پیام تبریک روز نیروی هوایی

پیام تبریک روز نیروی هوایی

تبریک روز نیروی هوایی یک فرصت برای ادای احترام به شجاعت، تخصص، و فداکاری افرادی است که در نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند. این روز یادآور تعهد آنها به حفاظت از کشور و ارتقاء امنیت ملی است. متن تبریک روی نیروی هوایی به همسر برای قدردانی از خدمات این عزیزان و تاکید بر اهمیت نقش نیروی هوایی در دفاع و امنیت کشور می‌باشد.

پیام تبریک روز نیروی هوایی

پیام تبریک روز نیروی هوایی

در نوزدهمین روز بهمن ماه ۱۳۵۷ و دقیقا سه روز قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بنام هوانوردان ایران ثبت شده است. نیروی هوایی هر کشور یکی از قدرت های برتر دفاعی و تهاجمی است و هوانوردان هم از مهم‌ترین اعضای ارتش هر کشور محسوب می‌شوند. در روز نیروی هوایی، ادای احترام می‌کنیم به شجاعت و ایثار شما خلبانان جنگده‌ها، که با پرواز در آسمان‌ها از سرزمین‌مان حراست می‌کنید.

✈️ ✈️ ✈️

اهتمامت را در سنگرهای دفاع از آسمان پاس می‌داریم
و استواری پروازت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندیم
روزت مبارک

✈️ ✈️ ✈️

به یاد آنان که هرگز فرود نیامدند تا نام ایران بر فراز آسمان ها جاودان بماند…

✈️ ✈️ ✈️

۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر تیزپروازان آسمان نیلگون ایران اسلامی مبارک باد. یاد و نام شهدای نیروی هوایی گرامی باد.

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی را به تمامی مدافعان آسمان ایران و خانواده های آنان تبریک عرض می نماییم.

✈️ ✈️ ✈️

پروازی به وسعت عرش را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.
روز نیروی هوایی را تبریک می گویم!

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی بر تمام خلبانان و سلحشوران این نیرو، عقابان بلامنازع آسمان ایران زمین مبارک باد.

✈️ ✈️ ✈️

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی
قصه این است چه اندازه کبوتر باشیم
روز نیرویی هوایی مبارک

✈️ ✈️ ✈️

درود بر شما تیزپروازان، شما مردان خدا که میراث دار خون شهیدان هستید؛ پاینده باشید و سربلند!

✈️ ✈️ ✈️

پیام تبریک روز نیروی هوایی ارتش

روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی است برای سپاسگزاری از جان‌فشانی‌های شما که همواره برای حفظ امنیت و آرامش کشور در آسمان‌ها پرواز می‌کنید.»

✈️ ✈️ ✈️

غرش شـما در آسمان هاي ایران
بر هر جنبنده اي رعشه می افکند
و دشمن بخود اجازه نمی‌دهد
تا حتی لحظه اي فکر کند
کـه می‌تواند بـه مرزهای هوایی مـا تجاوز کند
نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی بر فاتحان آسمان مبارک باد.

✈️ ✈️ ✈️

ایستادگی و پایمردی خلبانان نیروی هوایی در راه دفاع از مرزهای هوایی‌مان را تحسین می‌کنیم و پیشاپیش روزتان مبارک!

✈️ ✈️ ✈️

به پاس زحمات بی‌شائبه و فداکاری‌های بی‌دریغ شما، روز ۱۹ بهمن ماه را به کارکنان نیروی هوایی، صمیمانه تبریک و خسته نباشید می‌گوییم.

✈️ ✈️ ✈️

عشق است بر آسمان پریدن
هر لحظه به هر نفس دریدن
گفتم که دلا مبارکت باد
بر حلقه عاشقان رسیدن
جان من جانان من
به راستی که این لباس برازنده توست
روزت مبارک

✈️ ✈️ ✈️

نیروی هوایی، تبلور استقلال و آزادى مردمى است
که آوازه غیرت و هم بستگى شان، دروازه هاى پولادین جهان را درنوردیده است
روز نیروی هوایی مبارک باد!

✈️ ✈️ ✈️

فقط آسمان افسانه های شما را می داند و بس
ما زمینی ها نتوانستیم شما را درک کنیم
باشد که مانند شما آسمانی شده و حالتان را درک کنیم
۱۹بهمن سالروز نیروی هوایی مبارک باد

✈️ ✈️ ✈️

تبریک به شما قهرمانان نیروی هوایی، که با دانش و مهارت خود، آسمان‌های ایران‌مان را امن نگه می‌دارید.

✈️ ✈️ ✈️

تبریک روز نیروی هوایی به همسرم

۱۹ بهمن روز نیرو هوایی را به همسر خوبم و بقیه همکاران‌شان در سراسر کشور تبریک و تهنیت می‌گویم، انشاالله همیشه سلامت باشید.

✈️ ✈️ ✈️

همسرم ….جان:
تلاشت را در سنگرهای دفاع از آسمان کشور پاس میدارم و استواری قدم هایت را در صیانت از آسمان وطن آرزومندم، من همیشه بهت افتخار می‌کنم…

✈️ ✈️ ✈️

نیروی هوایی ترکیبی از عشق و عقل است. هیچگاه فراموش‌تان نشود که یک خلبان باید هر دو را با هم داشته باشد تا بتواند از این مرز و بوم دفاع کند. عشق و عقل با هم اند اما مانع یکدیگر نیستند روز نیروی هوایی بر همسرم مبارک باد.

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی را تبریک میگم و انشاالله همه غیورمردان مون که خالصانه وباغیرت تلاش می‌کنند برای حفظ هرچه بیشتر ارزش‌های انقلابی و اسلامی کشورمون موفق باشند خسته نباشید. همسرم روز نیروی هوایی مبارک!

✈️ ✈️ ✈️

همسرم…
پروازی به وسعت عرش را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم
روز نیروی هوایی را تبریک می گویم.

✈️ ✈️ ✈️

در نگاه آنانی که پرواز را نمی فهمند
هرچقدر که بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
همسر عزیزم سالروز نیروی هوایی مبارک باد

✈️ ✈️ ✈️

خسته نباشی عشقم
خسته نباشی فرمانده
شیرینیِ خلبان شدنت نزدیکه و باعث افتخارمی تا ابد
روزت مبارک

✈️ ✈️ ✈️

نیروی هوایی
اهتمامت را در سنگرهاى دفاع از آسمان پاس مى داریم
و استوارى پروازت را در صیانت از هستى وطن، آرزومندیم؛
۱۹ بهمن روزت مبارک همسرم!

پیام تبریک روز نیروی هوایی

متن تبریک روز نیروی هوایی

یکی از گام های بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه کن ساختن حکومت پهلوی شد، حرکت متهورانه‌ی نظامیان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ بود. سلاطین آسمان وطن روزتون مبارک!

✈️ ✈️ ✈️

در روز نیروی هوایی، گرامی می‌داریم تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما عزیزان را که سمبل عزم و اراده برای حفاظت از کشورمان هستید. ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر تمام هوانوردان تبریک و تهنیت باد.

✈️ ✈️ ✈️

۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر کارکنان آبی پوش نیروی الهیِ هوایی، پیش‌قراولان بیعت تاریخی و ماندگار با امام و انقلاب و دفاع به‌موقع و سرنوشت‌ساز از ملت انقلابی ایران اسلامی و سربازان خوش‌نام و نشان ولایت مبارک و خجسته باد.

✈️ ✈️ ✈️

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی پدران و همسران شجاعانی است که در ۸ سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. سالروز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران مبارک.

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های بی‌پایان شما است که نماد افتخار و غرور ملی ما هستید. عرض تبریک به شیرمردان آسمان ایران که با دلاوری و شهامت خود، امنیت و اقتدار ایران عزیز را تضمین می‌کنند.

✈️ ✈️ ✈️

تبریک روز نیروی هوایی به پدرم

19 بهمن روز نیروی هوایی سرافراز ارتش دلیر جمهوری اسلامی ایران بر همه عقابان و پرسنل زحمت کش و فداکار این نیرو خصوصا پدر عزیزم مبارک و فرخنده باد.

✈️ ✈️ ✈️

روزتان مبارک پدران جان برکف بی ادعا
به نام نامی وطن
به نام ایران
یادتان تا ابد باقیست قهرمانان آسمان
ادای احترام به روح پاک خلبانان پرکشیده
و تمام عقابان خونین بال آسمان ایران
فرا رسیدن سالروز نیروی هوایی را به شما پدر عزیزم
و دیگر همکاران تان تبریک عرض می نمایم.

✈️ ✈️ ✈️

پدر عزیزم یک عمر قدردان از جان گذشتگی‌های شما بزرگواران هستم.
انشالله همیشه سلامت و پایدار باشید و پیشاپیش روزتان مبارک.

✈️ ✈️ ✈️

پدر است که ﺩﺭ کتاب جایی ﻧﺪﺍﺭد ﻭ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺯﻳﺮ پایش نیست…
بی ﻣِﻨَﺖ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ غریبگی‌هایش می‌گذرد ﺗﺎ ﭘﺪﺭ باشد…
ﻭ ﭘﺸﺖ ﺧﻨﺪﻩ هایش ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ می کند خدایا بالاتر از بهشتت چه داری
برای زیر پای پدرم می خواهم!

✈️ ✈️ ✈️

نشستم روی صندلی پدرم…
حسی که اون لحظه بیشتر از هر حسِ دیگه ای برام پررنگ شد، حسِ ترس بود. ترس برای وقتایی که پدرم اینجا نشسته و… امیدوارم یادمون باشه امنیت امروز ما حاصل زحمات چه کسانی است. روز نیروی هوایی را به پدر عزیزم و تمامی همکاران‌شان تبریک می‌گویم.

✈️ ✈️ ✈️

تبریک روز نیروی هوایی به پسرم

روز نیروی هوایی، گرامیداشت رشادت‌هایی است که در بلندای آسمان به نمایش گذاشته شده‌است. تبریک به این قهرمانان رشید خصوصا پسر عزیزم.

✈️ ✈️ ✈️

فرزندم: امروز و در هر لحظه به یاد داریم که چگونه پرواز شما در آسمان‌ها، نمادی از قدرت و شجاعت جلوی دشمن و امید برای مردم ایران بوده و هست. تبریک به پسرم و دیگر کارکنان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران.

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی ارتش مبارک باد بر شما مردان ایران زمین که با هر پرواز، سنگر آسمانی ما را استوارتر می‌سازید و امنیت را به خانه‌های ما می‌آورید.

✈️ ✈️ ✈️

در این روز ویژه نیروی هوایی، تشکر و قدردانی می‌کنیم از آن دسته از شما که با مهارت و تعهد، آسمان‌های کشور را به عرصه‌ای از امنیت و عزت بدل کرده‌اید. روزتان مبارک فرزندان ایران!!!

✈️ ✈️ ✈️

پسرم …… جان:
روز نیروی هوایی، تجلیل از تعهد شما به ماموریت‌هایی است که فراتر از ارتفاعات می‌روند. تبریک به شما پاسداران آسمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران.

✈️ ✈️ ✈️

تبریک به شما خلبان نیروی هوایی که با جسارت و تخصص خود، نه تنها در آسمان‌ها بلکه در قلب‌های ما نیز پرواز می‌کنید. بدانید که پرواز شما نه فقط بالای ابرها بلکه در قلب‌های ما نیز جای گرفته است.

✈️ ✈️ ✈️

شما با هر ماموریت، نه تنها در آسمان‌ها از مرز و بوم ایران حفاظت می‌کنید، بلکه روحیه و غرور ملی هموطنان‌تان را بالا می‌برید. تبریک به شما افتخارآفرینان در آسمان که با تعهد و مهارت خود، معنای واقعی شجاعت و پشتکار را به نمایش می‌گذارید.

✈️ ✈️ ✈️

سپاسگزاریم از آنانی که در نیروی هوایی، هر روز با اعتماد به نفس و پایمردی‌شان، مرزهای دانش و توانایی خود را گسترش می‌دهند. تبریک به این قهرمانان.

متن ادبی تبریک روز نیروی هوایی

⁠⁣در نوزدهم بهمن ۱۳۵۷، به دنبال شایعات کودتای ارتش، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی به ملت پیوسته و با حضور در محضر رهبر انقلاب، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش بود. ⁣روز نیروی هوایی ارتش گرامی باد.

✈️ ✈️ ✈️

نیروهای هوایی ارتش علی رغم تمام تبلیغات رژیم طاغوت، در برهه ای حساس با شجاعت و آگاهی، در روز نوزدهم بهمن ماه ۵۷ علیه ظلم و ستم طغیان كرد و به صفوف اسلام و مردم پیوست و ملت را در ادامه ی مبارزه دلگرم‌تر كرد. نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برهمه عقابان و پرسنل زحمت‌کش و فداکار این نیرو همایون و فرخنده باد.

✈️ ✈️ ✈️

درود ای نگهبانان آسمان، درود بر شما که در اوج زیسته‌اید و بر الطاف نامتناهی نگریسته‌اید، نام شهیدان پر آوازه‌ای همچمن شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید جواد فکوری، شهید عباس دوران و شهید مصطفی اردستانی و دیگر شهدای آن نیرو در کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، پروازتان در بیکران آبی آسمان با سرود حماسه آمیخته است، نامتان بلند و پر افتخار باد.

✈️ ✈️ ✈️

در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ نیروی هوایی ارتش به یاری مردم شتافت و با امام خمینی (ره) بیعت کردند. سه روز بعد از این اتفاق، انقلاب اسلامی ایران بر رژیم شاهنشاهی پیروز شد. امروزه ایران در نقطه‌ای قرار گرفته است که در حوزه نیروی هوایی و تجهیزات آن جزء ۱۰ کشور اول در عرصه بین‌الملل می‌باشد. این جایگاه را مدیون زحمات بی دریغ افسران نیروی هوایی هستیم که در طول این سال‌ها، همواره بهترین تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار بسته‌اند. روز نیروی هوایی مبارک و فرخنده باد!

✈️ ✈️ ✈️

با عرض سلام و احترام، امروز روزی است که ما برای قدردانی و تجلیل از شجاعت، تعهد و فداکاری شما، اعضای گرانقدر نیروی هوایی، گرد هم آمده‌ایم. خدمت شما در نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران نمادی از شرافت و وفاداری به میهن است و نقش بی‌بدیل شما در حفاظت از آسمان‌های کشورمان و تضمین امنیت ملی مایه‌ی افتخار و سربلندی است. در این روز ویژه، ما به پاس قدردانی از تلاش‌ها و ایثار شما، سر تعظیم فرود می‌آوریم و برای شما و خانواده‌هایتان سلامتی، شادکامی و موفقیت‌های بیشتر آرزو می‌کنیم. روز نیروی هوایی مبارک!

✈️ ✈️ ✈️

روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، که به مناسبت نقش پراهمیت این نیرو در دفاع از خاک این مرز و بوم گرامی داشته می‌شود، فرصتی است برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌ها و فداکاری‌های مردان غیوری که انصافا از جان خود گذشته‌اند. پیام تبریک روز نیروی هوایی را برای شما عزیزان در سایت سماتک آماده کردیم تا اگر می خواهید این روز را به هوانوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک بگویید از این پست استفاده کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب