آوافون مرکز فروش قسطی گوشی های اپل

آوافون مرکز فروش قسطی گوشی های اپل

تمایز آوافون با سایرین در اینه که شما هر کدوم از گوشی های آیفون ( چه کارکرده و چه آکبند) رو می تونید با پیش پرداخت 30 درصد و با قیمت تضمین شده از مجموعه خرید کنید. ضمنا تمامی محصولات آوافون 10 روز مهلت تست هم دارند. بی دقدقه ترین خریدتونو در آوافون تجربه کنید ! برای خرید اقساطی اپل فقط گوشی یا محصول مورد نظرتونو انتخاب کنید و حداقل 30 درصد مبلغ فاکتورتونو نقدا پرداخت کنید و الباقی رو طی اقساط 2 تا 10 ماهه پرداخت کنید. نحوه ی پرداخت هم به دو دسته ی زیر تقسیم میشه :

آوافون مرکز فروش قسطی گوشی های اپل

خرید قسطی گوشی اپل با دسته چک صیادی

افرادی که چک صیادی دارند چه قدیمی و چه چک های جدید بدون نیاز به ضامن میتونن اقساط خودشون رو با چک به صورت ماه به ماه یا 2 ماه یکبار پرداخت کنند، یا فقط یک فقره چک به عنوان ضمانت به صورت امانت پرداخت کنند و پس از پایان اقساط چکشون رو پس بگیرند .

 

خرید آیفون قسطی با سفته

در این روش کارتن و مالکیت گوشی شما تا پایان اقساط نزد آوافون به امانت می مونه و پس از پایان اقساط شما می تونید جعبه و مالکیت قانونی گوشیتونو داشته باشد.

 

کلیه ی محصولات اوافون مهلت تست 7 روزه دارند و شما با خیال راحت می تونید از این مجموعه خرید کنید. برای استعلام قیمت و موجودی محصولات ما کافیه با ما تماس بگیرید.

آوافون مرکز فروش قسطی گوشی های اپل

بسیاری از افراد و فروشندگانی که گوشی‌های موبایل را به ‌صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار می دن نسبت ‌به گارانتی این محصولات، بی‌توجه هستن. بنابراین خریداران، گوشی را خریداری می‌کنن که گارانتی نداره ! لازمه به این نکته توجه کنید که در صورتی ‌که گوشی مورد نظرتون به دلیل شرایط اقساطی که داره، فاقد گارانتیه، خریدتون خریدی به ‌صرفه و اقتصادی و مناسب نیست. چونکه گارانتی درحقیقت، یک نوع ضمانته که شما اطمینان پیدا کنید که محصولتون، مشکلی نداره. تمامی محصولات آوافون دارای 7 روز مهلت تست هستند.

 

ضمنا خرید اقساطی موبایل نه فقط تو ایران بلکه در تمام جهان رایج شده. در جوامع مختلف و پیشرفته از روشی برای فروش اقساطی گوشی موبایل استفاده می شه که به اون باندلینگ میگن .

 

خرید و تعویض آیفون کارکرده

آوافون با افتخار گوشی های آیفون کارکرده شما همراهان گرامی را با بهترین قیمت و شرایط از شما می خرد. هم چنین در صورت تمایل می تواند گوشی کارکرده خود را با گوشی های موجود  در  آوافون تعویض کنید.

 

اگر به دنبال شرایط مساعدی برای تعویض گوشی های قدیمی آیفون خود هستین می توانید با خرید قسطی آیفون از آوافون با بهترین شرایط ، بی دغدغه گوشی خود را بروز کنید.

 

لوازم جانبی اورجینال اپل

قاب و کاور گوشی آیفون، کاور محافظ ایرپاد، گلس یا محافظ صفحه نمایش از متداول ترین انواع اکسسوری گوشی اپل هستند. و طبیعتا به دلیل قیمت و تقاضای بالا، وجود محصولات فیک در بین آنها یک مسئله طبیعی است.پس اگر قصد خرید لوازم جانبی گوشی آیفون دارید، به 3 دلیل باید به دنبال لوازم جانبی اورجینال اپل باشید؛

 

اول اینکه قطعا محصولات جانبی غیر اورجینال و فیک از کیفیت لازم برخوردار نیستند و احتمالا انتظارات کاربر آیفونِ لاکچری را برآورده نمی کنند.دوم اینکه احتمال بروز آسیب با استفاده از لوازم جانبی فیک و تقلبی برای آیفون شما وجود دارد.و در نهایت نیز باید گفت که ممکن است علی رغم صرف هزینه بالا، محصولی که به دست شما می رسد. جزو لوازم جانبی اورجینال اپل نبوده و تقلبی باشد.

 

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به محصولات جانبی آیفون خصوصا لوازم جانبی فانتزی اپل علاقه دارید، حتما از فروشگاه های مطمئن و معتبر خرید نمایید. آوافون کلیه محصولات اورجینال اپل را با شرایط ویژه مانند امکان خرید قسطی آیفون به شما مشتری گرامی ارائه می کند.

 

قطعا شما هم در بین اطرافیانتان کسانی را دارید که یا در حال حاضر از آیفون و یا سایر محصولات اپل استفاده می کنند یا دوست دارند که حداقل یکی از محصولات این شرکت را داشته باشند، مطمئن باشید که از این دو حالت خارج نیست!

 

شرکت اپل با ارائه محصولات خاص و با کیفیت و البته گران قیمت خود در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. از مک بوک و آیفون بگیرید تا آیپد و اپل واچ و اخیرا هم ایرتگ. خب حالا که استفاده از محصولات اپل خصوصا گوشی های هوشمند آیفون اینقدر همه گیر شده است. پس قطعا این تعداد کاربر، به دنبال خرید لوازم جانبی اپل نیز می باشند. لوازم جانبی اپل یکی از مهم ترین محصولات بازار موبایل در سراسر دنیاست.

 

خرید اقساطی گوشی اپل ، خرید آیفون کارکرده ، آیفون ۱۱ پرو مکس و خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس فقط با اوافون . برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://ava-phone.ir/ مراجعه کنید .

جدیدترین مطالب