما می توانید بهترین تفریحات آبی مانند قایقرانی، کشتی تفریحی، پارک های آبی و ورزش های آبی را در مارماریس تجربه کنید. سواحل طولانی این شهر بهتری فرصت برای استراحت در طبیعت آن است. در این شهر همچنین می توانید از آثار باستانی، طبیعت سرسبز و غارهای مختلف آن و همچنین از ناحیه داملاتاش بازدید کنید.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

نمایی از شهر زیبای مارماریس

 

چگونه به مارماریس برویم؟

شهر مارماریس فرودگاه اختصاصی ندارد. بنابراین برای رفتن به مارماریس باید با پرواز مستقیم از ایران به سمت شهرهای بدروم، دالامان و یا ازمیر بروید. از ایران به سمت ازمیر پروازهای بیشتری وجود دارد. بنابراین یکی از مناسب ترین روش ها برای رفتن به مارماریس، مراجعه به شهر ازمیر است. از ایران همراه به ازمیر پرواز مستقیم وجود دارد. بنابراین می توانید سفر راحت تری داشته باشید. پس از رسیدن به ازمیر با اتوبوس و تاکسی می توانید به مارماریس برسید.

 

شما می توانید به صورت غیر مستقیم ابتدا به شهر استانبول رفته و از آنجا به فرودگاه شهر دالامان در 90 کیلومتری مارماریس بروید. در صورت مراجعه به شهرهای دیگر، از ازمیر تا مارماریس 265 کیلومتر و از بدروم تا مارماریس 130 کیلومتر مسیر در پیش دارید.

 

بنابراین شما می توانید برای رسیدن به مارماریس از این 3 فرودگاه استفاده کنید:

• فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (با پرواز مستقیم از ایران)

• فرودگاه میلاس بدروم

• فرودگاه دالامان

 

برای کاهش هزینه سفر به مارماریس پیشنهاد می کنیم از تور مارماریس استفاده کنید. قیمت تور مارماریس بستگی به نوع هتل انتخابی شما و پرواز مورد نظرتان دارد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهای مارماریس متنوعی را ارائه می دهد که می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. مارماریس یک شهر ساحلی زیبا است. بنابراین رزرو هتل های با کیفیت تر برای داشتن سفری بهتر و بهره مندی از ساحل اختصاصی به ویژه در تور مارماریس تابستان می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

طبیعت مارماریس

 

فاصله ازمیر تا مارماریس

فاصله ازمیر تا مارماریس حدود 265 کیلومتر است. شما می توانید این فاصله را به صورت زمینی در 3 ساعت و 20 دقیقه طی کنید.

 

مقرون به صرفه ترین راه برای رفتن از ازمیر به مارماریس، استفاده از اتوبوس است که هزینه کمی دارد. اما اگر می خواهید سریع تر به مارماریس برسید استفاده از تاکسی گزینه سریع تری برای شما خواهد بود.

 

شما می توانید در شهر ازمیر نیز اقامت داشته باشید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید. مسلما شهر بی نظیر ازمیر ترکیه می تواند ایده آل ترین مقصد برای شروع یک سفر خاص در سال جدید باشد. تماشای مردمانی که فرهنگ نزدیک به خودمان را دارند در کنار لذت پیاده روی در یک هوای معتدل در سواحل اژه و درختانی که شکوفه زده اند در این روزها لذت دوچندانی به سفر می دهند. در همین راستا ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز سعی بر این داریم با ارائه ارزانترین و بهترین تور ازمیر نوروز 1401 در این امر سهیم باشیم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید زمان خرید تورهای نوروزی ازمیر به آن توجه کنید این است که این تورها به سرعت تکمیل می شوند و بهتر است برای سفر خود در تور ترکیه نوروز 1401 از چند ماه قبل برنامه ریزی نمایید.

 

رفتن به مارماریس با اتوبوس

سفرهای جاده ای تجربه ای سرگرم کننده هستند. رسیدن به مارماریس با اتوبوس می تواند یک تجربه جایگزین و در عین حال هیجان انگیز باشد. به طور کلی، ترکیه دارای یک سیستم جاده ای و حمل و نقل منظم است که به شما امکان می دهد ظرف چند ساعت از شهری به شهر دیگر سفر کنید. اگر در حال حاضر تعطیلات خود را در شهر دیگری سپری می کنید، می توانید از اتوبوس استفاده کنید و از شهرهای دیگر به مارماریس سفر کنید. در مورد مقاصد محبوب مانند بدروم و ازمیر، مدت زمان سفر جاده ای به ترتیب تقریباً 3 و 4 ساعت است. از این دو شهر، اتوبوس‌هایی وجود دارند که هر یک ساعت یک‌بار حرکت می‌کنند و این کار را برای مسافران آسان و راحت می‌کنند.

چگونه از ازمیر به مارماریس برویم؟

قلعه مارماریس از جاذبه های گردشگری این شهر

 

آشنایی با شهر مارماریس

آیا به فکر بازدید از مارماریس برای تعطیلات خود هستید؟ مارماریس می تواند تکه ای از بهشت ​​مدیترانه ای شما باشد و در واقع تعطیلات رویایی شما را به واقعیت تبدیل کند. این شهر که توسط آب های آبی دریای اژه شسته می شود، پس زمینه ای باورنکردنی از کوه هایی با زیبایی های طبیعی منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. با این حال، فضای پر جنب و جوش و جهانی آن چیزی است که واقعا مارماریس را خاص می کند. تاریخ، فرهنگ، خدمات توریستی ارتقا یافته، سواحل زیبا و زندگی شبانه وحشی از جمله مواردی است که هنگام بازدید از این شهر باید انتظار داشته باشید. تعطیلات رویایی شما واقعاً سخت نیست.

 

شما می توانید با پکیج های تور مارماریس نوروز 1401 بهترین قیمت ها را تجربه کنید. شهر مارماریس یکی از محبوب ترین شهرها و استراحتگاه های ساحلی ترکیه است. این شهر یک گزینه عالی برای دوستداران دریا و علاقه مندان به تاریخ است. شک نداشته باشید اگر در نوروز سفری به این شهر داشته باشید یکی از بهترین مسافرت های زندگیتان را در یک هوای معتدل بهاری تجربه خواهید کرد. با رزرو تور مارماریس نوروز 1401، آژانس هواپیمایی مهرپرواز این وعده را به شما می دهیم تا بتوانید علاوه بر اقامت در یک هتل عالی با توجه به شرایط و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید، تمامی تفریحات مارماریس را تجربه نمایید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

بهترین راه سفر به مارماریس در حال حاضر رفتن با هواپیما به مقصد شهر ازمیر و یا در صورت ارائه امکان به مقصد بدروم است که در ادامه می توان به صورت زمینی به مارماریس رسید. اما مطمئن باشید که مارماریس به قدری زیباست که ارزش سفر را دارد. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

www.mehrparvaz.com

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب