معرفی بهترین هیتر ایرانی در بازار ایران از نظر مردم

معرفی بهترین هیتر ایرانی در بازار ایران از نظر مردم

برای معرفی بهترین هیتر ایرانی در بازار بایستی ابتدا دریابیم که بهترین هیتر چه هیتری است؟ برای شناخت و معرفی یک هیتر ایده ال بایستی هیتر مناسب و ایده آل معرفی شود، که در واقع نسبت به آن بهترین هیتر شناخته شود. البته برندهایی نیز هستند که با سال ها سابقه درخشان و تولید هیترهای مختلف، موفق به ساخت بهترین هیترها شده اند. البته نام و برند سازنده آنها اصلا دور از ذهن نیست و کم و بیش همه شما با نام آنها آشنا هستید.

 

اگر قصد خرید هیتر را دارید و به دنبال بهترین مارک هیتر می گردید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

انواع هیتر

انواع هیتر

هیتر را در بازار به انواع مختلفی دسته بندی می کنند.

• هیتر برقی

• هیتر گازی

• هیتر تابشی

• هیتر خانگی

• هیتر صنعتی

• هیتر دوگانه سوز

• هیتر اتوماتیک

• هیتر گازوئیلی

 

بهترین هیتر دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

• قابلیت جابجایی آسانی دارد

• نصب آسانی دارد و یا اصلا نیاز به نصب ندارد

• آلودگی صوتی و … برای محیط زیست ندارد

• دارای ظرفیت گرمایشی مطلوب و ایده ال است

• بهره وری و کارایی انرژی بالایی دارد

• دارای ایمنی بالا می باشد

• از گاز شهری به عنوان منبع سوخت استفاده می کند

• سیستم گرمایشی یک هیتر ایده آل فضای بسیار وسیع را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد

• کنترلر هیتر مرغوب در دو مدل ترموستات هوشمند با توانایی راه اندازی ترموستات است

• توان فن در یک هیتر ایده آل بالا می باشد

هیتر آزمایش

هیتر آزمایش

هیتر آزمایش یکی از بهترین هیتر های موجود در بازار فعلی است زیرا با توجه به قیمت و هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده کیفیت بسیار بالایی دارد و توانسته به همین علت طرفداران زیادی را برای خود کند. اگر بخواهیم هیترهای پر طرفدار آزمایش را نام ببریم می توانیم هیتر 8 شعله و 5 شعله آزمایش را مثال بزنیم زیرا هیتر های آزمایش سک ویژگی خاص دارند آن هم این است که در مسیر خروج هوای گرم از دستگاه تیغه هایی جهت هدایت مسیر هوا تعبیه شده است که قابل تنظیم دستی هستند.

 

استفاده از مبدل حرارتی منحصر بفرد پلکانی سبب افزایش راندمان به میزان ۲۵% در کارکرد دستگاه های آزمایش شده است. هیتر های آزمایش دارای ترموکوپل و اکسی پیلوت می باشد. وجود پیلوت در هیترگازی از انفجار ناگهانی گاز (نشتی های احتمالی) جلوگیری می کند.

 

قابلیت دیگری که بسیار مهم است برای یک هیتر با کیفیت این است که مجهز به پیلوت و ترموکوپل به عنوان روشن کننده مشعل اصلی و جلوگیری از خطرات ناشی از طع و وصل شدن گاز یا بی احتیاطی باشد و دارای رنگ نسوز آلومینیومی مقاوم به حرارت تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد در قسمت مبدل باشد تا دچار سوختگی رنگ نشود. همچنین این هیتر ها قابلیت استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت با قابلیت تبدیل به گاز مایع را دارد و دارای لایه های عایق حرارتی برای بالا بردن راندمان و کاهش دمای بدنه هیتر است.

 

چرا هیتر آزمایش بخریم؟

مصرف برق محصولات آزمایش دود 0.4 آمپر است و مصرف گاز آن 1.2 متر مکعب است تعداد نازلی که برای محصول تعبیه شده 5 عدد با قطر 2 میل می باشد و همچنین قطر خروجی دودکش آن 15 سانتی متر است که باعث می شود دود و گاز ها به راحتی خارج شوند. پس با همه ی این ویژگی ها متوجه شدیم که این هیتر ها حتی مصرف انرژی کمتری نسبت به بقیه هیتر ها دارند.

 

برای مشاهده لیست پرفروشترین و بهترین آبگرمکن های بازار روی لینک کلیک کنید.

مزایا و معایب هیتر آزمایش

مزایا هیتر آزمایش

• نوع سوخت : گاز شهری(قابل تغییر به سوخت مایع)

• فضای تحت پوشش حرارتی : تا ۶۰۰ مترمکعب

• نوع شیر: SIT ایتالیا

• کنترل هیتر : در دو مدل ترموستات هوشمند و با قابلیت نصب ترموستات

• قدرت فن : ۹۰۰ دور و ۱۴۰۰ دور انتخابی

• تعداد فن : ۱ عدد

• مدل فن : دمنده

• مصرف برق : ۰.۴ آمپر

• مصرف گاز : ۱.۲ متر مکعب در ساعت

• تعداد نازل : ۵ عدد با قطر ۲ میلی متری

• قطر خروجی دودکش : ۱۵ سانتی متر

هیتر البرز

هیتر البرز

اگر بر روی برند نیرو تهیه البرز تمرکز کنیم، متوجه می شویم که منبع سوخت در این هیترها گازوئیل و گاز است.

 

جت هیتر گازی البرز بیشتر جهت استفاده در مرغداری‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی قابل استفاده می‌باشد. این دستگاه ها از سری تولیدات جدید هیترهای البرز می‌باشد که با سوخت گاز هم کار می‌کند. میزان گاز مصرفی در هر ساعت 6مترمکعب، با توان حرارتی 50 هزار کیلوکالری می‌باشد.

 

تجهیزات مورد استفاده در دستگاه به ترموستات محیطی کمک می کند تا تنظیم گرمای محیط را با توجه به نیاز مشتری فراهم کند. الکتروفن دستگاه هدایت هوای گرم را تا فاصله 10 متری میسر می‌سازد که با این وجود گرما در محیط به صورت یکنواخت پخش می شود. در صورت عدم نیاز به گرمایش می توان از فن ایت دستگاه ها به تنهایی استفاده کرد که برای تهویه محیط مورد نظر کارایی دارد.

هیتر انرژی

هیتر انرژی

همچنین انرژی کمپانی دیگری است که به ساخت انواع هیتر، بخاری صنعتی و خانگی مشغول است. این برند نیز از انواع منابع سوختی برای تامین انرژی سوخت سیستم های گرمایشی خود استفاده می کند.هیتر های آزمایش یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است که برای استفاده در فضاهای تجاری ، صنعتی، مانند کارگاه، فروشگاه، رستوران، باشگاه ورزشی، بانک و مساجد مناسب است. نصب این محصولات در داخل محیط‌های مذکور (به شرط تامین هوای تازه در محیطهای با درزبندی مناسب و رعایت الزامات نصب دودکش) طراحی شده است و دارای استاندارد اتحادیه اروپا است (CE).

 

راندمان حرارتی آنها بیش از 83 درصد است و مجهز به فن آکسیال ساخت ترکیه با راندمان بالا و کم صدا است. این محصولات به دلیل وجود ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی و شیر کنترل گاز (ساخت SIT ایتالیا) از ایمنی بالایی برخوردار است و در صورت نیاز در هنگام نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت، ترموستات محیطی نیز قابل سفارش است. این هیتر ها از گاز شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می‌نماید، ضمن این‌که با پرداخت هزینه‌ای اندک قابلیت تغییر نوع سوخت به گاز مایع را نیز دارد. جهت اتصال لوله گاز به دستگاه می‌بایست از شلنگ گاز دولا منجیددار به قطر سه چهارم متر و حداکثر به‌طول 2 متر استفاده شود. نکته مهم این‌که نصب این محصولات در واحد مسکونی ممنوع است.

هیتر آذر تهویه

هیتر آذر تهویه

آذر تهویه با کسب موفقیت های بسیار در عرصه تولید جدید ترین هیترهای منطبق بر فناوری های روز جهان طراح تراز اول هیترهای موجود در بازار می باشد.طراحی زیبا و با دوام یکی از ویژگی های مهم محصولات این برند است. توزیع یکنواخت دما حتی در هنگام وزش باد یکی از ویژگی هایی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. این هیتر ها مجهز به فن سانتریفیوژ بی صدا و دارای کلید روشن و خاموش فن می باشند. نسبت به تولیدات قبلی این برند هیتر های تولید شده جدیدا راندمان بیشتری دارند و کارایی آن ها افزایش یافته.همچنین هیتر های آذر تهویه 30 % در مصرف گاز صرفه جویی می کنند و سوخت کمتری را استفاده می کنند. حتی قابلیت گرمادهی با برق یا بدون برق و همین طور قابلیت کارکرد با گاز شهری و مایع هم از دیگر ویژگی های محصولات این برند است.

 

برای مشاهده لیست پرفروشترین و بهترین یخچال بازار روی لینک کلیک کنید.

ایران هیتر

ایران هیتر

البته در این بین ایران هیتر نیز در ساخت هیتر و بخاری های کمپانی خود ایمنی فوق العاده بالایی را اعمال نموده است.مجموعه ایران هیتر از زمانی که پا به عرصه جهانی تولید هیتر گذاشته همواره دو اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است،اعتماد و برتری، از این رو اعتماد سازی و برتری در کیفیت و خدمات در این مجموعه همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و خواهد بود، پیرو این اصول مجموعه صنعتی ایران هیتر همواره حساسیت خاصی در زمینه خدمات پس از فروش و مشاوره های هنگام خرید مشتری داشته است و با خوش قولی و رعایت کیفیت در محصولات اعتماد مشتریان عزیز را همواره بدرقه راه خود کرده است.هیتر های گازی ایران هیتر از 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش مطابق با استاندارد های صنعتی روز دنیا برخوردار است که این خود برگه تمایزی در این صنعت به حساب مس آید و نشان از اعتماد به محصولات این مجموعه است.محصولاتی مثل هیتر گازی ، هیتر فن ایرانی و … از جمله تولیدات این برند است.

هیتر ایرانی

بهترین هیتر ایرانی کدام است؟

با تمام وجود باز هم قدمت و پیشینه ای که کمپانی آزمایش به دلیل کارنامه درخشان خود در عرصه تولید و ساخت انواع متنوع سیستم های گرمایشی و بویژه هیتر دارد، صفحه ترازوی این برند را نسبت به سایر برندهای مذکور سنگین تر می نماید. این برند سال هاست که زیر نظر کارشناسان ماهر و کاربلد به موفقیت های بسیاری در عرصه تولید بهترین هیتر نائل آمده است. آزمایش برندی نام آور در امر تولید هیترهای برقی و گازی و غیره است. این برند با تولید این محصول به بهترین شکل ممکن در میان برندهای دیگر زبانزد خاص و عام گردیده است.

 

در واقع از بین کمپانی های تولید کننده هیتر که عبارتند از؛ ایران هیتر، آذر تهویه، انرژی، نیرو تهویه البرز و غیره بهترین هیتر، متعلق به برند آزمایش است. برای این ادعا بهتر است اشاره ای داشته باشیم به مهم ترین موردی که نشان دهنده این برتری است. یکی از مهم ترین نشانه ها در انتخاب برند آزمایش در تولید هیتر خریداری بیش از پیش این محصول توسط مشتریان است. در واقع خرید بالای یک محصول از برندی خاص تا حد زیادی به رضایت خریداران از برند مربوط می شود.

 

بنابراین برای اینکه دریابید چرا بهترین هیتر آزمایش است، بهتر است با ما همراه باشید. در اینجا باید کمی به این مهم دقیق تر شد، که چرا خرید هیتر شرکت آزمایش تا به حال رشد چشمگیری داشته و دارد. بالطبع یکی از دلایل مهمی که در خرید هیتر از اهمیت بسیاری برخوردار است، را این چنین توصیف می کنیم.

 

اندازه گیری حجم محیط با محاسبه ای دقیق به ظرفیت محصول، گنجایش فضا و انتظاری که شما از سیستم گرمایشی خود دارید، مهم است. در نهایت منبع انرژی باید متناسب با فضای طبیعی درنظر گرفته شود. لوازم خانگی آزمایش در بین برندهای تولید کننده مذکور دارای بالغ بر 60 سال سابقه می باشد.

 

این برند در تولید بهترین هیتر از سایر برندها سبقت گرفته است، زیرا فرایند ساخت در این شرکت منطبق با استانداردهای لازم در حین بالا بودن سطح کیفی است. در نهایت لوازم خانگی آزمایش توانسته رضایت صد در صدی مشتریان را اخذ نماید.

 

در نهایت ویژگی هایی از این دست بسیار در انتخاب محصولی ایده آل نقش دارند. لوازم خانگی آزمایش از دیرباز اثبات نموده که سربلند از این میدان بیرون آمده است و از پس آزمایش و آزمون های متعدد بر آمده است. این برند طعم واقعی کیفیت را به خریداران خود می چشاند. همچنین برندی با اصالت نامه محصولات می باشد، که گارانتی و ضمانت نامه آنها دو ساله است. بنابراین پس از فروش خدمات بسیاری را نیز از طریق کلیه نمایندگی ها و شعب خود به خریداران ارائه می دهد. پشتیبانی در کلیه ساعات شبانه روز به صورت آنلاین و تلفنی از طریق این برند امکانپذیر است.

 

بنابراین چنانچه قصد خرید بهترین هیتر ایرانی را دارید، آزمایش بهترین و آخرین پیشنهاد ما به شما می باشد. این برند دارای راهنما و کاتالوگی کامل جهت خرید محصول خود به صورتی جامع است و به بهترین نحو ممکن شما را برای خرید راهنمایی می کند.

 

برای مشاهده لیست پرفروشترین و بهترین یخچال فریزر دوقلو بازار روی لینک کلیک کنید.

خرید هیتر

سایر گفتنی ها درباره انتخاب و خرید بهترین هیتر

شما با انتخاب و خرید بهترین هیتر سال های زیادی می توانید از این وسیله استفاده نمایید. محصولی که دیرتر خراب گردد و عمری طولانی تر نسبت به سایر برندها داشته باشد، اولین اولویت برای خریداری آن محسوب می گردد. توجه به تکنولوژی ساخت یک محصول در واقع ارتقاء سطح فروش آن محصول را در آینده رقم می زند. به عنوان نمونه بدنه هیتر بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است، که از چه نوع جنسی تشکیل شود. در واقع بدنه استیل ایمنی و مقاومت بالاتری در مقایسه با بدنه های پلاستیکی دارد.

 

بهترین هیتر یا بخاری وسیله ای است که بوسیله آن بتوان گرمای موردنیاز در حجم وسیعی از یک سالن تامین نمود. هر چند بهترین برند هیتر از سوی افراد مختلف با دقت بر کاربردهایی که از این وسیله انتظار دارند، با یکدیگر کمی متفاوت است، اما در این بین این ویژگی ها و امتیازات یک محصول است، که به نرخ خرید و فروش آن می افزاید.

 

در واقع با نگاهی اجمالی به انواع برندها و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می توان دریافت که بهترین هیتر متعلق به چه برندی است، اما به طور کلی تا به امروز برند پیشتاز در این عرصه کمپانی آزمایش بوده است، که از مابقی برندها پیشی گرفته است.

 

سخن آخر

در نهایت امر برای انتخاب و خریداری بهترین هیتر ایرانی موجود در بازار برند آزمایش برند پیشتاز می باشد. این برند با سال ها تجربه در امر تولید سیستم های گرمایشی بهترین نوع هیتر را در خطوط تولیدی خود گنجانده و به تولید انبوه رسانده است. در واقع این برند که قابلیت تامین سوخت هیترها را از طریق گاز شهری فراهم نموده است، بدنه ای مستحکم با ایمنی فوق العاده بالا را نیز برای این محصول لحاظ نموده است.

 

در نتیجه تجهیز نمودن ترموستات در هیترهای برند آزمایش ایمنی محصولات این کمپانی را بیش از پیش بالا برده است. شما با خرید از شرکت لوازم خانگی آزمایش صاحب بهترین هیتر شده اید. بهترین یعنی در حین توجه به بعد کیفی، محصولی ایمن را به بازار عرضه نمود. در واقع ایمنی هدیه ای است، که برندینگی معروف به نام آزمایش سال هاست برای آن تلاشی بی وقفه نموده است.

جدیدترین مطالب