زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد + چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد + چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم؟ زن متولد اردیبهشت روحیات خاص و مختص به خود را دارد و اگر می خواهید یک زن متولد اردیبهشت ماه را عاشق خود کنید باید با روشهای بدست آوردن دل زن و دختر متولد اردیبهشت آشنا باشید. اگر قصد دارید یک دختر اردیبهشتی را عاشق خود کنید سایت سماتک در این مطلب به شما نشان می دهد او از چگونه مردی خوشش می آید و برای جذب و عاشق کردنش چه راهکارهایی موثر خواهند بود.

 

در این مطلب می توانید رفتار درست با زن اردیبهشتی را یاد بگیرید تا بتوانید مردی باشید که او دوست دارد. طالع بینی ازدواج نیز موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج شما با زن اردیبهشتی را بررسی می کند که ما در این مطلب آن را برای شما گردآوری کرده ایم. هم چنین به شما نشان می دهیم یک همسر اردیبهشتی چگونه خواهد بود و زندگی مشترکتان با او بعد از ازدواج چگونه پیش خواهد رفت.

 

زن متولد اردیبهشت که در ابتدا عشوه گری و طنازی می کند، به آسانی و به سرعت وارد یک رابطۂ پایدار عاشقانه می شود. کیفیت فداکاری، ملایمت، ثابت قدم بودن، و قدرت در او وجود دارد. به هر حال اگر زود بی قرار و ناآرام می شوید مراقب رفتارتان باشید. اگر دوست دارید به مسافرت بروید، دیر به اطلاعش نرسانید و در آخرین دقایق برنامه ها را عوض نکنید. به گفته ها خیلی اهمیت می دهند. به این معنی که، آنچه را که می گویید باور می کنند و روز بعد به یادتان می آورند که به آنچه گفته اید عمل کنید. اگر قولی می دهید، به آن پایبند باشید. چون او به سادگی چیزی غیر از این را درک نمی کند.

 

زن متولد اردیبهشت از چه مردی خوشش می آید

زنان متولد اردیبهشت از مردی خوششان می آید که اعتماد به نفس داشته باشد! اطمینان اولین ویژگی ای است که زنان متولد این ماه به دنبالش هستند. برای اینکه مرد مورد علاقه زن اردیبهشتی باشید ترسو بودن را کنار بگذارید. برای هر چیزی عذرخواهی نکنید. واقعی باشید، خودتان را همانطور که هستید نشان دهید و به چیزی که هستید افتخار کنید. زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که این احساس را برایشان ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. زنان اردیبهشتی به مردی که برای جلب رضایتشان تلاش کنند بسیار علاقه مند می شوند.

 

زن اردیبهشتی دوست دارد قبل از اینکه طرف مقابلش مرد او باشد دوست واقعی او باشد، به حرف هایش گوش دهد، به او اجازه دهد خوشی و مشکلاتش را قسمت کند، سعی کند تا در کنارش باشد به جای اینکه قول این کار را به او بدهد. عملکرد مثبت و وفاداری دائم تعریفی از عشق برای زن اردیبهشتی است.

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد + چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

اگر می خواهید یک زن یا دختر متولد اردیبهشت را عاشق خود کنید برای او شنونده ی بسیار خوبی باشید. زنان اردیبهشتی مردی می خواهند که به آنان گوش دهد اما زمان گوش دادن نصیحت نکنند. بسیار از زنان اردیبهشتی دوست دارند برای مشکلات شان گله کنند و به قول معروف غر بزنند. آن ها می خوانند آزادانه حرف دلشان را بزنند. می دانم که سر تکان دادن دشوار است، زیرا ممکن است بخواهید فیلم تماشا کنید یا کاری را که بیشتر هیجان انگیز باشد انجام دهید. اما اگر می خواهید یک زن اردیبهشتی عاشق شما شود باید به درد دلش گوش دهید و نیازهایش را در این مورد برطرف کنید.

 

زن اردیبهشتی زمانی عاشق شما می شود که بداند برایتان جذاب ترین زن روی زمین است و با هیچ کس قابل مقایسه نیست. باید به او نشان دهید وفادار هستید. او باید بداند شما قابل اعتماد بوده و همیشه به رابطه تان وفادار می مانید. در ضمن برای عاشق کردن دختر اردیبهشتی هیچ وقت او را گول نزنید و همیشه با صداقت عمل کنید. رفتار با زن متولد اردیبهشت حس حسادت زن متولد اردیبهشت را تحریک نکنید ؛ متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند و در عین حال به احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل میگذارند از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود. آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار محترم است، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه‌شان را بپزید.

 

برای راه یافتن به قلب آنها محیطی خیال‌ انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌ای فراهم آورید و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید. زنان متولد اردیبهشت همیشه و در همه حال به یاد دوستان شان هستند و هرگز نمیگذارند که آنها به حال خود رها شوند پس، شما هم در همه حال حامی و یاور آنها باشید . آنها بسیار سخاوتمند هستند، به خصوص نسبت به همسر و عزیزانشان، پس انتظار گرفتن هدایای متعدد را از سوی آنها داشته باشید. بی ‌جهت و ناخالصانه آنها را تحسین نکنید ؛ آنها در هنگام آغاز ارتباط ، بسیار کند و تدریجی پیش میروند پس اگر صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و ابدی آنها مواجه خواهید شد.

 

رفتار با زن متولد ارديبهشت

اگر می خواهید بدانید که یک زن متولد ارديبهشت چه مردی را دوست دارد و عاشق چه نوع رفتار مردانه ای می شود باید با نحوه رفتار با زن متولد ارديبهشت آشنا باشید و باید بدانید که بی جهت تحسین کردن رفتار خوبی با زنان اردیبهشتی نخواهد بود. هرگز و تحت هیچ شرایطی، به آنها دروغ نگویید، آنها هیچ وقت نمیتوانند افراد دروغگو را ببخشند. آنها افرادی وابسته و احساساتی هستند و همسری مثل خود میخواهند ؛ هرگز آنها را به اجبار وادار به گرفتن تصمیم نکنید وگرنه تبدیل به افرادی لجوج و بسیار سرسخت میشوند.اردیبهشتی‌ها زمانی ارتباطی را آغاز میکنند که مطمئن باشند که تا ابد آن را حفظ خواهند کرد ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه تا ابد آنها را از دست خواهید داد .

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد + چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

طالع بینی ازدواج با زن متولد اردیبهشت

بر اساس طالع بینی زنان متولد اردیبهشت بسیار احساساتی بوده و عشق آنها بی قید و شرط است. آنها برای همسرشان از هیچ کاری مضایقه نکرده و بسیار زنان فداکاری هستند. اگر شما با یک زن متولد اردیبهشت ازدواج کرده اید بدانید شما سال های طولانی زندگی خوشی را در کنار او تجربه می کنید. با این حال باید این موضوع را نیز درنظر بگیرید که زن های متولد این ماه حتی در مورد چیزهای بی اهمیت بسیارحساس هستند اما این موضوع در مقایسه با دیگر محاسن آن ها قابل چشم پوشی است. خانم های متولد اردیبهشت از هیچ تلاشی برای آنکه یک خانه گرم برای همسر و فرزندانشان بسازند دریغ نمی کنند. همچنین زنان متولد این ماه آشپزهای بی نظیری هستند و این بدان معناست که روی میزغذاخوری شما اغلب غذاهای خوشمزه و متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آن ها لذت ببرید. علاوه بر موارد فوق زنان متولد اردیبهشت مادران پرتلاش و دوست داشتنی هستند و کودکان آنها همیشه در جایگاه های نخست قرار دارند.

 

روحیات زن متولد اردیبهشت

زن اردیبهشتی به عنوان یک همسر سرد و بی روح نیست اما احساساتش را به درستی بیان نمی کند و فراموش می کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر (درست وقتی که او می خواهد ترکش کند)، ‌به این نکته مهم پی میبرد. اگر موقعیتی پیش آید که او مدت ها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یک کارت پستال سال نو اکتفا می کند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میکند و می خواهد بداند که چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد. اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می کند، نیازی نیست که بگویم همین که با تو هستم بیانگر همه چیز است.

ولی خوشبختانه قبل از آنکه خیلی دیر شود، می فهمد که هر سردی کدورت با کمی عشق و احساسات بر طرف می شود. دختر متولد اردیبهشت بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می توانند خواننده های معروفی شوند. از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد. او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی کند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد. او می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند. او از تنبیه بچه ها پرهیز می کند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلکی ساخته است.

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد + چگونه زن متولد اردیبهشت را عاشق خود کنیم

خصوصیات زن متولد اردیبهشت

اردیبهشت یعنی طفل شیرخوار طبیعت
سمبل: گاو
عنصر وجود: خاک
شعار: من دارم
سنگ خوش یمن: زمرد
سیّاره: ونوس
فلّز وجود: مس
شخصیّت: ثابت
رنگ محبوب: آبی آسمانی
تأثیر پذیر با سیاست فکردهنده استراتژیک

 

زن متولد اردیبهشت، اغلب مظهر زنانگی غریزی است. زنی فداکار و اغلب با وفاست، به شرطی که شما به او امنیت اعطا کنید از او مراقبت نمایید و لوسش کنید. زن اردیبهشتی می تواند منتظر بماند و اغلب واقعا منتظر می ماند، تا آن که شما تعهد یا قول زناشویی بدهید. عاشق شکوه و زرق و برق و موفقیت و کمی حرکات تند و ناگهانی و غیر قایل پیش بینی هستند.

 

مهم نیست چه حرفه ای را دنبال می کند یک نوع سادگی ذاتی و سالم و نوعی حالت طبیعی بودن در زن متولد اردیبهشت وجود دارد، که به نظر نمی رسد تجربه های زندگی قادر باشد آن را از میان ببرد. این حالت سادگی را حفظ می کند. ساده دلی شاید کلمۂ مهرآمیزی باشد. این صفت می تواند به دو صورت باشد: ساده دلی مسحور کننده، یا زودباوری کلافه کننده..! اغلب در بارۂ مردم اشتباه قضاوت می کند. زیرا مردم آدم های پیچیده ای هستند و جنس شان خرده شیشه دارد. آنقدر احتمالات و فرصت های مغتنم را به چشم دیده، و آنقدر استعدادهایش را به باد فنا داده که خسته و دلزده شده و دیگر نمی تواند اهمیت هیچ چیزی را متوجه شود…

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب