پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

تبریک قبولی کنکور به فرزند، خواهر و برادر، دختر یا پسر را می توانید با متن تبریک برای قبول شدن در کنکور به سرانجام برسانید و اگر به تازگی یکی از عزیزان یا دوست صمیمی تان در دانشگاه قبول شده است باید به ایشان چشم روشنی بدهید و پیام تبریک قبولی در کنکور ارسال کنید. از مهمترین دوره های تحصیلی برای افراد، قبول شدن در کنکور و ورود به دانشگاه می باشد. با توجه به اینکه نتایج کنکور دانشگاه سراسری و آزاد اعلام شده است در این مقاله متن تبریک قبولی دانشگاه را تهیه و گردآوری کرده ایم.

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

پیام تبریک قبولی در کنکور

تبریک قبولی در کنکور امسال را در قالب متن و پیام کوتاه در ادامه برایتان آماده کرده ایم. پیام تبریک قبولی در کنکور به افرادی که برای نخستین بار قرار است پا در پلکان های دانشگاه های سراسر کشور بگذارند بوده که می تواند انگیزه آنان را برای درس خواندن بیش از پیش کند. هر سال تعداد زیادی داوطلب در کنکور سراسری شرکت می کنند اما فقط برخی از آنان به موفقیت دست پیدا می کنند که سزاوار تقدیر هستند. متن تبریک قبولی در دانشگاه منجر به افزایش امید در این جوانان می شود و از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

♦ ♦ ♦

امروز باید افتخار کنید که در کنکور قبول شدید. تلاش و اشتیاق شما نتیجه داده اما کار سخت تان تمام نشده است و باید خوب درس بخوانید. موفق باشید!

♦ ♦ ♦

تبریک میگم شنیدم تو کنکور قبول شدی بهترین آرزوهای من برای فصل جدید زندگی ات در پیش است.

♦ ♦ ♦

قبولی تو در کنکور به خاطر تلاش، علاقه و درس خواندن های بی وفقه شماست. بهترين ها را برايت آرزو دارم.

♦ ♦ ♦

با آرزوی بهترین ها برای قبولی در کنکور. به امید انکه تمام ارزوهایت به حقیقت تبدیل شوند!

♦ ♦ ♦

پیام تبریک موفقیت در کنکور

با آرزوی موفقیت برای تو در آغاز فصل جدیدی از زندگی. امیدوارم چهار سال دیگر شما را به عنوان فارغ التحصیل ببینم.

♦ ♦ ♦

… عزیز این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم.

♦ ♦ ♦

موفقیت در مدرسه و کنکور مثل آماده شدن برای یک ماراتن است که بعد از فارغ‌ التحصیل شدن شروع می‌شود. روی اهداف‌ تان تمرکز و سخت کار کنید، اما یادتان باشد بدترین چیز برای شما این است که قبل از اینکه به پایان کار برسید خودتان را خسته کنید.

♦ ♦ ♦

خدا را سپاس از جهت خبر‌های خوش موفقیت شما در کنکور دانشگاه آزاد و با آرزوی موفقیت برای دوستانی که یک قدم به هدف شان نزدیکتر شدند و همچنین کسانی که در حال برداشتن قدم‌هایی جهت رسیدن به اهداف والای خودشان هستند.

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

متن تبریک قبولی کنکور

بابت قبولی در کنکور … تبریک می گویم. در آغاز سفر جدید، لطف خداوند بر شما باد.

♦ ♦ ♦

تبریک من را به خاطر قبولی در کنکور سراسری بپذیر. با شروع فصل جدیدی از زندگی ات، دعاهای خیر من برای توست.

♦ ♦ ♦

عزیزم تبریک به خاطر قبولی ات در کنکور … . اکنون زمان شادی فرا رسیده است. بگذارید اشتیاق، اهداف و سخت کوشی ادامه یابد و اجازه دهید به شما کمک کند تا به چیزی قابل توجه برسید.

♦ ♦ ♦

قبولی در کنکور سراسری جز با برنامه ریزی و سخت کوشی امکان پذیر نیست. شما آن را ممکن کردید. تبریک می گویم!

♦ ♦ ♦

پیام تبریک قبولی در کنکور سراسری

موفقیت داوطلبان عزیز را در کنکور سراسری به تمامی پذیرفته شدگان، خانواده ها و معلمین محترمشان و تمامی کسانی که در موفقیتشان سهیم بوده اند و همچنین به جامعه علمی تبریک عرض می کنم و برایشان سلامتی و سربلندی آرزومندم.

♦ ♦ ♦

همکار محترم و ارجمند ….. با کمال صداق و مسرت بخشی قبولی نوجوان رعنا و شایسته شما را در کنکور سراسری به شما و خانواده محترمان تبریک می گویم.
ارادتمند شما ……………………..

♦ ♦ ♦

با سلام خدمت شما دوست عزیز
قبولی فرزند عزیزتان را در کنکور سراسری و قبولی در رشته …………. رابه شما خانواده محترم تبریک عرض می کنم. با امید به موفقیت های آتی

♦ ♦ ♦

عمه / خاله / عمو / دایی عزیزم قبولی فرزندتان را در کنکور سراسری را با تمام وجودم تبریک می گویم. ان شالله که ایشان مدارج علمی را پشت سر هم طی کنند.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک کسب رتبه برتر کنکور

شما به سختی مطالعه کرده بودید و به ما نشان دادید که چه توانایی هایی دارید. به شما تبریک می گویم که رتبه برتر کنکور امسال را آورده اید.

♦ ♦ ♦

کسب رتبه برتر در کنکور دانشکده … جز در سایه الطاف الهی و با همت و تلاش محقق نمی شود. تبریک صمیمانه‌ام را پذیرا باش!

♦ ♦ ♦

امروز روز توست عزیزم. تبریک می گویم که با کسب رتبه برتر در رشته … وارد دانشگاه شدی. به تحصیل خود ادامه بده و انشالله که دستاوردهای چشمگیری داشته باشی.

♦ ♦ ♦

چه خبر خوبی! تو با کسب رتبه برتر در کنکور واجد شرایط پذیرش در تمام دانشگاه های معتبر و بزرگ دنیا شده ای. مطمئنا این یک افتخار بزرگ برای خانواده است و و بابت این موفقیت بهت تبریک میگم!

♦ ♦ ♦

تبریک قبولی کنکور به دوست

قبولی تو دوست عزیز را در رشته … دانشگاه … تبریک عرض می کنم و امید است در سایه الطاف الهی همواره شاهد موفقیت های علمی ات باشم.

♦ ♦ ♦

دوست صمیمی عزیز … موفقیت تو را در پذیرش مقطع … دانشگاه … خدمت شما و خانواده محترم تان تبریک عرض می كنم و توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

♦ ♦ ♦

دوست گرامی
با کمال مسرت، قبولی فرزندتان را در کنکور ……………………… خدمت شما و خانواده محترم تبریک عرض می نمایم.
ارادتمند شما …………….

♦ ♦ ♦

دوست عزیزم
از صمیم قلب این پیروزی شیرین در کنکور سراسری را که نشان از لیاقت و شایستگی ات دارد به تو و خانواده ات شادباش میگویم؛ امیدوارم بیش از پیش موفق باشی!

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

تبریک کنکور قبول شدن

با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه ( ………………….) را تبریک گفته و از اینکه توانستی با شایستگی تمام در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام، دوستان، آشنایان و حتی دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به تو و به خودمان شادباش میگوییم.

♦ ♦ ♦

عزیزم وقتی خبر کنکور قبول شدن تو را شنیدم خیلی خوشحال شدم. از اولش هم می دانستم که تو می توانی و استحقاق آن را داری. بهت افتخار می کنم.

♦ ♦ ♦

با بهترین آرزوها برای سال های عالی دانشگاهی در آینده. این یک لحظه غرور آفرین برای شما است زیرا کار سخت شما نتیجه داده و در کنکور قبول شده اید. خدا یاری تان کند!

