راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

مردان هوس باز چه خصوصیاتی دارند؟ بسیاری از دختران جوان به دنبال شناخت مردان هوس باز هستند و می خواهند بدانند مردی که به او دل بسته اند مرد هوس باز است یا نه در ادامه راه شناخت مردان هوس باز را بیان خواهیم کرد.

 

راههای شناخت مردان هوس باز

مرد هوس باز به سادگی برای زنان قابل تشخیص است بسیاری از مردان هوس باز شما را برای خودتان نمی خواهند و رابطه جنسی با زن مهمترین الویت شان است تشخیص مرد هوس باز ساده ولی مشکل است از این جهت مشکل که شما باید نشانه های مردان هوس باز را به خوبی بدانید.

نتایج تحقیقات نشان می دهد وقتی شخصی طرف مقابلش را دوست دارد بر روی صورتش تمرکز می کند و چشمانش را از روی صورتش بر نمی دارد، این در حالیست که اگر فقط از لحاظ جنسی جذب کسی شده باشد بر روی اندامهای مختلف بدنش نگاه می کند. هوسرانی مرد یا تنبیه همسر از طریق بی‏ توجهی و سردی رفتار می‏تواند فاصله زوجین را بیشتر کرده و بتدریج مرد را به عادت ناپسند تنوع طلبی جنسی سوق دهد و در چنین وضعیتی مرد با دست خویش آشیانه خود را ویران می‏نماید .

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

تشخیص مرد هوس باز

مردان هوس باز یک سری صفات شایع دارند. ولی یادتان باشد که ممکن است این صفات در مردی صدق نکند، ولی هوس باز باشد. ممکن است هم مردی این نشانه‌ها را داشته باشد ولی متناسب با شرایط بوجود آمده هوس باز نباشد. پس بهتر است قبل از هر چیز به خودتان قول دهید که با قلب‌تان صادق و روراست باشید. اطمینان داشته باشید که حس شما در مورد هوس بازی او به شما دروغ نمی‌گوید. گاهی اوقات ما زن‌ها متوجه هوس بازی طرف مقابل هستیم، ولی چون دوستش داریم این را نادیده می‌گیریم. خیلی وقت‌ها هم فکر می‌کنیم آینده این احساس یک آینده شگفت‌انگیز است، پس با هوس بازی طرف مقابلمان موافقیم؛ غافل از اینکه امروز برای این فرد جذاب هستیم، ولی در آینده که بدلیل تنوع‌طلبی او جذابیت‌مان برایش کاهش یافت دیگر یک مهره سوخته می‌شویم. این نشانه‌ها می‌تواند به شما در شناخت چنین مردانی کمک کند:

 

مردی که شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

به این نکته توجه داشته باشید که بطور معمول روابطی که در آن رابطه‌ جنسی پیش از ازدواج اتفاق بیفتد معمولا با مشکل مواجه می‌شوند. اگر در رابطه ای هستید که بطور مداوم از شما درخواست رابطه جنسی می شود، آگاه باشید که طرف مقابلتان فقط بدنبال اینگونه روابط با شماست و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضعیت شما بدتر و ارزش فردی شما زیر سوال خواهد رفت. دفت کنید که اگر شما برای فرد مهم باشید، قطعا برای تغییر رفتار خود با شما همکاری خواهد کرد پس با او صحبت کنید و اگر اینکار را نکند، بهتر است که از دست شما ناراحت شده و ترکتان ‌کند.

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

زیر قول و حرفش می زند

مردی که فقط حرف میزند واقعا غیرقابل تحمل است. این درست است که ما زنان با حرف زدن مردان به راحتی گول می‌خوریم. اما در درازمدت دیگر ذله می‌شویم. مردان ممکن است خیلی راحت روزی هزاربار بگویند دوستمان دارند. اما اگر واقعا کاری در جهت دوست داشتنمان انجام ندهند، بطور غیر مستقیم نشانه های مرد هوسباز را از خود بروز داده‌اند. اینگونه رفتار یعنی اینکه واقعا دوستمان ندارند و فقط می‌خواهند آن لحظه بطور مقطعی برای خواسته خودشان مخ‌مان را بزنند! مردی که دوست داشتنش را با عملش هم نشان بدهد یک گوهر کمیاب و خواستنی‌ست. به دنبال این باشید که طرف مقابلتان دوست داشتنش را به شما نشان دهد. گفتن «دوستت دارم» با نشان دادن آن تفاوت بسیار دارد. دقت کنید که بیان دوستت دارم ممکن است صرفا به این دلیل که وی به دنبال رابطه‌ جنسی است، عنوان شود نه این که واقعاً از ته قلب دوستتان دارد.

 

ملزومات رابطه جنسی را از قبل تهیه می کند

به این موضوع دقت کنید که اگر وسایل مربوط به رابطه‌ جنسی را در دور و اطرافتان می‌بینید، بدان معناست که وی همه چیز را برای این اتفاق تدارک دیده است. بهتر است گاهی اوقات حتی برای یک بار هم از انجام رابطه ‌جنسی به خاطر نداشتن کاندوم سر باز بزنید. وقتی همه چیز آماده است، یعنی برای آن برنامه‌ریزی کرده است. بطور معمول مردانی که در رابطه زناشویی خود به ارضاء کامل جنسی دست پیدا نمی کنند، بطور مداوم در پی کشف فردی زیباتر و جذابتر هستند که بتواند آنها را از لحاظ جنسی تامین نماید. به عبارت دیگر علت اصلی هوسرانی مردان، نرسیدن به ارضای کامل جنسی و گرسنگی جنسی است.

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

شما را به دوستان و خانواده اش نشان نمی دهد

این نکته را در نظر داشته باشید که مردها در معرفی دختری که به او علاقه دارند به مادرشان، بسیار دقیق هستند. بطور معمول فقط دختری را معرفی می‌کنند که با وی رابطه جدی داشته باشند. اگر می‌بینید طرف مقابل شما مدام شما را خارج از برنامه‌هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می‌دارد، بیشتر مراقب باشید. چرا که اگر در یکی دو مورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، این امکان وجود دارد که بسیاری از موقعیت‌های او با زنان دیگر را از بین ببرید.

 

عدم محدودیت مردان هوس باز

چنین مردانی شاید در نگاه اول جذاب بنظر برسند و شبیه همان شوالیه جسور رویاهایمان باشند. چون ما زنان عاشق جسارت مردان هستیم. مخصوصا اگر این جسارت سر تصاحب ما باشد! (قبول کنید که در این زمینه گاهی هوس بازی ما زنان هم دخیل است.)، ولی این صفت بسیار خطرناک است. مردی که برای خودش محدودیت نشناسد به خودش اجازه می‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. او برایش اهمیتی ندارد اگر یک روز زن دیگری نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هیچ چیز و هیچ کس را بعنوان مانعی سر راه احساسات زودگذرش نمی‌داند.

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

نوشیدن الکل نشانه مردان هوس باز است

در اکثر مواقع زمانی که با مردی هستید که الکل می نوشد و به شما هم اصرار می کند که بنوشید (یا مواد مخدر مصرف می کند و از شما هم می خواهد مصرف کنید)، توجه داشته باشید که در نهایت به رابطه‌جنسی ختم خواهد شد. چنین روابطی که با اتفاقاتی از این دست آغاز می شوند، بطور معمول تنها بر صمیمیت فیزیکی استوار است و احساسات در آن دخیل نیست. پس حتما باید بسرعت از چنین روابطی خارج شوید.

 

پول زیادی برای سکس خرج می کند

در واقع مردانی که در زمره گروه پولدارها قرار می گیرند، ناخودآگاه سرمایه بسیاری دارند که می توانند در راه رابطه جنسی خرج کنند. این افراد، شما را به وسیله انواع کادوها، شام در رستوران‌های لوکس و … بمباران عاطفی می کنند اما آنچه بسیار مهمتر از پول گذاشتن در رابطه است صرف وقت برای طرف مقابل است. در واقع شما باید ببینید طرف‌ مقابلتان تا چه میزان برای شما و شناخت شما وقت می‌گذارد!
اصلا چنین مردی ارزش صرف وقت دارد؟ اگر او فقط برای یک رابطه فیزیکی با شما در تماس است، بنظر دیگر واضح‌تر از این نمی‌توان در مورد هوس بازی‌ اش قضاوت قطعی کرد. یک مرد عاشق برای شما و علایقتان وقت می‌گذارد. این مرد سلیقه شما را تاحدودی می‌داند و سعی می‌کند لحظات خوشی برایتان بسازد. حیف شما و احساستان نیست که الکی برای چنین مردی دل شکسته شوید؟

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

مرد بی بند و بار هوس باز هست

شاید بگویید اینکه بدیهی است. اما باید بدانید زنان بسیاری هستند که برایشان اهمیتی ندارد مردشان نوشیدنی‌های الکلی بنوشد یا هرازگاهی ماریجوانایی چیزی هم بکشد. چنین رفتار‌هایی در جمع‌هایی دیده می‌شود که چند رفیق نااهل هم قاطی‌اش باشند. باز تا اینجا شاید خیلی مشکلی از نظر هوسبازی پیش نیاید. ولی وای به وقتی که چند زن هم در این جمع حضور داشته باشند. حس سرخوشی و مستی ناشی از استفاده الکل یا مواد مخدر می‌تواند باعث شود که مردتان با یک اشتباه تا آخر عمرش درگیر یک رابطه ناخوشایند باشد. حالا فکرش را بکنید مهمانی‌های شبانه و جمع‌های این‌چنینی جزو عادت‌های یک مرد باشند. اصلا بیایید فرض کنیم چنین چیز‌هایی خیلی در فرهنگ ما عادی باشد. در چنین زمینه‌ای به مردتان حق یک بار، حتی یک بار اشتباه را می‌دهید؟ سرخوش است دیگر! آمدیم و سرخوشی‌اش بالا گرفت! بنابراین بی بند و باری را می‌توان یکی دیگر از نشانه های مرد هوس باز بشمار آورد.

 

اجبار زن برای رابطه جنسی

این موضوع یکی از قدیمی‌ترین تکنیک ها است. اگر متوجه شدید که طرف مقابل شما قبل از ازدواج، شما را مجبور به انجام رابطه جنسی می‌کند، بدانید قطعا این مسئله برایش خیلی مهم‌تر از شناختن شما و ایجاد یک رابطه جدی است. عامل دیگر در هوسرانی مردان کمرنگ شدن عشق در جامعه است، هرگاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ شود، نارضایتی ها متولد می گردد، بنابراین تنوع طلبی جنسی با میزان عشق در جامعه رابطه عکس دارد. به بیان دیگر در جامعه ای که عشق معنای واقعی خود را از دست بدهد، مردان و زنان در پی تنوع طلبی و کسب لذت بیشتر وارد وادی هوس می شوند و بسیاری از معضلات اخلاقی و انحرافات جنسی در جامعه را سبب می شوند.

 

مرد خود خواه هوس باز است

یکی دیگر از نشانه های مرد هوس باز، خودخواهی است؛ اگر با مردی روبرو هستید که حس می‌کند آسمان باز شده و او همچون فرشته‌ به زمین نزول کرده است، باید بگوییم جزو بدشانس‌ترین زنان هستید. از آنجایی که مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترین می‌داند پس به خودش اجازه می‌دهد برای کسب رضایت خودش دست به هرکاری بزند. انگار همه بنده لذت و خوشی او باشند.

 

وقتی سکس می خواهد به شما زنگ می زند

ساعت رابطه‌ جنسی به ساعتی گفته می شود که فرد، وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده و در پی رابطه‌ جنسی است. این ساعت برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است. بعنوان مثال اگر فقط ۲ شب به بعد با شما تماس می گیرد باید هوشیارتر عمل کنید.

 

مرد بی مسئولیت

حتما شما هم با چنین مردانی روبرو شده‌اید. مردانی که برایشان اصلا اهمیتی ندارد که در قبال شما تعهداتی دارند. آن‌ها فقط وقتی تکانی به خودشان می‌دهند که پای منافع و لذت خودشان در میان باشد. وگرنه هیچ حس مسئولیتی برای شما و خواسته‌های شما از یک رابطه ندارند. اصلا از خودشان می‌پرسند: به من چه؟
برای مردی وقت صرف کنید که کوشش و تلاش واقعی وی را در جهت رسیدن به یک زندگی ایده‌آل با خودتان می‌بینید، نه مردی که فقط برای داشتن رابطه فیزیکی با شما تلاش می‌کند.

 

متعهد نمی‌ شود

مردها با دلایل مختلفی به رابطه متعهد نمی شوند. دقت داشته باشید که اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقمند است به این معنا است که مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. علت دیگری که یک مرد متعهد نمی‌شود، می‌تواند این باشد که مایل است با هر تعداد زنی که می‌تواند، رابطه‌جنسی داشته باشد.

 

وقتی که باید با هم بیرون باشید، در خانه هستید

به این نکته دقت کنید اگر شما ترجیح می دهید که برای تفریح بیرون بروید ولی وی مدام اصرار به ماندن در خانه دارد، ایمان داشته باشید که شما را صرفا جهت رابطه‌جنسی می خواهد. اصرار برای رفتن به سفرهای دو نفره نیز از نشانه هایی است که می تواند دال بر هوس رانی طرف مقابل شما باشد.

راههای شناخت مردان هوس باز + تشخیص مرد هوس باز

علل هوس باز شدن مردان

تیپ نامناسب زن در خانه

عامل دیگر مؤثر بر اینگونه رفتارهای نا مناسب آقایان می‌تواند برخی عادتهای بانوان در مسائل ظاهری خود باشد به طوریکه برخی بانوان عادت دارند با لباس و ظاهر بسیار دل آزار در منزل حاضر شوند، اما در هنگام خروج از خانه،بی‏نهایت به ظاهر، آرایش و لباس خود توجه می‏کنند. از سوی دیگر همسر این نوع زنان در خارج از خانه بانوانی را می‏بیند که با لوازم مختلف زیبایی چون لنز رنگی، ناخن مصنوعی، … و ظاهر دلفریب، مرد را مجذوب خود می‏نمایند و مرد دائماً همسر نامرتب خود را با آنها مقایسه می‏کند که این قیاس، اساس اختلافات خانوادگی است.

 

سرد مزاج بودن زن

عامل دیگر سرد مزاجی زن است که رکن رکین اختلافات زناشویی است. متأسفانه بعضی از بانوان علیرغم یقین به بیماری خود، درصدد درمان مشکل جنسی و روحی خویش نیستند. زن و مرد باید توجه کنند که بی‏اعتنایی به نیازهای همسر می‏تواند موجب گرایش به کجرویها و انحرافات و نیز عامل اختلافات و جدایی زوجین باشد.

 

عدم توجه زن به شوهر

برخی از بانوان به محض تولد اولین فرزند تمام عاطفه و توجه خود را معطوف به فرزند نموده و به نیازها و عواطف همسر خود توجهی ندارند و مرد تشنه محبت را به حال خود رها می‏کنند. آمار طلاق زنان پس از تولد اولین فرزند گویای این حقیقت تلخ است. این شرایط مسلماً می‏تواند مرد را به سوی تقاضاهایی خارج از محدودة مشروع سوق دهد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب