متن شب بخیر غمگین + پیامک شب بخیر دلتنگی

متن شب بخیر غمگین + پیامک شب بخیر دلتنگی

متن شب بخیر غمگین را در این بخش به شما کاربر گرامی تقدیم خواهیم کرد و در صورت تمایل می توانید از جدیدترین پیامک شب بخیر دلتنگی دیدن فرمایید.

متن شب بخیر غمگین

متن شب بخیر غمگین

در این شب زیبای غمگین دعا میکنم مرغ آمین بیاید و بر آرزوهاتون آمین بگوید، دلواپسی در خیالتون نماند و آرام باشید و چه چیزی از آرامش ناب خوش تر. با سماتک همراه باشید تا متن شب بخیر غمگین را به حضورتان تقدیم کنیم و امیدواریم شب خوبی را سپری کنید.

دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی… شبت بخیر.

شب بخیر تنها جمله ایست که بصدای تو زیبا میشود پس شب بخیر عزیزم.

گاهى شب بخیر انتظار دست پدر و مادریست که چراغ اتاقمان را خاموش کنند و گاهى همین شیرینى هاى کوچک تمام غم های شب هایمان را بخیر می کند… شب بخیر.

هر وقت روز بدی دارم، به تو فکر می کنم و فوراً حالم بهتر می شود. خوب بخوابی.

شب قراریست که ستاره برای بوسیدن ماه میگذارد، وچه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب میزند… شبت بخیر و آروم.

گوشه تا گوشه ی جنگل تو بخواب و نترس…شیرها خاطرشان هست که تو آهوی منی…..شب بخیر آهوی من.

متن شب بخیر غم انگیز

میدانی دقیقا همه چیز از آن شبی شروع شد که بدونِ شب بخیر گفتن هایِ همیشگی ات خوابیدی و من گذاشتم به پایِ خستگی ات، و این خستگی هایت هر شب بیشتر شد تا اینکه نه من ذوقی برایِ حرف زدن داشتم و نه تو حرفی برای گفتن، و حالا تمامِ شب، به این فکر میکنم که حرف هایت سهمِ چه کسی بود که وقتی به من میرسیدی تَه میکشید شب بخیر عزیزم.

غمگین شدم از این شب های بی همدم. دیگر شب‌ هایم را به غُصه تلف نخواهم کرد. شب فرصتی‌ست برای تصمیم‌های خوب. رفته‌ها را به گذشته می‌سپارم، و مانده‌ها را عاشقانه دوست خواهم داشت. من این را فهمیده‌ام که هیچکس جز خودم، توان بخیر کردن شب‌ های مرا ندارد شب خودم با غصه بخیر…

امشب غم دارم؛ به بزرگی آرزویت نیندیش به بزرگى کسى بیندیش که میخواهد آرزویت را برآورده کند براى برآورده شدن آرزوهایتان حق را براى شما آرزو میکنم شب همگی بخیر.

به امید روزی زندگی می کنم که هدف های زندگیم تحقق پیدا کند و کنار تو از خواب بیدار شوم و دیگر غمگین نباشم شب بخیر عشق من.

هیچ‌ وقت به تهش فکر نکن، چون ممکنه برسی به غم ته زندگی به این قشنگی، می‌ رسی به مرگ ته یک روز خوب، ممکنه برسی به شبِ پر از فکر و خیال ته یک خاطره قشنگ، ممکنه برسی به یک یادش بخیر! از حس و حال الانت لذت ببر، در لحظه زندگی کن و به تهش فکر نکن شب بخیر.

پیامک شب بخیر غمگین

پیامک شب بخیر غمگین

آرزو میکنم در این شب زیبا، مهر، برکت، عشق، محبت، سلامتی همنشیڹ تان باشد شبتون بخیر.

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگ ترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمی تونم بیام به خوابت… شبت بخیر.

باز هم شب شد و من هنوز بی عشق تو از تمام رویاها دلگیرم امشب در انتظار یک شب بخیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار شب بخیر.

شب‌ باجادوی پر رمز و رازش، ستارگان ‌درخشانش، ماه ‌تابانش ‌از راه ‌رسید تا آرامش‌ و عشق ‌راهدیه‌ کند برجسم و جان شما شبتون بخیر.

پیام شب بخیر غمگین

فانوسی برایتان روشن می کنم، در زیر باران و در تاریکی شب، آنگاه از خدا می خواهم، اگر در تاریکی غم اسیر تنهایی شدید، فانوس امیدتان روشن بماند… شبتون بخیر.

خواب دست نیافتنی ترین فعل شب است ! هر شب دست و پای خیالم را به تخت می‌بندم، تا خود صبح مشغول ترک اعتیاد خاطراتی هستم که به هنگام تنهایی سراغم می‌آیند. بعد از تو دیگر شب هایم بخیر نیست …

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات، بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات، شب بخیر احساس من . . .

باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده شب بخیر نازدانه گلم.

پیامک شب بخیر دلتنگی

پیامک شب بخیر دلتنگی

منتخبی از زیباترین جملات شب بخیر دلتنگی در قالب پیامک در این بخش از مقاله تهیه و تنظیم شده است و مناسب برای عزیزانی است که می خواهد یک پیامک شب بخیر دلتنگی برای مخاطب خود ارسال کنند.

همیشه نیمه های شب تو رو بهونه میکنم

دلتنگی هامو یادته

تو نیستی و برای من شبیه

تو کسی نبود تنهایی هامو یادته

شب بخیر

خوابی؟ دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی؛ دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم؛ دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم؛ خوب بخوابی گلم؛ خوابای رنگی ببینی؛ شب بخیر.

بخواب فرشته من، خوب بخواب امشب عشق تو رویاهای بد را دور می کند آرزوی شب شیرین برایت دارم. هر چند دلم برایت خیلی تگ شده است شب بخیر عزیزم.

ایکاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد دلتنگتم شبت بخیر عزیزم.

متن شب بخیر دلتنگی و دوری

متن شب بخیر دلتنگی و دوری

ما دور بودیم از هم دیگه، توی دنیایی با هم آشنا شدیم که بهش میگن مجازی. ولی تو واقعی ترین اتفاق مجازی زندگیمی، تو واقعی بهم صبح بخیر و شب بخیر میگی و من واقعا با دوست دارم گفتنای تو حالم خوب میشه. هنوز نتونستم بغلت کنم، ولی خط به خطِ زندگی همو حفظیم، خط به خط زندگیتو، خط به خطِ صداتو و خط به خطِ چتامونو حفظم. و با خط به خطش زندگی میکنم. تو اتفاق قشنگِ دنیایِ منی دنیایی که با دنیای واقعیِ آدما خیلی فاصله داره همیشه دلتنگ تو می مانم شب بخیر.

من یکی رو میخوام که آخر شبش واسه من باشه، اونقد چت کنیم که باهم گیج شیم و وسطش چرت بزنیم. یکی رو میخوام که حتی اگه از هم دلخور شدیم، شب بخیر و صبح بخیر گفتنش رو یادش نره، وقتی دلتنگ من میشه زنگ بزنه و منتظر نباشه تا من بهش پیام بدم، اونقد حرفامون پیوسته باشن که وقت نکنیم به هم بگیم سلام و خدافظ! من یکی رو میخوام که اون خلاء ها رو پر کنه، وگرنه عادی رفتار کردن رو که همه بلدن. به حرفام خوب فکر کن شبت بخیر.

میانِ این رفتن ها، نماندن ها، بد قولی ها و بی وفایی ها… باید باشد کسی که هوای دلت را داشته باشد! یک همدم برای شنیدن حرف هایت… برای بخیر کردن شب هایت، روزهایت، برای وقت هایی که دلت آغوشی بی منت میخواهد… و بودنِ تو در این میان عجیب دلچسب است جانم!

می نویسم د.ی.د.ا.ر تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک‌ فاصله ها را بردار! شب بخیر عزیزم.

همیشه یک نفر پشت شلوغی های خیالت هست، که مدام دوستت دارد که مدام دلتنگ توست و تو مدام بی‌ خبری شب بخیر!

ازم میپرسه بنظرت بدترین چیز توی دنیا چیه؟ میگم : دلتنگی ، هرچیزی تو این دنیا راه چاره داره جز دوری و دلتنگی ، دلتنگ که باشی تموم دنیاهم برای تو باشه فایده نداره یه غمی توی نگاته ، یه بغضی توی صداته! که هیچ جوره از بین نمیره شب بخیر.

شب بخير دلتنگي

جملات شب بخير دلتنگي

گره بزن آغوشی را به تنت که دلتنگ توست عشق در وقت نیاز آغوش می‌خواهد و یک شانه‌ی محکم شب بخیر عزیزم دلتنگ توام.

تو همیشه در افکار من هستی مخصوصا شب ها رویای شیرین من دوستت دارم و دلتنگت هستم شب بخیر.

قدردان این هستم که چگونه به من احساس خاص بودن می دهی، به خصوص وقتی در آغوش من هستی شب بخیر دلتنگتم.

از چشم‌هایش برایت گفته بودم؟! وقتی من را نگاه میکرد ، آنقدر دلتنگِ نگاهش میشُدم که حتی تاب پلک زدن هایش را هم نداشتم شب بخیر عزیزم.

یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه وقتی یه نفر به خوابت میاد ، یعنی اون داره بهت فکر میکنه و دلتنگ دیدنته، حتی اگه واقعی نباشه خیلی قشنگه شب بخیر جان من!

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب