فرمول محاسبه قد بزرگسالی کودکان

فرمول محاسبه قد بزرگسالی کودکان

محاسبه قد فرزندتان در بزرگسالی

همه والدین دوست دارند فرزندانشان وقتی بزرگ شدند قدشان بلند باشد و قد کوتاهی کودک در بزرگسالی هم برای خود فرد هم برای والدینش زیاد جالب نمی باشد درست است که همه چی بستگی به ژنتیک دارد ولی شما می توانید تا حدی در قد بلندی کودکانتان دخالت کرده تا آنها قد بلند شوند در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بتوانید با این روش بدانید که کودکتان در بزرگسالی تا چه حدی قدش رشد دارد و اگر قد کوتاه خواهد شد الان اقدام نمایید در ادامه فرمول محاسبه قد بزرگسالی کودکان را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بسیاری از والدین همواره نگرانی هایی را در مورد قد فرزندان خود دارند و حقیقت این است که ژنتیک می تواند نقش بسیار موثری در این امر داشته باشد.

 

با یک فرمول ساده که بسیاری از متخصصین کودک از آن استفاده می کنند می توان تا حدودی قد کودکی در آینده را تخمین زد. اگرچه عدد بدست آمده دقیقا همان چیزی نخواهد بود که در آینده اتفاق می افتد اما با حدود ۵ سانتیمتر تفاوت می توان تا حدودی به آن عدد دست یافت.

 

علاوه بر ژنتیک عوامل دیگری چون عادات روزمره، وضعیت سلامت عمومی، سوخت و ساز بدن، تغذیه، فعالیت های ورزشی و محیط هم در این امر نقش آفرینی می کنند.

 

در ادامه با فرمول های ساده به قد فرزند خود در بزرگسالی اش پی ببرید.
به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

 

این داده های ضروری عبارتند از: قد پدر، قد مادر و جنسیت فرزند.

 

چگونه محاسبه کنیم؟

فرمول محاسبه قد بزرگسالی کودکان

فرمول محاسبه قد بزرگسالی کودکان

 

منبع:rooziato.com

 

جدیدترین مطالب