بهترین هدایای که می‌توانید به مادر باردار بدهید چیست؟

بهترین هدایای که می‌توانید به مادر باردار بدهید چیست؟

بچه‌ها خیلی ناز هستند و بوی خوبی دارند! اما خب بچه‌داری واقعا سخت است. با این حال چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند از سختی کار مادران کم کند و بسیاری از تازه مادران برای خودشان نیاز دارند! که هزینه بعضی از آن لوازم می‌تواند برای بسیاری از مادران سنگین باشد. علاوه بر این بسیاری از ما ممکن است در اطراف خود عزیزانی را داشته باشیم که باردار هستند و چشم به انتظار نوزاد عزیزشان. برای ما گذشته از این انتظار زیبا، یک موضوع مهم هم وجود دارد و آن هم خرید یک هدیه مناسب برای مادر باردار است. به نظر شما بهترین هدیه برای یک مادر باردار چیست؟ لیستی از هدایای مهم وجود دارد که ما در این نوشته به برخی از آنها پرداخته‌ایم. این هدایا در اشکال و قیمت‌های مختلف است و می‌تواند برای بسیاری از افراد با درآمد و سلیقه‌های مختلف کاربردی است.

 

پد حرارتی

داستان بارداری و تولد هر کس متفاوت است. اما همه می توانند موافق باشند، روند زایمان و زایمان طاقت فرسا است. از آنجایی که گرما می‌تواند به تسکین درد عضلات و مفاصل کمک کند، یک پد گرم کننده می‌تواند یک هدیه عالی در لیست چیزهایی است که مادران جدید به آن نیاز دارند. این پدها در دوران بارداری هم بسیار کاربردی هستند و مادران باردار می‌توانند از آن برای تسکین برخی از دردهای دوران بارداری استفاده کنند.

 

یک جعبه میان وعده

کشمکش و کم خوابی والدین در چند ماه اول واقعی است! زندگی یک مادری که به تازگی زایمان کرده می‌تواند بسیار شلوغ و سخت شود. تا جایی که حتی ممکن است غذا خوردن را فراموش کند. این در حالیست که سلامت مادران بسیار مهم است؛ زیرا سلامت کودک به سلامت مادر بستگی دارد. و اینجاست که شما با یک جعبه میان وعده سالم می‌توانید به آن مادر کمک زیادی کنید. سبدی از که متشکل از تنقلات مفید باشد و بسته به ذائقه و نیازهای آن مادر می‌تواند متفاوت باشد. در دوران بارداری هم بسیاری از مادران نیاز به تغذیه مناسب دارند؛ اما ممکن است به دلایلی چون بی‌حوصلگی، ویار بارداری یا سنگین شدن وزن خود توان آشپزی و تغذیه را نداشته باشند، پس جعبه میان وعده یک گزینه خوب برای آنهاست.

 

کریر نوزاد

حتما تا به حال این جمله را از بسیاری از مادرانی که نوزاد آنها تازه به دنیا آمده است شنیده‌اید: “نمی‌دانم چرا، اما به محض اینکه کارم را شروع می‌کنم، بچه‌ام فکر می‌کند بهترین زمان برای چسبیدن به من است.” در این شرایط وسیله‌ای که بتواند آغوش مادرانه را به کودک هدیه بدهد هم برای کودک و هم برای مادر بسیار ضروری و کاربردی است.

 

لباس راحت

روپوش‌های مجلل، ساق‌ها و لباس‌های مخصوص شیردهی، هدایایی بسیار توصیه‌شده برای مادران باردار است. بیشتر اوقات، مادران همه چیزهایی را که کودکشان نیاز دارد آماده می کنند. اما چیزی برای خود نمی‌خرند، بنابراین مطمئن باشید این اقلام بسیار مورد استقبال قرار خواهند گرفت. لباس های راحتی بسیار متنوعی در بازار وجود دارد پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است زیرا به شما این امکان را می دهد تا بدون خستگی و هزینه لباس ها را مقایسه کنید. تنها لازم است شارژ همراه اول بخرید و یا شارژ ایرانسل بخرید تا به اطلاعات دنیایی از لباس ها دسترسی پیدا کنید.

