آشنایی با دختر باربی زنده در اروپا + عکس

آشنایی با دختر باربی زنده در اروپا + عکس

دختر باربی زنده

در هرجا از گوشه ای از دنیا زنانی هستند که دلشان میخواهد با عمل چهره و اندام خودشان را باربی کنند این دختر ها همانگونه خیلی به بدنشان میرسد و این زیادی بیش از حد دختر ها جلوگیری میکند از چهره ی واقعیشان در ادامه مطلبآشنایی با دختر باربی زنده در اروپا با سماتک همراه شوید.

 

این باربی زنده یک دانشجوی موفق در دو رشته تحصیلی متفاوت است.شارلوت پول 22 ساله اکنون دانشجوی دو رشته حقوق و روانشناسی است.به گزارش سماتک او هزاران دلار صرف تبدیل شدن به یک عروسک زنده کرده است، اما در کنار همه اینها همواره یک دانشجوی موفق بوده است. او که جراحی های زیادی را برای تبدیل شدن به چهره افسانه ای اش تحمل کرده است همواره تلاش کرده است تا به انتقاداتی که از سر و شکل ظاهری او میشود به دید مثبت نگاه کند و با موفقیتش نشان دهد که زیاد هم احمق نیست.

آشنایی با دختر باربی زنده در اروپا + عکس

نامزد وی میگوید چیزی که بیش از چهره عروسک گونه او برایم اهمیت دارد مغز اوست. او از سن 15 سالگی به شیوه عروسکها آرایش کرده و لباس پوشیده است و میگوید چون خیلی روی چهره و فیزیک بدنی اش حساس بوده است تصمیم گرفته  مثل یک عروسکزندگی کند.اما این نوع آرایش و لباس باعث نشد تا او تلاش برای راهیابی به دانشگاه را رها کند. او میگوید عکس العمل مردم وقتی می فهمند این دختر مو طلایی با آرایش غلیظ و درخشان و لباسهای پر زرق و برق یک دانشجوی مشهور در بهترین دانشگاه انگلستان است دیدنی است.

آشنایی با دختر باربی زنده در اروپا + عکس

وی تاکید میکند زمانی که در دانشگاه است و یا در محل کار خود مشغول کار کردن است یک انسان کاملا عادی است و از آرایش و لباس های رنگهای روشن خبری نیست.علیرغم همه تلاشهای او برای زیبا و جذابتر شدن نامزدش میگوید: من او را بدون آرایش و لباسهای عجیبش دوست دارم و قیافه او را صبح زود که از خواب بیدار میشود  با موهای پریشان به هر لحظه دیگری ترجیح میدهم.

آشنایی با دختر باربی زنده در اروپا + عکس

تصاویری از دختر باربی زنده

جدیدترین مطالب