شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی ازدواج کرد + تصاویر

شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی ازدواج کرد + تصاویر

شبنم فرشاد جو با یک مرد آلمانی ازدواج کرده است

 

شبنم فرشادجو چندی پیش با یک مرد آلمانی ازدواج میکند این خبر را خودش به یکی از خبرنگاران گفته است. شبنم فرشادجو یکی از بازیگران زن تائتر و سینمای ایران است جزئیات ازدواج او را با یک مرد آلمانی در این مقاله خواهید خواند.

 

شبنم فرشادجو بازیگر 39 ساله کشورمان در مصاحبه ای به بیان ماجرای نامزد کردنش با یک مرد آلمانی پرداخت.

 

ازدواج شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی

 

شبنم فرشادجو از جمله بازیگرانی است که سالهاست در تئاتر فعالیت دارد و همین عقبه تئاتری در کنار تحصیل آکادمیک هنر نمایش است که باعث شده او در سینما و تلویزیون نیز به یک بازیگر قابل اعتماد برای تمامی کارگردانان بدل شود.

 

مادر ساده لوح و حراف مجموعه “شوخی کردم”، افسر نیروی انتظامی سریال “شاهگوش” و سرپرستار و خواهر سربه‌هوای سیامک انصاری در مجموعه “درحاشیه” باعث محبوبیت فرشادجو در بین مخاطبان عام شده است. فرشادجو دو فیلم “آخرین بار کی سحرو دیدی؟” و “گذر موقت” که اولی در ژانر جنایی است و دومی در مایه های کمدی را آماده اکران دارد.
بزرگترین حاشیه خبری پیرامون فرشادجو در هفته های اخیر انتشار خبری درباره ازدواج او با یک پسر آلمانی خوش تیپ بوده است.

شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی ازدواج کرد + تصاویر

فرشادجو در گفتگوی پیش رو هم اسرار این ازدواج را فاش کرده است، هم درباره فعالیتهای بازیگری اش سخن گفته و از ویژگیهای ذاتی اش و به خصوص پرانرژی بودن سخن گفته است و هم از حضور در شبکه های اجتماعی و هایپر بودن‌اش حرف زده است.

 

*مدتی است کم کارتر از قبل شده اید، دلیلش چیست؟

 

تابستان امسال مسافرت خارج از کشور بودم و به همین دلیل نتوانستم پیشنهادات بازیگری را قبول کنم. الان هم دست به نقد چند پیشنهاد تئاتر دارم و قبولشان نکردم زیرا نمایش ها در سالن های کوچک و بدون مخاطب قرار بود اجرا شود که زیاد موافق این سبک اجرا نیستم. البته دراین مدت به همراه دوستان بازیگرم مثل سپیده اعلایی درگیر حضور در تیم اسکواش بویدم و تلاش می کنیم سطح کاریمان را با تمرینات مستمر افزایش بدهیم چراکه اسکواش درست مثل شطرنج به بهتر فکر کردن کمک می کند.

شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی ازدواج کرد + تصاویر

* مدتی قبل عکسهایی از شما به همراه پسری آلمانی در رسانه ها منتشر شد و بسیاری از ازدواج شما گفتند.

 

دوستان با دیدن یک عکس مشترک تصور کردند من ازدواج کرده ام در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌ایم و نامزد هستیم. دوران نامزدیمان را می گذرانیم و در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.

 

*ازدواج چه تأثیراتی می تواند در زندگیتان داشته باشد؟ فکر می کنید زندگی تان زیباتر خواهد شد؟

 

نمی دانم چون آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت می شود و مجبورم مدام بین تهران – فرانکفورت در سفر باشم.

 

*به فرزند داشتن علاقه دارید؟

 

حس مادر شدن را دوست دارم و یکی از دلایل مهم ازدواج کردنم بچه داشتن است.

شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی ازدواج کرد + تصاویر

*در سالهای اخیر به واسطه همکاری مستمر با مهران مدیری نزد مخاطب عام شناخته شده تر شدید. آیا همکاری موفق شما با مهران مدیری در “شوخی کردم” باعث شد در سریال “درحاشیه” حضور پیدا کنید؟

 

من از سال ۸۵ با مهران مدیری در “باغ مظفر” سابقه همکاری داشتم و به سبک کاریش علاقه دارم و به نظرم موفق ترین و محبوب ترین کارگردان طنز تلویزیون ایران است. وقتی به من گفت قصد ساخت یک مجموعه طنز آیتمی را دارد کمی تعجب کردم و تصور کردم می خواهد یک “ساعت خوش” جدید بسازد و برایم جای سوال داشت که تیپ سازی این نوع کارها چگونه می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و به فرجام کار خوشبین نبودم. اما به مدیری و کارش اطمینان داشتم و حرف هایش را قبول کردم و برای حضور در “شوخی کردم” قرار داد بستم. بعد از همکاری موفقم با مهران مدیری در این مجموعه، ایشان با من تماس گرفتند و عنوان کردند که در کار جدیدشان “در حاشیه” نقشی برای من در نظر گرفته اند؛ نقش هاله دختری پرستار، پر جنب و جوش ، شیطان و بازیگوش که در روند داستان نقش مهمی دارد.

