برای دوست دخترم چی بخرم؟

برای دوست دخترم چی بخرم؟

خب برای هممه ما این موضوع پیش امده است که چند هفته قبل از کادو دادن ذهنمان درگیر انتخاب یک کادو است. کادویی که از چند نظرعالی باشد. کادو باید هم از نظر قیمت هم از نظر جذاب بودن و مورد پسند بودن طرف مقابل و هم کاربردی بودن امتیاز خوبی باشد. همه ما برای خرید کادو ولنتاین و یا تولد و … دچار سردرگمی میشویم. با توجه به تجربه و پرس و جو از تعداد زیادی از افراد یک لیست از جذاب ترین و قیمت مناسب ترین کادو ها برایتان اماده شده است. از ماگ و تراول ماگ گرفته تا طلا و جواهرات. اما با این شرایط اقتصادی همیشه نمیتوانیم کادو های گران قیمت مثل طلا و جواهر بخریم. ولی جایگزین های جذاب و قیمت مناسب در عین حال کابردی  وجود دارند مانند ماگ و تراول ماگ. برای خرید ماگ و تراول ماگ پیشنهاد میکنم میوماگ را از دست ندهید.

 

خب گزینه ها  از رتبه یک بهترین ها لیست شده اند این موارد ترند روز هستند.

 

1. ماگ: امروزه یکی از ترند ترین گزینه ها برای کادو و هدیه برای دختر و پسر در هر سنی هستند. هیچ چیزی برای دختر ها جذاب تر از این مورد نیست. بسیار پرطرفدار و جالب اند. انقدر جذاب هستند که حتی بعضی از افراد کلکسیون ماگ جمع اوری میکنند. بسیار مقرون به صرفه و شیک هستند. بسیار کاربردی اند. ماگ های فانتزی دلربا ترین هدیه برای دختران و خانم ها هستند و ب ی شک خوشحالشان میکند.

برای دوست دخترم چی بخرم؟

برای دوست دخترم چی بخرم؟

2. عطر و ادکلن: عطر و ادکلن هم گزینه خوبی است اما اگر بخواهیم یک عطر خب و با کیفیت بخریم حد اقل باید 5 ملیون هزینه کنیم و حتی نمیدانیم که عطری که خریده ایم باب سلیقه طرف مقابل هست یا نه. چون بعضی از افراد به هر رایحه ای عادت ندارند و ممکن است سردرد بگیرند. خریدن عطر خیلی ریسک بالایی دارد چون سلیقه بویایی افراد مانند ما نیست و رایحه ای که ما دوست داریم ممکن است برای دیگیری سر دردآور و بد باشد. اگر میخواهید عطر بخرید حتما از سلیقه طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید. از طرفی بعضی ها اعتقاد دارند که عطر جدایی می اورد و ممکن است ته دلشان زیاد خوشحال نشوند.

 

3. ساعت مچی: ساعت هم گزینه خوبی برای کادو دادن است. چه برای دخترا و چه پسران فرقی ندارد. ساعت هوشمند یا ساعت مچی کلاسیک.

 

4. گوشی موبایل: خب گوشی موبایل هم یک گزینه برای کادو است. اگر بودجه کافی دارید میتوانید یک گوشی تهیه کنید. گوشی های مختلفی در بازار موجود هستند. یک بودجه چند ملیونی کنار بگذارید و تحقیق کنید.

 

5. لوازم ارایشی: خب پک لوازم ارایش برای هر دختری جذاب است و هیجان دارد. اما برای کسی که اهل ارایش است. اگر طرف مقابل اهل ارایش کردن نیست بهتر است سراغ این گزینه نروید. اما اگر عاشق ارایش است میتوانید یک ک پر از لوازم ارایش تهیه کیند و به او هدیه دهید.

 

6. لوازم دکوری: برای خانم هایی که به دکوراسیون منزل علاقه زیادی دارند خرید لوازم دکوری خیلی خوش ایند است. اما باید حسابی سلیقه به خرج دهید و چیزی بخرید که ارزش ان را داشته باشد در دکوراسیون خانم های خوش سلیقه و سخت پسند قرار بگیرد.

 

7. وسایل ورزشی: اگر دوست دختر شما اهل ورزش است و برایش خیلی اهمیت دارد میتوانید برایش ست ورزشی خارجی و یا شیکر و لوازم ورزشی تهیه کنید.

 

8. صنایع دستی: صنایع دستی تنوع زیادی دارند از لیوان و ماگ دست ساز گرفته تا گوشواره و کیف که هنر دست باشند. برای افراد فرقی نمیکند چه چیزی کادو بگییرند همین که بفهمند ان کادو دست ساز است ارزش ان را برایشان خیلی بالا میبرد.

 

9. طلا: طلا و جواهرات شامل دستبند,گوشواره, گردنبند, النگو, انگشتر, حلقه می باشد. بعضی از خانم ها علاقه به طلاهای زخیم و سنگین دارند و بعضی دیگر عاشق طلا های ظریف و نازک هستند تا به استایلشان بخورد. اول ببینید چه استایلی دارد و ظریف پسند است یا خیر. سپس اقدام به خرید کنید. هرچند بعدا نیز میتواند ان را عوض کند و چیزی که میخواهد بخرد.

 

10. ست کیف و کفش: برای خرید ست کیف و کفش باید اندازه پا و سلیقه انرا بدانید. البته این گزینه برای خانم هایی که اسپرت میپوشند زیاد مناسب نیست و ممکن است برایشان کارایی نداشته باشد.

 

11. دسته گل: دسته گل کادویی است که معمولا کنار کادو های دیگر تقدیم میکنند. مثلا شما کادوی خود را خیده اید و در کنارش یک دسته گل تزئین شده ه قرار میدهید .

 

12. پک مراقبت پوستی: یک سری پک ها در بازار هستند که برای مراقبت های پوستی اند و با توجه به نع پوست انتخاب می شوند. گزینه خوبی است اما فقط کاربردی است و جنبه یادگاری ندارد و پس از یک ماه تمام میشود.

 

13. عینک دودی: عینک هم خوب است . اما باید در کنارش چیزهای دیگری هم بخرید به تنهایی کم است.

 

14. کتانی : اگر اسپرت پوش و ورزشکار است کتانی خوب و با کیفیت و استاندارد خارجی هم توصیه میشود. سراغ کتانی های چیپ و بی کیفیت نروید.

 

15. عروسک: اگر به عروسک علاقه دارد برایش بخرید اما همه دختر ها دوست ندارد عروسک کادو بگیرند و فکر میکنند شما انها را بچه حساب میکنید. و میخواستید سر و ته قضیه را هم بیاورید!

 

16. قاب عکس ها دو نفره: شاید زیاد کاربردی نباشد ولی گزینه اقتصادی ای است.

 

17. کارت هدیه: اگر خیلی سرتان شلوغ است و نمیتوانید به خرید بروید کارت هدیه پیشنهاد میشود اما با وجود سایت های انلاین و امکانات خرید توجیه خوبی نیست.

 

اگر کسی در زندگیتان هست که خیلی دوستش دارید و میخواهید با هدیه خوشحالش کنید بدانید که خوشبخت و خوش شانس هستید. کسی که شما را دوست داشته باشد با کوچکترین هدیه هم خوشحال میشود پس لازم نیست حتما خرج های ملیونی کنید تا خوشحالش کنید. فقط کافیست سلیقه به خرج دهید. خوش حال کردن یک خانم کار اسانی است و مطمئن باشد دیدن خوشحالی و ذوق او بعد از دیدن هدیه خستگی را از تنتان دور میکند. هدیه داد و هدیه گرفتن دوستی و محبت بین دو نفر را زیاد میکند فرقی ندارد چه کسی باشد و چه نسبتی با شنما داشته باشد. همیشه باعث دلگرمی و محبت میشود. خلاصه که سعی کردم تمام گزینه ها را با خوبی ها و بدی های خودش برایتان بگذارم تا راهنماییتان کنم امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.

جدیدترین مطالب