ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد؟ + تصاویر

ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد؟ + تصاویر

ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد

ادل یکی از زیباترین خواننده های هالیوودی می باشد او در انگلیس به دنیا آمده است و صدای زیبای دارد در اولین آلبوم که به بازار ارائه کرد به شهرت جهانی رسید و خیلی زود در سراسر دنیا محبوب و مشهور شد ولی ادل که اندامی زیبا داشت در مدت کمی چاق شد و خودش هم از این موضوع ناراحت بود و دلش نمی خواست اندامی بد فرم داشته باشد او به تازگی لاغر شده است و راز لاغر شدندش را در فضای مجازی اعلام کرده است در ادامه جزئیات و تصاویری از ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

راز کاهش وزن قابل توجه ادله خواننده هالیوودی:

ادله خواننده ای که تا پیش از این در بین ستاره های سنگین وزن قرار می گرفت بعد از گرمی 2017 علاوه بر جای دادن نامش در بین بهترین ها با کسب بیشترین جایزه نظرها را به کاهش وزن خود نیز جلب کرد ، کاهش وزنی که برای او به همین راحتی ها هم نبوده است.

ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد؟ + تصاویر

ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد؟ + تصاویر

عکس ادله خواننده هالیوودی قبل و بعد کاهش وزن

 

Healthista بعد از گفتگو با این خواننده مشهور زن از رازهای کاهش وزن سریع و قابل توجه او نوشت .

 

در یک سری سوال و جواب های کارشناسی شده گزارشگر سعی کرد تا به مخاطبان در این مورد اطلاعات مفیدی ارائه دهد.

سوال و جواب هایی از ادله در مورد کاهش وزن 13 کیلویی او در مدت کوتاه

 

سوالاتی که از ادله در مورد کاهش وزن او پرسیده شد:

ورزش چربی سوز مورد علاقه شما چیست و چرا؟

تمرین اینتروال با شدت بالا ، به نظر من بهترین ورزش برای کاهش وزن ، سوزاندن چربی و تناسب اندام تمرین اینتروال است. شما هنگام انجام این تمرین 30 دقیقه درگیر با حرکات هستید اما نکته ی قابل توجه این است که حتی بعد از کاهش وزن شما باز هم در حال سوزاندن چربی تا مدتی هستید.

 

تمرینات اینتروال یا متناوب ، شامل مراحل تمرین و استراحت به طور متناوب میباشد . در تمرینات اینتروال ، میزان خستگی به مراتب کمتر از تمرینات مستمر و مدام است .

 

در تمرینات تناوبی دستگاه ATP-PC ( دستگاه فسفاژن ) میتواند ATP بیشتر و دستگاه اسید لاکتیک نیز ATP کمتری تولید کند . نکته هائز اهمین این است که در تمرینات اینتروال ، تجمع اسید لاکتیک کمتر و در نتیجه خستگی هم به مراتب کمتر میباشد .

 

در تمرینات اینتروال در مرحله استراحت ATP-PC از طریق دستگاه هوازی ( استراحت ) دوباره سازی میشود.

 

دفعات انجام حرکات ورزشی به چه صورت بوده است؟

همه چیز به هدف کاهش وزن و تناسب اندام شما بستگی دارد. به طور کلی من 3-4 بار تکرار ورزش کاهش وزن در هفته را بیشتر می پذیرم و همانطور که می بینید برای من کارساز بوده است.

ادل خواننده زیبای انگلیس چگونه لاغر شد؟ + تصاویر

روش های ساده و موثر ادله در کاهش وزن و لاغری

 

نظر شما در مورد حفظ تناسب اندام چیست؟

شما نباید تنها با هدف لاغر شدن به باشگاه بروید و یا بهتر است بگویم تایم لاغر شدن شما تنها نباید در زمان حضورتان در باشگاه خلاصه شود ، باید فعال باشید تا تناسب اندام شما به صورت مداوم حفظ شود.

 

استفاده از دوچرخه و پیاده روی به جای استفاده از خودرو ، بالا رفتن از پله ها به جای استفاده از آسناسور ، رفتن به پیاده روی به جای نشستن روی مبل و تماشای تلویزیون . راز کاهش وزن من این بود که خودم را مدام در حال فعالیت و حرکت قرار می دادم.

 

چطور می توانید دیگران را به آغاز دوره کاهش وزن و تناسب اندام مشتاق کنید؟

زمانی که شما یک هدف عمیق و جدی داشته باشید و رسیدن به ان برایتان اهمیت داشته باشد مطمئنا به ان خواهید رسید.کلاس های باشگاه و ورزش های چربی سوز را مداوم انجام دهید چرا که تاثیر تداوم فوق العاده است.

 

چه رژیم لاغری را بیشتر موثر در کاهش وزن می دانید؟

رژیم لاغری که من استفاده کردم Sirtfood بود .رژیمی که به سبک ان متخصص تغذیه و رژیم درمانی برای من این مواد خوراکی و غذایی را تجویز کرد :سیب ، مرکبات ، جعفری ، بلوبری ، چای سبز ، سویا ، توت فرنگی ، ادویه زردچوبه ، روغن زیتون ، پیاز قرمز ، کلم پیچ اصلی ترین بخش رژیم لاغری من بود.

 

حالا دیگر این مواد غذایی تنها رژیم لاغری من نیستند و تبدیل به بخشی از سبک تغذیه ای من شده اند تا بتوانم تناسب اندام خود را حفظ کنم.

 

چه پیشنهاد تغذیه ای به دیگران برای تناسب اندام می دهید؟

دانستن آنکه کدام غذا برای تناسب اندام بدن شما بهتر و کارساز تر است و دوری از هر نوع غذای فرآوری شده به نظر من بهترین و اصلی ترین ایده ی برنامه غذایی افرادی است که قصد کاهش وزن دارند. شما باید بیشتر روی تغذیه خود تمرکز کنید و مصرف میوه و سبزیجات به صورت خام را فراموش نکنید.

 

آیا غذایی بود که شما کمتر و یا بیشتر مصرف کرده باشید؟

به نظر من همه چیز در حد متوسط باید رعایت شود ، بدن ما به تمام گروه های موراد غذایی نیاز دارد . من دراین دوره بیشتر گوشت ماهی و سبزیجات مصرف می کردم.

 

چه چیزی باعث می شود در زمان قرار گرفتن در پروسه کاهش وزن ما به نتیجه ی دلخواه نرسیم؟

اصلی ترین علت به نتیجه نرسیدن تلاش ما نداشتن یک رژیم لاغری ، رژیم لاغری که متخصص تغذیه و رژیم درمانی به شما معرفی کند و ورزش نادرست والبته نا منظم است.

 

من بعد از مراجعه به یک متخصص تناسب اندام به این برنامه رسیدم که بایستی 80 درصد رژیم و تغذیه ، 10 درصد تمرینات ورزشی و 10 درصد استراحت را در برنامه روزانه خود قرار دهم.

 

جدیدترین مطالب