 

*در سریال “در حاشیه” با سیامک انصاری که نقش مقابلتان را بازی می کرد بازی هماهنگی داشتید.

 

بله، سالها است با سیامک انصاری همکاری دارم و این همکاری مشترک به دوران دانشجوئی مان بر می‌گردد و به نوع بر بازی یکدیگر کاملا اشراف داریم.

 

*در پشت صحنه سریال “درحاشیه” شما کمتر می خندید در حالی که همکاران تان مدام قهقهه می زدند.

 

بله، من زیاد نمی خندیدم. زیرا نقشم را کاملا تمرین می کردم و بعد جلوی دوربین می رفتم.

 

*آیا بعدا که بازی خودتان را دیدید به صحنه های بازی‌تان نخندید؟

 

همان یک بار در زمان پخش اولیه سریال کار را دیدم و خوشم آمد ولی در مجموع زیاد اعتقاد ندارم در منزل بشینم و بازی هایم را ببینم.

 

*بنابراین بازیگر خودشیفته ای نیستید.

 

نه، خودشیفته نیستم.

 

*از بازی تان در کدام سکانس “درحاشیه” بیشتر خندیدید؟

 

سکانس شنبلیله معروف که با سیامک انصاری بازی کردم.

 

*آیا پیش می آمد که مهران مدیری از گرفتن و تکرار زیاده از حد برخی از صحنه های کار عصبانی شود؟

 

تا به حال در هیچ کاری و سریالی عصبانیت مهران مدیری را ندیده ام.

 

*شما جزو بازیگرانی هستید که در فعالیتهای اجتماعی زیادی حضور دارید و عضو اهداکنندگان سلول های بنیادین هم هستید. براساس چه ویژگی این کار را انجام دادید؟

 

به هر حال حضور هنرمندان در کارهای خیرخواهانه یک الگوسازی برای حضور مردم در این عرصه ها است. از طرف سازمان اهداکنندگان سلولهای بنیادین با من تماس گرفته شد و چون متوجه شده بودند من در این نوع کارهای خیرخواهانه مشارکت دارم از من برای عضویت در بانک اهدای سلولهای بنیادین دعوت کردند. بعد از تماس از سازمان من هم با مهناز افشار تماس گرفتم و به اتفاق هم رفتیم و عضو شدیم.

 

*سلبریتی ها در سالهای اخیر به شدت در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. نظر شما درباره حضور درفضاهایی مانند تلگرام و ایستاگرام چیست؟

 

مدتی صفحات اجتماعی ام را بسته بودم و تلاش کردم از این جریانات حاشیه ای دور باشم اما دیدم به اسم من صفحات جعلی راه اندازی شده است و از طرف من به برخی از هوادارانم پاسخ های نامناسبی ارائه کرده بودند. ترسیدم که ممکن است از نام من سوء‌استفاده های دیگری بشود و بنابراین صفحه ام را مجددا راه اندازی کردم اما بازهم از این شرایط ناراضی هستم. این نوع توهین کردنها به هنرمندان در فضای مجازی کمتر در دنیا رخ می دهد. البته چون تعداد این صفحات زیاد است رسیدگی و پیگیری هر کدامشان کار دشواری است ولی امیدوارم مسئولین برخورد قاطعی با این توهین‌ها انجام بدهند.

 

*به نظر شما به چه دلیل نسل جوان که عموما در این صفحات اجتماعی حضور دارند اینقدر پرخاشجو شده اند؟

 

یکی از دلایلش فاصله طبقاتی است که به وجود آمده است و جوانی در تلویزیون و یا سایتها می بیند فلان بازیگر و یا چهره ورزشی ماشین و خانه لوکسی دارد و او چنین امکاناتی ندارد و این باعث پرخاشگری می شود. الان همه ماها در زیر ذره بین قرار داریم و هر کاری انجام دهیم و مثلا به فلان رستوران و یا سفر خارجی برویم فورا رسانه ای می شود. در گذشته چون امکانات و تکنولوژی به این گستردگی نبود و اطلاع از وضعیت دیگران خیلی کمتر بود در نتیجه جوانها بیشتر زندگی و حالشان را با هم نسلانشان ارزیابی می کردند و نه با آدم های مشهور.

 

*از روحیات تان چنین برمی آید که در دوران تحصیل شیطان و بازیگویش بوده اید.

 

در کودکی و نوجوانی خیلی پرجنب و جوش و به اصطلاح شیطان بودم و اصولا دوست داشتم با آدم هایی که خیلی جدی و مقرراتی بودند دچار چالش بشوم. همیشه با این آدمها مشکل داشتم و نوعی یک دختر هایپر بودم.

 

*آیا هایپر بودن برای یک دختر در جامعه تبعات مثبت دارد و یا تبعات منفی؟

 

همیشه دچار چالش می شدم و برای اینکه بتوانند من را تا حدی کنترل کنند من را برای تیم دوومیدانی انتخاب کردند.

 

*در زندگی شخصی هم هایپربودن‌تان برای شما دردسر آفرین است؟

 

همیشه به ضررم بوده است. البته در چند سال اخیر با توجه سن و سالم کمی آرامتر شده ام.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب