از سایبان متروپل تور اسپانیا تا جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و مالدیو

از سایبان متروپل تور اسپانیا تا جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و مالدیو

سایبان متروپل

سایبان متروپل به عنوان بزرگ‌ترین سازه چوبی جهان یکی از جاذبه‌های گردشگری تور اسپانیا می‌باشد. این سازه که توالی خیره کننده‌ای از سایبان‌های مواج را به نمایش می‌گذارد در پلازا دلا انکارنیشن قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما از سایبان متروپل که توسط جی مایر اچ طراحی شده است دیدن می‌کنند.

از سایبان متروپل تور اسپانیا تا جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و مالدیو

سایبان متروپل بخشی از طرح توسعه مجدد پلازا دلا انکارنیشن بوده و معماران این پروژه را به عنوان یک نماد جدید برای سویل به مسافران پرواز خارجی اسپانیا معرفی کرده‌اند. این نماد تاثیر بسزایی در شناخت و بیان نقش سویل داشته و توانسته این شهر را به یکی از جذاب‌ترین مقصدهای فرهنگی جهان تبدیل کند. بدین ترتیب سویل محبوبیت خود را مدیون این سازه شگفت‌انگیز است.

 

ساخت سازه متراکم و وافل شکل سایبان متروپل پس از یک رقابت شدید در سال ۲۰۰۴ در نهایت در آوریل سال ۲۰۱۱ در شهر سویل به پایان رسید و توانست بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را با خرید بلیط هواپیما به این شهر بکشاند.

 

معماری سایبان متروپل

برای خریداران تور اسپانیا باید بگوییم که جنس پانل‌های چوبی در هم بافته شده و وافل مانند متروپل از پایه بتن مسلح با فولاد می‌باشد. طراحی این سایبان به گونه‌ای است که موقعیت مناسبی را برای فرم‌دهی سایبان و معابر در زیر سایبان اصلی ایجاد می‌کند. بسیاری از مسافران پرواز خارجی اسپانیا معتقدند که طراحی منحصربه‌فرد این سایبان محلی برای کشف پتانسیل پلازا دلا انکارنیشن بوده و این شهر را به مرکزی مدرن و مد روز تبدیل کرده است.

 

سایبان متروپل چه کاربردی دارد

اگر شما نیز به عنوان یکی از مسافران پرواز خارجی به مقصد این کشور در مورد کاربرد این سایبان کنجکاو شده‌اید باید بگوییم که سایبان متروپل یک فضای مدرن و منحصربه‌فردی را درون شهری قرون وسطایی با بافت شلوغ و متراکم ایجاد می‌کند و این امکان را به ساکنان شهر سویل و گردشگران تور اسپانیا فراهم می‌سازد تا به انجام انواع فعالیت‌ها مشغول شوند.

 

سایبان متروپل با زیرساخت‌های بی‌نهایت توسعه یافته خود باعث تحریک جنب و جوش در میدان شده و این مکان را به یک مرکز تجمع فعالیت تبدیل کرده است. این مرکز اجتماعی و فرهنگی مکان مناسبی برای جمع شدن ساکنان و گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما از این بنای معماری تاج مانند دیدن می‌کنند.

 

این سایبان که برای ایجاد سایه ساخته شده است با بازی نور و سایه‌ها توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کند و معماری عجیب این سازه همواره مورد توجه عموم قرار گرفته است. پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر حتما به تماشای این سایبان از زوایای مختلف بنشینید. زوایای مختلف سایبان متروپل، یک طرح مهندسی فوق‌العاده، جسورانه، خلاقانه و مبتکرانه را به تصویر می‌کشد.

 

قسمت‌های مختلف سایبان

مسافران پرواز خارجی اسپانیا می‌توانند از قسمت‌های مختلف این بنا که شامل موزه باستان‌شناسی، بازار کشاورزی، میدان مرتفع، بارها و رستوران‌های متعدد در زیر و داخل سازه و تراس پانامورا که در بالاترین قسمت این سایبان قرار دارد، دیدن کنند.

 

سایبان متروپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و خلاقانه‌ترین سازه‌های چوبی، پوششی از جنس پلی اورتان دارد. محل قرارگیری سایبان‌ها در خارج از سایت‌های حفاری باستان‌شناسی بوده و در واقع در نقطه عطف معاصر می‌باشد. این موضوع باعث شده تا یک رابطه زیبا و مشخص بین شهر قرون وسطایی و تاریخی و جنبش این شهر معاصر و جدید به وجود بیاید که می‌تواند موضوع جالبی برای مسافران پرواز خارجی اسپانیا باشد.

 

معماران سایبان متروپل توانسته‌اند طراحی این سازه را به گونه‌ای انجام دهند که بتوان طیف وسیعی از جاذبه‌ها و امکانات گردشگری را به بازدیدکنندگان ارائه داد. در نتیجه می‌توان گفت که این ویژگی باعث محبوبیت این سازه بی‌نظیر و خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر شده است.

