بک لینک دائمی چه تاثیری در رپورتاژ آگهی دارد؟

بک لینک دائمی چه تاثیری در رپورتاژ آگهی دارد؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای برندسازی و سئو است. رپورتاژ یا کمپین رسانه‌ای یک تبلیغ، یک خبر یا یک مقاله است که برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت منتشر می‌شود. تبلیغ‌کننده می‌تواند در محتوای خود چند لینک به عنوان بک لینک هم اضافه کند.

 

قرار دادن بک لینک دائمی در رپرتاژ آگهی نه تنها به شناسایی تجارت وکسب‌وکار آگهی‌دهنده در سایت‌هایی که آن را منتشر می‌کنند کمک می‌کند بلکه به موتورهای جستجوگر هم این امکان را می‌دهد رتبه مثبت را برای وب‌سایت تبلیغ‌کننده اختصاص دهند. بنابراین، اکثر کارشناسان سئو به صاحبان مشاغل توصیه می‌کنند که از رپورتاژ در وب‌سایت‌های ‌فعال برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنند. انتشار رپورتاژ یا کمپین رسانه‌ای در رسانه‌های معتبر و فعال باعث می‌شود تا کاربران با محصولات و خدمات تبلیغ‌کننده آشنا شوند؛ این آشنایی باعث می‌شود تا در بین کاربران اینترنتی برند آنها نیز شناخته شود.

 

تعریف لینک سازی

لینک سازی فرایند دستیابی به هایپرلینک‌ از وب‌سایت‌های دیگر به سایت شما است. لینک سازی راهی است تا کاربران بین صفحات موجود در اینترنت حرکت کنند. موتورهای جستجو از لینک‌ها برای خزیدن در وب استفاده می‌کنند. آنها پیوندها بین صفحات جداگانه در وب سایت شما را بررسی می‌کنند و پیوندها را بین کل وب‌سایت‌هایی که به آنها لینک داده شده در نظر می‌گیرند.

 

تکنیک‌های بسیاری برای ایجاد لینک وجود دارد. اما متخصصان سئو همواره لینک سازی و ساخت بک لینک را یکی از سخت‌ترین قسمت‌های کار خود می‌دانند؛ بسیاری از آنها، وقت زیادی را صرف تلاش برای انجام این کار می‌کنند. به همین دلیل، اگر بتوانید بر هنر ساختن بک‌لینک‌های باکیفیت مسلط شوید، واقعا می‌توانید هم از سئوکارها و هم از رقابت‌های موجود پیشی بگیرید.

 

روش‌های لینک سازی یا ایجاد لینک شامل لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی است که در ادامه برخی از راه‌های موثر آورده شده است:

-بهبود و ویرایش محتواهای وبلاگ با رتبه‌‌های خوب در گوگل
-تولید محتواهایی با سوالات «چگونه» و «چرا»
-تولید محتواهای اینفوگرافیکی یا تولید ویدئو
-تولید محتواهایی با عناوین «راهنمای کلی».
-رپورتاژ آگهی
-اشتراک لینک در رسانه‌های اجتماعی
-لینک سازی از طریق فریلنسرها و سایت‌های مرتبط

 

آیا می‌توان از رپورتاژ بک لینک گرفت؟

انتشار آگهی تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات حرفه‌ای در دنیای اینترنت است. در تبلیغات، شرکت می‌تواند با معرفی فعالیت خود، خدمات و محصولاتش را معرفی کند. این روش تبلیغاتی، مدتی است که جایگزین برخی تبلیغات دیگر از جمله تبلیغات بنری شده است. زیرا این روش تبلیغات از نظر خوانندگان یا کاربران معتبر شناخته شده و در نتیجه در تبدیل آنها به مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

بهتر است برای گرفتن بیشترین نتیجه از خرید رپورتاژ آگهی به صورت غیرمستقیم خدمات خود را با ارائه مقالات کاربردی و حاوی اطلاعات و آموزش‌های لازم در سایت‌های خبری معتبر منتشر کنید. هدف از رپرتاژ آگهی این است که آگهی شما در قالب یک مقاله یا خبر با تعدادی لینک و تصویر در یک وب‌سایت معتبر و مناسب منتشر شود و برای همیشه در آن سایت باقی بماند.

 

امروزه بهترین بک لینک ممکن تبلیغاتی همین بک لینک رپورتاژ آگهی است. دلیل این امر این است که پیوندهای وب سایت یا همان بک لینک شما برای همیشه در سایت‌های بازپخش‌کننده باقی می‌مانند و هرگز حذف نمی‌شوند.

 

به همین دلیل است که کارشناسان سئو خرید بک لینک را به روشی غیر از رپورتاژ به دلیل موقت بودن لینک‌ها و حذف محتوا و لینک‌ها از سایت توصیه نمی‌کنند. حذف بک‌لینک‌ها منجر به افت رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌شود و به این ترتیب آن سایت در معرض جریمه گوگل قرار خواهد داد . ین در حالی است که لینک‌های رپرتاژ آگهی دائمی هستند.

 

بک لینک چه تاثیری بر سئو دارد؟

ایجاد ترافیک می‌کند

اگرچه رپورتاژ در درجه اول به عنوان تبلیغات شناخته می‌شود اما علاوه بر تمام مزیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد در عین حال اگر محتوا جذاب و مناسب باشد احتمالا توسط دیگر سایت‌های خبری هم منتشر خواهد شد؛ به این ترتیب یک محتوای رپورتاژ خوب ممکن است پوشش گسترده‌ رسانه‌ای نیز داشته باشد.

 

این احتمال هم وجود دارد که حتی برخی از رسانه‌های خبری آن محتوا را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و یا در مورد آن در سایت خود گزارشی جامع‌تر از آن تهیه کنند به این ترتیب محتوا وایرال نیز می‌شود و در نتیجه تبلیغ‌کنندگان بک لینک‌های ارگانیک علاوه بر بک لینک‌های ایجاد شده هم دریافت خواهند کرد.

 

ترافیکی که از طریق رپورتاژ ایجاد شود، از نظر تقویت محبوبیت دامنه یا اعتماد، دست کم بسیار موثر است. با این وجود، نباید از رپورتاژ فقط برای ایجاد پیوند و بک لینک استفاده شود چون گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده گسترده از رپرتاژ را به عنوان هرزنامه یا به عنوان نقض دستورالعمل‌های گوگل وبمستر ارزیابی می‌کنند.

 

برندسازی می‌کند

رپورتاژ یک روش عالی برای برندسازی یک محصول یا یک شرکت است. علاوه بر این می‌تواند با تبلیغات ویژه بازاریابی همراه باشند. برای اطمینان از توجه رسانه‌ها، می‌توان موضوع جدیدی را با یک رپورتاژ آگهی مطرح کرد، به گونه‌ای که سایر رسانه‌های آنلاین یا حتی چاپی هم این موضوع را منتشر کنند. در اینجا تبلیغ می‌تواند بخشی از یک کمپین بازاریابی چریکی باشد.

 

با این وجود، موفقیت تبلیغات در درجه اول به کیفیت یا هدفمندی آن بستگی دارد و ثانیا، مدت و دامنه سایت‌های اینترنتی هم تعیین می‌کند که با رپرتاژ به چه تعداد از مشتریان بالقوه می‌توان دسترسی پیدا کرد.

 

لید جدید تولید می‌کند

داشتن بک لینک‌های زیاد می‌تواند منجر به ایجاد ارتباط جدید مشتریان قبلی، حفظ آنها و در نهایت ایجاد لید یا مشتری جدید شود.

 

وقتی شخصی یک مطلب خوب را، بخصوص در سایت‌های معتبر از جمله سایت‌های خبری می‌خواند و یک بک لینک را به عنوان منبع باز می‌کند، شانس خوبی وجود دارد که با اطلاعات بیشتری راجع به آن کسب‎‌وکار آشنا شود. اگر آن شخص واقعا از رپورتاژ آگهی خوشش بیاید، ممکن است شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کند. در واقع لینک موجود در رپورتاژ می‌تواند حتی بدون کمک رتبه بندی موتورهای جستجو، مصرف کنندگان را به وب سایت شما برساند.

 

پس همواره به خاطر داشته باشید که بهره‌گیری از رپورتاژ آگهی به عنوان روشی مناسب برای بهبود سئو سایت شما می‌تواند مزایای زیاد و خوبی برای فروش و برندسازی شما هم به همراه داشته باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید بک لینک دائمی از طریق رپورتاژ آگهی با سایت رپورتاژ آگهی تریبون مراجعه نمایید. برای مشاهده سایت رپورتاژ آگهی تریبون اینجا کلیک کنید

جدیدترین مطالب