دختری که مدفوع می خورد و کاسه توالت را لیس می زد

دختری که مدفوع می خورد و کاسه توالت را لیس می زد

دختری که مدفوع می خورد و کاسه توالت را لیس می زد

یک دختر نوجوان که در خانواده ای نامهربان بزرگ شده بود توسط افراد خانواده مجبور به خوردن مدفوع خودش می شد و برادرش وی را مجبور به لیس زدن کاسه توالت می کرد.

 دختری که مدفوع می خورد و کاسه توالت را لیس می زد

والدین سنگدلی که به دخترشان فضولات انسانی می خوراندند! به گزارش سماتک شهنا که عضوی از یک خانواده 8 نفره بود بارها با وسایل مختلف از جمله چوب بیس بال پلاستیکی کتک می خورد.خانواده شِهِنا بیگم 19 ساله به او حمله می کردند، نمی گذاشتند از دستشویی استفاده کند و مجبورش می کردند فضولات خودش را بخورد که به دنبال آن بالا می آورد. سه برادر، یک خواهر و یک عروس خانواده در این جنایت دخالت داشتند.

 

گاهی او را مجبور می کردند حجم زیادی برنج را به زور بخورد، کاسه ی توالت دستشویی را بلیسد و یا مدت بسیار طولانی به کاسه توالت زل بزند.دادستان گفت لکه های خون و استفراغ پنهان شده بود و لباس خون آلود متعلق به Shahena در کیسه های بن قرار داده شده قرار داده و خارج شده بوددختری که مدفوع می خورد و کاسه توالت را لیس می زد

شهنا روز یازدهم اکتبر جان خود را از دست داد و مامورین آمبولانس جسد وی را در حمام خانه اش پیدا کردند. خانواده وی به مامورین گفته بودند که شهنا حالش خوب نبود و یکباره غش کرده است اما شواهد نشان می داد که قربانی ظرف 24 ساعت گذشته به شدت با نوعی سلاح کتک خورده بود و آثار ضرب و جرح شدید در جای جای نقاط بدنش به چشم می خورد.

 

در طی دادگاهی 10 هفته ای در سنت آلبانس در مجموع حکم 56 سال زندان برای مجرمین این حادثه صادر شد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب