حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی LG

حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی LG

از شرکت ال جی چه میدانید؟

حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی را در سماتک می خوانید. شرکت ال جی از معروف ترین برند های دنیا است . که امروزه طرفداران خودش را دارد که این برند را با هیچ برند دیگری عوض نمیکنند. اما آیا کسانیکه طرفدار این شرکت معروف هستند این حقایق جالب را در مورد آن می دانند؟

 

اگرچه حالا ال جی درگیر نبردی اساسی با سامسونگ و اپل در فضای تولید و عرضه تلفن های هوشمند شده، اما این کمپانی کره ای هنوز هم یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده وسایل مصرفی در سراسر جهان است و بی انصافی نباشد، در کنار رقیب هموطن خود بهترین دستگاه های اندرویدی را می سازند.

 

بر اساس آمار منتشر شده توسط Statista، کمپانی ال جی با سهم 9.7 درصدی (تا فوریه 2016) سومین تولیدکننده پرطرفدار تلفن همراه هوشمند در ایالات متحده آمریکا است و در دیگر نقاط دنیا نیز مشابه همین آمار برقرار است. چه رازی در پس این موفقیت نهفته است؟ بیایید به 8 مورد از آن ها بپردازیم و 8 حقیقت جالب که احتمالا نمی دانستید را مرور کنیم.

 

حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی LG

 

1. سال تاسیس ال جی به چندین دهه قبل باز می گردد. سال 1948 بود که این کمپانی با نام GoldStar تاسیس شد، دقیقا چندی پس از جنگ کره و به منظور بازگرداندن وضعیت کشور از حالت بحران و به پیش راندن اقتصاد. قرار بود آن ها فقط برای کشور خودشان وسایل الکترونیکی مثل رادیو، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و انواع کولرها را بسازند.
 
2. گلد استار یک بخش به نام Lak-Hui Chemical داشت که بعدها و در سال 1995 این دو با یکدیگر ترکیب شدند. در نتیجه این اتفاق Lucky-GoldStar پدید آمد که خلاصه اش می شود LG. عبارت Life’s Good مسلما دلیل این اسم نیست.
 
. اگرچه حالا ال جی را با شعار Life’s Good می شناسند، اما در بین سال های 1997 تا 1999 شعار آن ها Future’s Technology بود و پس از آن تا سال 2004، این شعار به Digitally Yours تغییر یافت. پس از آن هم که دیگر می دانید.
 
4. آن ها اولین موبایل با نمایشگر لمسی خازنی را تولید کردند، آن هم زمانی که همه مشغول ساخت نمایشگرهای مقاومتی بودند. LG Prada یا LG KE850 اولین موبایل با نمایشگر 3 اینچی و رزولوشن 240 در 400 بود که 8 گیگابایت حافظه داخلی داشت و در طی 18 ماه اول عرضه اش در بازار، بیش از یک میلیون واحد از آن فروخته شد.
حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی LG
 
 

5. نمی شود که از بهترین تلویزیون های موجود در بازار صحبت کنید ولی نام ال جی را نیاورید. آن ها در این بخش فوق العاده اند. طبق آمار Statista، ال جی دومین تولید کننده محبوب جهان با درصد سهم 12.4 درصدی از بازار است. فقط یک کمپانی از آن ها بهتر بود و آن سامسونگ با 20.98 درصد سهم بازار است.
 
6. شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی عموما با طبیعت میانه خوبی ندارند اما ال جی با ثبت نمره 3.5 از 10، رتبه دوازدهم سبزترین کمپانی گروه الکترونیک را در اختیار دارند که جایگاه بسیار قابل توجهی است.
 
7. ال جی جزو اولین کمپانی هایی بود که نمایشگر خمیده را در تلفن های خود به کار گرفت و پیرو راه سامسونگ که Galaxy Round را عرضه کرد، LG G Flex را به بازار فرستاد.
 
8. چند سال جلوتر می آییم، همین چند ماه پیش بود که کره ای ها از LG G5 پرده برداشتند، اولین تلفن همراه ماژولار در میان بزرگان. اگرچه Fairphone 2 عملا اولین تلفن همراه ماژولار دنیا محسوب می شود که به ورژن نهایی رسید اما هیچ گاه به اندازه G5 بزرگ و قابل ستایش نبود که بخواهیم آن را وارد بازی کنیم. دوستان G5 واقعا تغییرات جذابی را به ارمغان می آورند که این دستگاه را بسیار متمایز جلوه می دهد.
 
 

حقایق جالب در مورد شرکت کره ای ال جی

جدیدترین مطالب