ترشح آدرنالین با هیجان بیلبورد سه بعدی

ترشح آدرنالین با هیجان بیلبورد سه بعدی

در دنیای تبلیغات امروز که همه دست به هر راهی می‌زنند تا مشتریان جدید جذب کنند، راه جدیدتری به وجود آمده است تا علاوه بر مخاطبان آفلاین، می‌توانید مخاطبان آنلاین زیادی جذب کنید. یک تبلیغ مؤثر و جذاب اولین قدم برای جذب مشتری است که بیلبوردهای سه‌بعدی تبلیغاتی، از این ویژگی به عالی‌ترین شکل ممکن برخوردار هستند.

 

بیلبورد سه‌بعدی چیست؟

در واقع بیلبورد سه‌ بعدی نوعی نمایشگر LED است که به مخاطبان این امکان را می‌دهد، بدون عینک مخصوص سه‌بعدی، بتوانند تصاویر را به‌صورت برجسته تماشا کنند.

 

بیلبورد 3D چگونه عمل می‌کند؟

نمایشگرهای سه‌بعدی با فریب‌دادن چشم و مغز انسان، بُعد سوم که بُعد حجم تصاویر است را برای ما ایجاد می‌کنند و به این کار تجسم  3 ‌بعدی نیز گفته می‌شود.

 

واژه 3D مخفف کلمه Three Dimensional به معنای یک شیء سه بعدی است، هر چیزی که عرض، ارتفاع و طول (عمق) داشته باشد. محیط فیزیکی اطراف ما یک محیط 3 بعدی است، در واقع ما هر روز در این محیط در حرکت هستیم؛ اما مغز انسان چطور قادر به درک محیط تری دی اطراف خود است؟ همان‌طور که می‌دانیم چشم‌های هر انسان حدود 5 الی 6 سانتی‌متر از یکدیگر فاصله دارند؛ بنابراین به محیط اطراف از دو زاویه افقی کمی متفاوت نگاه می‌کنند.

نمایشگر-سه-بعدی

همان‌طور که ما به اطراف نگاه می‌کنیم، شبکیه هر جسم، تصویری دوبعدی از محیط اطراف ضبط و برای مغز ارسال می‌کند. مغز این دو تصویر  2 بعدی را طی فرایندی ادغام و محیط اطراف را به شکل سه‌بعدی درک می‌کند؛ بنابراین انسان دارای قابلیت تشخیص عمق می‌شود. قابلیتی که به ما اجازه می‌دهد اجسام نزدیک را از اجسام دور تشخیص دهیم و به‌راحتی درباره فاصله اشیا قضاوت کنیم. انسان با قابلیت دوربین دوچشمی محیط اطراف خود را سه‌بعدی می‌بینید.

 

تفاوت نمایشگرهای سه‌بعدی با تلویزیون‌های  3 ‌بعدی خانگی؟

تلویزیون سه‌بعدی خانگی تصاویر 3D را بر روی یک صفحه دوبعدی پخش می‌کند و برای دیدن تصاویر 3 بعدی حتماً نیاز به عینک مخصوص‌تری دی است؛ اما نمایشگرهای 4 بعدی با پخش تصاویر بر روی دو نمایشگر متفاوت تصاویر مختص به هر چشم را جداگانه نمایش می دهند و می توانید بدون عینک مخصوص از تماشای تصاویر تری دی لذت ببرید و از آنجا که مغز مدام در حال فریب خوردن از تجسم سه بعدی هست، هیجان دیدن تصاویر برای انسان بسیار لذت بخش خواهد بود.

بیلبورد-سه-بعدی

نمایشگرهای 3 بعدی با ترکیب هنر و تکنولوژی

امروز استفاده از نمایشگرهای سه‌بعدی تبلیغاتی علاوه بر صنعت تبلیغات فراتر رفته و از آنها به‌عنوان نمای ساختمان، زیباسازی شهری و جاذبه‌های گردشگری نیز استفاده می‌شود.

 

یکی از بهترین ایده‌ها برای ساخت نمایشگر تری دی ترکیب نمایشگر سه‌بعدی با نمای ساختمان است که می‌توانید یک شاهکار هنری جذاب بر روی ساختمان یا مراکز تجاری ایجاد کنید تا افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید و مکانی که مجهز به تلویزیون سه‌بعدی شده است را به یک نقطه گردشگری تبدیل کنید.

نمایشگر-سه-بعدی-تبلیغاتی

چرا باید از نمایشگرهای 3 بعدی استفاده کنیم؟

تبدیل‌شدن به یک نقطه جغرافیایی جدید در منطقه‌ای که هستید

پیش‌گامی در استفاده از فناوری جدید در صنعت تبلیغات

رفتن به سمت زیبایی‌شناسی و زیباسازی فضای شهری

ایجاد هیجان در مخاطب به‌واسطه دیدن تصاویر 3D

جلوه‌های تبلیغاتی جذاب و به‌یادماندنی

انتشار پیام برند به بهترین شکل ممکن

دسترسی به مشتریان آفلاین و آنلاین

بیلبورد-سه-بعدی-در-ایران

برخی از عوامل مهم بر کیفیت نمایشگر سه‌بعدی:

پیکسل LED، کنتراست و HDR

محدوده مشاهده – وزن LED

مقاومت در برابر آب‌وهوا

محتوای بصری – مصرف برق – ادغام با محیط

 

هنگام خرید تلویزیون 3 بعدی تبلیغاتی باید به موارد گفته شده بسیار دقت کرد تا نمایشگر 3D جذابی با طول عمر بسیار بالا داشته باشید. در مقایسه با نمایشگر LED سنتی(تلویزیون شهری)، نمایشگر LED سه بعدی فضای باز دارای نکات و حساسیت‌های متفاوتی در نرم‌افزار و سخت‌افزار است.

 

برای ارائه بهترین جلوه نمایش، صفحه‌نمایش سه‌بعدی LED با چشم غیر مسلح(بدون عینک سه بعدی) باید از کدگذاری ویدیویی با وضوح بالا و عمق رنگ بالا در نرم افزار پشتیبانی کند و می تواند برای پخش در صفحه های غیر معمول مانند چند ضلعی یا سطوح منحنی سازگار شود. از نظر سخت افزاری، نمایشگرهای LED سه بعدی با چشم غیرمسلح توجه بیشتری به تصاویر با جزئیات دارند، بنابراین نمایشگرها نیازهای بیشتری برای مقیاس خاکستری، نرخ تازه سازی و نرخ فریم دارند.

 

مشکلات عمدتاً در چندین جنبه منعکس می‌شوند:

 

(1) طراحی محتوا و خلاقیتی که توهم سه بعدی جذابی ایجاد کند.

(2) ادغام رنگ صفحه‌نمایش LED سه بعدی و نور محیط.

(3) ادغام ساختار نصب نمایشگر LED سه بعدی و محل نصب.

(4) محتوای ویدئویی که باید پخش شود باتوجه‌به وضوح صفحه‌نمایش سفارشی شده است و قیمت نسبتاً بالا است.

 

آیا نمایشگر 3 بعدی فیلم‌های دوبعدی را هم 3 بعدی پخش می‌کند؟

تلویزیون شهری سه بعدی تبلیغاتی برای پخش تصاویر تری دی نیاز به فیلم‌های مخصوص دارند که در هر وجه نمایشگر فیلم متفاوتی نمایش می‌دهد و ادغام این دو تصویر باهم در مغز باعث دیده‌شدن فیلم‌ها به‌صورت سه‌بعدی می‌شود.

نمایشگر-3-بعدی

سایت دیاکو بازار آنلاین صنعت نسه‌بعدیای LED در ایران، برای بار نسخت این نوید را به شما می‌دهد که می‌تواند نمایشگر سه بعدی تبلیغاتی را در ایران با استاندارد روز دنیا تولید کند. همچنین فیلم‌های تری دی متناسب با کسب‌وکارهای مختلف و سناریو های متنوع در واحد طراحی دیاکو انجام می‌شود تا دغدغه شما برای داشتن فیلم‌های 3 بعدی طور کامل رفع شود. در کنار شما هستیم تا لذت استفاده از تلویزیون‌های  3D را دوچندان کنیم.

 

برای مشاوره و خرید و نمایشگر 3 بعدی تبلیغاتی در ایران با کارشناسان دیاکو ال‌ای‌دی در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب