بهترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی تلسکوپی، آکاردئونی و برقی

بهترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی تلسکوپی، آکاردئونی و برقی

شرکت آپامه صنعت با اتکا به توانایی و تخصص نیروی کاری متخصص و با تجربه ای که در اختیار دارد، توانسته است خود را به عنوان یکی از خوشنام ترین شرکت ها در زمینه تهیه و توزیع اقلام مختلفی از راهبند ها در سطح کشور مطرح نماید.

 

راهبند بازویی تلسکوپی راهکاری عالی برای کنترل تردد در مناطقی است که فضای بالای سر آن ها محدود است. این راهبند های تلسکوپی بسیار مطمئن بوده و برای کاربردهای تجاری و صنعتی از قبیل پارکینگ ها، انبارها، فرودگاه ها و سایر صنایع مشابه مناسب هستند و راه حلی خوبی برای جلوگیری از تردد خودروهای متفرقه خصوصا در مناطق حفاظت شده می باشند. علاوه بر این، این راه بندها را می توان به آسانی در هر محلی نصب کرد و زمان کمی برای نصب آن مورد نیاز است.

 

غالبا از جنس آلومینیوم بوده و دارای روکش شبرنگ هستند تا در شرایط نور کم نیز به راحتی قابل رویت باشد و به همراه پایه ی نصب و چفت و بست های مربوطه ارسال می شود.

 

ویژگی های راهبند بازویی تلسکوپی

بازوی تلسکوپی سبک
مناسب برای مکان هایی که فضای بالای سر آن ها محدود است و یا امکان نصب درب های بادبزنی وجود ندارد.
قابلیت افزایش طول از 2 متر تا حدود 6 متر
بازو را در طول مورد نظر می توان قفل کرد
ریل های آلومینیومی قوی با پایه فولادی
روکش پودری شبرنگ به رنگ زرد

 

مشخصات راهبند های بازویی تلسکوپی

عملکرد: بالابر دستی به کمک گاز
ساخت: پایه های فولادی با ریل های آلومینیومی
شعاع عمل: 90 درجه به صورت عمودی
حداقل طول: حدود 2 متر
حداکثر طول: حدود 6 متر
نوع نصب: پایه ها روی زمین نصب می شوند
نوع ریل: آلومینیوم تلسکوپی

 

مزایای استفاده از راهبند بازویی تلسکوپی

– تحویل آسان، قابلیت حمل هوایی
– قابل حمل زمینی با هر نوع خودرو
– دارای مواد با کیفیت که به راحتی خراب نمی شود.

 

راهبند تلسکوپی

بهترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی تلسکوپی، آکاردئونی و برقی

یک راهبند بازویی دستی با یک ستون تلسکوپی قابل تنظیم (بازو) است. این راهبند برای عرض اکثر جاده ها مناسب بوده و قابل تنظیم است.
یک شفت آلومینیومی درون بازوی راهبند آلومینیومی قرار دارد و به صورت کشویی یا تلسکوپی از آن بیرون می آید که باعث افزایش طول بازو می شود. چرخش ها بر روی بلبرینگی صورت می گیرد که روی شفت فولادی قرار گرفته اند.

 

وزنه های تعادل به طور مخفی در بالای بازویی قرار گرفته است.

 

هم در حالت بالا رفته و هم در حالت پایین آمده بر روی پایه ها قفل می شود.

 

دارای روکش لاکی با نوارهای قرمز شبرنگ.

 

بر روی صفحه ای نصب می شود که به همراه کیت نصب ارسال می گردد.

 

طول بازوی تلسکوپی راهبند معمولا از 4 تا 6 متر قابل تغییر است به همین منظور، بازوی تلسکوپی راهبند عمدتا از دو میله با طول های متفاوت تشکیل شده که میله کوتاه تر در داخل میله بلندتر قرار گرفته و در صورت نیاز به افزایش یا کاهش طول بازو، برای مسدود کردن یا باز کردن راه، در داخل لوله دیگر جمع شده یا از آن خارج می شود.

 

مزایای راهبند های تلسکوپی

وقتی می‌خواهید محوطه‌ای از ساختمان خود را راهبند بگذارید ممکن است بخواهید یک راهبند بازویی ساده در آن جا نصب کنید. اما این کار ممکن است با توجه به فضای محدودی که در اختیار دارید میسر نباشد. در این صورت، یک راهبند بازویی تلسکوپی می تواند راه حل مناسبی باشد. راهبند بازویی تلسکوپی یکی از پرطرفدارترین محصولات در میان مشتریان است زیرا به علت نصب و عملکرد سریع بیشترین حجم از سفارش را به خود اختصاص داده است.

 

انواع راهبند بازویی

بهترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی تلسکوپی، آکاردئونی و برقی

راهبند بازویی معمولا در دو نوع ساده و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود که این امر باعث می شود مشتری بتواند با توجه به بودجه خود حق انتخاب داشته باشد. در حقیقت راهبند بازویی، یک بازوی از جنس آلومینیوم دارد که در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و تغییرات ظاهری پیدا نمی‌کند و دچار پوسیدگی نمی شود. بدین ترتیب، به علت سبک بودن جنس آلومینیومی که در بازوهای تلسکوپی به کار رفته، فشار کمتری به موتور وارد می‌شود و در نتیجه سرعت باز و بسته شدن بازوها افزایش می یابد.

 

شباهت راهبند بازویی تلسکوپی با راهبند بازویی معمولی

راهبندهای بازویی تلسکوپی تقریبا شبیه راهبند بازویی معمولی هستند. ممانعت از تردد توسط بازویی انجام می شود که در فضای بین پایه های راهبند قرار می گیرد. بازوی این راهبند هنگامی که در وضعیت پایین قرار می گیرد راه را مسدود کرده و وقتی در وضعیت بالا قرار می گیرد اجازه عبور به وسایل نقلیه می دهد. به علت سرعت بالایی که در عملکرد این نوع راهبند وجود دارد به راحتی می توان از آن در مکان های پر تردد استفاده کرد و مطمئن بود که خودروهای عبوری برای تردد خود دچار مشکل نمی شوند.

 

عملکرد بازوهای تلسکوپی با بازوهای معمولی متفاوت است. بازو‌های تلسکوپی وقتی باز می شوند، در سرتاسر مسیر قرار گرفته و راه را مسدود می کنند، اما در زمانی که بالا می‌روند، مجددا با استفاده از خاصیت تلسکوپی خود، طول بازو را کاهش می ‌دهند و جمع می شوند تا فضای محدودی که در بالای سر آن ها قرار دارد مزاحمتی برای حرکت بازو، ایجاد نکند. اپراتوری این دستگاه پیچیده نیست و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

 

نصب راهبند های بازویی تلسکوپی در فضای محدود

راهبند بازویی تلسکوپی می تواند مشکل کمبود فضا را در محوطه هایی فضای محدود دارند حل کند. مزیت این راهبندها زمانی مشخص می شود که شما در محل نصب راهبند خود با مشکل ارتفاع روبرو هستید.

 

به عنوان مثال فرض کنید که می خواهید در محوطه پارکینگ شرکت خود یک راهبند نصب کنید. قرار است راهبند در محلی نصب شود که سقف کوتاهی دارد. یک راهبند بازویی معمولی در اینجا کاربردی ندارد چون فضای کافی برای مانور نداشته و نمی تواند مسیر عبور ماشین ها مسدود یا باز کند، حتی ممکن است در اثر برخورد با سقف محل مورد نظر دچار آسیب دیدگی و خرابی نیز بشود.

 

شاید تصور کنید که با نصب یک راهبند چرخان، این مشکل حل می شود اما از آن جا که فضای محدودی در اختیار دارید، ممکن است مشکل شما همچنان به قوت خود باقی بماند. اگر قسمت ورود/خروج شما، فضای کافی برای باز شدن راهبند چرخان نداشته باشد در آن صورت این راهبند هم راه حل مناسبی نخواهد بود.

 

راه حل مناسب برای چنین شرایطی قطعا یک راهبند با بازوی تلسکوپی است. این راهبند بازوهای تلسکوپی در شرایطی که فضای بالا سری محدود است کارایی مناسب داشته و فضای زیادی در اطراف خود برای کار کردن نیاز ندارند. بازو همین که می خواهد مسیر را باز کند اتوماتیک بصورت تلسکوپی جمع می شود. این بازو می تواند براساس نیاز شما در نقطه خاصی جمع شود یا به طور کامل بصورت تلسکوپی باز شود.زمانی که بازو در حالت کاملا عمودی قرار می گیرد در کوتاه ترین حالت خود بوده و فضای کمی را اشغال می کند. بنابر این فضای بالای سر مسئله مهمی نمی تواند باشد.

 

موارد مهم در هنگام خرید راهبند بازویی تلسکوپی

به هنگام خرید می توانید برای اضافه کردن بعضی موارد مانند نصب چراغ بر روی بازوی راهبند یا تغییر رنگ های به کار رفته در بازوی تلسکوپی نظرات خود را به تامین کننده اعلام نمایید تا در صورت امکان محصول را مطابق نیازها و خواست خود دریافت کنید.

 

حمل آسان و سبکی این محصول باعث شده تا به راحتی به تمام نقاط قابل ارسال بوده و در هر نقطه ای قابل نصب باشد و در صورت نیاز به جا به جایی می توان نسبت به نصب آن در نقاط دیگر نیز اقدام نمود.

 

به هنگام خرید راهبند می توانید بهترین مشاوره را از فروشنده های معتبر دریافت کنید و با توجه به راهنمایی هایی که ارائه می دهند اقدام به خرید راهبند مناسب برای محل مورد نظر خود نمایید.

 

شرکت آپامه صنعت (https://apamehco.com) با در نظر گرفتن شرایط و به خصوص وضعیت ارزی کشور در طی چند سال اخیر به آن مبتلا شده و به صورت یک مشکل جدی با آن دست به گریبان است در کنار تهیه و تولید راه بند های مدرن و برخوردار از استانداردهای روز جهان در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه ارائه شده از سوی تولید کنندگان داخلی،محصولی با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت ممکن را به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت راهبند ها و مشاوره رایگان با شماره 09121097157 تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب