هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 21 اسفند + تصاویر

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 21 اسفند + تصاویر

بازیگران متولد 21 اسفند در سینما و تلویزیون ایران

بازیگران متولد 21 اسفند ماه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 21 اسفند هستند در ادامه این مطلب سماتک را از دست ندهید . ما در این مطلب وبسایت سرگرمی سماتک شما را با بازیگران مشهور ایرانی متولد شده و فوت شده در 21 اسفند ماه آشنا میکنیم. چهره های مشهور ایرانی اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران در روز 21 اسفند به دنیا آمده اند با سماتک همراه باشید. بیوگرافی هنرمندان متولد 21 اسفند و بازیگران متولد 21 اسفند را در سایت سماتک می خوانید.

 

در روزشمار تاریخ تولد بازیگران متولد 21 اسفند رسیدیم. به نظر شما امروز 21 اسفند همزمان با سالروز تولد کدام یک از بازیگران متولد 21 اسفند است ؟! اگر شما هم متولد اسفند هستید و دوست دارید که بدانید سالروز تولد شما با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز است همراه ما باشید.

امروز 21 اسفند همزمان با سالروز تولد وحید جلیلوند کارگردان ، بازیگر و مجری کشورمان است که در ادامه شما را بیشتر با او آشنا میکنیم.

 

چهرهای معروف و بازیگران متولد 21 اسفند

 

وحید جلیلوند

وحید جلیلوند بازیگر ، مجری ، صداپیشه و کارگردان کشورمان فعالیت هنری خود را از 15 سالگی با بازی در تئاتر شروع کرد و با گویندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی در رادیو ادامه داد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 21 اسفند + تصاویر

وحید جلیلوند کارگردان سینما در 21 اسفند متولد شد

 

اولین نقش آفرینی جدی او در تلویزیون در مقام بازیگر در سال 1388 و بازی در سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمدحسین لطیفی، در نقش غیاث الدین جمشید کاشانی، اخترشناس و ریاضی دان شهیر ایرانی است.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 21 اسفند + تصاویر

وحید جلیلوند در سریال نردبام آسمان

 

نخستین فیلم سینمایی بلند او در سال 1393 به نام چهارشنبه 19 اردیبهشت در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش نگاه نو، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را تصاحب کرد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 21 اسفند + تصاویر

وحید جلیلوند در جشنواره ونیز

 

فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضا که وحید جلیلوند کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه و تدوین آن را به عهده داشته است، موفق به دریافت چندین نامزدی و سیمرغ بلورین از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شدو در جشنواره ونیز نیز افتخاراتی برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

 

منبع: نمناک

جدیدترین مطالب