جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جمله صبح بخیر مناسب برای شما که می خواهید در یک صبح زیبا، یک پیام صبح بخیر برای نزدیکان خود ارسال کنید و از شما دعوت می کنیم با جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن همراه ما باشید.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات زیبا برای صبح بخیر

جملات زیبای صبح بخیر به همراه گلچین جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن را برای شما عزیزان در سایت سماتک قرار داده ایم و در ادامه با جملات قشنگ صبح بخیر همراه شما خواهیم بود.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن بسیار جدید و مفهومی می باشند بسیاری از این متن خیلی زیبا و رمانتیک هستند شما می توانید از این اس ام اس های صبح بخیر گفتن استفاده نموده و برایشان ارسال نمایید امیدواریم این جملات زیبا مورد توجه قرار بگیرید.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح بخیر، صبحتون پراز عشق وامید، همراه با کلی اتفاقهای عالی امیدوارم زندگیتـون عسل، خوشبختی سرنوشت تون و عشق مهمان، همیشگی خونه تون باشه صبح بخیر عزیزان.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح آمده، برخیز که خورشید تویی، در عـالـم نـا امـیدی امـید تویـی؛ در جشن طلوع صبح در باغ وجود، آن ‌‌گل ‌‌که ‌‌بروی‌‌صبح خندید‌‌ تویی …

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله زیبا در مورد صبح بخیر

یڪ باغ سلام، یڪ جهان زیبایے، یڪ عمر سرافرازے، یڪ تبسم ناز، یڪ تن سالم، یڪ دل خوش، یڪ صبح دلنشین، آرزوے من براے شما، صبح تون بخیر و خوشی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که میتوانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست، تو را به او میسپارم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح زیباتون بخیر زندگی را زندگی کنیم، بی بهانه هر صبح آغاز شویم، دوباره عاشق شویم، دوباره ببینیم، دوباره لمس کنیم، زندگی را، بودنمان را، احساسمان را، و خود خودمان را… صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح بخیر، پیشکش اول صبح، یک سلام گرم باعطر گل های بهشتی و با طعم خوش گلاب از باغ آرامش، و پر مهر خداست، امروزتان متبسم به نگاه مهربان خدا صبح بخیر و نیکی.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات زیبای صبح بخیر

با تبسم های گرمت روز من آغاز شد، صبح آمد، خنده ات جاریست، لبخندت بخیر، صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح هم کنار تو بخیر میشود….، سبح هیج فرقی ندارد سین و صادش، فقط با سلام ت ثبح میشود..

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

روزتون معطر به بوی مهربانی، الهی دلتون شاد، لبتون خندان، سفره تون پر خیر و برکت، قلب تون مملو از آرامش، سلام صبح بخیر عزیزان.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح زیبا تون بخیر، براتون یڪ روز قشنگ، یڪ دل آرام، یڪ شادے بے پایان، یڪ نور ازجنس امید، یڪ لب خندون، یڪ زندگے سرشار از آرامش، و هزار آرزوے زیبا، از خداوند برایتان خواهانم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

هر روز صبح خندان‌ تر باش! آرام تر .. مهربان تر .. بخشنده تر .. صبورتر .. باگذشت تر .. حواست به نگاه خدا باشد، که چشمش به زیباتر شدن و لایق تر شدن توست!

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

تا آفتاب می‌رود و صبح می‌دمد، عاید به خیر باد صباح و مسای تو، یارب رضای او تو برآور به فضل خویش، کو روز و شب نمی‌طلبد جز رضای تو، سلام صبحتون بخیر، روزتون خدایی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

باخودټ‌ټڪرارڪڹ، امروزحاڸ مڹ عالی اسټ، زندگیِ آرامِ لبرٻز از شادےام را جشڹ می‌گٻرم و خداے مهرباڹِ شادے آفرٻنم را بابټ‌ اٻڹ همه آرامش سپاس‌ می‌گوٻم؛ سلام صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

آنکه امروز را از دست می دهد، فردا را هرگز نخواهد یافت! هیچ روزی با ارزش تر از امروز نیست… امروز را زيبا بسازیم …، صبح زیباتون بخیر و شادی ..

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات صبح بخیر گفتن

سلام صبح زیباتون بخیر، امروزتون بی نظیر، قلبتان جایگاه عشق و مهربانی، دستتان روزی دار، سخاوتمند و بخشنده، سفرتون همیشه باز، والله نگهدارتون باشه.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

قانون انتظار میگه: منتظر هر چی باشی وارد زندگیت میشه. پس دائم با خودت تکرار کن: من امروز، منتظر عالی ترین اتفاق ها هستم، سلام صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

روشنی را بچشیم، صبح ‌ها وقتی خورشید در می‌آید متولّد بشویم، در به روی بشر و نور و گیاه و حشره باز کنیم، هیجان‌ها را پرواز دهیم… سلام صبحتون بخیر و شادی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح به ما می آموزد ، که باور داشته باشیم روشنایی با تاریکی معنا میابد ؛ و خوشبختی با عبور از سختی زیباست …! سلام صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله زیبا برای صبح بخیر گفتن

خدای خوب و مهربونم…. امروز به فرشتگانت بسپار سبدی پر ازلبخند و شادی سلامتی و تندرستی برکت و روزی فـراوان براے دوستانم به ارمغان بیاورند صبحتون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح مسافری ست با چمدانی پر از لبخند، کافیست عاشقانه به استقبالش بروی، طلوع آفتاب امروز، گرمابخش وجودتان، امیدوارم ازهم اکنون، از زمین و زمان، برایت خوشبختی ببارد، سلااااااااااام.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح را بہ رسم ادب با سلام آغاز مے ڪنیم و با اندیشه هاے نو براے بهتر بودن تلاش روزانہ را آغاز مے ڪنیم  به امید آنکه امروزمان بهتر از روزهای قبل باشد، سلام صبح زیباتون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

الهی صبح را آفریدی و ما را خلقتی دوباره بخشیدی خلقت دوباره تو را در این صبح فرح بخش و پر نشاط شاکر هستیم خدایا شکرت صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله قشنگ برای صبح بخیر گفتن

صبح زیباتون پراز موفقیت لحظه هاتون سرشار آرامش و دلخوشی امیدوارم امروز خدا سرنوشتی دوست داشتنی زندگی پراز عشـق، روزی فراوان، لبی خندان، و دلی مهربون براتون رقم بزنه.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح زیبـاتـون بخیر، به صبح خـوش آمدید، امیدوارم روزتـون بانشـاط، لبتون پر از تبسم، قـلب تـون پـراز نـور، روزگارتـون شیرین و نعمت های الهی نصیبتون باد.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح تون بخیر، انگار دوبارہ روزِ دلخواہ رسید، نور از پسِ تاری شبانگاہ رسید، برخیز و بخند و زندگی کن، با عشق صبح دگری دوبارہ از راہ رسید، امروزتون پراز اتفاق‌های خوب صبح قشنگ تون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

هر صبح انگار کنارت عشق تلاوت می شود و روزگار زندگی را با لبخند بھ نگاهم می‌چسباند.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات ناب صبح بخیر

صبح خود را با خدا آغاز کن، با امیدش ساز ِدل دمساز کن، برخدایت‌ کن‌ توکل‌ برمدار زندگی، شادمانے افزون‌ و غصه‌ را ایجاز کن. صبح بخیر عزیزانم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح آمده تا عشق بکارد، باران محبت به سرت باز ببارد، خورشید رسیده‌ ست که با جوهر نورش، نقشی زخدا بر دل پاکت بنگارد، ســلام صبح زیباتون بخیر، امروزتون مملوازعشق و مهربانی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

عشق و دوست داشتن برای تقسیم شدن است، نه برای پنهان ماندن و ذخیره شدن و وجود تو لبریز از عشق و محبتی است که باید به دیگران هدیه کرد سلام صبح زیباتون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح قشنگ تون بخیر، بر در خانه صبح تلنگری بزن، تا بتابد بر تو آفتاب مهربانی چشم بگشا بر دشت و دمن، در آغوش بکش شادی وامید را بخت و اقبالت بلند، صبحتون بخیر و پر از شادی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبحتون بخیر، در این صبح زیبا و فرح‌ بخش، پنجره قلبت را برای عشق و محبت بگشا، لبخند بزن و با امید شروع کن، زندگی را زندگی کن و لحظه ها را دریاب!

