تخفیف 40 درصدی تورهای تابستانی در ندابال آسمان!! تعداد محدود

تخفیف 40 درصدی تورهای تابستانی در ندابال آسمان!! تعداد محدود

با تخفیف چهل درصدی تور های تابستانی در ندا بال افراد زیادی می توانند برای سفری هیجان انگیز با قیمت مقرون به صرفه برنامه‌ ریزی کنند. در حال حاضر به دلیل بالا بودن هزینه های سفر مردم عادی که درآمد چندان بالایی ندارند نمی‌ توانند برای تعطیلات تابستانه برنامه ریزی کنند تا به سفر برود. بنابراین با تخفیف ۴۰ درصدی تورهای تابستانی افراد زیادی می توانند در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند و از این شرایط مناسب و استثنایی برای رفتن به کیش یا مشهد و کشورهای همسایه مانند ارمنستان استفاده کنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات به سایت ندابال اسمان مراجعه کنید.

تورهای تابستانی در ندابال آسمان

رزرو تور بهتر است یا سفر شخصی

شهرهای و کشورهای زیادی برای یک سفر هیجان انگیز در تعطیلات تابستان وجود دارند که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را می پذیرند.  از ایده آل ترین زمان برای اینکه به صورت دسته جمعی و خانوادگی یا تنهایی به سفر بروید فصل تابستان است، چرا که در این فصل آب و هوا عالی بوده و دانشجویان و دانش آموزان تعطیل هستند و خانواده ها به راحتی می توانند بدون نگرانی یک برنامه سفر خانوادگی بچینند.

 

با توجه به گران شدن هزینه سفر رزرو تور های داخلی و خارجی از بهترین راه برای یک سفر مقرون به صرفه است، چرا که با رزرو تور دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نیست و تنها کافیست مبلغ مقرون به صرفه ای را برای رزرو تور پرداخت کنید. در واقع افراد زیادی با شناخت ویژگی های تور تصمیم به رزرو تور دارند، چرا که هزینه سفر با تور نسبت هزینه سفر شخصی کاملا مقرون به صرفه تر است.

 

مسئولیت های که  با رزرو تور از شانه تان برداشته می شود

با رزرو تور دیگر مسئولیت زیادی به گردن شما نیست، بلکه تمام مسئولیت بر عهده برگزار کننده تور است و برگزار کننده تور مسئولیت برنامه ریزی برای گشت و گذار و صرف غذا و رزرو هتل را بر عهده دارد. شما با رزرو تور نگرانی بابت این مسائل ندارید و فقط باید به خوشگذرانی و چیدن برنامه ای برای تفریح بپردازید. با خواندن این مقاله ممکن است تمایل داشته باشید حتی یک بار هم شده با تور به شهر های داخلی کشور یا به کشور های اطراف و همسایه سفر کنید اما ندانید که کدام شهر یا کشور را انتخاب کنید. در ادامه مقاله قصد داریم جاذبه های گردشگری و توریستی شهر های داخلی و کشور های همسایه را بیان کنیم تا با خواندن این مقاله تصمیم گیری برای رزرو تور برای شما آسان تر شود.

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

این روزها سفر به کیش هزینه های زیادی دارد از طرفی نمی توان از دیدن جاذبه های گردشگری بی نظیر و هیجان انگیز کیش صرف نظر کرد‌. حتی کسانی که چندین بار به کیش رفته اند نیز نمی توانند از دیدن مجدد جاذبه های گردشگری کیش چشم پوشی کنند. با این وجود بهترین راه حل برای سفر به کیش رزرو تور می باشد. در کیش تفریحات و سرگرمی های و مکان های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که با چند روز ماندن در کیش می توان به  خوشگذرانی و تفریح  پرداخت. بنابراین با صرف هزینه مقرون به صرفه به راحتی می توانید به این جزیره زیبای سفر کنید و از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید. البته شما می توانید با رزرو تور در بهترین هتل های کیش اقامت بگیرید و نگرانی بابت خورد و خوراک و رزرو هتل نداشته باشید. در ادامه این مقاله بهترین مکان های توریستی و جاهای دیدنی کیش را معرفی می کنیم.

 

دره پرتغالی ها

دره پرتغالی ها نیز یک منطقه بسیار جذاب و دیدنی است که به دوره سکونت پرتغالی ها باز می گردد. به دلیل سرازیر شدن آب، این منطقه تبدیل به یک منطقه سر سبز و خاص شده است. این منطقه سالانه توسط گردشگران زیادی بازدید می شود. در حقیقت این منطقه را می توان از مهم ترین مناطق گردشگری کیش به حساب آورد. همچنین در این منطقه مجموعه تفریحی و گردشگری درخت سبز قرار دارد که یک فضای بی نظیر با امکانات رفاهی بالا از جمله رستوران و سرویس بهداشتی، آلاچیق و..‌ دارد و یک بستر مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد. 

 

پایاب کیش با قدمتی ۲۰۰۰ ساله

پایاب کیش از دیگر جاهای تاریخی و دیدنی کیش محسوب می‌ شود که یک دنیای زیرزمینی ۲۰۰۰ ساله می باشد. نام این منطقه از دو بخش پای و آب تشکیل شده که همانطور که مشخص است مفهوم همجواری با آب از این نام برداشت می شود. پایاب یک کانال با شیب تند بوده که در کنار قنات و چاه قرار می گرفته است و افراد از طریق چند پله می‌ توانستند به سطح آب قنات در قسمت زیر زمین نزدیک شوند. همانطور که مشخص شد این منطقه قدمت ۲ هزار ساله دارد و سال ها پیش بعد از مرمت و بازسازی به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است که سالانه گردشگران و توریست های زیادی به منظور بازدید از این منطقه به کیش سفر می کنند. در پایاب امکانات رفاهی متعددی از جمله رستوران و چایخانه ها وجود دارد و رزرو تور می تواند یک فرصت مناسبی برای بازدید از این گنجینه تاریخی باشد. برای دریافت اطلاعات از تور کیش از تهران بر روی این لینک کلیک کنید.

 

مشهد از شهر های معنوی ایران

یکی از قطب های گردشگری ایران شهر زیبای مشهد است که سالانه بیش از هزاران نفر به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام به این شهر مقدس سفر می کنند. وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام مشهد را به یکی از شهر های توریستی و مذهبی و تاریخی ایران تبدیل کرده است. هر ساله مسافران زیادی با هر سن و سالی از نقاط مختلف کشور و کشورهای دیگر به این شهر زیبا سفر می کنند تا ضمن انجام زیارت از مکان های دیدنی و تفریحی این شهر دیدن کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ندابال اسمان مراجعه کنید.

 

جاذبه های تاریخی و فرهنگی مشهد

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی از جاذبه های تاریخی پر افتخاره شهر مشهد است که در ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد و در میان باغی مصفا واقع شده است. ساختمان آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی از شیوه معماری هخامنشیان الهام گرفته شده و نمای بیرونی آن بخصوص در قسمت سر ستون ها و ستون ها تزئینات معماری هخامنشی دیده می شود‌. البته این آرامگاه قبل از فوت این دانشمند بزرگ و پر افتخار محل تدریس وی بوده و می توان آرامگاه زیبای وی را از جاذبه های تاریخی ایران به حساب آورد که بسیار باشکوه و مجلل است. برای مشاهده تور مشهد بر روی این لینک کلیک کنید.

تور تخفیفی تابستانه

جاذبه های گردشگری ارمنستان

از محبوب ترین مقاصد توریستی نزد ایرانیان ارمنستان است، چرا که این کشور نزدیک به ایران بوده و داره جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که دیدن آن برای ایرانیان جذاب و هیجان انگیز است. اگر شما تمایل دارید با هزینه مقرون به صرفه به کشورهای خارجه مانند کشورهای نزدیک ایران سفر کنید مطمئناً رزرو تور کشور ارمنستان گزینه مناسبی برای شما است.

 

با رزرو تور کشور ارمنستان یک فرصت عالی پیش روی شما قرار می گیرد تا بتوانید به این کشور زیبا سفر کنید و یک سفر هیجان انگیز و خاطره انگیز برای خود بسازید. در کشور ارمنستان جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد  که سالانه گردشگران ایرانی بسیار زیادی به این کشور سفر می کنند. به منظور دریافت اطلاعاتی از تور ارمنستان می توانید بر روی این لینک کلیک کنید. می توانید برای کسب اطلاعات بهتر به سایت ندابال اسمان مراجعه کنید.

 

دریاچه سوان

بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا در کشور ارمنستان قرار دارد که آن را تبدیل به یک کشور با جاذبه طبیعی کرده است. دریاچه سوان در نزدیکی ایروان قرار دارد و از شهر ایروان حدوداً یک ساعت می توانید به این دریاچه برسید. ارمنستان بهترین گزینه سفر در فصل تابستان است، چرا که آب و هوای این کشور در تابستان بسیار معتدل و ایده آل بوده و یک فرصت عالی برای تفریحات آبی مانند آب تنی، آفتاب گرفتن و شنا، قایق سواری، پاراگلایدر سواری، کایت سرفینگ، جت اسکی، ویک بوردینگ، ماهیگیری و غیره در پیش روی شما قرار می دهد. جالب است بدانید که در این دریاچه یک شبه جزیره کوچکی وجود دارد که محله پلاژ های تفریحات ساحلی است. در اطراف دریاچه سوان نیز جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله پارک ملی سوان، قلعه آدزبرد، روستای نرکین گتاشن، صومعه سواناوانک، قبرستان نوراتوس اشاره کرد که دیدن آن ها بسیار لذت بخش است. البته باغ وحش ایروان، تله کابین بال‌ های تاتو، پارک عشاق ایروان، دریاچه قو ایروان، پارک پیروزی ایروان و… از دیگر جاذبه‌ های گردشگری این کشور هستند.

 

شرکت خدمات مسافرتی ندابال اسمان

ندا بال آسمان شرکت و آژانس خدمات مسافرتی است که در برگزاری تورهای خارجی بیش از دو دهه است که فعالیت می کند. همچنین با فراهم کردن شرایط متنوع و مناسب برای گردشگران خارجی و داخلی توانسته در توسعه  گردشگری کشور گامی محکم بردارد و با بهترین شرایط و خدمات رضایت مخاطبان را جلب کند. کاملترین سایت ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی به همراه بلیط هواپیما و بلیط قطار سایت ندا بال آسمان می باشد. از طرفی قیمت تورهای خارجی و داخلی این شرکت خدماتی بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد می توانند متناسب با بودجه خود تورهای داخلی و خارجی را رزرو نمایند.

جدیدترین مطالب