چطور بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

 

چه پزشکانی اجازه ی جراحی بینی را دارند؟

 

متخصص گوش و حلق و بینی

این دسته پس از کسب مدرک پزشکی عمومی خود دوره تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی را به مدت ۴ سال سپری می‌کنند.

 

جراح فوق تخصص پلاستیک زیبایی و ترمیمی

این جراحان پس از پزشکی عمومی به مدت ۴ سال دوره جراحی عمومی را طی می‌کنند و سپس به مدت ۳ سال دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را می‌گذرانند.

 

جراح فک و صورت

این دسته در ابتدا دوره دندان پزشکی عمومی را طی می‌کنند و دندانپز‌شک می‌شوند، سپس وارد دوره تخصصی فک و صورت شده و دوره تخصص فک و صورت را می‌گذرانند.

 

پیشنهاد میکنیم در صورتی که بینی شما دارای مشکلات تنفسی هم بوده و تمایل به اصلاح ایرادات ظاهری و تنفسی در یک جراحی دارید به دسته اول، جراحان متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کرده و پس از اطمینان از سبک کار و نظرات بهجویان، جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکتر مریم بحری

شرایط جراحی بینی چیست؟

جراحی بینی (رینوپلاستی)، به منظور اصلاح و بهبود ایرادات ظاهری و تنفسی بینی انجام شده و بلوغ عاطفی و جسمی از شرایط اولیه و مهم انجام این جراحی است.

 

همچنین با نگاه به دانش زیبایی شناسی، بینی به عنوان عضوی برجسته و مهم که در ناحیه ی مرکزی چهره قرار گرفته، تاثیر بسیار مهمی در تناسب و زیبایی آن دارد.

 

دختران بالای ۱۷ و پسران بالای ۱۸ سال، میتوانند جهت انجام این جراحی اقدام کنند.

 

بعضا بهجویانی با سنین کم تر نیز به مطب های زیبایی مراجعه و اصرار به جراحی زودهنگام دارند که با توجه به مواردی چون عدم تکامل رشد بینی و احتمال بسیار بالای بازگشت نتیجه ی جراحی، پزشکان دلسوز و متعهد، جراحی آنان را نمی پذیرند.

 

به همین منظور انتخاب جراحی که بتواند دلسوزانه و با بهره گیری از دانش و مهارت خود، علاوه بر حفظ ساختار و بهبود عملکرد تنفسی بینی، ظاهری زیباتر را هم به بهجو هدیه دهد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

یک جراح کاربلد، حین جراحی شکل کلی بینی را با بکارگیری از روش ها و روتین های مختلفی که نتیجه ی تجربه، دانش و سلیقه ی او بوده تغییر میدهد، این تغییرات شامل مراحل مختلفی است که طی آن ها ساختار و نحوه قرارگیری استخوان و غضروف های بینی دچار تغییر شده و به نحوی کنار هم قرار میگیرند که تناسب زیباتری را در چهره بازآفرینی کنند.

 

گاهی علاوه بر ایرادات ظاهری، بهجو به دلایلی مانند ورزش حرفه ای ،تصادفات رانندگی و… دچار تروما و شکستگی های متعددی در ناحیه مرکزی صورت خصوصا بینی شده که منجر به انحراف در استخوان و غضروف و یا ایجاد مشکلاتی در تنفس او گردیده است.

 

تنفس مهم است

اولویت اول و مهم یک جراح مجرب، آسودگی شما در تنفس صحیح است.

 

جراحان متخصص گوش، حلق و بینی ابتدا در مرحله ی اول ایرادات تنفسی، انحراف تیغه ی بینی و بزرگی شاخک های بینی را که اصطلاحا مردم به پولیپ بینی می شناسند و در واقع هر آنچه که در ارتباط با تنفس بهجو خواهد بود را اصلاح کرده و سپس در مراحل بعدی در پی زیباسازی ظاهر آن پیش خواهد رفت.

 

پوست بینی ، مهم ترین چالش یک جراح

با توجه به دانش روز رینوپلاستی در جهان،هیچ گاه در جراحی بینی، پوست قابل تغییر نبوده و اندازه و ضخامت آن در پایان کار تغییری نخواهد کرد.

 

این هنر یک جراح زیبایی خوب است که اسکلت زیرین پوست، یعنی استخوان و غضروف را به نحوی دچار تغییر و مهم تر از همه کاهش سایز کند که پوست بینی به خوبی با آن وفق بگیرد.

 

اگر این تغییرات بیش از حد باشد، پوست بینی دیگر توانایی هماهنگی با اسکلت زیرین را نداشته و به اصطلاح جراحی بی نتیجه و یا ناامید کننده خواهد بود.چیزی که در میان مخاطبان جراحی بینی به بازگشت نتیجه به قبل از جراحی، شناخته می شود.

 

آیا می توان به جراحی بینی های گوشتی امیدوار بود؟

بینی های گوشتی به دلیل ضخامت زیاد پوست و انباشت چربی در زیر پوست نتیجه کار را محدود خواهند کرد.

 

در واقع جراحانی که تجربه ی انجام جراحی برای اینگونه بینی ها را همراه با نتایج مثبت داشته اند از مهارت بالاتری به نسبت سایرین برخوردارند.

 

همچنین با کمک معاینه ی فیزیکی غضروف ها، جنس و ضخامت پوست در جلسه ی مشاوره، جراح می تواند شما را در تصمیم گیری برای انجام جراحی یا عدم انجام آن، یاری دهد.

 

بینی های گوشتی پس از جراحی نیز، نیاز به دقت و صبوری بیش تری در مراقبت های پس از جراحی دارند.

DR-BAHRI.COM

اما راه های انتخاب یک جراح خوب

• یک جراح خوب، همه ی افراد را به یک شکل جراحی نمی کند، زیرا همه افراد از ویژگی های یکسانی برخوردار نیستند، بینی های استخوانی و گوشتی، بینی خانم ها و آقایان و به طور مثال بینی هایی که انحراف و مشکل تنفسی دارند با بینی هایی که این مشکلات را ندارند، هیچ گاه یکسان نیستند.

 

• جراحانی که بینی شما را متناسب با چهره ی خود شما جراحی می کنند، طبیعتا از مهارت بالاتری هم برخوردارند.

 

• در مرحله ی اول با مراجعه به سایت یاشبکه های اجتماعی رسمی هر پزشک، از سبک جراحی، نظرات بهجویان و اینکه انجام جراحی برای چه نوع بینی هایی را پذیرفته است می توانید به یک شناخت نسبی برسید.

 

• از تخصص و سابقه ی جراح با خبر شوید.

 

• در صورتی که امکان مشاوره آنلاین وجود داشت، از تخصص مشاور با خبر شوید، مشاوره های دقیقی که به صورت غیر حضوری انجام می شوند معمولا توسط دستیاران جراحی و یا خود پزشک انجام می شوند.

 

• با مراجعه به مطب از نزدیک نتایج جراحی و رضایت مراجعین هر پزشک را بررسی کنید.

 

• در جلسه ی مشاوره، تمامی خواسته های خود را با جزئیات شرح دهید و به نظرات جراح با دقت توجه کنید تا به یک نتیجه ی واحد و مشخص از مشاوره و جراحی برسید.

 

• برخورد اجتماعی تیم جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که جراحی پایان رابطه شما با آنان نخواهد بود.تیمی که بتواند پس از جراحی نیز همراه شما بوده و پاسخگوی سوالات احتمالی شما باشد.

 

• از انجام جراحی در یک مرکز جراحی مجهز و بروز اطمینان پیدا کنید.

 

و در پایان ما به کسانی که قصد عمل بینی در تهران را دارند ، دکتر مریم بحری، بهترین جراح بینی در تهران را معرفی می کنیم، که با کلیک روی این قسمت DR-BAHRI.COM میتوانید از وب سایت رسمی و نمونه کارهای جراحی ایشان دیدن کنید، دکتر بحری جراح و متخصص گوش، حلق و بینی بوده و با بیش از 9 سال سابقه فعالیت وهم چنین سبک منحصر به فرد خود که (Natural Art) نچرال آرت نام دارد جراحی بینی را مطابق با دانش روز زیباشناسی و البته متناسب با چهره ی هر بهجو انجام می دهد.

جدیدترین مطالب