♦ ♦ ♦

پذیرش شما در مقطع … در رشته … در دانشگاه … را در کنکور سال … خدمت شما، خانواده محترم و گروه … دانشگاه … تبریک عرض می نماییم.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک قبولی کنکور فرزند

فرزند عزیزم
قبولی ات در کنکور سراسری مبارک
به تو افتخار می کنم
هرگز حرکت کردن به سمت رؤیاهایت را متوقف نکن
امیدوارم به زودی موفقیت تو را در کنکور ارشد / دکترا جشن بگیریم

♦ ♦ ♦

فرزند عزیزم، وقتی سخت تمرین می کردی، همه ی ما می دانستیم که فقط یک قدم تا موفقیت فاصله داری. توانایی تو برای تسلیم نشدن در برابر مشکلات همیشه به تو کمک می کند تا بدرخشی. قبولی کنکور فرزند عزیزم را تبریک می گویم و خوشبختی روزافزون برایت آرزو دارم.

♦ ♦ ♦

فرزندم امروز صبح شنیدم که در یک دانشگاه معتبر پذیرفته شده اید. ورود به دانشگاه بسیار عالی و هیجان انگیز خواهد بود. بهترین آرزوها را در آغاز سفرت دارم.

♦ ♦ ♦

ستاره زندگی ام
تو همیشه باعث افتخار من و (پدرت / مادرت ) بوده ای
همیشه درخشان و پر نور باشی
قبولی ات مبارک

♦ ♦ ♦

تبریک قبولی کنکور به برادر

برادر خوبم…
از اینکه با موفقیت در کنکور ………………… توانستی در رشته ………… قبول شوی و به ثمره سالها تلاش و تحصیلت برسی بسیار خشنودم و آرزومند موفقیت تو در دیگر عرصه های علم و دانش. دوستت دارم!

♦ ♦ ♦

برادر عزیزم…
از اینکه به نتیجه سال ها تلاش و شب زنده داری رسیده ای و توانستی در رشته مورد علاقه ات در دانشگاه قبول شوی خوشحالم و برایت آرزوی موفقیت و پیشرفت دارم تو سزاوار بهترینی عزیزم.

♦ ♦ ♦

داداش گلم…
راه رسیدن به موفقیت و شکست دقیقا از یک مسیر است، اما این تو هستی که انتخاب می کنی در شکست ها متوقف شوی یا به مقصد موفقیت پیشروی کنی. قبولی ات در کنکور را تبریک می گم

♦ ♦ ♦

برادر جان قبول شدنت در کنکور و ورود به دانشگاه را تبریک میگم! سه چیز در زندگی است که دیگر نمی توانی بدستش آوری: کلمات، بعد از گفته شدن. لحظه ها، بعد از از دست دادن. زمان بعد از سپری شدن. لطفا هشیار باش.

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

متن تبریک قبولی دانشگاه

پذیرش شما در دوره روزانه دانشگاه تهران را در مقطع دکتری خدمت تان تبریک عرض می کنم و امیدوارم موفق و پیروز باشید.

♦ ♦ ♦

آفرین! شما با ورود به دانشگاه درجه یک باعث افتخار ما شده اید. فردا متعلق به کسانی است که امروز برای آن سخت کار می کنند.

♦ ♦ ♦

این ورود به دانشگاه ممکن است بزرگترین آزمایش زندگی شما نباشد. در هر صورت، با ارزیابی های شایسته نشان داده اید که برای مقابله با آزمون های بزرگتر زندگی آماده اید. تبریک میگم!

♦ ♦ ♦

تبریک قبولی دانشگاه فرهنگیان

پذیرش شما در مقطع … در رشته … در دانشگاه فرهنگیان … را در کنکور سال … خدمت شما، خانواده محترم و گروه … دانشگاه … تبریک عرض می نماییم.
از طرف ………

♦ ♦ ♦

درس نخوانید تا پول در بیاورید، درس بخوانید تا یاد بگیرید، چون چیزی که شما امروز یاد می‌گیرید، فردا شما را تبدیل به آدمی می‌کند که قرار است باشید. با عرض تبریک در دانشگاه فرهنگیان امیدوارم بهترین ها برایتان رقم بخورد.