 

بهترین مراکز خرید در رم

رم شهری باستانی است و زمانیکه نام این شهر را می‎شنویم به یاد جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر خواهیم افتاد که گردشگران زیادی همه ساله برای دیدن آنها با تور ایتالیا راهی این شهر می‎شوند. در این شهر باستانی علاوه بر این جاذبه‎های گردشگری مراکز خرید زیادی وجود دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد.

 

بسیاری از افرادی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند مطمئنا لحظات زیادی را برای دیدن این مراکز خرید سپری خواهند کرد.

از سایبان متروپل تور اسپانیا تا جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و مالدیو

در ادامه به معرفی برترین و بهترین مراکز خرید در این شهر خواهیم پرداخت که همه ساله هزاران گردشگر که با بلیط خارجی به این شهر سفر کرده‎اند از آنها دیدن می‎کنند و خریدهای مورد نظرشان را انجام می‎دهند.

 

مشهورترین خیابان رم برای خرید

این خیابان که با داشتن مراکز فراوان به یکی از مهمترین مراکز خرید در رم تبدیل شده است Via del corso نام دارد که همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور ایتالیا به این شهر سفر کرده‎اند. این منطقه از شهر رم از پیشینه تاریخی زیادی نیز برخوردار است و در کنار آن در آن بهترین برندهای ایتالیایی و جهان قرار گرفته است.

 

همین موضوع سبب شده تا این خیابان مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط خارجی راهی این شهر شده‎اند قرار بگیرد.

 

برای اینکه یک برند بتواند فروش بالایی را در این منطقه بدست آورد کافیست دارای برچسب ساخت ایتالیا باشد. در این منطقه از شهر رم می‎توانید لوازمی را که نیاز دارید با تخفیف خریداری کنید. در صورتیکه با تور ایتالیا به این شهر سفر کردید می‎توانید برای خرید به این منطقه بروید.

 

بیشتر مراکز خریدی که در این خیابان قرار دارند در ماه‎های ژانویه و جولای تخفیف‎های پایان فصل دارند که به طرز قابل توجهی قیمت اجناس آنها کاهش پیدا می‎کند و زمان مناسبی برای خرید می‎باشد. اگر در این ماه‎ها با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید حتما به دیدن این خیابان بروید تا از تخفیفات باور نکردنی آن بهره‎مند شوید.

 

مرکز خرید C.U.C.I.N.A

این مرکز خرید برای فروش انواع مواد غذایی و تمامی چیزهایی که برای داشتن یک آشپزی لذت‎بخش نیاز دارید طراحی شده است. این مرکز خریدی است که برای افرادی که به آشپزی علاقه‎مند هستند بسیار هیجان انگیز می‎باشد و می‎توانند با تئور ایتالیا به این منطقه سفر کنند و با قدم در این مرکز خرید از دیدن بخش‎های مختلف آن لذت ببرند.

 

در این منطقه انواع لوازم مورد نیاز برای پخت گونه‎های مختلف غذایی وجود دارد که به همین دلیل به یکی از مراکز خرید مشهور در رم تبدیل شده است و با سفر به رم با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی می‎توانید از آن دیدن کنید.

 

LA RINASCENTE مرکز خریدی در رم

این مرکز خرید اولین در نوع خود می‎باشد زیرا این مرکز خرید در ابعادی بسیار بزرگ ساخته شده است و برای ساخت آن از معماری آمریکایی استفاده شده است. برترین برندهای ایتالیایی در این مرکز خرید حضور دارند و خدمات خود را به هزاران گردشگری ارائه خواهند کرد که همه ساله با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند.

 

با رفتن به این مرکز خرید با بلیط هواپیما و بلیط خارجی می‎توانید از لوکس‎ترین مغازه‎هایی که در این منطقه قرار دارد دیدن کنید. این بنا در 14 هزار متر مربع در مرکز شهر رم ساخته شده است. مغازه‎هایی که در این مرکز خرید وجود دارند به فروش پوشاک، کفش و محصولات آرایشی می‎پردازند.

 

به دلیل اینکه این مرکز خرید در مرکز خرید شهر رم قرار گرفته است و می‎توانید با خیالی راحت و مطمئن از آن خرید کنید پیشنهاد می‎شود که در سفرتان به این شهر حتما از آن دیدن کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

تور مالدیو جزء اولین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال مکانی خاص با ٖآرامشی وصف‌ناپذیر هستند. امروزه بسیاری از گردشگران با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی مالدیو خود را به این جزایر رویایی رسانده و تمامی تنش‌ها و استرس‌ها را از خود دور می‌کنند. اگر شما نیز قصد خرید تور مالدیو را دارید ما را در این مقاله همراهی کنید.