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله ی زیبا برای صبح بخیر

آمدن هر صبح پیام خداوند برای آغاز یک فرصت تازه است، برخیز و در این هوای دلچسب زندگی را زندگی کن، تغییر مثبتی ایجاد کن و از یک روز دوست داشتنی خـــداوند لذت ببر و قدر زندگیتو بدون، صبح تون بخیر عزیزان.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح تون بخیر ، زیباست گلستان خدا، رنگ به رنگ است لبخند بزن، خنده دوای دلِ تنگ است، صبح است بزن بوسه تو بر ساحت خورشید، ترکیب گل و شادی و لبخند قشنگ است.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

ســـلام صبح بخیر، صبح زیبای تون بخیر و نیکی، دلتـون بـی درد و غـصه، زندگی تون شیرین و عاشقانه، دنیاتون غرق در شـادی و آرامش، صبحتون بـخیر و شـادی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح نازتون بخیر، برخیز و سلامے کـن و لبخنــد بزن، کـه این صبــح نشانے ز غم و غصـہ ندارد، لبخنــــد خـدا در نفس صبح عیان است، بگـذار خـدا دست به قلبـت بگـذارد.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جمله صبح بخیر

سلام صبح زیبای همه تون بخیر، يك صبح آرام، يك صبح شاد، يك صبح پراز آرزو، یك صبح پراز محبت، يك صبح پراز دوستی، يك صبح پراز اميـد براتون آرزمندم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

روزتون سرشـار مهربانی ان شالله، امروز پراز خـیر و بـرکت باشه، دلتـون به پاکی صبح، زندگیتون سرشـار از آرامـش، روزتون بخیر و شـادی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

الهی صبح هر روزمان نوید بخش امید و رحمت توست، در آغاز صبح هر آنکه چشم گشود قلبش سرشار از امید و زندگیش سرشار از رحمت و برکت تو باد.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبحتون بخیر ارتش خورشید تاخت باز به زندان شب، صبح سپید آمده با شرر و شور و تب، روز تو همرنگ عشق، کام دلت پر نشاط ، شادی و سر زندگی، سهم تو از لطف رب.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله صبح بخیر زیبا

سلاﻡ زندگے سلاﻡ دنیا سلاﻡ هواے پاک من امروز، صبحم را با عشق آغاز ڪردم و مےدانم پیروزم، این باور یاورﻡ مےشود، براے موفقیت سلام صبح بخیر موفق و پیروز باشے.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

تو اشتیاق منی برای صبح شدن که تو را ببوسم و صبحم بخیر شود …

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح شد پنجره ها خندیدند، شــاخه‌هـا رقصیدند، همه جا بوی شکفتن جاریست، فرصت بیداری ست، صبح یعنی آغــاز، فکر رفتن باشیم، چه کسی می گوید، پشت این ثانیه‌ها تاریک‌ است، گــام اگــر بــرداریــم روشنی نزدیک است…

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

یک صبح بخیر قشنگ، یک دعای ناب از عمق جان تقدیم به کسی که جنسش از کیمیاست، عهدش از وفاست، مهرش پر از صفاست، حسابش از همه جداست …

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جملات صبح بخیر پر انرژی

سلام صبح شما بخیر و خوشی، یك صبح دل انگيز، يك صبح آرام، يك صبح لطيف، يك صبح پر از آرزو، یك صبح پرازشادی، يك صبح پر از موفقيت، يك صبح پر از اميد به فردا، يك صبح پرازمحبت، یك صبح پر از سلامتی و آرامش براتون آرزومندم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

آمد خبر از حضرت دلدار که صبح است، خورشید برافروخته ای یار که صبح است ، برخیز و بخوان نغمـه دلشاد صـبوحی ، در باغ فلک گل شده بیدارکه صبح است.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبحتون بخیر، این صبح شورانگیزِ مست، صبح طرب‌خیزی که هست، آئینه‌ی مهر خداست، برخیز و در آئینه‌ها لبخند را آغاز کن، خورشید روز آورده در را به رویش بازکن…

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح است و هوا هــوای لطف است و صفا، صبح است و نوا نـوای مهر است و وفا، صبح است و دلا هرآنچه می خواهی هست، بر سفرۀ گستردۀ الطافِ خدا، سلام رفقا صبح تون بخیر و نیکی.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله زیبا برای صبح بخیر

درود بر شما و صبح بخیر، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﻏﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻗﯽ ﺳﺖ، ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺩﻝ ﺑﺎﺵ ﻧﻪ ﺩﻝ ﻣﺸﻐﻮﻝ..، ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻗﺼﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻣﺎست، ﭘﺲ ﺑﺪﺍﻥ ﺍﮔﺮ ”ﻓﺮﻫﺎﺩ” ﺑﺎﺷﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ “ﺷﯿﺮﯾﻦ” ﺍﺳﺖ، روزت عاشقانه و زیبا دوست من.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سلام صبح بخیر چشماتون نور، کامتون عسل ، لحنتون مهر، حرفاتون غزل، حستون عشق، دلتون گرم، حالتون خوبِ خوبِ خوب، صبح زیباتوڹ بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

سر آغاز صبح قلبی که امواجش روی فرستنده های آسمانی تنظیم شده باشد همیشه موسیقی زیبای پرستش از آن شنیده می شود دوستان قلبتون آسمانی و صبح خوشگل تون پُر برکت

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح که می‌شود یادم باشد در آینه آسمان بنگرم به دریاهایِ اطراف سری بزنم نگاهِ بیشه‌هایِ زیبا را به کلبه‌یِ خورشید راهی کنم قدری از گندمزارهایِ این حوالی عطرِ خوش نان را ببویم و دستِ آفتاب را بگیرم، برویم با هم کوچه کوچه، پنجره‌ها را بیدار کنیم مبادا زندگی خواب بماند.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جملات قشنگ صبح بخیر

پروانه به رقص و گل به شور آمده است صبح غزل از باغ بلور آمده است هی سر به سر بالش خوابت نگذار برخیز که نور از پی نور آمده است . .‌ .

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبحتون بخیر و شادی سلام من به صبح به این طلوع قشنگ به آفتاب و نسیــم به این روز قشنگ سلام به هوا به باغ و دشت و دمن به شاخه های درخت به سبزہ ها و چمن

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

ســــــــلام صبح زیباتون بخیر روز نـو ، صبح نـو زندگی دوباره مبارک روزتون مالامال از لبخند، عشق و محبت برکت و انرژی مـثبت، الهی امروز بهترین ها سهمتون صبح تون شاد و زیبا

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح است و بخیر بودنش فقط بستگی به این دارد که تو یک لیوان چای بریزی و لبخند بزنی که به همین سادگی با دست خالی عشق را در آغوش بگیریم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جمله های زیبا برای صبح بخیر

خورشید هر روز صبح بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میڪند هرگز منتظر فردای خیالی نباش سهمت را از زندگی همین امروز بگیر صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح تکرار آفرینش است و تکرار واژه های یک طلوع لبخند را بر لبت بنشان. زندگی شاید نواییست که تو را به بودن‌های بی تکرار عادت دهد؛ سلام صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح یعنی فراموش کن، طوفان سخت دیشب را… و نگاه کن که خورشید امروز، چه زیبا لبخند می زند به تو سلام صبحتون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

روزتون معطر به بوی مهربانی، دلتون غرق عشق و محبت، لبتون خندون، زندگیتون مملو از آرامش، دقیقه‌هاتون بی‌نظیر و لحظاتتون شیرین و ناب صبح زیباتون بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

جملات صبح بخیر انگیزشی

صبح را آغاز می کنیم با نام یگانه خدایی که در دلهای ماست در اعماق وجودمان منزل دارد خدای عاشقی که هر روز عشق را می گستراند بر کل جهان سلام صبح بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

صبح را نذر دوچشمت کرده‌ ام با تو عمری ست من نمک پرورده‌ ام من برایت درهمین صبح قشنگ، آرزوهای قشنگ آورده‌ام صبح بخیر عزیزم.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

ســـلام طلوعِ صبحت زیبـا، آوای دلت شـاد، طعم لحظه هایت عسل، قوری چایت گـرم، چایِ عشقت خوشرنگ، زندگیت هر لحظه به کام، صبح قشنگت بخیر.

⚘ ⚘ ⚘ ⚘

آدمی هر صبح به امیدی چشم باز می‌کند امیدی که شب قبل در خود نمی‌دیده این خاصیت نور است… چشمتان روشن به اتفاقات خوب و صبح بخیر.

جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن

جمله صبح بخیر قشنگ را در بالا با مضامین متفاوت خواندید و این جملات زیبا برای صبح بخیر گفتن به شخصی است که شما می خواهید ایشان صبح خود را بسیار پرانرژی آغاز کند؛ این جملات صبح بخیر انگیزشی هستند تا بتوان با فرستادن شان برای دوست یا هر فردی، روحیه دوچندان به آغاز روزمرگی وی داد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب