پرینتر ریکو یا دستگاه کپی ریکو دارید و نمی دانید کجا تعمیر کنید؟ما شما را راهنمایی می کنیم

پرینتر ریکو یا دستگاه کپی ریکو دارید و نمی دانید کجا تعمیر کنید؟ما شما را راهنمایی می کنیم

کارشناسان مجموعه گارانتی صبورانه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند در صورتی که به خدمات تعمیر پرینتر ریکو نیاز داشتید می توانید به صورت آنلاین در وبسایت این مجموعه که در ذیل شرح داده شده است درخواست خود را ثبت نمایید.

 

آیا دستگاه کپی ریکو شما خراب شده است؟ به تعمیرات نیاز دارید؟ کمک لازم دارید؟

اصلا نگران نباشید مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدلهای دستگاه کپی ریکو را سرویس و تعمیر می کند. پرینتر و دستگاه کپی یکی از وسایلی است که خرابی آن می تواند باعث اختلال در امور شرکت ها و موسسات گردد. زیرا نسخه دوم تمامی اسناد و مدارک با این دستگاه کپی می شود و می توان گفت که هر سازمان به حداقل یک پرینتر نیاز دارد. اما خوب پرینتر هم مانند دیگر ماشین های اداری ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی می گردد و به تعمیرات نیاز دارد. البته نکته ی قابل توجه این است که شرکت ها و سازمان ها ترجیح  می دهند، تعمیرات مربوط به دستگاه را به تعمیرگاه و یا نمایندگی معتبر بسپارند. لازم به ذکر است که مجموعه گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات پرینتر و دستگاه کپی ریکو می باشد که تمامی خدماتی که یک دستگاه پرینتر نیاز دارد تا به مرحله ی کامل تعمیرات برسد را انجام می دهد. تعمیرکاران این مجموعه سال ها تجربه کافی در زمینهی تعمیر پرینتر ریکو دارند و می توانند در سریع ترین زمان ممکن کلیه ی مشکلات پرینتر ریکو را رفع نمایند. شما می توانید در صورت مشاهده ی هر گونه خرابی در پرینتر ریکو با این مجموعه تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

 

خدماتی که در مجموعه گارانتی به مشتریان ارائه می گردد :

 

تعمیر پنل پرینتر

تعمیر مگنت پرینتر

تعمیر فیوزینگ پرینتر

تعمیر درام پرینتر

تعمیر کاغذ کش پرینتر

شارژ کاتریج پرینتر

 

تمامی خدماتی که در بالا شرح داده شده است توسط مهندسین و تکنسین های مجرب مجموعه گارانتی انجام می گیرد. مراحل تعمیر پرینتر ریکو به این صورت می باشد که ابتدا دستگاه به وسیله سیستم عیب یابی بررسی می گردد تا تمامی مشکلات پرینتر مشخص گردد و سپس تعمیرکاران کارآزموده با استفاده از ابزارآلات پیشرفته خرابی را بر طرف می نمایند. لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن خدمات تمامی شرکت ها و سازمان ها این مجموعه نیز از سیستم آنلاین جهت ارائه خدمات به کاربران گرامی استفاده می نماید. به این صورت که شما با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته و مشکلات دستگاه پرینتر خود را به کارشناسان اعلام می نمایید و پس از ثبت درخواست پیامی که حاوی کد رسید شما است ارسال می گردد که با این کد می توانید وضعیت پرینتر خود را رسیدگی نمایید. پس از پایان تعمیرات پیام انجام تعمیرات برای شما ارسال می شود که می توانید به مجموعه گارانتی مراجعه کرده و پرینتر خود را دریافت نمایید.

