سفر با تور بدروم ، زیباترین شبه جزیره ترکیه

سفر با تور بدروم ، زیباترین شبه جزیره ترکیه

بدروم ترکیه یک قاب واقعی از زیبایی مدیترانه است. بدروم واقع در ساحل جنوبی دریای مدیترانه ترکیه مناظری بی نظیر از طبیعت بکر و زیبا تا تاریخی غنی دارد. هومروس بدروم را سرزمین آبی ابدی نامیده است. سفر با تور بدروم سفری پر از تجربیات هیجان انگیز است. از استراحت و فعالیت‌های آبی در سواحل گرفته تا سفر بین تاریخ باستانی غنی این منطقه. با تور بدروم می‌توانید سفری یک روزه به شبه‌ جزیره‌های اطراف داشته باشید، از قلعه‌های تاریخی جنگ‌های صلیبی بازدید کنید و برای تفریحات شبانه به خیابان بار بروید. برای آشنایی بیشتر با روحیه پر هیجان بدروم با نوآوران راه سپید همراه باشید.

تور بدروم 1401

همه آنچیزی که باید قبل از سفر با تور بدروم بدانید

بدروم در جنوبی‌ترین نقطه سواحل دریای اژه قرار دارد. این شهر ساحلی زمین بازی ثروتمندان ترکی است. سالانه میلیون‌ها گردشگر از این شهر تفریحی بازدید می‌کنند. اسکله‌های تفریحی سرزنده، خانه‌های کوچک با دیوارهای سفید که شما را یاد دهکده‌های یونانی میندازد از نشانه‌های این بدروم ترکیه است. بدروم به عنوان استانبول کوچک شناخته می‌شود زیرا شهرنشینان قدیم ترکیه خانه‌های دوم خود را در این استراحتگاه‌ها بندری می‌ساختند.

 

بدروم ترکیه با اینکه در سال‌های اخیر بارها بازسازی شده و هتل ها و ساختمان های مدرن در این منطقه بنا شده، همچنان به اندازه قبل ویژگی‌های دوست داشتنی‌اش را حفظ کرده است.

 

طبیعت و آب و هوای بدروم

بدروم آب و هوایی مدیترانه‌ای با تابستان گرم و زمستان‌های معتدل و مرطوب دارد. دمای هوا در تابستان بین 33 تا 38 درجه سانتی‌گراد متغیر است، این در حالی است که دمای هوا در زمستان بین 6 تا 15 درجه سانتی‌گراد است. ژانویه و فوریه سردترین و مرطوب‌ترین ماه‌های سال در بدروم است.

 

اگر قصد دارید برای تفریحات ساحلی با تور بدروم سفر کنید، از بهار تا آخر تابستان بهترین زمان سفر به بدروم است. تابستان در بدروم فرصتی برای لذت بردن از سواحل آبی زیر آفتاب درخشان و گشت و گذار در طبیعت اطراف است.

 

بدروم به آبی بیکران سواحلش، آفتاب همیشه درخشان و طبیعت بی نظیرش معروف است. طبیعت بدروم ترکیه برای پیاده روی و دوچرخه سواری ایدئال هستند. سواحل بدروم نیز مملو از امکانات ورزشی و تفریحی است. خانه‌های بدروم ارتباط بی‌نظیری با ماهیت بدروم دارند. خانه‌ها در این شهر با دیوارهای سفید شفاف و پنجره‌های به رنگ آبی درخشان ساخته شده‌اند.  روح زنده بدروم در معماری بی‌نظیر خانه‌هایش قابل لمس است.

 

سرگرمی هایی که باید در تور بدروم انجام دهید

بدروم همیشه با ویژگی منحصر به فرد خود، یعنی شهری ساحلی با تصاویری که از یونان باستان قرض گرفته است شناخته می‌شود. سرگرمی‌ها در تور بدروم تنها به تفریحات ساحلی محدود نمی‌شود. بدروم سرشار از گزینه‌های متعدد برای ساختن تعطیلاتی متفاوت است. بدروم برای هر لحظه حضور شما در بدروم برنامه‌ای منحصر به فرد دارد. برای برنامه ریزی بهتر در تعطیلات خود در بدروم به چند پیشنهاد زیر از نوآوران راه سپید توجه کنید.

 

سفری یک روزه با قایق به اطراف شبه جزیره بدروم

لباس‌های ساحلی خود را بردارید و به سفری یک روزه در آب‌های دریای اژه بروید. سفرهای قایقی بدروم شامل فعالیت‌های تفریحی مثل شنا و غواصی می‌شوند. بعضی مناظر اطراف بدروم تنها با قایق قابل دسترسی هستند، شما با سفر یک روزه با قایق شانس این را خواهید داشت که از این مناظر بکر دیدن کنید. پکیج‌های نوشیدنی و غذا در این تورهای یک روزه برای گردشگران آماده می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به استراحت زیر آفتاب بپردازید.

تور بدروم پرواز مستقیم

به ساحل یاهسی بروید

ساحل Yahsi ساحلی شنی با آب‌های تمیز و شفاف است. این ساحل تجربه‌ای عالی در استراحت ساحلی در بدروم است. ساحل یاهسی امکانات رفاهی و فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای برای گردشگران فراهم کرده است. در ساحل یاهسی هیچ نگرانی بابت غذا خوردن، نوشیدن، اقامت و سرگرمی نخواهید داشت زیرا همه آن ها را فراهم کرده است. ساحل محبوب یاهسی در بدروم یک روز استراحت بی دغدغه را به شما در تور سفر با تور بدروم هدیه می‌دهد.

 

به خرید در شهر قدیمی بدروم بروید

قسمت قدیمی شهر بدروم باورنکردنی است. در این منطقه سوغاتی‌های بی نظیری از بدروم تهیه می‌کنید. آیتم‌های هنری و پر از رنگی که در بازارهای بدروم به فروش می‌رسند تا سال‌ها بعد شما را یاد سواحل آفتابی بدروم میندازند. در بازار شهر قدیمی بدروم حتماً خرید کنید زیرا اجناس با بهترین قیمت به فروش می‌رسند.

 

روستاهای اطراف بدروم را کشف کنید

در اطراف این شهر بندری پرسه بزنید و روستاهای قدیمی را کاوش کنید. روستاهای محلی بدروم همچنان بافت قدیمی و زندگی سنتی را حفظ کرده‌اند، بنابراین بازدید از آن ها می‌تواند کمی جذاب باشد. خیلی از این روستاها در کنار سواحل جمع شده‌اند.

 

با قایق‌ها می‌توانید به اطراف بدروم سفر کنید. به طور مثال می‌توانید از جزیره خرگوش و خرابه‌های اطراف کوچکبوک بازدید کنید. در جزیره‌های اطراف بدروم دور از جمعیت و شلوغی می‌توانید به ورزش‌های آبی و استراحت بپردازید.

 

به خیابان بار بدروم بروید

خیابان بار بدروم معروف‌ترین خیابان بدروم برای تفریح‌های شبانه است. این خیابان نام دیگر خیابان جمهوری است که از میدان رو به روی قلعه بدروم شروع می‌شود و در امتداد ساحل تا قسمت شرقی ادامه دارد. خیابان بار پر از کافه‌ها و رستوران‌ها و اجرا موسیقی زنده است. شب‌های پر جنب و جوش خیابان بار بدروم با قهوه ترک، بارهای ساحلی با نوشیدنی‌های بی نظیر شبی بی نظیر از بدروم برای شما می‌سازد.

تور بدروم از تبریز

کلام آخر

بدروم مقصدی هیجان‌انگیز برای یک تعطیلات فوق‌العاده است. ممکن است تور بدروم به اندازه دیگر تورهای ترکیه معروف نباشد اما اجازه ندهید این مسئله شما را از سفر به این مقصد عالی دور کند. ما در آژانس مسافرتی نوآوران راه سپید تور بدروم 1401 را در کنار دیگر تور‌های ترکیه مثل تور استانبول، تور مارماریس و…  برای مشتریان خود در نظر گرفتیم تا با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت بهترین خدمات و امکانات را در سفر خود دریافت کنند.

 

آژانس نوآوران راه سپید تا صد سفر شما را در تور بدروم 1401 از جمله رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما، بیمه مسافرتی و غیره را بر عهده می‌گیرد. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانه هستید با مشاوران ما در نوآوران راه سپید تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب