فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ (طالع بینی آبان ماه)

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ (طالع بینی آبان ماه)

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲

طالع بینی ماهانه آبان ۱۴۰۲ برای شما کاربرانی محترم است که تمایل دارید بدانید در آبان امسال چه اتفاقات و حوادثی برایتان رقم خواهد خورد و در این مقاله از سایت سرگرمی سماتک فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم. این طالع بینی به همراه دقیق ترین فال ماهیانه آبان ماه امسال از بهترین منابع علمی طالع بینی جهان نمونه برداری شده است؛ اما اکیدا توصیه می شود فقط برای جنبه سرگرمی از آن استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید در آبان ماه چه اتفاقاتی برایتان خواهد افتاد با این مطلب همراه ما باشید.

 

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

فال ماهانه آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مورد شما فروردین ماهی های عزیز گفته است که باید برای بهتر کردن روابط تان بیشتر تلاش کنید، زیرا کنترل افکار و احساسات تان دشوار شده است. اما به هر حال هوشمندانه ترین راهکار این است که درهای ارتباط را به روی همه باز کنید. مراقب باشید؛ اگر عادت دارید که به بطالت وقت بگذرانید، ممکن است با کسی که فکر می کند باید طور دیگری عمل کنید مشاجره کنید. اما خیلی نگران انتظارات دیگران نباشید. شما فروردین ماهی های مهربان در آبان امسال باید هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید تا انرژی خود را هم چنان در جریان نگه دارید. اما در عین حال مراقب خودتان هم باشید، یعنی حتی اگر لازم است اصلاً دست به هیچ کاری نزنید.

 

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم
هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم
حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش
این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

 

حافظ درباره متولدین فروردین ماه در آبان سال ۱۴۰۲ گفته است: فعلا نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی.

 

طالع بینی آبان ۱۴۰۲ متولدین اردیبهشت

در ماه آبان به انجام رساندن وظایفی که به عهده دارید کار بسیار سختی به نظر می رسد، زیرا ذهنتان شدیدا درگیر رویاها و خیال پردازی هایتان است. به جای این که چیزها را همان طوری که هستند بپذیرید آنها را آن طوری که دوست دارید باشند در ذهن خود تصور کنید. در حال حاضر قدرت درونی تان آنقدر زیاد است که می تواند آنچه خودتان درست می پندارید را به واقعیت تبدیل کند. فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ البته این به شرطی است که برای تبدیل آنها به واقعیت نقشه ای در سر داشته باشید و اقدامی بکنید. این خود شما اردیبهشت ماهی ها هستید که با تلاش و کوشش در کنار نیروی درونیتان می توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

آن چه در مدت هجر تو کشیدم هیهات
در یکی نامه محال است که تحریر کنم
با سر زلف تو مجموع پریشانی خود
کو مجالی که سراسر همه تقریر کنم

 

حافظ درباره متولدین ماه اردیبهشت گفته است: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

 

فال آبان ۱۴۰۲ ویژه متولدین خرداد

شما خردادی ها می خواهید مطمئن شوید که همه دقیقاً می دانند که در ذهن تان چه می گذرد. اما احساس می کنید که در آبان امسال اهداف و مقاصدتان بی نتیجه می مانند. هرچه مصمم تر می شوید تا درباره ی افکارتان صحبت کنید، بیشتر نا امید می شوید. شاید بهترین راه برای مقابله با شرایط کنونی این باشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید و سعی نکنید که برخلاف جریان شنا کنید. اگر چند روزی در ماه آبان سال ۱۴۰۲ در بیان افکارتان صبر کنید، آن وقت آن چه می گویید متقاعد کننده تر خواهد بود.

 

ور چو پروانه دهد دست فراغ بالی
جز بدان عارض شمعی نبود پروازم
صحبت حور نخواهم که بود عین قصور
با خیال تو اگر با دگری پردازم

 

حافظ درباره خرداد ماهی ها گفته است: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ (طالع بینی آبان ماه)

فال ماهانه آبان ماه ۱۴۰۲ ویژه متولدین تیر

شما متولدین تیر ماه در آبان امسال ممکن است از سرنوشتی که در انتظارتان است اطمینان نداشته باشید، با این حال تردیدی که احساس می کنید مانع ادامه دادن راهی که در پیش گرفته اید نخواهد شد. شاید در ابتدای کار ندانید دقیقا چه برنامه ای دارید، ولی با گذشتن اندکی از روزهای آبان سال ۱۴۰۲ با آگاهی بیشتری قدم برخواهید داشت و نقشه هایتان در ذهنتان مجسم خواهند شد. اعتماد کردن به ندای قلبتان به شجاعت نیاز دارد، به ویژه این که آنها در حال حاضر با واقعیتی که دارید می بینید مطابقت ندارند.

 

خورده‌ام تیر فلک باده بده تا سرمست
عقده دربند کمر ترکش جوزا فکنم
جرعه جام بر این تخت روان افشانم
غلغل چنگ در این گنبد مینا فکنم

 

حافظ در مورد متولدین ماه تیر گفته است: دل به دریا زده اید. برای جبران کارهای گذشته حاضرید هر اقدامی بکنید. زمانی وجدانتان راحت می شود که همه کارها را سر و سامان دهید. مشکلات زندگی باعث شده تا سرتان به سنگ بخورد. تصمیم بگیرید برای رسیدن به مقصود کاری کنید که همه انگشت به دهان بمانند. حالا دیگر خوب و بد را تشخیص می دهید.

 

فال ماهانه آبان سال ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

مردادی های مغرور و مهربان باید بدانند که در آبان ۱۴۰۲ ممکن است بسیار مشتاق به نظر برسید، زیرا تقریباً همه ی کارها را از صمیم قلب تان انجام می دهید. دیگران به سختی می توانند با شما کنار بیایند، زیرا مدام این طرف و آن طرف می روید تا تعهداتی را که دارید به انجام برسانید. با این که در این ماه در چرخش خلاقانه ای به سر می برید، اما ممکن است هنوز خودتان فکر کنید که دارید زمان را از دست می دهید. به خاطر داشته باشید که دیگران باید طبق برنامه پیش بروند، ولی شما می توانید کمتر به زمان بندی ها توجه کنید. کمی حساسیت در نهایت باعث به وجود آمدن هارمونی و تعادل می شود.

 

تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است
گفتم کنایتی و مکرر نمی‌کنم
هرگز نمی‌شود ز سر خود خبر مرا
تا در میان میکده سر بر نمی‌کنم

 

طالع بینی ماهانه آبان ۱۴۰۲ حافظ درباره ی متولدین مرداد ماه می گوید: در کاری که می خواهید انجام دهید بسیار پافشاری می کنید و از خود نیز شجاعت و شهامت به خرج می دهید. خودتان می توانید بدون کمک، همه ی کارها را سر و سامان ببخشید و کارهای بزرگ انجام دهید از چیزی نترسید. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه ی دشمنانتان غلبه می کنید.

 

طالع بینی ماهانه آبان۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه آبان ماه در مورد متولدین شهریور اینگونه بیان شده است: تمرکز کردن بر روی وظایف و کارهایی که باید انجام دهید کار سختی به نظر می رسد و تمام کردن هیچ یک از کارهایی که شروع می کنید امکانپذیر به نظر نمی رسد. با این حال با گذشتن روزهای اولیه ماه آبان این حالت کمرنگ تر شده و می توانید برخی از کارهای که نیمه کاره رها کرده اید و به نظرتان بسیار مشکل می آمدند را به انجام برسانید. اگر دیدی که ذهنتان دارد از موضوع اصلی و کاری که دارید منحرف می شود بلافاصله هدف اصلیتان را به خودتان یادآوری کنید. داشتن پشتکار و اراده در حال حاضر کلید شما برای رسیدن به موفقیت است.

 

نکته ناسنجیده گفتم دلبرا معذور دار
عشوه‌ای فرمای تا من طبع را موزون کنم
زردرویی می‌کشم زان طبع نازک بی‌گناه
ساقیا جامی بده تا چهره را گلگون کنم

 

حافظ درباره متولدین شهریور گفته است: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید.

 

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ مخصوص متولدین مهر

در آبان سال ۱۴۰۲ تمایل دارید که آزادانه به بیان احساسات تان بپردازید، زیرا اصلاً نگران دریافت واکنش های شدید از سوی دیگران نیستید. اگر این کار را فقط برای شگفت زده کردن دیگران انجام می دهید ممکن است تعجب کنید، زیرا احتمال دارد که دیگران به راحتی احساسات شما را بپذیرند. اما آشکار کردن این ویژگی عجیب تان اشکالی ندارد، زیرا کاملاً متوجه هستید که چه کارهایی باید انجام بگیرند. فال هشتمین ماه سال برای متولدین مهر گفته وقتی به اندازه ی کافی کارآیی دارید و موثر هستید اشکالی ندارد که کمی هم عجیب و غریب باشید.

 

من آدم بهشتیم اما در این سفر
حالی اسیر عشق جوانان مه وشم
در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز
ایستاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم

 

حافظ درباره زن و مرد متولد مهر در آبان ماه گفته است: فکر می کنید همیشه جوان میمانید. از آینده بی خبر مانده اید و فقط به خوشگذرانی و عیش می پردازید. می گویید بهشت همین جاست ولی شما اسیر هوی نفس شده اید نمی خواهید قبول کنید که جهنمی هم وجود دارد اگر به همین منوال ادامه دهید اضطراب و نگرانی و مفلسی دامنتان را می گیرد. ظاهر پسند نباشید.

 

فال و طالع بینی آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

این فال برای دختران و پسران متولد آبان می گوید: ممکن است ماه تان را با محاسباتی غیر واقع انگارانه در مورد میزان کارهایی که می توانید تا پایان ماه به انجام برسانید آغاز کنید. ولی با گذشتن ساعات اولیه اولین روز آبان ماه این نگرش بلند پروازانه ممکن است جای خود را به بی حوصلگی بدهد. از فرصت تان استفاده کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه افراد زیادی برای به دست آوردن عشق و توجهتان تلاش می کنند، ولی این اصلا کار شما را برای ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار راحت نمی کند، باید بتوانید کسی را بیابید که خودتان هم به او علاقه داشته باشید.

 

اورنگ کو گلچهر کو نقش وفا و مهر کو
حالی من اندر عاشقی داو تمامی می‌زنم
تا بو که یابم آگهی از سایه سرو سهی
گلبانگ عشق از هر طرف بر خوش خرامی می‌زنم

 

حافظ: زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید. ولی دشمنان مدام برای بدنامیتان دام پهن می کنند و به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دلتان شیرین می شود.

 

فال آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

شما متولدین آذر در ماه آبان امسال دوست هایتان روی حضور شما در جمع خود و به وجود آوردن جوی خوشایند در مهمانی های دوستانه حساب کرده اند. با این حال قبل از این که بتوانید به جمع آنها بپیوندید و در کنار آنها ساعاتی خوش را بگذرانید باید کارهای نیمه تمام خود را به انجام برسانید. شاید بعد از تمام شدن کارهایتان ترجیح بدهید که به جای بیرون رفتن و وقت گذرانی با دیگران در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر واقعا همین را می خواهید نگذارید دیگران شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور کنند.

 

عیان نشد که چرا آمدم کجا رفتم
دریغ و درد که غافل ز کار خویشتنم
چگونه طوف کنم در فضای عالم قدس
که در سراچه ترکیب تخته بند تنم

 

فال آبان ۱۴۰۲ حافظ در مورد زنان و مردان آذر ماهی می گوید: معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس.

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ (طالع بینی آبان ماه)

طالع بینی آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

دی ماهی ها هم باید بدانند که معمولاً اولویت اول تان این است که به حقایق اطراف تان نظم و ترتیبی بدهید و دوست ندارید که احساس تان نسبت به یک وضعیت پیچیده را بررسی و کنکاش کنید. طالع بینی ماهانه آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مورد متولدین دی می گوید که می توانید از محدودیت های احساسی گذشته عبور کنید و به نقطه ی جدیدی پا بگذارید، زیرا تصمیم دارید که کارهای سخت و شدیدی را تجربه کنید. ممکن است دوستان تان به خاطر رفتارهای ناگهانی شما شگفت زده شوند، زیرا قبلاً با احتیاط بیشتری عمل می کردید. خواسته های تان را اعلام کنید و از این که از سوی دوستان تان مورد قضاوت قرار بگیرید ترس نداشته باشید. اجازه ندهید که این فرصت ویژه برای ایجاد تغییرات مثبت از دست تان برود.

 

از جاه عشق و دولت رندان پاکباز
پیوسته صدر مصطبه‌ها بود مسکنم
در شان من به دردکشی ظن بد مبر
کآلوده گشت جامه ولی پاکدامنم

 

حافظ برای متولدین دی در آبان ۱۴۰۲ گفته است: عمر گرانقیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. فقط زنده بوده ای. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده ای. باز هم وقت هست طوق بندگی خداوند را به گردن بینداز و یا علی بگو.

 

فال آبان سال ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

فال آبان ۱۴۰۲ درباره ی متولدین بهمن ماه می گوید: برنامه تان آنقدر شلوغ است که نمی دانید از کجا باید شروع کنید. معطل نکنید و بی آنکه وقتتان را هدر دهید دست به کار شوید. با این حال وضعیت موجود یک بار دیگر به شما یادآوری می کند که نباید مسئولیت هایی بیش از حد توانتان را بپذیرید. باید بپذیرید که شما نمی توانید به تنهایی بار همه عالم را به دوش بکشید. برنامه هایتان را قدم به قدم انجام دهید، با انجام دادن چند کار به طور همزمان تنها تمرکز خودتان را بهم می زنید و هیچ یک را هم به بهترین شکل ممکن انجام نخواهید داد

 

امید در شب زلفت به روز عمر نبستم
طمع به دور دهانت ز کام دل ببریدم
به شوق چشمه نوشت چه قطره‌ها که فشاندم
ز لعل باده فروشت چه عشوه‌ها که خریدم

 

حافظ: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی.

 

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند ماه

اسفندی های عزیز باید بدانند که با وجود اینکه از کار کردن خسته شده اید و دلتان می خواهد از آبان امسال لذت ببرید، متاسفانه این ماه هم مجبور خواهید بود برنامه هایی که برای تفریح و سرگرمی دارید را کنار بگذارید و به کارهای عقب افتاده ای که دارید رسیدگی کنید. اگر بتوانید بجای حسرت خوردن و ناراحتی از این که مجبور هستید به کارهایتان برسید، در انجام کارها و مسئولیت هایتان کمی خلاقیت به خرج بدهید حتی ممکن است از انجام آنها لذت نیز ببرید. طالع بینی آبان ۱۴۰۲ در مورد مجردهای اسفند ماهی گفته که بهتر است چشم هایشان را خوب باز کنند تا مبادا موقعیت فوق العاده ای را از دست بدهند.

 

واعظ ما بوی حق نشنید بشنو کاین سخن
در حضورش نیز می‌گویم نه غیبت می‌کنم
با صبا افتان و خیزان می‌روم تا کوی دوست
و از رفیقان ره استمداد همت می‌کنم

 

حافظ در مورد متولدین اسفند می گوید: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش به شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ (طالع بینی آبان ماه)

فال ماهانه آبان ۱۴۰۲

 

در این قسمت از سایت سماتک بهترین مجموعه فال ماهانه آبان ۱۴۰۲ را تقدیم به شما علاقه مندان کردیم و امیدواریم از زیباترین طالع بینی آبان ۱۴۰۲ لذت برده باشید و امید است در دومین ماه پاییز بهترین روزها را سپری کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب