فقط 1 روز مانده به بزرگترین حراج لوازم آرایشی در بلک فرایدی 1400

فقط 1 روز مانده به بزرگترین حراج لوازم آرایشی در بلک فرایدی 1400

همه شما به یکی از با‌شکوه‌ترین حراجی‌های 1400 دعوت شده‌اید. خبر خوب برای کسانی که در سال‌های گذشته در حراجمعه خانومی شرکت کرده‌اند، امسال نیز منتظر سوپرایز‌های خانومی باشند. حراجمعه امسال خانومی فرصتی استثنایی برای خرید بهترین محصولات آرایشی بهداشتی از معتبر‌ترین برند‌های خارجی و داخلی است. با ما تا انتها همراه باشید تا بیشتر با حراجمعه و فروشگاه خانومی آشنا شوید.

 

حراجمعه

حراجمعه نام دیگر بلک فرایدی  یا جمعه سیاه در ایران است که در یک جمعه پاییزی برگزار می‌شود. برای اولین بار یک فروشگاه دست به این حراج پاییزی زد که با استقبال خوب خریداران روبرو شد. بعد‌ها فروشگاه‌های مختلفی به ترویج این حراجمعه پرداختند. حراجمعه چیزی شبیه به بلک فرایدی آمریکای است اما با این تفاوت که برخی هنوز متوجه این حراج استثنایی در ایران نشده‌اند. فروشگاه خانومی یکی از فروشگاه‌های معتبر میزبان این حراجمعه است. کسانی که تجربه خرید از حراجمعه خانومی را داشته‌اند همه ساله منتظر برگزاری این رویداد بزرگ توسط این فروشگاه آنلاین هستند.

 

بلک فرایدی

زمان آن رسیده است با کلمه پر‌طرفدار بلک فرایدی آشنا شوید. آخرین جمعه ماه نوامبر برای همه‌ی ساکنین آمریکای شمالی مانند عیدی قبل سال نو است، زیرا در این جمعه تمامی فروشگاه‌های بزرگ دست به حراج محصولات خود می‌زنند و برای تمامی افراد فرصت یونیک بودن را فراهم می‌کنند. فروشگاه‌های بزرگی مانند ویکتوریا سکرت، نایک، پوما و … از میزبانان این حراج با‌شکوه هستند. این روز در آمریکای شمالی تعطیل نیست اما کارمندان با گرفتن مرخصی به راحتی می‌توانند به خرید بلک فرایدی بپردازند. البته این آیین خرید پیش از کریسمس و سال نو مختص آمریکای شمالی نیست و در سایر کشور‌ها نیز بسیار مرسوم شده است و همانطور که می‌دانید این جمعه سیاه در ایران با عنوان حراجمعه توسط فروشگاه‌ آنلاین خانومی نیز برگزار می‌شود.

 

شاید برایتان سوال شده باشد روز به این خوبی را چرا جمعه سیاه نامگذاری کرده‌اند. ریشه کلمه سیاه در آمریکا به 24 نوامبر سال 1869 به رسوایی که در بی‌خبری دولت آن زمان اتفاق افتاد باز می‌گردد. این رسوایی باعث از بین رفتن زندگی بسیاری از افراد درست بعد از پایان جنگ‌های داخلی آمریکا، زمانی که همه درگیر تلفات جنگی بودند، شد. دو زمین‌خوار از این فرصت استفاده کردند و با خرید بخش زیادی از زمین‌های اطراف، دست به انحصار طلا زدند که باعث ضربه‌ی جدی به زندگی بسیاری از افراد شد، گرچه دولت با وارد کردن حجم زیادی از طلا به بازار سعی بر جبران این وضعیت کرد، اما خیلی موثر نبود.

 

فروشگاه خانومی

به فروشگاه همه‌چی تمام خانومی خوش آمدید. خانومی اولین فروشگاه معتبر آنلاین محصولات آرایشی بهداشتی و عطر در ایران است. خانومی با ارائه خدماتی کامل از مشاوره پیش از خرید و پشتیبانی کالا تا دریافت به دست مشتری، امکان خرید در بستری امن را به شما می‌دهد. خانومی با پیگیری و مرجوعی کالا در صورت بروز هر‌گونه مشکل به راحتی از رقبای خود جلو زده است. این فروشگاه آنلاین با داشتن نمایندگی 250 برند خارجی و داخلی جای برای تردید در خرید نمی‌گذارید. تنوع بالغ بر 40 هزار کالا را فقط در دسته‌بندی‌های محصولات خانومی خواهید یافت. این فروشگاه 8 ساله با کادر مجرب و جوان خود با ارائه خدماتی کامل به شما کمک می‌کنند تا بهترین خرید را داشته باشید. خانومی فقط در فروش محصولات آرایشی بهداشتی پیشتاز نبوده، بلکه در زمینه فروش پوشاک با‌کیفیت و اکسسوری در حال رقابت است. خانومی همراه به فکر تمامی نیاز‌های خانواده ایرانی، زن، مرد و نوزادان بوده است و بهترین محصولات را برایتان کنار گذاشته است.

فقط 1 روز مانده به بزرگترین حراج لوازم آرایشی در بلک فرایدی 1400

حراجمعه خانومی با بهترین محصولات آرایشی

امسال قرار است همه ما شاهد بزرگترین حراج لوازم آرایشی فروشگاه خانومی باشیم. در این حراج با‌شکوه هر آنچه از نیاز‌های آرایشی بهداشتی و مراقبتی شما باشد، پیدا می‌شود. به توجه به قیمت بالای محصولات آرایشی با‌کیفیت و اصل، به شما پیشنهاد می‌کنیم در حراجمعه فروشگاه خانومی برای یکسال خود خریدار کنید و نگران انقضا آنها نباشید، زیرا تمامی محصولات دارای انقضا بالایی هستند. خانومی با در نظر گرفتن تخفیف‌های 40 تا 70 درصدی شما را به بهشت خرید در حراجی خود دعوت می‌کند. این حراجمعه مناسبترین فرصت برای خرید هدیه‌های لوکس به عزیزانتان است. بهترین پیشنهاد ما به شما برای خرید عطر است. شما می‌توانید تمامی برند‌های عطر‌های اورجینال را در سایت خانومی پیدا کنید. خانومی با در نظر گرفتن سود کم و فروش بالا قصد دارد فرصت خرید و استفاده از محصولات اصل و با‌کیفیت را به همه بدهد، پس بیشتر از این فرصت را تلف نکنید. اگر هنوز نمی‌دانید برای مراقبت پوست خود از چه محصولاتی استفاده کنید به شما توصیه می‌کنیم به دسته‌بندی محصولات مراقبت پوستی خانومی سر بزنید و با توجه به آیتم‌های متنوع انواع ضد آفتاب، مراقبت صورت، مراقبت دور چشم، مراقبت بدن و ست مراقبت پوست و بدن نیاز‌های خود را در قفسه‌های متنوع فروشگاه خانومی در این حراجمعه پیدا کنید. در حراجمعه خانومی تمامی برند‌ها مانند شنل، کالیستا، سینره، پرنسلی و هر آنچه که فکرش را بکنید با مجموعه‌ای کامل از محصولات وجود دارند. بهتر است یک لیست از تمامی نیاز‌های آرایشی بهداشتی و برند‌های که مد نظر‌تان است تهیه کنید و در صورت امکان پیش از شروع حراج آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید و در ساعت‌های اولیه حراجمعه، خرید خود را نهایی کنید. پس بهتر است بیشتر از این فرصت خرید در این حراج بی‌سابقه محصولات آرایشی بهداشتی خانومی را از دست ندهید و به خانواده بزرگ خانومی بپیوندید.

فقط 1 روز مانده به بزرگترین حراج لوازم آرایشی در بلک فرایدی 1400

کلام آخر

زمستان امسال را با مجموعه‌ای از بهترین محصولات آرایشی بهداشتی با‌کیفیت شروع کنید و فرصت یک تجربه‌ تکرار نشدنی خرید دلچسب را در حراجمعه خانومی از دست ندهید. فقط کافی است با معرفی حراجمعه 1400 خانومی به دوستانتان هدیه تولد امسالشان را تقدیمشان کنید.

جدیدترین مطالب