از سایبان متروپل تور اسپانیا تا جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و مالدیو

در اقیانوس پهناور هند، کشور جزیره‌ای و رویایی مالدیو قرار گرفته است که پایتخت آن ماله می‌باشد. این مجمع‌الجزیره که در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار دارد، دارای ۱۱۹۲ جزیره مرجانی کوچک می‌باشد که تنها ۲۰۲ جزیره از آن قابل سکونت است. ارتفاع این جزایر از سطح دریا کمتر از ۳ متر بوده و در مالدیو تپه و رودخانه‌ای وجود ندارد.

 

طول پرواز از تهران تا ماله حدود ۶ ساعت می‌باشد و ساعت این جزیره ۵/۱ ساعت از تهران جلوتر است. گردشگران تور مالدیو به دلیل سواحل زیبای مرجانی، ماهی‌های رنگارنگ، درختان زیبای نارگیل و مرداب‌های صاف و زلال، با پرواز داخلی و به خصوص پرواز خارجی به این جزیره سفر می‌کنند.

 

هر جزیره در مالدیو دارای یک هتل با تمامی امکانات رفاهی می‌باشد و در واقع هر جزیره یک شهر کوچک محسوب می‌شود. ورزش‌های آبی، موزیک زنده و غذاهای بین‌المللی و محلی از تفریحات مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی مالدیو به حساب می‌آید.

 

برای رفت و آمد در این جزایر از قایق استفاده می‌شود که همین امر بر جاذبه‌های تور مالدیو افزوده است. گردشگران می‌توانند در طول مسیر خود از شنای ماهی‌های پرنده و دلفین‌ها از نزدیک دیدن کرده و لذت ببرند. علاوه بر قایق‌ها می‌توان از هواپیماهای دریایی برای طی کردن مسافت‌های طولانی‌تر استفاده کرد و مناظر شگفت‌انگیز اقیانوس هند را به تماشا نشست.

 

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

تعدادی از جزایر مالدیو برای اقامت گردشگران ساخته شده و مختص گردشگری می‌باشند. گردشگران که شامل تعداد زیادی از کارمندان کشورهای همسایه می‌باشند، با پرواز خارجی مستقیما خود را از فرودگاه ماله به این جزایر می‌رسانند.

 

از جاذبه‌های تور مالدیو می‌توان سواحل زیبای شن سفید، آب‌های صاف و زلال و کم عمق فیروزه‌ای، قایق‌های تفریحی، هواپیماهای دریایی، ورزش‌های آبی، موزه ملی، کاخ ریاست جمهوری، مسجد جامع ماله، مغازه‌های ماهی فروشی و میوه فروشی و فروشگاه‌های محلی را نام برد.

 

مسافران پرواز داخلی مالدیو که سفرهای متعددی به این جزایر را تجربه کرده‌اند می‌دانند که این کشور گرمسیری در طول سال دارای دمای هوای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بارندگی‌های زیادی در ماه‌های آوریل تا اکتبر به دلیل باران‌های موسمی هند در آن رخ می‌دهد. در نتیجه بهترین زمان برای پرواز خارجی مالدیو و استفاده از آفتاب آن فصل زمستان است.

 

هتل‌ها و ویلاهای روی آب از جمله امکانات رفاهی موجود در جزایر مالدیو بوده که امکانات کاملی را برای مسافران پرواز داخلی و خارجی فراهم می‌کند. برای کودکان نیز مراکز تفریحی متعددی در داخل هتل‌ها در نظر گرفته شده است. گردشگران می‌توانند تفریحاتی نظیر غواصی، مسابقات قایق‌های بادی، اسکی روی آب و تماشای دلفین‌ها را در این جزایر تجربه کنند.

 

از دیگر جاذبه‌های مالدیو می‌توان به رستوران‌های سرباز با اجرای زنده موزیک بین‌المللی به همراه غذاهای دریایی بین‌المللی و محلی اشاره کرد. غذای مرسوم مالدیو، بشقابی همراه با مقداری برنج محلی با طعمی خاص و لذت‌بخش در کنار مرغوب‌ترین گوشت‌های حیوانات و سبزیجات تفت داده شده می‌باشد که با ماهی و گوشت سایر حیوانات دریایی سرو می‌شود. مرکبات مالدیو که بسیار غنی، کامل و با کیفیت هستند، شامل نارگیل، انبه و موز می‌باشد.

 

مراکز خرید مالدیو نیز از جمله دیگر جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود. فروشگاه‌های متعدد در ماله و همچنین هتل‌های این جزیره، صنایع چوبی و لیف‌های بافته شده از پوست نارگیل را به گردشگران ارائه می‌دهند. پس از سفر به مالدیو خرید شیرینی محلی باندی که با نارگیل پخته شده است، ماهی دودی و ساعت‌های زیبا را فراموش نکنید.

جدیدترین مطالب