چگونه با آژانس مهاجرتی آوام مهاجرت کنیم؟

چگونه با آژانس مهاجرتی آوام مهاجرت کنیم؟

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی که اکثر افراد دارا هستند، اعتماد به موسسات مهاجرتی می باشد. قطعا مهاجرت تصمیم بسیار سخت و بزرگی است و نیازمند هزینه نسبتا بالایی می باشد. از طرفی، متقاضیان مهاجرت خودشان قادر به انجام کار های حقوقی نیستند و باید از وکیل و یا مشاور مهاجرتی کمک بخواهند. معمولا موسسات مهاجرتی معتبر و رسمی می توانند در این زمینه کمک شایانی به شما کنند؛ چرا که این موسسات دارای وکلا و مشاورین خبره و حرفه ای هستند که دانش حقوقی و مهاجرتی بالایی دارند و می توانند در امر اخذ ویزا، اخذ پذیرش و… کمک شایانی را به شما عزیزان نمایند.

چگونه با آژانس مهاجرتی آوام مهاجرت کنیم؟

موسسه مهاجرتی آوام، یکی از موسسات رسمی و معتبر می باشد که دارای مجوز قانونی مهاجرت است. این موسسه تمامی خدمات خود را به صورت قانونی ارائه کرده و تمامی متقاضیان را تا پایان پرونده مهاجرتی شان همراهی می کند. آژانس مهاجرتی آوام علاوه بر سابقه درخشان و تجربیات زیادی که در چند سال اخیر کسب کرده است، می تواند در کمترین زمان ویزا مد نظرتان را اخذ نماید و شما را به هدف مهاجرتی تان برساند. توجه داشته باشید که اعتبار این موسسه در حقیقت به خاطر رضایت متقاضیانی است که از خدماتی چون اخذ ویزا، اخذ پذیرش، اخذ اقامت و… استفاده کرده اند.

 

ما نیز به نوبه خود تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در رابطه با کشور های مناسب برای سفر و تحصیل توضیحاتی را ارائه کنیم. معمولا کشور هایی مثل آلمان و ترکیه دارای مکان های گردشگری بسیار زیادی هستند که متقاضیان می توانند با اخذ ویزا توریستی به این کشور ها سفر کنند. به علاوه، این دو کشور از لحاظ  اقتصادی و صنعتی در جایگاه های مناسبی قرار گرفته اند. از دیگر ویژگی های کشور آلمان و ترکیه می توان به وجود دانشگاه های معتبر با رتبه جهانی مناسب اشاره کرد. همین امر موجب شده است که شرایط تحصیل برای دانشجویان بین المللی نیز در این دو کشور فراهم شود. در ادامه به بررسی دقیق تر این دو کشور می پردازیم.

 

 تحصیل در کشور های پیشرفته

کشور آلمان یکی از کشور های مناسب برای تحصیل  و کار می باشد؛ چرا که دانشگاه های معتبری را در خود جای داده است و از نرخ بیکاری پایینی برخوردار می باشد. همین امر نیز موجب شده است که محبوبیت این کشور نزد دانشجویان سراسر جهان افزایش یابد. علاوه بر این، تحصیل در این کشور رایگان می باشد. تحصیل رایگان بدین معناست که دانشجویان بین المللی هیچ هزینه ای را برای تحصیل شان در کشور آلمان پرداخت نمی کنند. این تحصیل رایگان در سایر کشور های اروپایی برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد.

چگونه با آژانس مهاجرتی آوام مهاجرت کنیم؟

تحصیل رایگان در آلمان، موجب شده است که به تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده شود. مهاجرت به آلمان 2022 موسسه آوام، شرایط و محدودیت های جدیدی برای دانشجویان ارائه نشده است. در نتیجه متقاضیان همچنان می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند. بعلاوه، آنها این اجازه را دارند که در حین تحصیل، کار موقتی را نیز برای تامین هزینه های زندگی شان دارا باشند. توجه داشته باشید که تحصیل رایگان در آلمان تنها در دانشگاه های دولتی این کشور امکان پذیر است. لازمه اخذ پذیرش از دانشگاه های دولتی این کشور نیز مدرک زبان آلمانی می باشد.

 

همچنین متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، باید یا در کشور خودشان در آزمون سراسری قبول شده باشند و یا در آزمون ورودی دانشگاه های دولتی آلمان نمره قبولی را کسب کرده باشند. معمولا کشور آلمان یک دوره فاندیشن را برای دانشجویان بین المللی که در آزمون سراسری قبول نشده اند ارائه کرده است که پس از اتمام آن، متقاضیان در صورت قبولی در آزمون پایانی می توانند در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند. کار در کشور آلمان نیز از سایر کشور های اروپایی راحت تر می باشد؛ چرا که نرخ بیکاری آلمان نزدیک به 3 درصد بوده و این کشور هرساله با کمبود نیروی کار متخصص روبرو می شود.

 

در نتیجه افرادی که تخصص، مهارت و سابقه لازم را در رشته های مورد نیاز آلمان دارا هستند، می توانند با اخذ ویزا جستجو کار و یا ویزا جاب آفر به این کشور بیایند. میزان درآمد در آلمان برای یک کارگر حداقل 3400 یورو در ماه می باشد.

 

کشور ترکیه نیز یکی دیگر از کشور های مناسب برای تحصیل می باشد. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، می توانند از طریق اخذ پذیرش تحصیلی و یا جاب آفر به این کشور بروند. معمولا دانشجویان ایرانی از آنجایی که کشور ترکیه موقعیت جغرافیایی و فرهنگی بسیار نزدیکی را ایران داراست، این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. دانشگاه های واقع در ترکیه دارای اعتبار بالایی در جهان هستند و هزینه های بسیار پایینی دارند. همین دلایل موجب محبوبیت کشور ترکیه نزد دانشجویان بین المللی شده است. توجه داشته باشید که ترکیه علاوه بر رشته های عمومی، رشته های پزشکی و دندانپزشکی را نیز ارائه کرده است.

چگونه با آژانس مهاجرتی آوام مهاجرت کنیم؟

از دیگر ویژگی های مثبت این کشور، وجود دانشگاه های پزشکی مجهز و معتبر در جهان می باشد. دانشجویان توجه داشته باشند که پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور باید در آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه نمره قبولی را کسب نمایند. در صورتی که دانشجویان بین المللی موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های ورودی این کشور شوند، می توانند در ترکیه تحصیل نمایند. در صورتی هم که نتوانند در این آزمون ها نمره قبولی را کسب کنند باید به کشور خود بازگردند. از دیگر ویژگی های تحصیل در کشور ترکیه می توان، تحصیل به زبان انگلیسی را در اکثر رشته های ارائه شده در دانشگاه های این کشور نام برد.

 

این موضوع بیان کننده این است که دانشجویان نیازی به یادگیری زبان ترکی ندارند. هزینه های تحصیل در ترکیه برای دانشجویان بسیار پایین می باشد؛ اما با این وجود، این کشور بورسیه های تحصیلی را نیز برای آنان در نظر گرفته است که دانشجویان واجد شرایط با دریافت این بورسیه ها می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند. علاوه بر این موضوع، دانشجویان می توانند پس از پایان تحصیلات شان در ترکیه مشغول به کار شوند.

جدیدترین مطالب