لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

فیلم های جدید این هفته بسیار زیبا می باشند این فیلم های هالیوودی هر کدام مخاطبین خاص خود را دارند اگر شما هم دوست دارید بدانید کدام فیلم در لیست جدیدترین فیلم ها قرار گرفته است هر کسی یکی از بازیگران هالیوودی را دوست دارد و دوستداران این بازیگران فیلم های  جدید را برای مخاطبینشان در جهان عرضه می نمایند در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویری لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان  را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

در دومین تریلری که از فیلم “نگهبانان کهکشان: بخش 2” (Guardians of the Galaxy Vol. 2) منتشر شده، شاهد تصاویری از کرت راسل و همچنین اولین تصاویر از الیزابت دبیکی در نقش عایشه (فرمانروا) هستیم. طرفداران فیلم اصلی باید منتظر سورپرایزهایی باشند، با این حال جیمز گان (نویسنده/کارگردان) فضای این دنباله را مانند فیلم قبلی نگه داشته و اکشن و کمدی را با موسیقی متنی از دهه هفتاد ترکیب کرده و روی روابط بین پیتر کوئیل/استار-لرد (کریس پرت)، گامورا (زوئی سالدانا)، درکس نابودگر (دیو بائوتیستا) راکت راکون (با صداپیشگی بردلی کوپر) و بچه گروت (با صدای وین دیزل) تمرکز می کند. این فیلم که روز 5 مه اکران خواهد شد بازیگران دیگری مانند کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل روکر در نقش یوندو و گلن کلوز در نقش نووا پرایم خواهد داشت.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

هفته پیش با سرنشینان سفینه کاوننت (پیمان) در فیلم سینمایی “بیگانه: پیمان” (Alien: Covenant) آشنا شدیم و این هفته با تریلر جدیدی که از این فیلم منتشر شده می بینیم که چگونه این سرنشینان برای نجات جان شان فرار می کنند. ریدلی اسکات سکان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که قرار است 19 مه روی پرده سینماها برود. مایکل فسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترستون، بیلی کرودوپ، دنی مک‌براید، دمیان بیشیر، کارمن ایجوگو، ایمی سیمتز، جوسی اسمولت، کلی هرناندز، ناتانیل دین، الکساندر انگلند و بنجامین ریگبی در این فیلم همبازی شده اند و با تهدیدی روبرو می شوند که فراتر از قوه تصور آنهاست.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

تام هیدلستون، بری لارسون، جان گودمن، جان سی. ریلی، ساموئل ال. جکسون، کوری هاکینز، جیسون میچل، توماس مان و شی ویهام در فیلم سینمایی “کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) نقش آفرینی کرده اند که بر اساس فیلم گودزیلا محصول وارنر برادرز و لجندری (2014) ساخته شده است. جردن ووت-رابرتز این فیلم را که نوبت اکران 10 مارس 2017 دارد کارگردانی کرده و ماجرای تیمی از مکتشفین را به تصویر می کشد که قدم به جزیره ناشناخته ای در اقیانوس آرام می گذارند که قلمرو کونگ افسانه ای است. نقدهای اولیه در مورد این فیلم متفاوت بوده اند.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

“دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند” (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) پنجمین (و ظاهراً آخرین) دنباله در این فرنچایز است که در سال 2003 با فیلم “دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه” آغاز شد و با “دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده” در سال 2006 و “دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان” در سال 2007 ادامه یافت و در سال 2011 با “دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته” به اوج رسید. دنباله آخر در روز 26 مه 2017 اکران خواهد شد و این بار جک اسپارو (با بازی جانی دپ) با دزدان شبح واری به رهبری ناخدا سالازار (خاویر باردم) روبرو است. جک اسپارو برای مبارزه با دشمن قدیمی اش باید نیزه پوزیدون را بیابد. اورلاندو بلوم و جفری راش هم به این دنباله باز می گردند و کایا اسکودلاریو، برنتون توئیتس، گلشیفته فراهانی و پل مک‌کارتنی هم به تیم بازیگران این فیلم پیوسته اند.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

مایکل پنیا و دکس شپارد در نقش های فرانک “پونچ” پونچرلو و جان بیکر در فیلم سینمایی “چیپس” (CHiPS) نقش آفرینی می کنند. پونچ و جان به عنوان اعضای گشت بزرگراه کالیفرنیا (CHP) در لوس آنجلس، مأموریت دارند که اعضای دار و دسته موتورسواری که بانک می زنند را دستگیر کنند و این احتمال وجود دارد که آنها جزو نیروهای خودشان باشند. فیلم “چیپس” نوبت اکران 24 مارس 2017 دارد.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

در فیلم سینمایی “ماشین جنگی” (War Machine) دیوید میشو (کارگردان) برد پیت را در نقش یک ژنرال آمریکایی به بازی گرفته است و این فیلم بر اساس کتاب “اپراتورها: داستان وحشیانه و ترسناک جنگ آمریکا در افغانستان” نوشته مایکل هیستینگز ساخته می شود. این فیلم که در روز 26 مه 2017 به شبکه نتفلیکس می آید، بازیگران دیگری مانند تیلدا سوئینتن، سر بن کینگزلی، آنتونی مایکل هال، تافر گریس، ویل پولتر، لیکیت استنفیلد، اموری کوهن، جان ماگارو، آر جی کایلر، آلن راک، اسکوت مک‌نیری و مگ تیلی در این فیلم بازی می کنند.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

فیلم سینمایی “اُکجا” (Okja) که روز 28 ژوئن 2017 قرار است به شبکه نتفلیکس بیاید، اولین فیلم بونگ جون-هو (کارگردان) بعد از فیلم “برف‌شکن” از سال 2014 تابحال است. سئو-هیون آن در نقش میجا نقش آفرینی می کند که دختر جوانی است که جانش را به خطر می اندازد تا از بهترین دوستش محافظت کند و بهترین دوست او جانور بزرگی به نام اُکجا است. بقیه بازیگران این فیلم شامل تیلدا سوئینتن، جیک جیلنهال، پل دینو، لی‌لی کالینز، استیون یون و جیان‌کارلو اسپوزیتو می شوند.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

ویل اسمیت بار دیگر با دیوید ایر، کارگردان فیلم “جوخه انتحار”، همکاری کرده و در فیلم “برایت” (Bright) قرار است بازی کند که فیلمی اکشن با مایه های فانتزی است که در آن انسان ها، اُرک ها، اِلف ها و پری ها در کنار هم زندگی می کنند. ویل اسمیت و جوئل اگرتون نقش دو افسر پلیس را بازی می کنند که طی گشت روتین و روزانه خود، با نیروی عجیبی مواجه می شوند. نومی رپیس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، مارگارت چو و ایکه بارینهولتز در نقش های مکمل ظاهر می شوند. مکس لندیس فیلمنامه آن را نوشته و در ماه دسامبر 2017 این فیلم روی پرده سینماها خواهد رفت.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

در فیلم “قلعه شنی” (Sand Castle)، نیکولاس هولت در نقش سرباز مت اوکر، ظاهر شده که در کنار سربازان دیگر مأموریت دارد طی جنگ عراق در سال 2003، به دامنه های بعقوبه در عراق رفته و ایستگاه پمپ آب را تعمیر نمایند. فرناندو کویمبرا این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است 21 آوریل به نمایش عمومی درآید. هنری کاویل، گلن پاول، لوگان مارشال-گرین، بو کناپ، نیل براون جی. آر. و پارکر سایرز هم در این فیلم نقش آفرینی نموده اند.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

مینی سریال مستند “پنج نفر بازگشتند” (Five Came Back) که 31 مارس 2017 به شبکه نتفلیکس می آید، درباره آثار پنج کارگردان افسانه ای (جان فورد، ویلیام وایلر، جان هیوستون، فرانک کاپرا، و جورج استیونز) است که به جنگ جهانی دوم می روند و صنعت فیلمسازی را تا ابد تغییر می دهند. این سریال که بر اساس کتاب مارک هریس ساخته شده، مریل استریپ را به عنوان راوی دارد و در آن شاهد مصاحبه هایی با استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کوپولا، گیرمو دل تورو، پل گرینگرس و لارنس کاسدان هستیم.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

