اعضای تیم ارز دیجیتال وینک چه کسانی هستند؟

اعضای تیم ارز دیجیتال وینک چه کسانی هستند؟

بازار ارزهای دیجیتال بازاری بزرگ و جذاب است و وجود پروژه‌های متعدد در آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را ایجاد کرده‌است. یکی از پروژه‌هایی که به‌تازگی فعالیت خود در این بازار بزرگ را آغاز کرده وینک است. در این مقاله قصد داریم این پروژه را معرفی کرده و اطلاعاتی درمورد چگونگی کارکرد، تیم سازنده و اهداف آن را با شما به اشتراک گذاریم.

 

بررسی شبکهٔ WINK و اهداف آن

WINK یک پلتفرم بازی و اوراکل غیرمتمرکز بلاک چینی است که برای حل مشکل ایجاد قراردادهای هوشمند طراحی شده‌است. وظیفه اصلی اوراکل‌ها ایجاد ارتباط بین بلاک‌چین و دنیای بیرون در فضایی امن است. این شبکه باهدف ارائه بازی‌های بلاک‌چینی و بهبود کیفت آن‌ها طراحی شده‌است و برای این منظور از توسعه‌دهندگان و متخصصان خبره کمک گرفته‌است.

اعضای تیم ارز دیجیتال وینک چه کسانی هستند؟

البته توسعه‌دهندگان این شبکه اهداف دیگری نیز در سر داشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. ایجاد یک سامانهٔ پرداخت مبتنی‌بر ارز دیجیتال؛

2. ایجاد استیل کوین جدید؛

3. ایجاد توکن اوراق بهادار.

 

• ارزش این پروژه زمانی دوچندان می‌شود که بدانید هیچ اوراکل غیرمتمرکزی تا با چنین اهدافی طراحی و اجرا نشده‌ است.

 

نقشهٔ راه و اهداف شبکهٔ وینک

جذاب‌ترین بخش این پروژه رود مپ یا نقشه راه آن است. توسعه‌دهندگان این شبکه چهار گام اصلی را برای آن طراحی کرده‌اند. به گفتهٔ تیم خلاق و حرفه‌ای پروژهٔ WINK، این شبکه در حال حاضر در مرحلهٔ یک از این چهار گام قرارداد.

 

1. ایجاد و راه‌اندازی اوراکل غیرمتمرکز وینک؛

2. ایجاد تیمی حرفه‌ای از متخصصان و توسعه‌دهندگان برای ایجاد اوراکل WINK؛

3. طراحی سامانه‌ای بروز و جدید برای جلوگیری از کلاهبرداری در این شبکه؛

4. واگذاری مالکیت به سرمایه‌گذاران و کاربران با استفاده از یک پلتفرم هوشمند.

 

بنیان‌گذاران و اعضای تیم وینک چه کسانی هستند؟

ایدهٔ اولیهٔ ایجاد شبکهٔ WINK، توسط سه متخصص بازی‌های بلاک‌چین به نام‌های بی وانگ، اس تانگ و الکس یی طراحی و اجرا شد. با پیشرفت پروژه و احساس نیاز به متخصص بیشتر، 10 نفر دیگر به این تیم اضافه شدند و تعداد اعضای اصلی را به 13 نفر افزایش دادند. در این تیم کوچک، سه متخصص بازی بلاک‌چین، چهار متخصص تکنولوژی بلاک‌چین، سه متخصص توسعهٔ بازی‌های موبایلی و چهار بازاریاب حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند.

 

بررسی مزیت‌های شبکهٔ WINK

ویژگی‌های این شبکه آن را به پروژه‌ای خاص تبدیل کرده‌است که جذابیت سرمایه‌گذاری در آن را دوچندان نموده‌است. اصلی‌ترین ویژگی این شبکه، پیوند و ارتباط عمیقی است که با شبکهٔ ترون برقرار کرده‌است، اما از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف برای ایجاد اوراکل غیرمتمرکز، عرضهٔ توکن اوراق بهادار، امکان برقراری ارتباط در بازی‌های بلاک‌چینی و امکان مدیریت و اجرای رویدادهای زنده اشاره کرد.

 

معرفی بازی‌های شبکهٔ WINK

بازی‌های ایجادشده با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، علاقه‌مندان به خود را دارد، اما بازی‌های ساخته‌شده براساس این شبکه، به دلیل عدم نیاز به اعتماد و مجوز، جذابیت بیشتری برای گیمرها دارد. در ادامه دو مورد از پرطرفدارترین بازی‌های ساخته‌شده بر بستر شبکه‌ٔ وینک را به شما معرفی می‌کنیم.

 

• بازی Dice (تاس)

Dice اولین بازی شبکه‌ٔ WINK بود. این بازی نوعی شرط‌بندی است. گیمر عددی دلخواه را انتخاب کرده و باید پیش‌بینی کند عددی که دستگاه در آینده‌نمایش می‌دهد از این عدد بزرگ‌تر است یا کوچک‌تر؛ در صورتی که گیمر درست تشخیص داده باشد، برندهٔ شرط‌بندی می‌شود.

 

• Moon

این بازی نیز نوعی شرط‌بندی به‌حساب می‌آید. گیمر میزانی از سرمایه را وارد یک دور از بازی کرده و دستگاه با استفاده از مضارب بین 1 تا 250 میزان سرمایه را افزایش می‌دهد، اما احتمال ضرب‌شدن سرمایه در سفر و ازبین‌رفتن آن نیز وجود دارد.

اعضای تیم ارز دیجیتال وینک چه کسانی هستند؟

توکن وینک و کاربردهای آن

توکن وینک که به‌اختصار به آن WIN (چشمک‌زن) گفته می‌شود، ارز دیجیتال شبکهٔ WINK است که براساس استاندارد TRC20 توسط سه شرکت Torn,Opera و BitTorrent طراحی شده‌است. اصلی‌ترین کاربرد این توکن، پاداش‌دهی دربازی‌های طراحی‌شده توسط این شبکه است، اما کاربردهای دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده‌است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وام‌ دهی، وام‌گیری و وثیقه‌گذاری اشاره کرد.

 

بررسی مزایای توکن WIN

اصلی‌ترین مزیت این توکن را می‌توان اهدای توکن در ازای نگه‌داری ارز دیجیتال وینک دانست. برای این منظور تیم توسعه‌دهنده شاخصی به نام Win Power  طراحی کرده‌است که کاربر با خرید WIN و نگه‌داری از آن، میزان وین پاور خود را افزایش می‌دهد. هرچه این میزان بیشتر باشد، پاداشی که به کاربر پرداخت می‌شود بیشتر خواهد بود.

 

راهنمای خرید وینک

اکنون زمان بررسی نحوهٔ خرید WIN و چگونگی فروش آن فرارسیده است. به دلیل محبوبیت این ارز، بسیاری از صرافی غیرمتمرکز از آن پشتیبانی می‌کنند. از معروف‌ترین و برترین این صرافی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• بایننس

• کوکوینو

• والکس

• هیت بی تی سی

• بیت هامب

• پولونیکس

 

یکی از بهترین صرافی‌هایی که می‌توان به‌راحتی قیمت وینک آن را بررسی و سپس تهیه کرد، والکس است. والکس صرافی ایرانی است که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و امکان خرید با ارز ریال را در محیط امن برای کاربران خود فراهم کرده‌است.

 

کیف‌پول‌های مناسب وینک

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران برای خرید وینک و نگه‌داری آن، شناسایی کیف‌پول‌های امن برای این ارز است. والت‌های مختلفی از این توکن پشتیانی می‌کنند که هرکدام مزایا و معایبی دارد، اما سه مورد از شناخته‌شده‌ترین این والت‌ها عبارت است از:

 

1. کیف‌ پول سخت افزای لجر؛

2. کیف‌ پول نرم‌افزاری کوینومی؛

3. کیف‌ پول سخت افزای ترزور.

 

بررسی قیمت WIN

در حال حاضر قیمت وینک چیزی در حدود 0.0001 دلار است. باتوجه‌به تعداد توکن‌های این ارز، ارزش بازار آن در حال حاضر 103 میلیون دلار و حجم معاملات روزانه آن 30 میلیون دلار است که رقمی بزرگ و قابل‌توجه به‌حساب می‌آید.

 

پیش‌بینی وب‌سایت کریپتو نیوز به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر فعال در این بازار، نشان‌دهندهٔ رشد ارزش این ارز در آینده است. این وب‌سایت پیش‌بینی کرده‌است که تا سال 2024، ارزش هر توکن به 0.0009 دلار خواهد رسید.

اعضای تیم ارز دیجیتال وینک چه کسانی هستند؟

جمع‌بندی

باتوجه‌به مزیت‌های گفته‌شده و نرخ بازگشت سرمایهٔ 400درصدی، این ارز در کنار کاهش هزینهٔ گس آن توسط توسعه‌دهندگان، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از شبکهٔ اتریم که هزینهٔ تراکنش آن بسیار بالاست، از شبکهٔ وینک استفاده کنند، به همین دلیل سرمایه‌گذاران بزرگ نیز به این شبکه علاقه‌مند شده و بخش بزرگی از سرمایهٔ خود را روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. قیمت وینک را می‌توانید از صرافی والکس بررسی و نسبت به خرید وینک اقدام کنید.

جدیدترین مطالب