طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت | طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت | طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت به همراه فال و طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت ماه را در این بخش از سایت سماتک می خوانید. اگر به دنبال طالع بینی چینی مردان متولد اردیبهشت هستید در ابتدا آنرا خواهید خواند. همچنین در پایان طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت تهیه و گردآوری شده است.

 

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی مردان متولد اردیبهشت را میخوانید. برج فلکی ثور یکی از سخت‌ترین نشانه‌های بروج فلکی زودیاک است. مردان وفادار، سازمان‌یافته و مداوم هستند.
زمانی که کاری برای انجام دادن باشد، هیچ کس به اندازه طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت خود را در اختیار کار نمی‌گذارد.
طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت آن چیزی را که شروع کرده به اتمام خواهد رساند، حتی اگر این موضوع به معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد. این شرایط موفقیتش را تضمین می‌کند. دلیل آن نیز بسیار ساده است، او تا زمانی که کار را به اتمام نرساند از آن دست نخواهید کشید.
بسیاری از مردان متولد برج ثور در پست‌های مدیریتی رده بالا قرار می‌گیرند، اغلب در سازمان‌های بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌های بزرگ مشغول می‌گردند.
برج ثور یکی از نشانه‌های خلاقیت بالاست. بسیاری از افراد برج فلکی ثور در هنر شکوفا می‌شوند، نظیر رقصنده‌ها، نقاشان (سالوادور دالی)، بازیگران (پنه‌لوپه کروز).
مرد متولد برج اردیبهشت می‌تواند خیلی پررو باشد. در اتوبوس یا مترو‌های شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید، چون تمایل زیادی دارد که شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و کیک، دلقک بازی در می‌آورد. هر چیزی که به غذا شبیه باشد او را خوشحال می‌کند.
اعتقاد و وفاداری از خصلت‌های طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد که این ویژگی‌ها را در هر کس که می‌شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زن‌های باهوش را می‌خورد. او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می‌کند.

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت | طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی مردان متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت، شریکی می‌خواهد که آشپزی و خانه‌داری را به خوبی بداند. از آنجا که به نظر دوستانش اهمیت می‌دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می‌آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد.
به عکس نشانه‌های دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی‌کند. از آنجا که سیاره او ونوس است، به دنبال کسی نیست که همیشه خود رادر آینه نگاه می‌کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست و خوش هیکلی را بیشتر از لاغری می‌پسندد.
قطع رابطه برای این مرد غم و غصه‌ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد. هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی‌تر شود، حس مالکیتش هم بیشتر می‌شود و فراموش می‌کند که او هم انسان است و حتی گاهی به شریک زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی که بابت تهیه آن پول پرداخته، نگاه می‌کند.
طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می‌دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می‌آورد و به شما هدیه می‌کند.
این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت کنید، چون کسی است که همیشه می‌خندد و گاهی آنقدر می‌خندد که ریسه می‌رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده‌بر می‌شود.
مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است. اگر شما به عنوان همسر او، برای کاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید. می‌خواهد بداند کجا بوده اید و یا چه می‌کردی. او همیشه به دنبال امنیت می‌گردد.
متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود، به گردن اهمیت بیشتری می‌دهند و اغلب گردن‌های کلفتی دارند. برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – که مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند. اما خود، یعنی شانه‌های پهن و کمری صاف را حتماً دارند.
آن‌ها عموماً مو‌های مجعد و تیره، چشمانی قهوه‌ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند، عجیب است، اما بیشتر آن‌ها کاکل‌هایشان را روی پیشانی می‌ریزند.
مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی می‌خواهد. اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یکبار عصبانیت او را خواهید دید.

به این دلیل که افراد برج ثور در حواس پنج‌گانه حکم‌فرمایی می‌کنند، حس قوی‌ای درباره رنگ‌ها دارند، چشایی بی‌نظیر و گوشی مشتاق به موسیقی. در کمترین حالت، در هر محیطی که وارد شوند، آن را بهبود خواهند داد.
متولد اردیبهشت می‌داند که تصویر یک کمپانی نقش حیاتی در موفقیتش دارد و می‌داند که چطور یک محصول را بسته‌بندی کند یا برندسازی نماید تا آن را به یک محصول رده بالا تبدیل کند.
افراد برج فلکی ثور از تغییر متنفر هستند، به این دلیل بایست بسیار دقیق در مورد انتخاب شغل خود مطالعه نمایند و از اینکه با خصوصیاتشان یکسان است، اطمینان حاصل نمایند.
مأخوذ به حیا بودن در رابطه با خود یکی از عادات آنهاست. متولد اردیبهشت تمایل دارد که با ادب و منظم باشد و احترام قابل توجه‌ای به افراد رده بالاتر نشان می‌دهد. اگر با مقام بالادست خود دچار مشکل شود، به او نخواهد گفت. در مقابل، اعتراض و صحبت در مورد او را به میان همکاران خود خواهد برد.
هیچ موجودی در دنیا به اندازه مردان متولد اردیبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمی‌دهد.

 

طالع بینی چینی متولدین مرد اردیبهشت

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می‌شود، ولی اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می‌ریزد.
مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل، حساس و همانند صخره‌ای عظیم پابرجاست. او آدمی است محتاط و مصمم، اصلا رویایی نیست و احکام قلبش بر مغزش حکومت نمی‌کند.
مرد اردیبهشت می‌تواند یک عاشق بی‌قرار، صمیمی و حامی معشوق باشد.
وسوسه دیگران و یا رویداد‌های ظاهری فریب هرگز نمی‌توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است، منصرف سازد.
یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است، اما نمی‌خواهد که حلقه‌ای به بینی‌اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود. او خواهان آزادی است.
مسلماً هیچ مردی مهربان‌تر، صمیمی‌تر و شکیبا‌تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد.
قلب بی‌ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد.

یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی‌اعتنا می‌ماند. هر قدر دوستان و اطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم‌تر می‌گردد.
از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولاً عالی است. کمتر مرد متولد اردیبهشت را می‌توان دید که برای روز‌های دیگر چیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن‌ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کار‌های تجارتی موفقیت بسیار بدست می‌آورد.
او عاشق خرید کردن است، ولی از فروشگاه‌های خلوت و شیک خوشش می‌آید نه از فروشگاه‌های چندطبقه که در آن‌ها مردم از سر و کول هم بالامی روند.
مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن، زن، اعتقاد قلبی دارد.
از نظر پدر بودن مردی است بی‌نظیر، او فکر می‌کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند، اما عاشق دختر بچه‌های کوچک و ظرافت و مهربانی‌های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه‌هایش عشق می‌ورزد و گرم‌ترین احساسات را نسبت به ایشان دارد. اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می‌نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می‌کند.
هرگز به جان یک طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت نق نزنید، این کار درست مثل تکان دادن یک پارچه قرمز رنگ جلوی یک گاو نر است.
او کارش را خوب و مستمر انجام می‌دهد و هرگز لازم نمی‌بیند عجله‌ای به خرج بدهد. سرعت‌سنج او روی قسمت «آهسته و پیوسته» ثابت مانده است. تهییج و ترغیب او به درگیر شدن با کار‌هایی که لازمه‌اش شتابزدگی و شوک زیاد است، قطعاً با شکست مواجه می‌گردد.
او با آدم‌های جلف و سبک سر و بی‌انضباط میانه‌ای ندارد.
عشق طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت صادقانه، ساده، عمیق و مخصوصا بی‌تظاهر است. به هیچ صورتی متظاهر نیست و ظاهر و باطنش تا حد ناراحت کننده‌ای یکی است.
او زنی شوخ و شنگ، ظریف و زنانه، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه‌دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت | طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت واقعا قلبی بزرگ و روحی بلند دارد و همین خصیصه است که به وی امکان می‌دهد در هر حالتی از عهده مشکلات احساسی زندگی خود بر بیاید و به هدفش برسد.
صفا و صداقت ذاتی‌اش با ریزه کاری‌های ظریف زنانه آمیخته است. بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی و خشن با همت‌تر می‌باشند، اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز اطمینان و اعتماد دارد.
معمولا در یک زن متولد اردیبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند.
زن متولد برج ثور خوددار و در اکثر قریب به اتفاق آرام و ساکت است، ولی عصبانیتش به راستی شدید وهم‌آور است.
زن متولد اردیبهشت می‌تواند به طرزی چشمگیر نسبت به دشمنانش بی‌تفاوتی از خود نشان بدهد در حالی که نسبت به دوستانش وفاداری را به حد کمال می‌رساند و در خوشی و ناخوشی ایشان را ترک نمی‌کند.
کمتر اتفاق می‌افتد که زن متولد این ماه آدم نا‌آرامی باشد، او پیوسته کوشش دارد تا جریان زندگی‌اش عادی و طبیعی به سیر خود ادامه بدهد و از درگیر شدن یا کشمکش‌ها و زد و بند‌ها بیزار ست.

اگر به یک جلسه زنانه سرزده اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است.
زن متولد اردیبهشت، احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد. می‌پرسید از کجا می‌دانم؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی‌ها، صاحب تجمل و تأمین کننده آذوقه بدانیم، زن متولد ثور را پیش رو داریم.

 

طالع بینی چینی زن اردیبهشت ماه

طالع بینی چینی زنان متولد اردیبهشت به راستی خانه دار هستند. آن‌ها نگران برچیده شدن ریشه‌های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند. ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است. هرچیز بی‌ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک، آن‌ها را دچار دلشوره می‌کند.
از نظر او هر چیز ملموسی، فوق العاده است. این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) کاملاً محسوس است. یک زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یک کشاورز است. روی زمین کشاورزی می‌کند و روز‌های زندگی اش را در هماهنگی کامل با طبیعت سپری می‌کند.
زن متولد برج اردیبهشت لوند نیست، چون زندگی را خیلی کوتاهتر از این می‌پندارد که بخواهد عشوه‌گری کند و در مقابل می‌تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد.
او هیچ دلیلی نمی‌بیند که تا وقتی می‌تواند برای انجام یک کار ورجه ورجه و شیطنت کند، بنشیند و فس و فس کند. او می‌تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد.
وقتی ازدواج می‌کند، همسر، منزل، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می‌شوند و بیشترین تلاشش را می‌کند تا همسر و مادری کامل باشد. از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد که مثل خود او وفادار باشد.
او از رشک و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید که ببخشد و فراموش کند، چون در سرشت او نیست. او با خونسردی تصمیم می‌گیرد تا با کسی که به او بد کرده، هیچ کاری نداشته باشد؛ و دلیل این خیلی ساده است، چون این روش محافظه‌کارانه برای آن است که در آینده مجدداً از همان ناحیه آسیب نبیند.
همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیکترین و عزیزترین فرد برایش عادی می‌شود. او سرد و بی روح نیست، اما احساساتش را بدرستی بیان نمی‌کند و فراموش می‌کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر به این نکته مهم پی می‌برد.
زن متولد اردیبهشت بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق‌آمیزی به خود می‌گیرد. سیاره ونوس به آن‌ها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می‌توانند خواننده‌های معروفی شوند.
از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می‌تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد. او عاشق آنهاست. هیچ گاه آن‌ها را سرزنش نمی‌کند، در عوض خیلی به آن‌ها عشق می‌ورزد.

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت | طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی زنان متولد اردیبهشت

طالع بینی چینی زن متولد اردیبهشت می‌تواند اجازه ندهد بچه‌ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند. او از تنبیه بچه‌ها پرهیز می‌کند و فقط به آن‌ها عشق می‌ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی‌ترین نشانه‌ها در آسمان فلکی ساخته است.
از نظر غذا به طعم آن سخت اهمیت می‌دهد. علاقه او به غذا‌های خوش طعم موجب می‌شود که آشپز قابلی باشد. احتمالا هیچ کس به اندازه زن متولد این ماه نمی‌داند که یک معده خالی را چگونه باید پر کرد.
مناظر زیبای طبیعی و موسیقی وی را به خود جذب می‌کند و بیشتر زن‌های تولد یافته در دومین ماه سال یا شخصا سازی را می‌نوازد و یا اینکه لااقل علاقه خاصی به ساز و آواز و هنر نشان می‌دهند.
علاقه زن متولد اردیبهشت به طبیعت به قدری زیاد است که هیچ وقت نمی‌توان یکی از ایشان را یافت که روزی روزگاری به ییلاق و ده پناه نبرده باشد و یا صمیمانه عاشق اسب سواری و ماهیگیری نباشد.
در شیک پوشی طرفدار سادگی است. در لباس پوشیدن پارچه‌های نرم و لطیف را ترجیح می‌دهد و مدل لباس‌هایش را خیلی ساده، اما با سلیقه انتخاب می‌کند و به این دلیل از طرفداران لباس‌های اسپرت است.
او منبع نیرو و قدرت است. اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می‌باشند.
او با شتابزدگی مخالف است. روش طبیعی او آهسته کاری است و تقریباً هرگز اتفاق نمی‌افتد که از این شیوه تخطی کند.
از نظر بچه داری و مادر بودن صبرش در تحمل ناملایمات و شیوه آهسته کاری‌اش موجب می‌شود که مادری مهربان، بردبار و تمام عیار باشد.
قدرتش در تحمل درد و خونسردی‌اش در مواجه شدن با ناملایمات جنبه خارق العاده دارد و در این مورد حتی از زنان متولد برج عقرب (آبان) نیز جلو‌تر است.
زن متولد اردیبهشت هرگز نمی‌گذارد که احساساتش مانع از آن بشود که واقعیات را نادیده بگیرد.
او معمولا آدم متدین و معتقدی است و به این دلیل در قلب زن متولد برج ثور همیشه مکانی برای پذیرا شدن درماندگان وجود دارد، مکانی که در آن عشق و محبت به حد وفور یافت می‌شود، مکانی که هر طوفان زده‌ای می‌تواند به آن پناه ببرد.

 

طالع بینی چینی متولدین اردیبهشت را در اینجا خواندید. فال و طالع بینی چینی زن و مرد متولد اردیبهشت از کتاب طالع بینی چینی متولدین ماه اردیبهشت انتخاب شده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب