زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد و عاشق چه افرادی می شود؟ اگر نمی دانید که چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم در این مقاله به شما خواهیم گفت زن متولد اسفند از چه مردی خوشش میاد با سماتک همراه باشید.

 

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد

اگر شما آقایی هستید که معشوقه تان یک دختر یا زن متولد اسفند است باید بدانید که زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد و شما باید خودتان را شبیه به امیال زنان اسفندی کنید.  آیا می دانید چه مردی مناسب زن اسفند می باشد و زن متولد ماه اسفند کدام مردان را بیشتر دوست دارد؟ مردانی که عاشق پیشه، تک همسر و بدون حاشیه هستند مرد مناسب زن متولد اسفند می باشند. در غیر این صورت هر مرد دیگری در کنار زن متولد اسفند ماه او و خود را در یک عذاب دائم قرار داده است. جلب اعتماد و اطمینان به این نکته که او تنها دوست، یا تنها همسر و یا تنها معشوقه شما است رگ خواب زن اسفند ماه می باشد. به هیچ عنوان نباید نفر دوم در هر جریانی که به همسرش مربوط است قرار بگیرد در غیر اینصورت دیگر آن مرد را دوست نخواهد داشت.

 

چه بخواهید و چه نخواهید حس حسادت جزء ذات زنان اسفندی است. زمانی آشفته می شوند که احساس کنند مردشان دیگری را دوست دارد. حتی شما این حس را برسانید که برادر و خواهر خود را دوست دارید ، همسرتان به شدت نگران می شود. به حسادت زن اسفندی احترام بگذارید و اگر می خواهید یک خانم اسفند ماهی عاشق و کشته و مرده شما شود باید برای جذب زن اسفندی حرف مستقیم مال مردهاست اما زن‌ها همیشه دقیقا چیزی را می گویند که نمی‌خواهند. آنها حتی جملات آزار دهنده می گویند در انتظار محبت از شما هستند. خودشان واقعا نمی دانند چه می گویند! نیازی نیست برای جذب زنان متولد اسفند به خود حتما در ذهن چیز اماده ای برای گفتن داشته باشید یا حتما اتفاقی بیفتد و شما آن را وصف کنید.

 

زمانی که با یک خانم نشسته اید و دوستش دارید و همچنان می خواهید او هم شما را دوست داشته باشد، به اطرف نگاه کرده و یک چیز را برای گپ زدن انتخاب کنید. برای جلب نظر زنان اسفند ماهی به خود مهم صحبت کردن است نه آنچه می گویید. زنان اسفندی به حمایت مردان نیاز دارند و مردانی که بتوانند به او تکیه کنند را بیشتر دوست دارند. زمانی می توانید در قلب یک زن یا دختر متولد اسفند ماه بروید که موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید. یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود زنان اسفند ماهی احساس امنیت کنند، بودن با مردی است که آینده اندیش است و دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روی موقعیت اجتماعی خود حساس و در تلاش برای رسیدن به آن است.

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

خصوصیات متولدین اسفند دختر

زن متولد اسفند قدرت و جاذبه عجیبی برای جلب توجه دارد. شما بدون اینکه دقیقا بدانید چرا ، خود را فریفته او می یابید. یک کلید برای شناخت شخصیت او ، ترس شدیدش از فقر و تنفرش از این است که روزی از نظر مالی به کمک اشخاص بیگانه محتاج بشود. ورای هر نوع جاذبه ای که شما ممکن است داشته باشید ، او می خواهد مطمئن بشود که شما باهوش ، جاه طلب ، کوشا و ساعی هستید و می توانید از او به خوبی مواظبت کنید. او دوست دارد به شما تکیه کند ، بنابراین سعی کنید دلسوز ، مشوق و قوی باشید. شنیدن تملق برایش خیلی اهمیت دارد ، حتی اگر خودش بگوید که آن را دوست ندارد. از اجتماع مردم لذت می برد ، دوست دارد زیاد حرف بزند و برای آینده برنامه ریزی کند.

 

زن متولد اسفند ماه زنی با تمام خصوصیات بارز زنانه است، همسری مهربان، پر شور و حساس و مادر دلسوز، قاطع و بزرگوار است و مردانی با این خصوصیات اخلاقی می توانند در قلب زنان متولد اسفند قرار بگیرند. یک زن متولد اسفند ماه بدون هیچ تلاشی میتواند ازدواج کند و در ازدواج خود سالهای سال خوشبخت و با نشاط به نظر بیاید. یک زن متولد اسفند ماه خانه ایی زیبا دارد و کودکانی تمیز، مرتب و با ادب را تربیت میکند. از آنجایی که زن متولد اسفند ماه شخصیتاً همسری وفادار، دلسوز و مهربان است میتواند در زندگی مشترک خود، احساس خوشبختی را تزریق کند. زن متولد اسفند ماه میتواند تمام نیازهای یک مرد را که مایل است همسری کامل داشته باشد را فراهم کند و شما را به شدت دوست خواهد داشت.

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

زن متولد اسفند از چه مردی خوشش میاد

زنان اسفندی از چه مردانی خوششان می آید؟ زن متولد اسفند علاقه به دنیای غیر واقعی دارند به همین دلیل عاشق کتاب های تخیلی یا فیلم ها و بازی های کامپیوتری هستند و از مردانی خوششان می آید که فرهیخته و اهل سرگرمی های جور و واجور باشند. عشق به سفر هم جز خصوصیات زن متولد اسفند است و دیدن سرزمین هایی که ناشناخته هستند را دوست دارند و اگر مردشان آنها را به سفر ببرد عاشقانه او را دوست دارند. دختران متولدین این ماه وسایل هنری را دوست دارند مانند یک دوربین عکاسی یا لوازم نقاشی که باید برایش تهیه کنید.

 

زن متولد اسفند علاقه به ماساژ دارد و از مردی خوشش میاد که روزی نیم ساعت او را ماساژ دهد. اگر می خواهید دل زن تان را که یک اسفندی تمام عیار است بدست بیاورید باید بگوییم متولدین این ماه مخصوصا خانم ها علاقه زیادی به طبیعت دارند و بهتر است شما او را به طبیعت گردی ببرید. خانم های اسفند ماهی مردانی را دوست دارند که به آنها هدیه بدهد و جواهراتی را دوست دارند که سنگ مورد علاقه شان در آن به کار رفته باشد. ناگفته نماند که اسفند ماهی ها فیلم های اکشن را دوست دارند و از تماشای تئاتر و بازدید موزه ها لذت می برند.

 

زن متولد اسفند ماه بسیار مهربان و دوست داشتنی است اما نکته مهم در ازدواج با زنان متولد اسفند ماه در این است که به دلیل حساسیت های او باید بسیار مراقب و با احتیاط با او رفتار کنید تا مبادا از شما بدش بیاید. هر رفتاری از یک مرد میتواند به آسانی دل یک زن متولد اسفند را بشکند و یا او را تحت تاثیر قرار بدهد. در اینصورت باید مدام در حال پیگری و دلجویی باشید تا اینکه بخواهید روزهای شاد خود را سپری کنید.

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

برای جذب زن متولد اسفند ماه به خودتان تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید. آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح میدهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال‌ پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر میبرند.

 

اگر می خواهید نامزد اسفند ماهی تان از شما خوشش بیاید و جذب شما شود؛ باید روز تولد و روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد. آنها مایلند مثل شاهزاده‌ ها زندگی کنند و به همراه چند شاخه گل رز در حالی که مقابل‌شان زانو زده‌اید از آنها خواستگاری کنید. بله، آنها مثل سیندرلای قصه‌ها منتظر شاهزاده‌ای سوار بر اسب سپید هستند و همواره خود را در قصر رویاهایشان مجسم میکنند.

 

اسفند ماهی های مونث دنباله روهای خوبی هستند و کافی است ایده ای به آنها بدهید تا آخرش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. می خواهند در همه مراحل شغلی عشقی و … بهترین ها باشند ضمن اینکه علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم بایستی به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید. اگر توانستید این کارها را برای خانم های متولد اسفند انجام دهید مطمئنا او شما را عاشقانه دوست خواهد داشت و در جذب زن مورد علاقه تان موفق خواهید بود.

 


بیشتر بخوانید: اس ام اس تبریک تولد اسفند ماه


 

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد | چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم

برای جذب زن متولد اسفند چگونه با او رفتار کنیم؟

زن متولد اسفند واقعاً رویایی است و شیفته خانواده و دوستان است و او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. حال می گوییم که چگونه با زن متولد اسفند رفتار کنیم؟

 

1- نباید او را مجبور کنید تا به مدت طولانی بر روی موضوعی تمرکز کند.این وضعیت او را خسته می کند چرا که او تغییر را دوست دارد.

2- در مورد مسایل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود بی دقتی نکنید و بر سر موضوعات بی اهمیت بااو دعوا نکنید.

3- مکالمه را به خود اختصاص ندهید.او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید.

4- از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و آنها را قدیمی تلقی ننمایید.

5- به علت زن بودنش او را محدود نکنید او به شدت طرفدار حقوق مساوی برای زن و مرد است.

6- آنها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

7- تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.

 

در این مقاله روشهای جذب زن متولد اسفند را برای شما مردان و پسران عزیز آموزش دادیم و اینکه زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد به خوبی در این نوشتار از سایت سماتک بیان گردید. اگر هنوز جمله چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم در ذهن شما رژه می رود بهتر است یک بار دیگر این مطلب را بخوانید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب