آموزش اصولی تحریک آلت جنسی مرد (فقط خانم ها بخوانند)

آموزش اصولی تحریک آلت جنسی مرد (فقط خانم ها بخوانند)

آموزش اصولی تحریک آلت جنسی مرد (فقط خانم ها بخوانند)

خانم ها اگر همسرانی دارید که زیاد تحریک نمی شوند ما راه کارهای برایتان داریم که با این راهکارها می توانید آقایان را تحریک نموده و از رابطه جنسی بیشتر لذت ببرید در این پست سماتک آموزش اصولی تحریک آلت جنسی مرد را برای شما خانم های عزیز گردآوری کرده است.

 

روش های تحریک آلت تناسلی مردان

همسرانی که دوست دارند به بهترین نحو ممکن مردان خود را ارضا کنند می توانند از راه های تحریک آلت جنسی استفاده نمایند. در اولین مراحل از این کارگاه آموزش ، ما از مرحله ی تحریک احساسی به مرحله ی ارضای دستی شوهرتان رفتیم . اما اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ،

 

آن چیزی جز تحریک زبانی نیست . و امروز شما سه تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تخت خواب بالا خواهد برد .

 

دهان به دهان
لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می شود :بدیهی است که اولین آن بوسیدن است . ای کاش مدرسه ای غیر از مدارس ما وجود داشت که به همسران یاد می داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند !!!!!! ، زیرا این عمل شروع فرایند آمیزش جنسی است . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده ،

 

و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد ، ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه ضروری است .اگر چه ، مراجعین خانم من همیشه گزارش می کنند که بوسیدن چیزی است که در معاشقه آن ها گم شده است . بهتر است شما این کار را شروع کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید .

 

اگر شوهرتان از بوسیدن صمیمی طفره می رود ، این شاید دال بر آن باشد که او نسبت به نزدیک شده شما مردد است یا این که به اندازه ی کافی صمیمیت بین خودش و شما احساس نمی کند . به او اطمینان دهید که شما می توانید آن چه را در بوسیدن دوسوت دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید .

 

مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید . برای مثال شما می توانید اطراف دهان شوهرتان را ریس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند . هر دوی این حرکات می تواند شدیداً تحریک کننده باشد .

 

تحریک زبانی به سادگی انجام می گیرد
دومین روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن است اما اغلب ساده نیست : تحریک آلت شوهر با زبان و دهان !خیلی از زن ها حتی از عبارت س . ک . س زبانی وحشت دارند . چرا ؟ مراجعین من اغلب به من می گویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آن ها دست دهد ،

 

یا می ترسند که اشتباه آن را انجام دهد یا این که نمی دانند او واقعا از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه . بنابراین یکی از متداول ترین سوال ها در این زمینه این است که ” آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟” . حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، می توانید از امروز در س . ک . س زبانی با مهارت کامل عمل کنید . چگونه ؟ با تکنیک هایی مثل این :

 

همانند درس قبلی در مورد کارهایی که با دستتان انجام می دهید ، راز س . ک . س زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد . اگر با انجام س. زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمی کنید ،‌ وقت آن است که از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید .

 

مشکل بد مزه بودن
اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان ، برایتان خوشایند نیست ، چرا در ابتدا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمی کنید ؟ می توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید که هم خیلی رمانتیک است و هم شما را از تمیز بودن آلت وی مطمئن می کند . بعد اگر واقعا ً‌می خواهید آن چه در دهانتان می برید خوشمزه باشد ،

 

او را به پشت بخوابانید و از شربت های شیرین یا عسل یا خامه های زده شده روی قسمت هایی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید . استفاده از هریک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر می باشد .

 

تکنیک های خود را تغییر دهید
وقتی که با انجام س. زبانی راحت شدید ، ممکن است بخواهید که روش های جدید و مهیجی را به کار بگیرید تاواقعا به همسرتان لذت بدهید . خانم ” لو پگت ” در یکی از کتاب هایش روش های مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده است . برخی از این روش ها عبارتند از :

 

” هام کردن ” که شما صدای ” هام ” در آورده و در حالی که مک می زنید ایجاد لرزش نیز می کنید ؛ ” چای کیسه ای ” که شما در آن برای تحریک بیشتر ، بیضه ها را مک می زنید ؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پایینی زیر سر آلت ، که مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب می دهد . باور کنید !

 

تکالیف داغ داغ برای امشب
برای تست مهارت های جدیدی که آموخته اید آماده هستید ؟ با استفاده از تکنیک هایی که ذکر آن رفت ،‌شوهرتان را شگفت زده کنید و همین طور که این تکنیک ها را به کار می برید حواستان باشد که کدامیک از آن ها بهتر جواب می دهد . دیدن پیشرفتتان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک می کند

 

تا تحریک کننده تر باشید ، احترام جنسی شما نیز افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشکار گردد . از چاشنی شکلاتی تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماست ، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد !

جدیدترین مطالب