بهترین مدل های کفش برای شلوار دمپا گشاد زنانه

بهترین مدل های کفش برای شلوار دمپا گشاد زنانه

مدل کفش برای شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا گشاد زنانه انواع مختلفی دارد و اگر شما خانم های عزیز می خواهید بهترین مدل های کفش برای شلوار دمپا گشاد زنانه را بدانید که کدام ها هستند در ادامه این مطلب سماتک شما را راهنمایی خواهیم کرد. پوشیدن شلوار دمپا گشاد خوب است اما به شرطی که بدانید آن را با چه کفشی ست کنید تا خوش استایل شوید.

 

کفش مناسب برای شلوار دمپا گشاد زنانه

شلوارهای تنگ از پرطرفدارترین طرح ها هستند که به راحتی می شود آنها را با سایر لباسها ست کنید اما شلوارهایی که گشاد هستند کمی پیچیده ترند و آنها را نمی توان با هر چیزی ست کرد و برای شیک تر شدن استایل این شلوارها باید دقت بیشتری کرد. فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می رسد که شلوارهای گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می خواهید در این شلوارها شیک تر و جذاب تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

 

بهترین مدل های کفش برای شلوار دمپا گشاد زنانه

مدلهای کفش زنانه مخصوص شلوار دمپا گشاد

 

اگر مدتهاست شلوار مدل گشاد تن نکرده اید، انتخاب رنگی که مناسب اندام و هماهنگ با سایر لباس هایتان باشد کمی دشوار خواهد بود. اما رنگ های خنثی همیشه راحت ترین رنگهای انتخابی هستند که به راحتی می توانید آنها را با رنگ های مختلف ست کنید.

 

کفش های پلتفرم معمولا بهترین انتخاب برای ست کردن با این شلوارها هستند و جلوه ی خاصی به شلوار دمپا گشاد می دهند. مدل کفش می تواند ساده و یا اینکه خیلی پر زرق وبرق باشد، این اهمیتی ندارد، مهم این است که فقط کمی پاشنه داشته باشند. ممکن است راه رفتن با این کفش ها خیلی هم راحت نباشد، اما فکر خوبی است که یک یا دو جفت از این مدل کفش را همیشه در کمد خود داشته باشید. لبه ی شلوار همیشه باید صاف و بدون هیچ چین و چروک باشد و تمام کفش و یا بخشی از آن را بپوشاند، اما دقت کنید که هرگز پایین شلوارتان جمع نشود و چین نداشته باشد.

 

بهترین مدل های کفش برای شلوار دمپا گشاد زنانه

کفش های پلتفرم معمولا بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوارهای دمپا گشاد هستند.

 

کفش های پاشنه بلوکی

شلوارهای دمپا گشاد همراه با این کفش ها واقعا خوب به نظر می رسند و بسیار احساس راحتی خواهید داشت.

 

کفش های زنانه پاشنه بلند

در حقیقت، انتخاب این کفش ها هیچ وقت اشتباه نیست. این کفش ها همراه با شلوار دمپا گشاد فوق العاده به نظر می رسند و بی شک یکی از پر کاربردترین کفش ها هستند چرا که همراه با هر مد جدیدی سازگار هستند. وقتی که همراه با شلوار دمپا گشاد خود، مخصوصا شلوارهای جین، این مدل کفش را می پوشید، در واقع مهر تاییدی بر شیک پوش بودن خود زده اید. دقت کنید که کمی از نوک کفش تان حتما از لبه ی شلوار دیده شود. می توانید جنس های متفاوتی از این کفش مثل: چرم، جیر و یا مدل های دیگر را امتحان کنید.

 

بوت های ساق دار

یکی از محبوب ترین کفش ها برای پوشیدن همراه شلوار دمپا گشاد بوت های ساق دار است که مدل های مختلفی مثل مخمل، جیر، چرم و یا هر جنسی که بخواهید دارند. بهترین مدل که می توانید برای پوشیدن با شلوار جین دمپا گشاد انتخاب کنید بوت ساق دار جیر یا چرم است، چرا که با رنگ و طرح های متفاوتی که دارند جلوه ی خاصی به تیپ شما می بخشد.

جدیدترین مطالب