زمان ساخت و پخش سری دوم سریال شهرزاد

زمان ساخت و پخش سری دوم سریال شهرزاد

سری دوم سریال شهرزاد در حال ساخت

 

زمان ساخت و پخش سری دوم سریال شهرزاد اعلام شد. سریال شهرزاد یکی از زیباترین و غم انگیز ترین درام هایی بود که در این چند سال اخیر تولید و در شبکه ی خانگی به صورت هفتگی به فروش رسید. این سریال آنقدر طرفدار داشت که خیلی ها روز ها را میشمردند تا دوباره دوشنبه فرا برسد که بتوانند قسمت جدید این سریال را ببینند. خیلی ها با هر قسمت این سریال اشک ززیختند و خیلی ها درس هایی گرفتند. با همه ی این ها خبر خوش برای طرفداران این سریال، این است که ساخت سری دوم شهرزاد کلید خورد.

 

ترانه علیدوستی بازیگر مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی خبر از نزدیک بودن شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال داد.علیدوستی با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم خیلی نزدیک است.

 

او نوشت: «به فیلمبرداری فصل دوم سریال «شهرزاد» بسیار نزدیک هستیم. از پیگیری صمیمانه همه شما ممنونیم و مهربانیتان را فراموش نمی‌کنیم. تمام تلاشمان این است که فروردین 96 قسمت اول فصل دوم دست شما باشد.»

زمان ساخت و پخش سری دوم سریال شهرزاد

علیدوستی در حالی این متن را منتشر کرده که در روزهای اخیر خبرهایی در مورد توقف تولید سریال انتشار یافته بود. البته این خبر از سوی سرمایه‌گذار فیلم رد شد و او اعلام کرد مانعی برای ادامه راه «شهرزاد» وجود ندارد. فصل نخست این سریال با استقبال گسترده از سوی مخاطبان در شبکه نمایش خانگی روبرو شد.

 

زمان ساخت و پخش سری دوم سریال شهرزاد

جدیدترین مطالب