 

کالسکه

کالسکه در لیست چیزهایی است که وجود آن برای مادران باردار یا مادرانی که زایمان کرده‌اند، ضروری است. کالسکه کودک در زمانی که مادر مجبور است بخشی از روز را در بیرون از خانه باشد و کودک خود را نیز به همراه داشته باشد، کاربرد می‌یابد. به خصوص در هنگام خرید کردن، استفاده از کالسکه بسیار ضروری است. در بازار انواع متفاوتی از کالسکه‌ها با طرح‌ها، رنگ‌ها و قیمت‌های متفاوت وجود دارد که برخی از بهترین آنها قیمت بالایی هم دارد. با این حال برخی از مادران بنا به شرایط خود مجبور هستند به یک کالسکه بسیار خوب دسترسی داشته باشند.

بهترین هدایای که می‌توانید به مادر باردار بدهید چیست؟

اگر شما هم جز مادرانی هستید که وجود کالسکه را برای نوزاد خود ضروری می‌دانید و تمایل دارد برای یکی از عزیزان خود یک کالسکه فاخر و زیبا تهیه کنید، می‌توانید از راه های آسانی چون خرید قسطی کالسکه اقدام به این کار نمایید تا هم به چیزی که می‌خواهید دسترسی بیابید و هم آنکه متحمل پرداخت سنگین نشوید.

 

مچبند ضد تهوع

مادران زیادی هستند که به دلیل حالت تهوع شدید خود بارها راهی مطب یا بیمارستان می‌شوند. حالت تهوع برای بسیاری از مادران یک مشکل جدی است. گاه ممکن است شدت حالت تهوع بسیار بالا باشد و مانع تغذیه و زندگی سالم مادر گردد. از این رو وجود هر چیزی که بتواند به جلوگیری از حالات تهوع مادر کمک کند بسیار ضروری است. یکی از ابزارهای که استفاده و خرید آن توسط هر شخصی مجاز است مچ‌بند ضد تهوع است که توسط پزشکان نیز تایید شده است.

 

کتابهای مرتبط با دوران بارداری و پس از آن

بسیاری از مادران آگاهی زیادی از مراقبت‌های دوران بارداری خود و پس از آن ندارند. همچنین ممکن است بعد از تولد نوزاد خود با مواردی روبرو شوند که نگهداری از کودک را با مشکلات زیادی همراه کند. از این رو داشتن آگاهی و نحوه مواجهه با آن مسائل می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. کتاب‌ها یکی از راهنماهای خوب برای آگاهی مادران هستند. کتاب‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که می‌تواند هدیه‌ای فاخر نیز محسوب شود.

 

پکیج ماساژ یا ماساژور

ماساژ یک راه درمان عالی و کم هزینه برای بسیاری از بیماری‌ها و رفع خستگی است. بسیاری از مادران در طول بارداری خود به ماساژ درمانی نیاز دارند. ماساژدرمانی می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های احتمالی جلوگیری کند. البته این موضوع بعد از زایمان نیز مهم است. در بازار انواع متفاوتی از ماساژورها وجود دارد که در عین بی‌خطر بودن، می‌تواند ارمغان خوبی برای سلامت مادر و کودک باشند.

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست

در طول بارداری ممکن است چهره مادران کمی تغییر کند و به دلیل تغییرات هورمونی، پوست آنها نیز با تغییرات نامطلوبی همراه شود. به خصوص در قسمت شکم که معمولا اکثر خانم‌های باردار بعد از زایمان با افتادگی و شل شدگی پوست همراه می‌شوند. اما خب این موضوع جای نگرانی ندارد؛ زیرا در حال حاضر کرم‌ها و لوسیون‌های زیادی در بازار وجود دارد که ضمن پیشگیری از هر گونه مشکلی، می‌تواند منتجربه احیای هر گونه آسیب پوستی نیز شود. شما می‌توانید این نوع محصولات را از جاهای معتبر که دارای تاییدیه بهداشتی و پزشکی هستند تهیه کنید.

جدیدترین مطالب