پیام تبریک روز دامپزشک + متن تشکر از دامپزشک

پیام تبریک روز دامپزشک + متن تشکر از دامپزشک

روز دامپزشک مبارک باد و این روز را به همه دامپزشکان ایران عزیزمان را شادباش عرض می نماییم و به مناسبت فرارسیدن 14 مهر روز دامپزشکی در ایران در ادامه این مقاله پیام تبریک روز دامپزشک را تهیه و گردآوری کرده ایم که شما عزیزان می توانید زیباترین متن تبریک روز دامپزشک را بخوانید و یا برای همکار یا همسر دامپزشک تان بفرستید و یا می توانید با ارسال متن تشکر از دامپزشک از این عزیزان زحمتکش قدردانی کنید.

پیام تبریک روز دامپزشک + متن تشکر از دامپزشک

پیام تبریک روز دامپزشک

متن تبریک روز دامپزشک برای همسر در اینجا خواهید خواند و سلامت حیوانات خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ افرادی که می خواهند از جانوران در خانه نگهداری کنند باید هر چند وقت یکبار آنها را برای معاینه به نزد دامپزشک های عزیز ببرند و امروز روز تقدیر از دامپزشکی است که در این مطلب سعی کرده ایم بهترین متن پیام تبریک روز دامپزشک را برایتان تهیه و آماده کنیم. دامپزشک یعنی پزشکی که در درمان حیوانات اهلی و وحشی تخصص دارد. وجود این شغل و پزشکان رشته دامپزشکی لازم بوده و باعث افزایش سلامت جانوران می گردد. عزیزانی که در این رشته فعالیت می کنند علاوه بر درمان بیماری حیوانات، در زمینه بیماری های مشترک بین انسان و دام می پردازند.

♦ ♦ ♦

اهمیت دامپزشک به طور کل در عرصه های بهداشت گوشت و مواد پروتینی ، بهداشت و کنترل سلامت غذایی ، کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک از حیات وحش به انسان و در آخر خدمت به حیوانات حیات وحش و حیوانات اهلی و خانگی می باشد. فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی مبارک باد!

♦ ♦ ♦

روز دامپزشک رو به همه همکاران و اساتید و دانشجو دامپزشکی که دکترای آینده هستن تبریک میگیم.

♦ ♦ ♦

۱۴ مهرماه روز دامپزشک به انسان های مهربانی که به درمان و کاهش آلام حیوانات می پردازند مبارک باد و بی شک در یک جامعه توسعه یافته دامپزشکی و دامپزشک جایگاه و ارج زیادی دارد.

♦ ♦ ♦

روز دامپزشک بر دامپزشکان دلسوزی که با جان و دل برای سلامتی و محافظت از حیوانات میکوشند مبارک باد.

♦ ♦ ♦

پیامک تبریک روز دامپزشک

روز دامپزشک را به همه دکترای دامپزشک تبریک میگم، مخصوصا به دادش گلم
مرسی که هستین و تمام این موجودات بی دفاع و بی زبون رو درمان میکنید.

♦ ♦ ♦

دامپزشکی برای سلامت، غذا و زمین، روز ملی دامپزشک گرامی باد

♦ ♦ ♦

شما با یک تکه پلاستیک سر و کار ندارید. شما با حیواناتی سر و کار دارید که سیستم اعصاب مرکزی دارند و درد و رنج را حس میکنند.

(نیس سوانسون)

♦ ♦ ♦

دامپزشکی: ارتقاء سلامت، ایثار، مسئولیت، فداکاری، بهداشت و سلامت جامعه، روز ملی دامپزشک مبارک باد

♦ ♦ ♦

پیام تبریک روز ملی دامپزشکی

تا همتت ای دامپزشک باقیست دستان تو نعمتی الهیست

روز دامپزشک مبارک

♦ ♦ ♦

کسی که برای التیام درد انسان ها می کوشد مهربان است

و کسی که برای درد حیوانات دل می سوزاند مهربان ترین انسانهاست…

روز ملی دامپزشکی بر فعالان این عرصه مبارک باد

♦ ♦ ♦

دامپزشکان سربازان بی سنگر، افتخار و غرور، متعهد و مظلوم، روز ملی دامپزشکی بر شما مبارک باد

♦ ♦ ♦

چو حیوان از شفا سرمست گردد/طبیب از فرط شادی مست گردد

خدا شفی و این خود افتخاری است/که دستی با خدا همدست گردد

روز دامپزشکی گرامی باد

♦ ♦ ♦

فلک ز دستانت ای دامپزشک کین موحبت ز عالم بالا رسیده است

روز دامپزشکی مبارک

پیام تبریک روز دامپزشک + متن تشکر از دامپزشک

متن تبریک روز دامپزشک

پیام تبریک روز دامپزشک را در این بخش از مجموعه مقالات سایت سرگرمی سماتک می خوانید و می توانید از آنها برای روز 14 مهر استفاده کنید. اگر همسرتان دامپزشک است و یا می خواهید روز دامپزشکی را به همکار یا دوست صمیمی تان تبریک بگویید توصیه می کنیم از زیباترین متن تبریک روز دامپزشک 98 استفاده کنید. این عزیزان با بررسی و معاینه حیوانات حافظ سلامت این موجودات خلق خدا را بر روی زمین هستند و به همین مناسبت شغل دامپزشکی یکی از مهمترین مشاغل در کل دنیا است. در صورت تمایل می توانید جدیدترین اس ام اس روز دامپزشک برای همسر و همکار را از این بخش برداشت کنید و آنرا برای دامپزشکان پیامک کنید.

♦ ♦ ♦

خوشبختی حاصل جمع و تفریق لحظات خوشایند و ناخوشایند نیست، بلکه ناشی از نگرش به کلیت زندگی به عنوان چیزی بامعنا و ارزشمند است. در خوشبختی یک عنصر مهم شناختی و اخلاقی وجود دارد. همان‌طور که نیچه گفت، اگر دلیلی برای زندگی داشته باشی، تقریباً هر ناملایمی را می‌توانی تحمل کنی. زندگی مفید، حتی در بطن دشواری‌ها، می‌تواند بی‌اندازه رضایت‌بخش باشد. اما زندگی بیهوده، با هر میزان از رفاه، مصیبتی وحشتناک است. این روز بزرگ را به همه دامپزشکان عزیز کشورم و اون کسانی که دامپزشک نیستند اما دلسوز و حامی رفاه و آسایش حیوانات هستند تبریک عرض می نمایم و از تمام دوستانی که بابت این روز دامپزشک به بنده تبریکات خودشون رو ابراز کردند صمیمانه سپاسگزارم.

♦ ♦ ♦

دامپزشک ها پزشکان بسیار مهربانی هستند که تمام تلاششان بهبودی حیواناتی است که زبانی برای گفتن دردهایشان ندارند. آیا می دانستید که بسیاری از دامپزشکان دوست داشتنی به صورت حمایتی، حیوانات خیابانی که نیاز به درمان دارند را به صورت رایگان معالجه می کنند؟ پس اگر حیوانی در خیابان دیدید که نیاز به درمان داشت با یک سرچ کوچیک در اینترنت می توانید خیلی راحت این پزشکان عزیز را پیدا کنید و چهاردهم مهر روز ملی دامپزشکی مبارک.

♦ ♦ ♦

متن زیبا برای تبریک روز دامپزشک

اکنون که به پیشه مقدس دامپزشکی گام می نهم سوگند یاد می کنم، با محافظت از سلامت حیوانات و کاهش درد و رنج آنها، کوشش برای حفظ منابع حیات دام ها، تلاش در بهبود بهداشت همگانی و پیشبرد دانش دامپزشکی و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و حیوان، دانش علمی و مهارت های خود را در راستای مصالح جامع به کار گیرم. من در انجام وظایف حرفه ای خود همواره به وجدان، شرف و اصول اخلاقی علم دامپزشکی پایبند خواهم بود و تعهد می کنم همواره برای پیش برد روز افزون دانش و شایستگی حرفه ای خود در عرصه دامپزشکی کوشا باشم. ۱۴مهر ماه روز ملی دامپزشکی رو به همه دامپزشکان دلسوز و مهربان کشورمون تبریک میگیم.

♦ ♦ ♦

همیشه سعی کردم با فرهنگ سازی ، یه نقش کوچک در زمینه دوستی مردم کشورم با حیوانات داشته باشم و خوشحالم که امروز به مناسبت روز دامپزشک این فرصت رو داشتم که در کنار این کوچولوهای دوس داشتنی باشم و ساعتی رو در مورد حیوانات و دامپزشکی باهاشون صحبت کنم 14 مهر در تقویم ایرانی روز دامپزشکی است. در ایران باستان چهاردهمین روز هر ماه را گوش‌ روز می‌ نامیدند. این عنوان برگرفته از نام فرشته‌ گائوش، فرشته‌ی نگهدار چهارپایان و جانوران سودمند است؛ روز ملی دامپزشکی بر فعالان این عرصه مبارک باد.

♦ ♦ ♦

متن در مورد دامپزشک

آنچه زیر دست ما درمان می شود، فقط یک حیوان نیست بلکه تمام احساسات، خاطرات و دنیای درون انسانهاست. با دنیای عاطفی انسان ها با دقت رفتار کنیم که شاید، این آخرین بازمانده، از دنیای عاطفی افراد باشد. شاید هم مثل کوه یخ، تکه شناور روی آب مراقب باشیم گرانبها هستند.
دامپزشک باید صبور ، مقاوم و هوشیار باشد و در مواجهه با بیماریهای ویروسی (هاری و …) باکتریایی (شاربن،تب مالت و …) قارچی (کچلی و …) ، انگلی(کیست هیداتیک و …) و در برابر ناملایمات (گاز گرفتگی ،لگد خوردن ،نیش زدن و …) نباید خم به ابرو بیاورد؛ دامپزشک باید کوه امید باشد و براستی تا دامپزشک نباشیم نمیتوانیم دامپزشکی آنها را درک کنیم. دامپزشک باید نظاره گر باشد، باید مراقب باشد تا حیوانات و انسانها زندگی سالمی داشته باشند و زیاده روی و زیاده خواهی بشر، به هر شکلی تعادل جهان هستی را به هم نزند . این جهان و حیات ما امانت است و باید در حفظ آن کوشا باشیم. روز دامپزشک را به تمام اساتید، دوستان ، همکاران دامپزشک ، دانشجویان ، فعالان این عرصه و تمام پویندگان راه عشق به طبیعت و موجودات تبریک می گویم.

پیام تبریک روز دامپزشک + متن تشکر از دامپزشک

متن تشکر از دامپزشک

به منظور قدردانی از افراد شاغل در حوزه دامپزشکی در ادامه این بخش متن تشکر از دامپزشک را تهیه و تنظیم کرده ایم. دکتر حسن تاج بخش چهاردهمین روز از ماه مهر را به عنوان روز ملی دامپزشک در ایران معرفی کرده است. دامپزشکی هم مانند شغل پزشکی یکی از مشاغل پراهمیت و شریف در جامعه است که خدمات آن هم شامل حیوانات و هم انسان ها می شود. به این صورت که با پیشگیری و درمان بیماری های جانوران از انتقال آن به انسان نیز جلوگیری بعمل می آید. همچنین وقتی که بهداشت دام رعایت گردد، انسان ها نیز در امان خواهند بود.

♦ ♦ ♦

دامپزشکی یعنی عشق

یعنی برق نگاهشون که ازت تشکر میکنن

یعنی تایم کاری که بقیه درک نمیکنن

یعنی استرس،یعنی مسوولیت

یعنی پا به پای صاحب هاشون غصه خوردن از حال بد و خوشحالی از بهتر شدنشون

دامپزشکی یعنی جان دوباره بخشیدن به حیوانات روزمون مبارک.

♦ ♦ ♦

روز دامپزشک به تمامی دامپزاشکان خوب کشورم که تنها حامی حیوانات در ایران هستن مبارک جا داره از پزشکان دامپزشک ایرانی بابت زحماتی که همیشه میکشن تشکر کنم.

♦ ♦ ♦

متن تقدیر و تشکر از زحمات دامپزشک

۱۴ مهر روز ملی دامپزشک است در این روز باید از دامپزشک‌ های عزیز ممنون باشیم و تشکر کنیم که با دقت و وسواس نقش اصلی در تامین خوراک سالم برای جامعه رو دارند. همینطور باید از اونها ممنون باشیم بخاطر اینکه به حیوانات خانگی دوست‌ داشتنی ما رسیدگی پزشکی می‌ کنند. با عرض قدردانی و تقدیم به همه دامپزشکان و همکاران زحمت‌ کشان کلینیک‌ های دامپزشکی روزتان مبارک.

♦ ♦ ♦

ضمن عرض تقدیر و تشکر باید از دامپزشکان نیز مانند پرستاران، معلمان و پاسداران ستایش می شدند، این عالمان نجیب، خدوم، بی ادعا و گمنام برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان هستند چرا که خطر ابتلا به بیماری های هولناکی مانند هاری، جنون گاوی، آنفولانزای پرندگان و … را برای حفظ سلامت هموطنان شان به جان می خرند.

♦ ♦ ♦

متن لوح تقدیر روز دامپزشکی

امروز برای ما پت ها یه روز خاصه، روز کسایی هست که وقتی ما رو میبینن بعد چند تا ماچ و موچ و دلبردن از ما تا میایم خُرخُر کنیم میرن سراغ واکسن چکاپ قرص انگل و نقشه عقیم کردن ما رو‌ میکشن. یعنی می‌خوام بگم دل خوشی ازشون نداریم ما پت ها، ولی مامان بابا ها میگن اگه اونا نبودن ما الان اینقدر سرحال و شنگول نبودیم. و خیال خانواده هامون از وجود اوناست که راحته و دلشون قرصه، پس ناچاریم از دامپزشکان تقدیر و تشکر کنیم و کینه ها رو دور بریزیم و چند تا فیف بجای بوس و چند تا چنگولی بجای نوازش رو سر و صورت دکتر جونامون بکشیم و بگیم مرسی که ما رو تحمل میکنین. بداخلاقی هامون رو نادیده میگیرین و بازم با عشق و محبت به ما توجه میکنین تا زود خوب شیم. البته دکتر من شاهدِ که من چقدر دختر خوبیم و بجز یکی دوبار بقیه مواقع با احترام باهاشون برخورد کردم و آروم و مظلومم. برای دکتر دامپزشک عزیز خودم و بعد دامپزشکان مهربونایی که همیشه منو لایک میکنن و دوسم دارن آرزوی موفقیت و سربلندی و پیشرفت کاری دارم، روز دامپزشک خیلی خیلی مبارک دکترای دامپزشکی دوست داشتنی که به سلامت ما حیوانات اهمیت می دید.

♦ ♦ ♦

متن پیام تبریک روز دامپزشک که مصادف با چهاردهم مهرماه است در بالا خواندید و امیدواریم از متن تقدیر و تشکر از دامپزشک لذت برده باشید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب