دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

دانلود فیلم ایرانی و تماشای آن در کنار خانواده و دوستانتان، اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته، بسیاری از فیلم‌های ایرانی نتوانستند در پرده سینما اکران شوند. اما در سال ۱۴۰۰ با کنترل نسبی این ویروس، دوباره سینماها باز شدند. جالب است بدانید که اکران فیلم‌های ایرانی جدید ۱۴۰۰ با فروش فوق‌العاده‌ای مواجه شد. هم چنین برخی از فیلم‌های ایرانی به دلیل فروش بالا در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ قرار گرفته‌اند. اگر قصد دانلود فیلم ایرانی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن با پرفروش‌ترین و بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ آشنا شوید‌.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی ۱۴۰۰

تماشای فیلم و سریال یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیاست. اگر عاشق تماشای فیلم ایرانی جدید هستید، می‌توانید جهت دانلود فیلم ایرانی به سایت‌های معتبر ایرانی مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا به معرفی جدیدترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ بپردازیم.

 

فیلم دینامیت

فیلم‌های طنز و کمدی همیشه جز پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شوند. فیلم جذاب و دیدنی دینامیت با حضور بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، محسن کیانی، احمد مهران‌فر، نادر سلیمانی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و با کارگردانی مسعود اطیانی در ده تیرماه ۱۴۰۰ اکران شد. این فیلم کمدی با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد و با فروش ۲۹ میلیارد تومانی توانست رتبه دوم در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ را به‌دست بیاورد.

 

خلاصه داستان:

این فیلم، داستان رویارویی دو طلبه، دو دختر جوان و یک ساقی در یک آپارتمان را روایت می‌کند. صاحبخانه یکی از واحدها با مبلغ بسیار کمی، آپارتمان خود را به دو طلبه اجاره می‌دهد تا بتواند اوضاع ساختمان را تغییر دهد. این فیلم پر از موقعیت‌های جالب و خنده‌دار است و دیدن آن لحظات شادی را برای شما رقم می‌زند. دانلود فیلم ایرانی دینامیت را از دست ندهید.

 

فیلم گشت ارشاد ۳

فیلم گشت ارشاد ۳ یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی در سال ۱۴۰۰ است. فیلم گشت ارشاد جزو یکی از فیلم‌های موفق تاریخ سینمای ایران است که پس از استقبال زیاد مردم از سری اول و دوم این فیلم کمدی، فیلم گشت ارشاد ۳ با کارگردانی سعید سهیلی و هنرمندی بازیگران مطرح کمدی همچون ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، امیر جعفری، میرطاهر مظلومی در سال ۱۴۰۰ اکران شد. البته در این فیلم خواننده محبوب و معروف بهنام بانی هم ایفای نقش می‌کند. یکی از حاشیه‌های این فیلم، عدم حضور بازیگر اصلی نقش حاج عباس، حمید فرخ‌نژاد است که به جای او امیر جعفری ایفای نقش می‌کند.

 

خلاصه داستان

عطا و حسین بعد از چندین سال زندگی در آمریکا به ایران برگشته و برای امرار معاش در خیابان‌ها به نوازندگی و خوانندگی مشغول می‌شوند. اما آشنایی آن‌ها با یک فرد باعث می‌شود که زندگی آن‌ها تغییر کند. جهت تماشای این فیلم جذاب همین الان برای دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد ۳ اقدام کنید.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم قهرمان

فیلم قهرمان یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ است که در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی قرار دارد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی و حضور بازیگرانی همچون محسن تنابنده، امیر جدیدی، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی به عنوان نماینده فیلم ایران در نود چهارمین دوره اسکار معرفی شد، اما متأسفانه دست‌خالی از مراسم اسکار خارج گردید. البته این فیلم توانست در جشنواره کن مشترکاً با فیلم کوپه شماره ۶، جایزه بزرگ هیئت داوران را به دست بیاورد.

 

خلاصه داستان

رحیم یک خطاط و یک نقاش ماهر است که به دلیل بدهی به زندان می‌افتد. او برای اینکه به خانواده‌اش سر بزند، چند روزی را مرخصی می‌گیرد. فرخنده، دختری که قرار است با رحیم ازدواج کند، کیفی پر از سکه طلا را پیدا می‌کند. او به رحیم پیشنهاد می‌دهد که سکه‌ها را فروخته و با آن‌ها طلبش را صاف‌کرده و از زندان آزاد شود‌. اما رحیم بعد از شمردن سکه‌ها می‌فهمد که مقدار آنها کافی نیست و به همین دلیل با پخش اعلامیه سعی دارد که صاحب کیف پول را پیدا کند. با دانلود فیلم ایرانی قهرمان می‌توانید از تماشای آن در کنار خانواده لذت ببرید.

 

فیلم بی همه چیز

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ایرانی ۱۴۰۰، فیلم بی همه چیز است. این فیلم با کارگردانی محسن قرایی و حضور بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، باران کوثری، پرویز پرستویی، هادی حجازی فر، پدرام شریفی و غیره مورد استقبال زیادی قرار گرفت. فیلم بی همه چیز از رمان مشهور ملاقات بانوی سالخورده اثر فردریش دورنمات الهام گرفته است. دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز را از دست ندهید.

 

خلاصه داستان

این فیلم داستان فردی به نام امیر در دهه ۴۰ را روایت می‌کند. امیر یک خان زاده است و به عنوان قاضی محل مشغول به کار است. زنی به نام لی لی که چند سال پیش به دلیل تهمت فاحشه بودن از روستا رفته بود، دوباره باز می‌گردد تا امیر را به کمک مردم روستا بکشد.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم آتابای

اگر طرفدار فیلم‌های عاشقانه هستید، دانلود فیلم ایرانی آتابای را از دست ندهید. این فیلم به زبان فارسی، ترکی آذربایجانی ساخته شده است. این فیلم با کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی فر توانست در سی و هشتمین جشنواره فجر برای پنج بخش مختلف، جایزه سیمرغ بلورین دریافت کند. از بازیگران معروف این فیلم می‌توان هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی را نام برد.

 

خلاصه داستان 

این فیلم زندگی فردی به نام کاظم را روایت می‌کند. او دانشجوی معماری در دانشگاه تهران است که به دلیل شکست عشقی، دانشگاه خود را ول کرده و به خوی برمی‌گردد. او سرپرستی پسر خواهرش که فوت شده را برعهده دارد، ولی به‌خاطر اینکه به سن قانونی رسیده، کشمکش‌های زیادی در بین آن‌ها وجود دارد. در ادامه داستان، کاظم ساخت ویلای دو خواهر را قبول می‌کند که در این حین عاشق خواهر بزرگ‌تر می‌شود.

 

فیلم شهر گربه‌ها

فیلم شهر گربه‌ها با کارگردانی جواد هاشمیان و حضور بازیگرانی همچون یوسف تیموری، نیوشا ضیغمی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی و… برای گروه کودک و نوجوان ساخته شده است. البته این فیلم در بین بزرگسالان هم طرفدارهای زیادی دارد و در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ قرار دارد. اگر تا به الان موفق به دانلود فیلم ایرانی جذاب و دیدنی شهر گربه‌ها نشدید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان این کار را انجام دهید.

 

خلاصه داستان

در این فیلم، گربه‌ها قصد دارند برای رسیدن به آرزوهایشان در مسابقه‌ای شرکت کنند، غافل از اینکه این مسابقه توسط حاکم شهر و مشاور او برنامه ریزی شده تا عمر گربه‌ها به عمر حاکم اضافه شود. پرفسور از نقشه شوم حاکم مطلع شده و سعی دارد که آن را برملا کند.

 

فیلم درخت گردو

یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی، فیلم درخت گردو است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر جوایز زیادی کسب کرد. همچنین کارگردان این فیلم محمدحسین مهدویان توانست سیمرغ بهترین کارگردانی را به دست بیاورد. پیمان معادی هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. از بازیگران معروف این فیلم می‌توان پیمان معادی، مهران مدیری و مینا ساداتی را نام برد.

 

خلاصه داستان

این فیلم بر اساس زندگی واقعی شخصی به نام قادر مولان پور یکی از اهالی کردستان است. او و خانواده‌اش به دلیل بمباران شیمیایی سردشت درگیر مشکلات بسیاری شده‌اند.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم سینمایی منصور

فیلم سینمایی منصور با کارگردانی سیاوش سرمدی و حضور بازیگرانی همچون لیندا کیانی، سید جواد هاشمیان، محسن قصابیان، قاسم زارع و غیره در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ قرار دارد. این فیلم بر اساس زندگی واقعی شهید منصور ستاری تولید شده است.

 

خلاصه فیلم

در این فیلم شاهد بخش‌هایی از زندگی شهید منصور ستاری هستید. همچنین این فیلم به مشکلات هشت سال دفاع مقدس پرداخته است‌. اگر تمایل دارید این فیلم دیدنی را مشاهده کنید، جهت دانلود فیلم ایرانی منصور همین‌ الان اقدام نمایید.

 

فیلم گربه سیاه

فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی قرار دارد. موضوع این فیلم اجتماعی است و به مشکلات نوجوانان دهه هشتادی پرداخته است. از بازیگران این فیلم می‌توان بهرام رادان، ترلان پروانه و بهاره کیان افشار را نام برد.

 

فیلم صحنه زنی

فیلم ایرانی جدید صحنه زنی با نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا در فهرست پرفروش‌ترین فیلم سینمایی ایرانی قرار دارد. از بازیگران مطرح این فیلم می‌توان مجید صالحی، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، لیندا کیانی را نام برد.

 

خلاصه داستان

این فیلم درباره رئیس یک باند خلافکار به نام اسد است که با کمک گروهش به جعل صحنه‌های تصادف پرداخته و از بیمه خسارت دریافت می‌کنند. دانلود فیلم ایرانی صفحه زنی را از دست ندهید.

 

فیلم سینمایی خورشید

فیلم خورشید را می‌توان به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی ۱۴۰۰ معرفی کرد. این فیلم با کارگردانی مجید مجیدی و هنرمندی جواد عزتی، علی نصیریان و طناز طباطبایی در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی قرار دارد. ژانر این فیلم درام است و زندگی کودکان کار را روایت می‌کند. این فیلم توانست در سی و هشتمین جشنواره فجر جوایز بسیاری از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین طراح صحنه و بهترین عکس را دریافت کند. هم چنین این فیلم در کشور خودمان، رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم را به دست آورد. فیلم خورشید در سطح بین‌المللی هم افتخارات بسیاری کسب کرد و توانست در جشنواره ونیز، جایزه فانوس جادویی را به دست بیاورد. مطمئناً دانلود فیلم ایرانی خورشید و تماشای آن لذت‌بخش خواهد بود.

 

فیلم سینمایی یک‌بار آدم باش

فیلم طنز و کمدی یک بار آدم باش با کارگردانی  شهرام شاه حسینی و حضور بازیگرانی همچون پژمان بازغی، پژمان جمشیدی، رعنا آزادی، ساغر قنائت، علیرضا استادی، شیرین یزدان بخش در فهرست پرفروش‌ترین فیلم ایرانی قرار دارد‌.

 

خلاصه فیلم

این فیلم داستان دو برادر را روایت می‌کند که طرز فکر متفاوتی دارند و به دلیل بیماری پدرشان در کنار هم قرار می‌گیرند. این فیلم پر از لحظات شاد و جذاب است‌. پیشنهاد می‌کنیم دانلود فیلم ایرانی یک‌بار آدم باش را از دست ندهید.

 

فیلم سینمایی عنکبوت

فیلم عنکبوت با کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و حضور بازیگرانی همچون سیاره بیات، محسن تنابنده، شیرین یزدان بخش، مینا ساداتی، ماهور الوند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی محسوب می‌شود. با دانلود فیلم ایرانی عنکبوت از تماشای آن در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم سینمایی تکخال

فیلم سینمایی تکخال یکی از فیلم‌های دیدنی در ژانر کمدی است. تماشای این فیلم با کارگردانی مجید مافی و حضور بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ، یوسف تیموری، سحر قریشی، شبنم قلی خانی را از دست ندهید.

 

خلاصه داستان

در این فیلم، پوریا پور سرخ نقش یک دکتر را بازی می‌کند که متأهل است ولی قصد ازدواج با یک دختر دیگر را دارد. غافل از اینکه همسر و نامزد جدیدش با هم دوستان صمیمی هستند.

 

فیلم سینمایی پوست

این فیلم به زبان ترکی ساخته شده و اولین فیلم ترکی سینمایی ایرانی به شمار می‌رود. این فیلم با کارگردانی بهرام و بهمن ارک و با حضور بازیگرانی همچون جواد قامتی، ناصر هاشمی، فاطمه مسعودی فر، هادی افتخار زاده به دلیل فروش بالا در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی جدید قرار دارد. دانلود فیلم ایرانی پوست را به هیچ‌ عنوان از دست ندهید.

 

خلاصه داستان

این فیلم درباره پسری به نام آراز است که در جوانی عاشق دختری به نام مارال می‌شود، ولی مارال با مرد دیگری ازدواج می‌کند. آراز بعدها می‌فهمد که دلیل نرسیدنش به مارال، جادو و جنبل‌های مادرش بوده است.

 

فیلم سینمایی شنای پروانه

فیلم ایرانی جدید شنای پروانه یکی دیگر از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی است. این فیلم با کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدر عاملی مورد استقبال زیادی قرار گرفت. همچنین این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر جوایزی زیادی کسب کرد. از بازیگران این فیلم می‌توان جواد عزتی، طناز طباطبایی، علی شادمان، امیر آقایی، مه‌لقا باقری را نام برد.

 

خلاصه فیلم

داستان فیلم شنای پروانه به این صورت است که فیلم زنی به نام پروانه در حال شناکردن در استخر پخش می‌شود و همسرش هاشم با دیدن این فیلم پروانه را می‌کشد. حالا برادرش به دنبال افرادی است که این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم سینمایی خون شد

این فیلم با کارگردانی مسعود کیمیایی، داستان مردی را روایت می‌کند که از زندان آزاد شده و می‌خواهد اوضاع زندگی خانواده‌اش را سروسامان ببخشد. در این فیلم سعید آقاخانی، سیامک انصاری، هومن برق‌نورد، لیلا زارع، سیامک صفری و نسرین مقانلو بازی می‌کنند. اگر عاشق بازی جواد عزتی هستید، دانلود فیلم ایرانی جدید خون شد را از دست ندهید.

 

فیلم سینمایی لاله

فیلم سینمایی لاله با کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی ۱۴۰۰ محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی لاله صدیق ساخته شده است. بازیگران این فیلم لاله سارا امیری، سام قریبیان، نیکی کریمی، ایرج نوذری، لیلی اوتادی و میترا حجار هستند.

 

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی کمدی

بعد از معرفی پرفروش‌ترین فیلم‌های ایرانی ۱۴۰۰، وقت آن رسیده که سراغ فیلم‌های کمدی برویم. اگر عاشق فیلم‌های ایرانی کمدی هستید، با ما همراه باشید تا در این بخش بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی کمدی را به شما معرفی کنیم.

 

چشم گوش بسته

فیلم کمدی چشم گوش بسته با کارگردانی فرزاد مؤتمن یکی از بهترین فیلم‌های کمدی است. در این فیلم امین حیایی، بهرام افشاری، پوریا پور سرخ، لیندا کیانی و آناهیتا درگاهی بازی می‌کنند.

 

خلاصه داستان

این فیلم زندگی دو شخصیت را روایت می‌کند که یکی ناشنوا و دیگری نابینا است. قرار گرفتن این دو شخصیت در کنارهم، اتفاقات جذابی را رقم می‌زند. آن‌ها به طور اتفاقی در یک صحنه جرم حضور دارند. فرد نابینا فقط صدای گلوله را شنیده و فرد ناشنوا فقط متوجه می‌شود که قتلی رخ‌ داده است. به دلیل حضور آن‌ها در صحنه جرم، حالا باید ثابت کنند که هیچ ربطی به این داستان ندارند. با دانلود فیلم ایرانی چشم گوش بسته و تماشای آن، مطمئنا لحظات شاد و پرهیجانی را تجربه خواهید کرد.

 

سامورایی در برلین

فیلم سامورایی در برلین، یکی از بهترین فیلم‌های ایرانی کمدی محسوب می‌شود که تماشای آن برای شما لحظات شادی را رقم می‌زند. دیدن فیلم سامورایی در برلین با کارگردانی مهدی نادری و حضور بازیگران مطرح سینما همچون حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی را از دست ندهید‌. برای داشتن لحظاتی شاد، دانلود فیلم ایرانی سامورایی در برلین را پیشنهاد می‌کنیم.

 

خلاصه فیلم

در این فیلم حمید فرخ نژاد، نقش جمشید را بازی می‌کند که به دلیل اینکه سال‌ها در ژاپن زندگی کرده به او جمشید سامورایی می‌گویند. او به همراه دوستانش فری نردبون و مهدی کوچولو از طریق شرخری امرار معاش می‌کنند. اما به دلیل یک مسئله مهم مجبور می‌شوند به آلمان سفر کنند‌. سفر آن‌ها به آلمان، چالش‌های زیادی را به همراه دارد.

دانلود پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی سال

فیلم خوب بد جلف ۲

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ایرانی در ژانر کمدی، فیلم خوب بد جلف ۲ است. این فیلم با کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و حضور بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش و حامد کمیلی موردتوجه بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم‌های کمدی قرار گرفت. دانلود فیلم ایرانی خوب بد جلف ۲ را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

 

خلاصه داستان

این فیلم در مورد یک تیم جاسوسی بسیار حرفه‌ای است که قصد دارند در تأسیسات اتمی ایران خرابکاری کرده و هدف آن‌ها سرقت کیک زرد غنی شده است. آن‌ها به‌عنوان یک گروه فیلم‌برداری وارد ایران شده و می‌خواهند از دو بازیگر سطح پایین ولی پول‌ساز سینما استفاده کرده تا کسی متوجه واقعیت امر نشود. آن‌ها از دو بازیگر سام و پژمان دعوت می‌کنند که در فیلمشان بازی کنند. اما زمانی که فیلم‌برداری شروع می‌شود، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد.

 

دانلود بهترین فیلم های ایرانی

جهت دانلود فیلم ایرانی می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید. تی وی نما در تلاش است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار دهد. جهت دانلود فیلم ایرانی موردعلاقه‌تان با بالاترین کیفیت و لینک پرسرعت می‌توانید به آدرس اینترنتی https://tvnoma.com/ مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب