با بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی آشنا شوید!

با بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی آشنا شوید!

طی سال‌های اخیر، کارهای فریلنسری بیش از هر زمان دیگری محبوبیت یافته‌‌اند. تاجایی‌که امروز بیش از یک‌سوم افراد، به این کارها مشغول هستند. جالب است که بدانید، بسیاری از فریلنسرها از سر ناچاری فریلنسر نشده‌اند! بلکه با اشراف به مزایای این کارها و با میل و علاقه خودشان، به جمع فریلنسرها پیوسته‌اند.

 

مترجمی، ویراستاری، برنامه‌نویسی و تولید محتوا، از پرطرفدارترین و رایج‌ترین مشاغلی هستند که می‌توانند به صورت فریلنسری انجام شوند. در این میان به اقتضای شرایط جامعه، تولید محتوا در مقایسه با سایر کارهای فریلنسری بازار داغ‌تری پیدا کرده است.

 

در این مطلب، بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر شما هم این روزها آگهی‌های استخدام تولیدکننده محتوا را دنبال می‌کنید، این مطلب را از دست ندهید.

 

از کار با موبایل تا پشت سر گذاشتن مراحل استخدام تولیدکننده محتوا

احتمالا شما هم با دیدن آگهی‌های استخدام تولیدکننده محتوا، تصور می‌کنید که در یک اتاق بزرگ و مجهز در حال تولید محتوا هستید! بله درست است. تولید محتوا به مهارت‌ها و ابزارهای مختلفی نیاز دارد.

با بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی آشنا شوید!

با این حال، به لطف پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های موبایل قابلیت‌های پیشرفته‌ای پیدا کرده‌اند و بسیاری از ابزارهای تولید محتوا را پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر، تولید محتوا با موبایل، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد در خانه است. اپلیکیشن‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، مختص تولید محتوای متنی هستند و شما را از کار با لپتاپ و کامپیوتر بی‌نیاز می‌کنند.

 

جی بورد (Gboard)

برای کارفرمایانی که آگهی استخدام تولیدکننده محتوا می‌دهند، فرقی ندارد که شما از چه طریقی تولید محتوا می‌کنید. تنها چیزی که اهمیت دارد، ارائه کاری باکیفیت و بی‌نقص است. اپلیکیشن جی بورد، با قواعد فارسی مطابقت دارد و از نیم‌فاصله و حرکت‌‌گذاری فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای تولید محتوای متنی حتما به اپلیکیشن جی بورد فکر کنید.

 

گوگل داکس

تقریبا همه ما نسخه اندروید آفیس را روی گوشی‌هایمان نصب کرده‌ایم. با این وجود، آفیس اصلا گزینه مناسبی برای تولید محتوای متنی در گوشی نیست. چراکه بسیار پرحجم و کند است. این در حالی است که سرعت عمل و تحویل به موقع سفارش، در تمام آگهی‌های استخدام تولیدکننده محتوا به چشم می‌خورد.

 

گوگل داکس، برنامه کاربردی‌تری است که می‌تواند جایگزین آفیس شود. این اپلیکیشن، سرعت پردازش بالاتری دارد. همچنین با نصب گوگل داکس، می‌توانید فایل‌ها را در گوگل درایو ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید از طریق ایمیل به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

کیپ نوتز

آگهی‌های استخدام تولیدکننده محتوای متنی، تنها به زبان فارسی محدود نمی‌شوند. گاه نیاز است محتوای شما چندزبانه باشد. در چنین مواردی، کار با تلفن همراه می‌تواند یک دردسر بزرگ باشد! با این وجود، اپلیکیشن کیپ نوتز، قابلیت خوبی در ایجاد هماهنگی بین حروف فارسی و لاتین دارد و برای تولید محتواهای چندزبانه بسیار کارآمد است.

 

استخدام تولیدکننده محتوا در ترجمیک

حال که با برنامه‌های کاربردی برای تولید محتوا با تلفن همراه آشنا شدید، تا حدودی آماده ورود به دنیای فریلنسری هستید. بنابراین زمان آن رسیده که شما را با یکی از بهترین موسسات استخدام فریلنسر آشنا کنیم.

با بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی آشنا شوید!

ترجمیک، این روزها به نامی آشنا در حوزه خدمات زبانی، مثل ترجمه، ویرایش، تولید محتوا، گویندگی و… تبدیل شده است. این موسسه، مشتریان و همکاران دورکار زیادی در ۲۶ کشور جهان دارد و مورد تایید بسیاری از ژورنال‌های خارجی قرار گرفته است. بنابراین همکاری با چنین موسسه‌ای خالی از لطف نخواهد بود.

 

ترجمیک برای تکمیل کادر تولید محتوای خود، اقدام به استخدام تولیدکننده محتوای دورکار می‌کند. در این موسسه تمامی مراحل استخدام، احراز صلاحیت، پذیرش و انجام سفارش‌ها و تسویه حساب به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای شروع، کافیست به صفحه استخدام مترجم و تولیدکننده محتوا مراجعه کنید. از مزایای کار با ترجمیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

امکان داشتن مشتریان ثابت

بسیاری از مشتریان، تنها کار یک محتواکار را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند همیشه با همان شخص کار کنند. ترجمیک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین در صورتی که موفق به جلب رضایت مشتریان بشوید، همیشه مشتریان ثابتی خواهید داشت.

 

امکان آموزش و مشاوره رایگان

ترجمیک برای استخدام تولیدکننده محتوا، از متقاضیان آزمون آفلاین می‌گیرد و نمونه کارهای ارسالی آن‌ها را بررسی می‌کند. با این حال، داوران هنگام تصحیح آزمون‌ها و نمونه کارها، نکات آموزشی لازم را به شما یادآوری می‌کنند. همچنین می‌توانید در صورت نیاز سوالات‌تان را از طریق تیکت ارسال کنید یا با شماره ۰۲۱-۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

 

تخفیف ویژه برای شرکت در دورههای آموزشی آنلاین

دبستان ترجمیک، دوره‌های آموزشی متنوعی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌کند. این دوره‌‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و در پایان، گواهی حضور در دوره برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود. خبر خوب این که، کلیه افرادی که در ترجمیک به عنوان مترجم و تولیدکننده محتوا استخدام می‌شوند، می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها از تخفیف‌های ویژه استفاده کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های دبستان ترجمیک کلیک کنید.

جدیدترین مطالب