 

از خدمات دیگری که در مجموعه گارانتی ارائه می گردد می توان به تعمیرات پرینتر ریکو در محل اشاره کرد. این خدمات برای آن دسته از افرادی است که نمی توانند پرینتر ریکو را به مجموعه گارانتی ارسال نمایند. در این صورت جهت تعمیر پرینتر ریکو خود باید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار سیار نمایید. پس از اینکه درخواست شما توسط کارشناسان ثبت شد تعمیرکار سیار در سریعترین زمان ممکن با تجهیزات لازم به آدرس مورد نظر شما اعزام می گردد. در صورتی که دستگاه پرینتر شما دچار مشکل اساسی شده باشد و به تعمیرات جنرال نیاز داشت با رضایت شما پرینتر ریکو به نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو منتقل می گردد تا با استفاده از سیستم پیشرفته تعمیرات لازم بر روی دستگاه انجام شود.

 

مشکلات رایج پرینتر

 

چرا کاغذ در پرینتر جمع می شود؟

ممکن است پرینتر کثیف شده باشد و به گردگیری نیاز دارد.

استفاده از کاغذ بی کیفیت می تواند باعث این مشکل شود.

امکان دارد خط کش های پرینتر دچار خرابی شده باشد.

 

چرا متن کاغذ چاپ شده خوانا نمی باشد؟

ابتدا کارتریج را چک کنید زیرا زمانی ک پود تونر به اتمام رسیده باشد می تواند مشکل ناخوانا بئودن متن را ایجاد نماید.

 

امکان دارد که گزینه ی چاپ اقتصادی فعال باشد که در آن صورت باعث شود که صفحه کاغذ تار چاپ شود.

 

چرا پرینتر همزمان چند کاغذ را به داخل می کشد؟

غلطک های کاغذ کش را چک کنید امکان دارد که دچار خرابی شده باشند این غلطک ها وظیفه کشدن کاغذ به صورت تکی و یا چندتایی را بر عهده دارند زمانی که خراب شوند این مشکل ایجاد می شود. برای تعمیر و یا تعویض بهتر است با یک تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید. مجموعه گارانتی می تواند به طور کامل مشکل غلطک های کاغذکش در پرینتر را برطرف نماید.

 

تعمیر تخصصی پرینتر ریکو

 

چرا پرینتر روی کاغذ ضخیم متن را چاپ نمی کند؟

یکی دیگر از اشتباهاتی که توسط کاربران انجام می شود این است که به اجبار می خواهند بر روی کاغذ ضخیم متن چاپ کنند. ضخامت کاغذ در پرینتر ثابت است و توسط شرکت سازنده تعریف می شود که بستگی به مدل و برند دستگاه دارد. در صورتی که شما بخواهید کاغذ های ضخیم و چسب دار را بالاجبار  کپی کنید باعث خرابی پرینتر خود شده اید. پیشنهاد مجموعه گارانتی این است که از پرینتر های جوهر افشان برای انجام این کار استفاده نمایید زیرا پرینتر های لیزری توانایی انجام پرینت گرفتن کاغذ های ضخیم را ندارند.

 

چرا متن چاپ شده از روی کاغذ پاک می شوند؟

امکان دارد فیوزر پرینتر دچار مشکل شده باشد و باید توسط تعمیرکار کار بلد تعمیر شود.

 

احتمال دارد که از تونر نامرغوب استفاده می کنید که توانایی چسبیده شده به کاغذ را ندارد و به همین دلیل به راحتی از روی کاغذ پاک می شود.

 

خطای 50.4 به چه علتی نشان داده می شود؟

در صورت مشاهده ی این خطا باید متوجه شوید که مشکل از برق ورودی به دستگاه می باشد. امکان دارد دو شاخه را به یک محافط وصل کرده و به این صورت برق دستگاه تامین می شود. در این حالت دو شاخه را به پریز برق اصلی وصل نمایید در صورتی که مشکل حل نشد با یک تعمیرگاه معتبر جهت تعمیر پرینتر تماس بگیرید.

 

شماره تماس مجموعه گارانتی : 02172036

 

کارشناسان مجموعه گارانتی صبورانه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند در صورتی که به خدمات تعمیر پرینتر ریکو نیاز داشتید می توانید به صورت آنلاین در وبسایت این مجموعه که در ذیل شرح داده شده است درخواست خود را ثبت نمایید.

 

وبسایت مجموعه گارانتی : www.garanty.ir

 

منبع: مجموعه تعمیرات گارانتی

جدیدترین مطالب