فیلم “شام” (The Dinner) به نویسندگی و کارگردانی اورن موورمن، اقتباسی از رمان پرفروش هرمان کوخ به سال 2009 است. این فیلم اکشن که روز 5 مه 2017 اکران می شود در کشور هلند و ایالات متحده فیلمبرداری شده و درباره سیاستمدار خوشنامی (با بازی ریچارد گیر)، برادرش (استیو کوگان) و همسرانشان (لورا لینی و ربه‌کا هال) است که با جنایت وحشتناکی که پسرانشان مرتکب شده اند کنار می آیند. این فیلم که ماه گذشته در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد، نقدهای مختلفی دریافت کرد.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

اولین فیلم بلند سوزان جانسون به نام خاطرات یک دختر نوجوان () بر اساس رمانی از کارن لیسنر (2003) ساخته شده که بل پولی در آن نقش نوجوان نابغه ای به نام کری پیلبی را بازی می کند. کری در 14 سالگی از هاروارد فارغ التحصیل شده و حالا 19 سال دارد و با راهنمایی تراپیستش (نیتان لین) می خواهد زندگی اش را سامان بدهد و در این مسیر با کاراکترهایی با بازی جیسون ریتر، گابریل بایرن، ونسا بایر و کالین اوداناهیو روبرو می شوند. “کری پیلبی” (Carrie Pilby) روز 31 مارس 2017 اکران خواهد شد.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

وقتی فیلم “وعده” (The Promise) در جشنواره فیلم بین المللی تورنتوی 2016 به نمایش در آمد، بسیاری از منتقدین انتظار داشتند که آخرین فیلم تری جورج (کارگردان) یک فیلم قوی دیگر درباره نسل کشی مانند فیلم “هتل رواندا” (2004) باشد، ولی نگاه این کارگردان به نسل کشی ارمنی ها توسط حکومت عثمانی که هنوز هم تأیید نشده، نتوانست به خوبی فیلم قبلی تری جورج توجه منتقدین را جلب کند. در این فیلم اسکار آیزاک نقش مایکل، یک دانشجوی ارمنی رشته پزشکی، را بازی می کند و کریستین بیل در نقش کریس، گزارشگر آسوشیتد پرس و شارلوت لوبون در نقش زنی که بین این دو قرار می گیرد، بازی کرده اند. فیلم “وعده” روز 21 آوریل 2017 اکران می شود.

لیست تازه ترین فیلم های دیدنی جهان

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• ورا فارمیگا قرار است نقش همسر کایل چندلر و مادر میلی بابی براون را در فیلم سینمایی “گودزیلا: سلطان هیولاها” (Godzilla: King of Monsters) ساخته مایکل دوئرتی بازی کند. (منبع: Variety)

 

• کریستوفر واکن و استیو کوگان به گوگو امباثا-را و میکیل هیوزمن در فیلم “توی جانشین ناپذیر” (Irreplaceable You) به کارگردانی استفانی لینگ پیوستند. (منبع: THR)

 

• کانی بریتون قرار است با بن مندلسون، توماس مان، ادی فالکو و هوپ دیویس در فیلم اقتباسی نیکول هولوفسنر از رمان “سرزمین عادت های پایدار” (The Land of Steady Habits) نوشته تد تامپسون، نقش آفرینی
نمایند. (منبع: THR)

 

• نیکولاس هولت به اما استون و ریچل ولیس در فیلم “سوگلی” (The Favourite) پیوستند که جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس بعد از فیلم “خرچنگ” است. (منبع: Deadline)

 

• مارک وبر به خواکین فینیکس، جونا هیل، رونی مارا و جک بلک در فیلم “نگران نباش، پیاده به جایی نمی رسد” (Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot) پیوست که داستانی درباره جان کالاهان، کاریکاتوریست کاملاً فلج است و گاس ون سانت این فیلم را کارگردانی می کند. (منبع: Variety)

 

• تراویس نایت، کارگردان انیمیشن “کوبو و دو تار”، قرار است با فیلم “بامبل‌بی” (Bumblebee) کارگردانی فیلم های اکشن زنده را آغاز کند که این فیلم اسپین‌ آفی از سری فیلم های “تبدیل شوندگان”(Transformers) است. (منبع: Deadline)

 

منبع:bartarinha.ir

جدیدترین مطالب