♦ ♦ ♦

ورود به دانشگاه فرهنگیان را به تو فرزند عزیزم تبریک می گویم. اگرچه کسی نمی تواند برگردد به عقب و شروعی عالی داشته باشد، اما هرکسی می تواند از الان شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد.

♦ ♦ ♦

جشن ورود تو به دانشگاه فرهنگیان جشن دیگری است ارزشمند و مقدس. مبارکت باد این تاج افتخار گوارایت باد این عنوان امید بخش. با کاروانی از دعای خیر تو را بدرقه می کنم و چشم به راه موفقیت های بعدی تو هستم.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک قبولی دانشگاه به دخترم

دختر گلم تبریک بابت قبولی در دانشگاه باعث افتخار پدر و مادرت شدی و با آرزوی بهترین ها برای سفر پیش رو.

♦ ♦ ♦

دخترم از شادی قبولی ات در کنکور دانشگاه سراسری در پوست خود نمی کنجم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی ات موفق و پیروز باشی!

♦ ♦ ♦

دختر گلم باز هم کنکوری دیگر گذشت و با تمام سختی ها و ناملایمتی هایش روزهایی که به جای تفریح و وقت گذرانی در منزل نشستی و درس خواندی و امروز به تمره تلاش های شبانه روزی ات در صندلی دانشگاه خواهی نشست قبولی ات مبارک! امیدوارم پله های ترقی و پیشرفت را دانه دانه طی کنی.

♦ ♦ ♦

پذیرش تو دختر عزیزم را در دانشگاه … در رشته … عرض می کنم. توفیق روزافزون تو را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

♦ ♦ ♦

متن تبریک قبولی دانشگاه خواهرزاده

تحصیلات گیره‌ ای است که زندگی تو را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌ دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد. قبول شدن تو خواهرزاده عزیزم را در کنکور دانشگاه … تبریک میگم!

♦ ♦ ♦

خواهرزاده گلم…
از اینکه در سایه الطاف الهی و با تلاش و کوشش خود توانستی از دروازه دیگر دنیای علم و دانش عبور کنی تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان برایت آرزوی نیکبختی و سعادت دارم!

♦ ♦ ♦

قبولی درخشان تو را در آزمون … در رشته … در دانشگاه … تبریک عرض می نماییم و از خداوند منان برای خواهر زاده گلم آرزوی نیکبختی و سعادت دارم.

♦ ♦ ♦

مهم‌ترین چیزی که پس از قبولی در دانشکده … به‌ عنوان یک دانشجو باید بدانی این است که تنبلی بزرگترین دشمن تو و سخت‌کوشی بهترین دوستت است.

♦ ♦ ♦

تبریک قبولی دانشگاه به برادر زاده

طوری درس بخوان که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایت را برای فردا بگذاری خیلی دیر می‌شود. برادر زاده عزیزم ورودت به دانشگاه را تبریک میگم.

♦ ♦ ♦

برادرزاده گلم
موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند موفقیت چیزی است که تو به ان می اندیشی.
تبریکات صمیمانه ام را برای قبولی در کنکور سراسری پذیرا باش …

♦ ♦ ♦

جا داره اینجا از تلاش برادر زاده عزیزم (نام فرد مورد نظر) برای قبولی در آزمون دانشگاه تشکر و قدر دانی کنیم … قبولی تو را در آزمون رشته … تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان برای شما آرزوی نیکبختی و سعادت دارم…

♦ ♦ ♦

برادرزاده عزیزم…
نمره‌‌های خوب راه تو را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می‌سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کن.

 

بیشتر بخوانید: پیام تبریک قبولی دکترا

 

پیام تبریک قبولی در کنکور + متن تبریک قبولی دانشگاه

متن کوتاه تبریک قبولی دانشگاه

همه شنیدیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور میشی، حتما توانایی رسیدن به اون آرزو رو داشتی که تونستی حتی بهش فکر کنی.. پشت نکن به آرزوهات! قبولی در دانشگاه مبارک عزیزم!

♦ ♦ ♦

بدینوسیله قبولی شما دانشجویان شایسته رشته … دانشکده … را، به شما دانشجویان گرامی تبریک عرض نموده و توفیق و پیشرفت علمی همراه با خدمت خالصانه شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

♦ ♦ ♦

حال که با قبولی در کنکور به دانشگاه قدم گذاشته اید؛ وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرف شان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

♦ ♦ ♦

ضمن تبریک ورود به دانشگاه … ازتون میخوام خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌ تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

♦ ♦ ♦

استوری تبریک قبولی دانشگاه

ضمن عرض تبریک قبولی دانشگاه اگر می خواهید یک تغییر دائمی ایجاد کنید، به حجم مشکلات خود توجه نکنید و شروع به تمرکز بر توانایی­ های خود کنید.

♦ ♦ ♦

من به این نتیجه رسیده­ ام که هر چه سخت کوش ­تر باشم و بیشتر تلاش کنم، به نظر شانس بیشتری هم دارم… ورود به دانشگاه مبارک!

♦ ♦ ♦

حال که در کنکور سراسری قبول شده اید و به دانشگاه راه پیدا کردید سعی کنید رویای خودتون رو بسازید، وگرنه کسی شما را استخدام می کند تا رویای او را بسازید.

♦ ♦ ♦

برنده‌ ها هر کدام در زمینه‌ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه‌ی آنها مشترک است: تلاش. با ورود به دانشگاه دست از تلاش کردن بر ندارید.

♦ ♦ ♦

متن ادبی تبریک قبولی دانشگاه

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست. امروز با قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آتی مژده کیمیا شدن را به مس وجودت داده ای؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم و تعلم تبریک عرض می نماییم. از خداوند متعال استمرار موفقیت و تداوم دانش آموزی را برایت خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی نمایید.

♦ ♦ ♦

شاید هزاران لایک در فیسبوک داشته باشید، ولی با این لایک‌ ها که نمی‌توانید قبض‌هایتان را بپردازید. حتی اگر یک میلیون فالوور داشته باشید آنها اجاره‌ی خانه‌تان را نمی‌دهند. پیام‌های واتساپ برای شما ماشین نمی‌خرند و با توییت نمی‌توانید خرج زندگی‌تان را در بیاورید. برای خودتان یک زندگی واقعی بسازید، تلاش کردن را از همین امروز که پا به دانشگاه گذاشته اید شروع کنید.

♦ ♦ ♦

تحصیل شما را ضد ضربه نمی‌کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می‌کند وقت بگذارید. ورود به دانشگاه مبارک تان باشد.

♦ ♦ ♦

جوانان آینده سازان هر مملکت هستند و فرهیختگان سرمایه ای بی نظیرند، نیروی انسانی ماهر و دانشمند می تواند هر کشوری و منطقه ای را به قله های شکوه و رفاه اجتماعی برساند. اینان با توانایی خود چرخ تولید را می چرخانند و با ترکیب دانش، هنر و نوآوری جامعه خود را در جاده تمدن با سرعت پیش می برند. جای بسی خرسندی است که عزیزان مان با درخشش خود در کنکور و آزمون ورودی دانشگاه ها بار دیگر امید آفریدند و آینده ای روشن را برای دیارمان به ارمغان آوردند. امیدوارم این راه روشن هرسال درخشان تر از سال قبل هویدا شود و آینده سازان اورامانات با جهد و تلاش خویش، پا به پای دیگر هموطنان، با کسب دانش در کنار خودسازی و تجربه اندوزی تبدیل به سرمایه ای عظیم و ماندگار برای منطقه شوند و جهشی بلند در توسعه منطقه به وجود آورند.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک قبولی در کنکور سراسری و آزاد را در بالا خواندید و هر انسانی طعم شیرین موفقیت در زندگی را چشیده است و موفقیت در همه کارها یکی از بزرگترین آرزوها برای هر فردی است و اگر دوستان و خانواده و یا آشنایان شما موفقیت بزرگی را در کنکور کسب کرده است و وارد دانشگاه شده است بهتر است با ارسال متن کوتاه تبریک قبولی دانشگاه برای کسب موفقیت آنها در هر زمینه ای خود را در شادی آن ها سهیم کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب