کارت ویزیت پیامکی چه تاثیری در توسعه کار و جذب مشتری دارد؟

کارت ویزیت پیامکی چه تاثیری در توسعه کار و جذب مشتری دارد؟

امروزه تبلیغات به بخش مهمی از فرآیند بازاریابی کسب و کار تبدیل شده است. کسب و کارها نیز به دنبال راه‌های ارزان و هوشمندانه برای تبلیغات هستند. ارسال کارت ویزیت پیامکی (کارت ویزیت الکترونیکی) یکی از جدیدترین گرایش‌های بازاریابی و تبلیغات است که این روزها طرفداران زیادی دارد. تعرفه ارسال پیامک پایین است و یک بازاریابی اقتصادی به شمار می‌آید.  با استفاده از این قابلیت جذاب پنل‌های پیامکی می‌توانید ارتباطی پایدار و جذاب با مشتریان خود ایجاد کنید.

 

کارت ویزیت پیامکی؛ روش هوشمندانه تبلیغات

ممکن است اصطلاحات کارت ویزیت الکترونیک، کارت ویزیت دیجیتال و شماره CRM را شنیده باشید. گاهی افرادی به فروشگاه شما می‌آیند و در مورد مزایای کارت ویزیت پیامکی صحبت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایجاد پنل‌های پیامکی این است که می‌توانید از آن‌ها برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

 

می‌توانید از ماژول‌های موجود در پنل پیامکی کندو به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی استفاده کنید. در واقع با خرید سامانه پیامکی امکان ایجاد کلمات کلیدی گوناگون بدون پرداخت هزینه جداگانه برای کلمات کلیدی مختلف مانند آدرس، شماره حساب، کانال تلگرام، صفحه اینستا و غیره را خواهید داشت.

 

آیا کارت ویزیت پیامکی باعث افزایش مشتری می‌شود؟

هدف از صدور کارت ویزیت پیامکی یافتن مشتری جدید نیست؛ زیرا هیچکس برای خرید محصولات و یافتن نیازهای خود به سامانه پیامکی مراجعه نمی‌کند و همه ما مستقیماً به سراغ گوگل می‌رویم.

 

هدف از کارت ویزیت الکترونیکی، ایجاد ارتباط با مشتری است. به عنوان مثال مشتریانی که برای اولین بار به فروشگاه شما می‌آیند، با ایجاد ارزش افزوده‌ای مانند کد تخفیف بسیار خوشحال خواهند شد.

 

از مشتری بخواهید شماره خود را به سامانه پیامکی شما ارسال کند تا شماره همراه وی در برد پیامک شما ذخیره شود. به این ترتیب از افرادی که به فروشگاه شما مراجعه کرده‌اند، بانک ارزشمندی از شماره موبایل دریافت خواهید کرد.

 

ارسال خودکار پیامک تبریک تولد به مشتریان و ارسال کدهای تخفیف نیز می‌تواند مشتریان را به فروشگاه شما بازگرداند. کارت ویزیت الکترونیکی می‌تواند به شما در جمع آوری شماره تلفن همراه مشتریان کمک کند.

 

روش‌های استفاده از ماژول کارت ویزیت پیامکی

برای استفاده از کارت ویزیت دیجیتال در سامانه پیامکی باید وارد پنل پیامکی خود شوید. از منوی تعبیه شده در پنل، به بخش «ویژگی‌های پیشرفته خودکار پاسخ‌گوی جدید» بروید. در این قسمت می‌توانید کدهای CRM نامحدود ایجاد کنید. برای ایجاد کد CRM معمولا در پنل‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

 

البته این کلیدواژه‌ها باید به گونه‌ای ایجاد شوند که بتوانند بانک شماره تلفن مشتریان را جمع آوری کنند. مثلا اگر مدرسه کنکور دارید ارسال پیامک تبلیغاتی زیاد کار عاقلانه‌ای نیست. کافی است برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی از وب سایت، همایش‌ها و بروشورها از مخاطبان بخواهید تا شماره 1 را به سامانه پیامکی ارسال کنند تا لینک دانلود به صورت پیامکی برای مخاطبان ارسال شود. برای فروش این کتاب الکترونیکی، شماره موبایل بانک اعضای مورد نظر خود را جمع آوری کرده‌اید. از این بانک شماره موبایل در آینده می‌توان برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی استفاده کرد؛ زیرا قیمت پیامک انبوه از بازاریابی در رسانه‌ها بسیار پایین‌تر است.

 

آیا کارت ویزیت پیامکی فروش شما را افزایش می‌دهد؟

البته، همه کارت ویزیت‌های دیجیتال باعث افزایش فروش شما نمی‌شوند. اکثر بازاریاب‌ها برای فروش کارت ویزیت پیامکی به شما مراجعه می‌کنند و ممکن است شما با شنیدن این موضوع که داشتن کارت ویزیت پیامکی باعث افزایش فروش شما می‌شود، هیجان زده شوید و تصور کنید کارت ویزیت الکترونیکی باعث افزایش مشتریان شما می‌شود. اما، این کارت در مرحله اول ارتباط شما با مشتری را بهبود می‌بخشد.

 

ذخیره‌سازی شماره تلفن همراه کاربر؛ مزایای استفاده از کارت ویزیت پیامکی

اگر می‌خواهید اطلاعات فروشگاه خود مانند شماره تلفن همراه، آدرس اینستاگرام و کانال تلگرام را به تلفن همراه مشتری ارسال کنید، می‌توانید شماره تلفن مشتری را هنگام خرید ذخیره کنید. هر بار که مشتریان از شما خرید می‌کنند، از آن‌ها بخواهید شماره موبایل خود را به شما بگویند تا در سیستم خود ذخیره کنید. این شماره‌ها در دستگاه ذخیره می‌شوند تا شماره تلفن و اطلاعات شما نیز نزد مشتری ذخیره شود.

 

کارت ویزیت پیامکی چگونه باعث توسعه کسب و کار می‌شود؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید، اگر مشتریان شما همیشه از شما استفاده کنند، چه درآمدی به دست خواهید آورد؟ چند مشتری داشتید که دیگر به آن‌ها دسترسی ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگر خدماتی از شما دریافت نمی‌کنند؟

 

دلیل آن بسیار ساده است، شما شماره تلفن آن‌ها را ندارید، یا اگر دارید، هرگز نمی‌توانید از آن شماره‌ها به درستی استفاده کنید. تصور کنید هر مشتری شرکت شما از روزی که کسب و کار خود را شروع کرده‌اید تا به حال به شما وفادار هستند، شما شماره تلفن همراه آن‌ها را دارید، در زمان تولدشان به طور خودکار با آن‌ها تماس می‌گیرید، به او تبریک می‌گویید یا در مناسبت خاصی به او تبریک می‌گویید یا روز مخصوصش را تبریک می‌گویید.

 

وضعیت فعلی کسب و کار شما چگونه است؟ چند هزار شماره تلفن مشتری دارید که بتوانید در صورت اضافه شدن یک سرویس جدید به کسب و کارتان یا تغییر آدرستان به سرعت به آن‌ها اطلاع دهید؟

 

کارت ویزیت پیامکی راهی برای جذب مشتری قبلی

کارت ویزیت پیامکی راهی برای جذب مشتری قبلی

اگر فکر کنید متوجه می‌شوید که می‌توانستید مشتریان تکراری زیادی داشته باشید اما، به دلیل نبود چنین خدمات ساده اما بسیار حرفه‌ای، نتوانستید آن‌ها را جذب کنید و به مشتریان تکراری تبدیل کنید. اگر مشتری‌های قبلی به شما وفادار باشند، لازم نیست، هزینه‌های تبلیغاتی زیادی را برای جذب مشتریان جدید بپردازید.

 

همه برندهای معروف و معتبر دنیا با این روش ارزان و ساده مشتریان خود را راضی نگه می‌دارند؛ زیرا معتقدند یافتن مشتری جدید برای آن‌ها بسیار گران‌تر است. اگر از فروشگاه‌های بزرگ خرید کنید، متوجه می‌شوید که فرمی به شما می‌دهند تا اطلاعات شخصی شما مانند شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد را پر کنید. از آن روز، تبریک‌ همه مناسبت‌ها برایتان ارسال می‌شود، به خصوص تولد شما.

 

شاید پنجاه هزار تومان خرج این سرویس شود؛ زیرا تعرفه ارسال پیامک پایین است. اما، همین پیامک‌های ارزان و به ظاهر ساده ذهن و ناخودآگاه مشتری را با نام و برندتان زنده نگه می‌دارد.

 

آیا می‌خواهید تسهیلات مقرون به صرفه برای حفظ مشتریان خود و افزایش سودی برای خود در سال‌های آینده را فراهم کنید؟

 

بهتر است کارت ویزیت پیامکی را در کسب و کار خود قرار دهید.

 

سخن آخر

برای تبلیغات هوشمند و ارتباط منظم با مشتریان خود می‌توانید از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنید. شرکت کندو فرصتی برای ایجاد کارت ویزیت الکترونیکی ایجاد کرده است. توصیه می‌کنیم از این ویژگی جذاب داشبورد کندو برای ارتباط با مشتریان و ایجاد حس وفاداری در آن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می شود موضوع پیامک نظیر به نظیر را در سایت ما بخوانید.

جدیدترین مطالب