چرا آموزش ارز دیجیتال برای همه یک ضرورت است؟

چرا آموزش ارز دیجیتال برای همه یک ضرورت است؟

چرا آموزش ارز دیجیتال و یادگیری آن (ولو در حد پایه) اهمیت دارد؟ شاید این روزها دیده باشید که عده‌ی بسیاری از وب سایت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال، درگاه پرداخت ارز دیجیتالِ خود را باز کرده اند و ترجیح می دهند بسیاری از مردم تنها به واسطه ارز دیجیتال از آنها محصول یا خدماتی را خریداری کنند. اگر به عنوان یک فرد که هیچ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال ندارد تصور کنید که در آینده ای نزدیک این روال سرعت گرفته و ترجیح بسیاری از ارائه دهندگان خدمات و محصولات این است که از مردم در قبال ِآنچه از آنها می خرند، ارز دیجیتال تقاضا کنند، اوضاع کمی پیچیده و ترسناک به نظر می رسد؛ درست نیست؟

 

برای درک بهتر این مثال را در نظر بگیرید. همین بیست سال پیش بود که موبایل ها آرام آرام جای خود را میان مردم دنیا باز کردند. در آن زمان ممکن بود کسی به فکر استفاده از اسمارت فون ها و آموزش نحوه کارکردن با آنها نباشد. در حال حاضر به خوبی می دانیم که موبایل های هوشمند جزء لاینفک زندگی مان به حساب می آیند. این روال در مورد ارز های دیجیتال نیز صدق می کند. در دنیایی که حداقل بیشتر از 50 کسب و کارها با ارز دیجیتال در حال ادغام شدن هستند، بی فکری است اگر به دنبال یادگیری و آموزش ارز دیجیتال و نحوه کار کردن با آن (در حد یک خرید ساده) نباشید.

 

در این مطلب قصد داریم از اهمیت آموزش ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن و … با شما صحبت کنیم تا بدانید چرا باید این موضوع را جدی بگیرید. بنابراین پیشنهاد می کنیم با ادامه این مطلب همراه باشید.

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

 

چرا می گوییم آینده در دستان ِارز های دیجیتال است؟

ارز های دیجیتال یا رمز ارز ها جزء اولین جایگزین ها برای سیستم بانکداری سنتی به حساب می آیند. این ارزهای گران‌بها مزایای بسیار بیشتری نسبت به ارز های رایج، روش های پرداخت سنتی و دارایی ها دارند. شما می توانید رمز ارز ها را money 2.0 در نظر بگیرید. رمز ارز ها در واقع نوعی از پول نقد هستند که به صورت بومی سازی شده در اینترنت در گردش می باشند. نامحدود بودن و غیرمتمرکز بودنِ آنها به کاربران کمک می کند تا بتوانند در سریعترین و آسانترین و ارزان ترین شکل ممکن، مبادلات تجاری درون مرزی و برون مرزی داشته باشند. از ارزهای دیجیتال می توان برای خرید کالاها، خدمت و یا به عنوان بخشی از استراتژی یک سرمایه گذاری پر سود استفاده کرد.

 

چرا یادگیری و آموزش ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

اینکه آموزش ارز دیجیتال اهمیت دارد، فقط در حد یک ادعای ساده نیست. آموزش رمز ارزها و یادگیری نحوه کار کردن با آنها به شما کمک می کند تا بتوانید پس از مدتی، در کنار کیف پول نقد و کارت های اعتباری داخل جیب تان، یک کیف پول ارز دیجیتال هم داشته باشید که با آن مبادلات تان را انجام دهید. لزومی ندارد که حتما تریدر باشید و به دنبال کسب سود، تا از دنیای ارز دیجیتال سر در بیاورید. یک فرد عادی که صرفا گاهی اخبار ارز دیجیتال و قیمت بیت کوین و اتریوم را لابلای جدول قیمت سکه و سایر ارز ها دنبال می کند، باید بتواند قابلیت کار کردن با ارز های دیجیتال ِداخل کیف پولش را داشته باشد.

 

50 درصد از افرادی که روی کریپتوکارنسی ها سرمایه گذاری می نمایند، از آنها برای خرید های آنلاین استفاده می کنند. مسلم است که ارز های دیجیتال جایگزین پول نقد خواهند شد و کم کم بازار خرید و فروش روزمره را در دست خواهند گرفت. به عنوان مثال، پرداخت هزینه برای بهره مندی از خدمات بین المللی برای ایرانیان دیگر یک آرزو نخواهد بود؛ چرا که درگاه پرداخت ارز دیجیتال برای آنها باز خواهد شد.

 

همین حالا که شما در حال خواندن این مطلب هستید، بسیاری از وب استور ها و مغازه های محلی در کنار پول نقد از مردم ارز دیجیتال هم قبول می کنند. پیش بینی می شود که با سرعت رشد ارز های دیجیتال، آنها به سرعت جایگزین پول نقد شوند. حتی اگر چنین اتفاقی نیفتد، باز هم این رمز ارز ها هستند که در ارتباطات برون مرزی نقش بسزایی ایفا می کنند. از آن جایی که رمز ارز ها شامل محدودیت نمی شوند، متمرکز نیستند. این مردم هستند که روی تعیین ارزش آنها تاثیر بسزایی می گذارند. بنابراین چندان بی راه نیست که یادگیری و آموزش ارز دیجیتال را در برنامه روزانه مان بگنجانیم.

 

نقش ارز دیجیتال در زندگی روزمره

دنبال کردن کانال سیگنال ارز دیجیتال فقط مخصوص تریدر ها یا سرمایه گذاران ِاین بازار نیست. اگر کمی به زندگی روزمره نگاهی بیندازید به خوبی متوجه می شوید که تمامی مردم همواره در حال پیدا کردن راهی برای پس انداز کردن پول، سرمایه گذاری برای کسب سود بیشتر و ارتقای هوش مالی خود هستند.

 

آموزش ارز دیجیتال به مردم کمک می کند تا بتوانند با سرمایه گذاری صحیح و درست روی رمز ارز ها سود کلانی به دست آورند. معمولا ارز های دیجیتال نسبت به پول نقد و اعداد و ارقامی که در حساب های بانکی مان هستند، رشد صعودی دارند. ده سال پیش کسی فکر نمیکرد که بیت کوین به جایگاه امروزی اش دست پیدا کند. گذشت زمان نشان داد که این رمز ارز می تواند بیشتر از آنچه به نظر می آید، مهم و ارزشمند باشد.

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن

 

آموزش رمز ارز برای دوری از کلاهبرداران

آموزش ارز دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی ها به شما کمک می کند تا در معاملات روزمره تان، فریب کلاهبرداران و افراد سودجو را نخورید. معمولا بانک ها و برنامه های تلویزیونی به ما گوشزد می کنند که برای جلوگیری از کلاهبرداری و از دست رفتن مال، رمز کارت بانکی خود را در اختیار کسی نگذاریم. آموزش رمز ارز ها نیز به ما این فرصت را می دهد تا موقع خرید و فروش کریپتوکارنسی ها نهایت دقت را به خرج دهیم. اطلاعات و دانستنیهای مربوط به دنیای ارز های دیجیتال کمی پیچیده تر از پول نقد هستند. از این رو، نیازمند آموزش دارای چارچوب، اصولی و حرفه ای می باشند.

یادگیری رمز ارز

یادگیری رمز ارز

 

آموزش ارز دیجیتال را از چه طریقی پیدا کنیم؟

معمولا فایل های آموزش ارز دیجیتال، به صورت پراکنده و در وب سایت ها و پلتفرم های مختلفِ استریم آنلاین قرار داده می شوند. برای کسی که علاقه دارد از ابتدا و از مرحله صفر آموزش ارز دیجیتال را در برنامه روزانه اش قرار دهد، این نوع وب سایت ها و فیلم ها کاربردی نیستند. روند مطالعه خودآموز یا کیس استادی بیشتر برای افرادی مناسب است که اطلاعات پایه و ضروری را در مورد ارز های دیجیتال می دانند و صرفا علاقه دارند اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

 

برای شما که علاقه دارید آموزش ارز دیجیتال را از صفر و از سطح پایه آغاز کنید تا پله پله پیشرفت نمایید، پیشنهاد می کنیم از آموزش های سایت مدرسان پیشتاز استفاده کنید. مدرسان پیشتاز برای افراد مبتدی دوره های رایگان آموزش ارز دیجیتال، وبینار های کاربردی و منابع آموزشی متنی مانند کتاب راهنمای ارز های دیجیتال و … را ارائه می دهد. البته وب سایت مدرسان پیشتاز آموزش های دیگری مانند آموزش برنامه نویسی، آموزش فارکس، آموزش مدیریت سرمایه و تعمیرات موبایل هم دارد. شما می توانید بر اساس علاقه و اهداف ِخود در دوره های آموزشی نامبرده، در کنار یادگیری نحوه کار کردن با رمز ارز ها شرکت کنید. حتما برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مدرسان پیشتاز سر بزنید.

جدیدترین مطالب