رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره

خیلی از افراد مشهور و بازیگران زن باید اندام متناسب و لاغر داشته باشند چون قانونی در سینماها دارند که اگر این بازیگران اضافه وزن داشته باشند نمی توانند در فیلم ها به بازیگری بپردازند یک بازیگر کره ای مشهور در یک مصاحبه اعلام کرد که فقط روزی سه قاشق غذا خوری برنج می خورد تا وزنش زیاد نشود و همه را حیرت زده کرد رژیم غذایی سنگین این بازیگر او را لاغر کرده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

رژیم غذایی بازیگر زن کره ای

رژیم غذایی بازیگر زن کره ای | بازیگر مشهور کره ای لی تای-ایم اخیرا پس از افشای آنکه برایداشتن اندامی لاغر، روزانه تنها سه قاشق برنج می خورد، خبرساز شده است.خانم لی که قبلا برای داشتن اندامی متناسب و داشتن ظاهری سالم مشهور بود،روز سه شنبه در یکی برنامه های شبکه MBC حضور پیدا کرد، و حاضران آن برنامه فورا متوجهاندام به شدت لاغر این بازیگر شدند.

 

 

این بازیگر زن جوان تصدیق کرد از شش ماه گذشته تحت رژیم غذایی بسیار سنگینی قرار دارد که درطی آن هر روز تنها سه قاشق برنج می خورد.

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

رژیم غذایی بازیگر زن کره ای فقط سه قاشق برنج است

 

او همچنین اقرار کرد پس از جلسه فوتوشوت (عکس برداری) با دو بازیگرزن همکارش خانمپارک هان-بیول و چا- یانگ نسبت به ظاهر خوداحساس عدم اعتماد به نفس پیدا کرده ، چرا کهآنها اندام به مراتب بهتری داشتند.

 

این بازیگر کره ای در طی مصاحبه با این برنامه تلویزیونی گفت: “من با بازیگرها پارک هان-بیول ولی چا-یانگ فوتوشوت داشتم و آنها اندام بسیار متناسبی داشتند. من از بدن خودم و از این که کنارآنها قرار بگیرم خجالت کشیدم. آنقدر ناراحت شدم که گریه کردم.”

 

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

بازیگر کره ای لی تای ایم در سال 2010

 

در عین حال او تصدیق کرد که قطعا رژیم غذایی او به هیچ وجه سالم محسوب نمی شود و به مردمتوصیه کرد او را الگو قرار ندهند. ولی خانمدلی هنوز فکر می کند اگر رژیم غذایی بسیار سخت وافراطی باشد طبیعی است.

 

هدف این بازیگر کاهش وزن سریع بود تا بتواند به عنوان یک بازیگر درصفحه تلویزیون زیبا بهنظر برسد و هر کاری که تصور می کرد او را به این هدفمی رساند، انجام داده است.

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

تفاوت اندام این بازیگر پس از رژیم غذایی سخت

هواداران او نظرات متعددی در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعیاینستاگرام منتشر کرده و ازهیکل بسیار لاغر و بیمارگونه او اظهارنگرانی کرده اند.

مهمانان حاضر در آن برنامه تلویزیونی نیز گفتند خوردن تنها سه قاشقبرنج در روز می تواندسلامتی او را در معرض خطر قرار دهد.این بازیگر همچنین گفت دوستان و همکارانش نیز به او گفته اند که بسیار لاغر شده است.

 

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

رژیم غذایی بازیگر زن کره ای لی تای ایم همگان را متعجب کرده است

 

“یک روز اُه چانگ سوک نزد من آمد و با نگرانی به من گفت: “تو خیلی لاغر شدی”. من پس از شنیدن این حرف، 2 یا 3 کیلو وزن اضافه کردم تاسلامتی ام در آینده به خطر نیوفتد. ”لی تای-ایم افزود او به تدریج اینمیزان را از سه قاشق برنج به شش قاشق برنج در روز افزایشخواهد داد. البته امیدواریم که او تنها به عنوان شوخی این را گفته باشد و واقعاشروع به داشتنرژیم غذایی سالم کند.

 

همان طور که در تصاویر می توانید مشاهده کنید این بازیگر کره ای در طی سال های پیش چهره ایبسیار سالم تر دارد و ظاهر امسال او به سختی قابل شناسایی است.

رژیم غذایی بسیار سنگین بازیگر زن کره + تصاویر

 

منبع:  persianv.com

جدیدترین مطالب