متن پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

متن پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه هر ایرانی است و خوب است همه ما ایرانیان بخاطر شهیدانی که برای این انقلاب جان شان را فدا کردند و همچنین حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران، از دوستان و همکاران مان دعوت کنیم تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد آوریم. پیشاپیش سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و در این بخش متن پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم.

 

در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران، شکوه پیروزی را پاس می داریم. بر امام و شهیدان درود می فرستیم و برای سربلندی کشور عزیز و انقلاب بزرگ ملت ایران، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق خود را با امام و شهیدان تازه می گردانیم.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

22 بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جان فشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند. از عموم ملت ایران دعوت می کنیم تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

پیامک دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

پیامک دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

…………….. با دعوت از مردم شریف کشورمان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌ تر می‌ نمایند و با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر اسلامی و شهید سلیمانی عزیز که از نعمت حضورش بی‌ بهره‌ایم پیام وحدت و عقلانیت را به مردم جهان ابلاغ می‌نماید. همه می آییم 22 بهمن.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

انقلاب اسلامی ایران مال همه است، انقلاب یک شط جاری است… همه انقلابی باشند تا بتوانیم این راه را با موفقیت پیش ببریم (رهبر معظم انقلاب). سازمان ……… با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت سرفراز ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام خمینی (ره) و تجدید پیمان مجدد با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه به عنوان نماد همدلی و انسجام همراه با ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب تر در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند، با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارند. در ۲۲ بهمن امسال، مردم ایران همچون گذشته با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور می یابند و به دنیا نشان می دهند ملت ایران از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند و نمی توانند با اراده ملت به این سادگی بازی کنند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت و گردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به‌ موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد. اکنون نیز ملت با توکل به وعده الهی و رهبری های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، نیرنگ و دسیسه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و در اوج عظمت و شکوهی وصف ناپذیر بر قله رفیع اقتدار ایستاده است. (همه می آییم 22 بهمن)

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی در تلاشی مذبوحانه هستند تا با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه خط انقلاب را از صراط مستقیم منحرف کرده و این وظیفه اصلی نخبگان، علما، حوزویان، رسانه‌ها و مردم فهیم ایران اسلامی است که با پافشاری بر ارزش‌های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند. آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در 22 بهمن امسال سر داده و بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تاکید می‌نمایند.

فراخوان راهپیمایی 22 بهمن

فراخوان راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم. تاریخ پرفراز و نشیب این حرکت الهی نشان می‌دهد که با گذشت زمان، هر روز بر طراوت این میراث عزیز افزوده می‌شود. جامعه روحانیت مبارز، مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی را به حضور پرصلابت در راهپیمایی 22بهمن امسال دعوت می نماید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور ایامی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه ای و تاثیر گذار در عرصه جهانی و بین المللی قرار داد و فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمود و بار دیگر پاسخ محکمی به زیاده خواهی ها، دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود.

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

متن دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

در این بخش از مقاله منتخبی از زیباترین متن دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم و از شما تقاضا داریم با تعدادی از بیانیه های دعوت به شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه همراه ما باشید.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی‌ (ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از همگان به خصوص ………. دعوت می‌کنم که در این حرکت عظیم مردمی سهیم باشند، باشد که عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بود و دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام و حضور آحاد مردم اعم از روحانی دانشجو دانش آموز پیر و جوان اتفاق افتاد. گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.

دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی از هر حرکت برای شناساندن چهرۀ واقعی اسلام به دنیا با تمام توان مضایقه نخواهد کرد و صادقانه بیان می‌دارد: سران استکبار جهانی هر روز با ترفندهای جدیدتری تروریست‌ های دست‌ پرورده و تحت استخدام خود را به‌ عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می‌کنند تا با سیاه‌ نمایی و وارونه نشان‌ دادن اسلام حقیقی در افکار و اذهان عمومی نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش وحشت‌ آفرینی کنند تا از این مسیر از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت پیامبر عظیم‌ الشأن اسلام جلوگیری کنند. ما با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در ایران اسلامی علی‌ رغم گوناگونی رویکردها و تفکرها، حرکت در چارچوب همبستگی ملی و منافع عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم سال آتی سال تفاهم و همدلی و وحدت بین همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملا وابسته به قدرت های بزرگ بوده و تمام تصمیمات در خارج از مرزها اخذ می گردید پایان داد و این مرز و بوم متمدن و تاریخ ساز را به مستقل ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است. در ۲۲ بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه‌ای شکوهمند می‌آفرینند و امید را بر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن و استقرار اسلام رحمانی و معرفی کشور عقلانی و مستقل به جامعه جهانی است.

اطلاعیه راهپیمایی 22 بهمن

اطلاعیه راهپیمایی 22 بهمن

گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری. بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند. در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از …………….. ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت نموده که با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت را به همگان نشان دهید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند. اینک که 44 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.

از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.

آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.

22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و مدیران ……….. و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت می گویم و از عموم مردم بزرگ و شریف ایران دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را داریم.

متن دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن

متن دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن

اینک پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و چهل و چهار سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیور مردان، شیر زنان ایران اسلامی در مقابل فتنه‌ها، نفوذها، زیاده‌ خواهی‌ها، طمع‌ ورزی‌ها‌، دست‌‌ اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به‌ صورت سلطه‌ گران نواخت و حال این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی در شرایط پسا تحریم، همچنان با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های بیشتری دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌ بخش مقام معظم رهبری با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش‌نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت ایران اسلامی مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن‌ شکن ۲۲ بهمن نیز خواهند خورد.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرا رسید و باید ستود دلاوری‌های مردم انقلابی مان را که به ندای حق‌ طلبی و عدالت‌ جویی امام خمینی (ره) لبیک گفته و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند و در 22 بهمن 57 به بهای اهدای جان‌ عزیز خود، شهد شیرین پیروزی به مذاق جان ها چشاندند. ملتی که تنها با اتکال به قدرت لایزال الهی و هدایت های امام و مقتدایشان، با دستان خالی صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جان فشانی، پس از سال ها مبارزه سرانجام به خواسته خود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، نائل شدند.

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که انقلاب به سلامت از انواع تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌ تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند. اینجانبان از یکایک مردم ایران اسلامی، دعوت می کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه ای (مُدّظله) لبیک گفته و همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مایوس و ناامید نمایند.

دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

جشن چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که 44 سال همراهی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند. بدینوسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران پرافتخار، از مردم فهیم و شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

متن دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را در این نوشتار تقدیم حضورتان کردیم و با توجه به وظیفه ملی که هر ایرانی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران دارد مجددا تاکید می کنیم پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن برای دوست و همکارتان ارسال کنید و ایشان را به حضور در این راهپیمایی پرشکوه مردمی دعوت نمایید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب