تاثیر رنگ لباس بر جذابیت افراد چاق و لاغر

تاثیر رنگ لباس بر جذابیت افراد چاق و لاغر

امروزه یکی از مهم ترین بخش های زیبایی، انتخاب لباس است که بر اندامتان بنشیند. برای انتخاب بهترین لباس باید به رنگ لباس، پارچه لباس، طرح لباس و سایز آن توجه کرد. بهترین انتخاب برای افراد چاق، لباسهایی است در طیف رنگی تیره و مات بوده و طرح آن ترجیحاً بسیار کوچک یا راه راه باشد

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

قطعا برایتان اتفاق افتاده است، زمانیکه از جاده ­ای می گذرید و مکانی زیبا را در میان راه مشاهده می کنید، محو آن شده و حتی ممکن است بایستید تا بیشتر آن منظره را تماشا کنید. یا حتی زمانی که در خیابان درحال پیاده ­روی هستید و کودکی زیبا را می بینید، لبخند بر لبانتان آمده و احساس حال بهتری می کنید. این مقوله در زندگی روزمره همه انسان­ها وجود دارد و دلیل آن هم این است که انسان مخلوقی است مجذوب زیبایی. به همین دلیل است که همه انسان­ها در تلاشند تا به زیباترین شکل ممکن زندگی کنند. یکی از مهم­ترین نکاتی که به زیبایی ظاهری انسان کمک می کند لباس پوشیدن است و می توان با انتخاب بهترین نوع­ پارچه و بهترین رنگ لباس به زیبایی هرچه بیشتر خود کمک کرد.

 

اهمیت لباس در زیبایی

امروزه در تمام جوامع بشری داشتن ظاهری آراسته و شیک تبدیل به یکی از اصول موفقیت در زندگی شده است. ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد زمانی که برای یک ملاقات کاری، به محل ملاقات رفته و می بینید طرف مقابل با ظاهری ژولیده و پوشش نامرتب در این جلسه حاضر می شود. عموما در این شرایط احساس اولیه ­ای که از این شخص دریافت می کنید در مسیر مذاکرات تاثیر می گذارد و حتی ممکن است باعث خراب شدن مذاکرات و از دست دادن موقعیت شغلی شود. به همین دلیل است که افراد هزینه ­های سنگینی را برای رسیدن به پوشش آرمانی انجام می دهند.

 

اهمیت این موضوع برای افراد چاق و لاغر بسیار بیشتر است. این افراد برای رسیدن به پوشش ایده ­آل اندام نیازمند جست­­جو فراوان هستند و گاهی برای خرید لباس مجبور به پرداخت هزینه­ های گزاف می شوند.

 

انتخاب بهترین رنگ لباس بر اساس اندام

مهم­ترین نکته برای انتخاب لباس، انتخاب رنگ صحیح آن است. بهترین رنگ لباس برای افراد چاق، رنگ مشکی است. این افراد بهتر است زمان­ هایی که مایلند لاغرتر دیده شوند، از رنگ مشکی و یا طیف رنگی نزدیک به آن استفاده کنند. از دیگر رنگ­هایی که این­ افراد برای لاغرتر دیده شدن باید از آن­ها استفاده کنند، می توان قهوه ­ای، بادمجانی، زرشکی و سرمه ­ای را نام برد. این رنگ­ها باعث کشیده ­تر و لاغرتر دیده­ شدن اندام می شوند و به فرد احساس بهتری می دهند. به همین دلیل است که بیشتر لباس­های سایز بزرگ، در این طیف رنگی تولید می شوند. افراد چاق نباید از رنگ­های روشن استفاده کنند زیرا این طیف رنگی باعث چاق­تر دیده شدن بدن می شود. پس این طیف رنگی بهترین رنگ لباس برای افراد لاغر محسوب می شود. یکی از مهم­ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که رنگ مشکی با اینکه به لاغرتر نشان دادن اندام کمک می کند، اما جزئیات بدن را نیز آشکار می کند. پس در صورتی که از جزئیات اندام خود ناراضی هستید، می توانید از رنگ­های جایگزین مانند سرمه ­ای و خاکستری ­تیره استفاده کنید.

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

برخی افراد از چاقی موضعی رنج می برند، این نکته به این معناست که ممکن است فردی بالاتنه چاقی داشته اما پایین تنه وی لاغر باشد و یا ممکن است فرد دیگری بالاتنه لاغری داشته باشد اما پایین تنه او چاق باشد. در این شرایط افراد می توانند برای برقراری تناسب در میان قسمت­ های مختلف بدن از ترکیب رنگ­های روشن و تیره استفاده کنند. برای مثال فردی که پایین­ تنه لاغر و بالاتنه چاقی دارد می تواند با پوشیدن لباس روشن در پایین تنه و لباس تیره در بالاتنه، تناسب را برای خود به ارمغان بیاورد.

 

یکی از بهترین رنگ­ لباس برای افراد چاق، رنگ بنفش تیره است. این رنگ با توجه طیف تیره خود می تواند اندام را لاغرتر نشان­ دهد و همچنین با توجه به جذابیت فراوان این رنگ، استفاده از آن باعث شیک و به ­روز بودن استایل می شود. همچنین با توجه به اینکه رنگ­های مات در لاغرتر نشان دادن و رنگ­های براق در حجیم ­تر نشان دادن اندام تاثیر دارند، استفاده از رنگ بنفش تیره مات می تواند یکی از بهترین گزینه­ های افراد چاق برای خرید لباس سایز بزرگ باشد.

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

به­ طور کلی می توان گفت بهترین رنگ لباس برای افراد چاق، طیف رنگی تیره می باشد و این افراد نباید به سمت پوشیدن لباس­های با رنگ روشن بروند. همچنین برای افراد لاغر با قد بلند بهترین رنگ لباس، طیف رنگی زنده و روشن می باشد و برای افراد لاغر با قد کوتاه، بهترین راهکار استفاده از لباس­های همرنگ می باشد و نباید از ترکیب رنگ برای انتخاب استایل استفاده­ کنند.

 

نکاتی برای انتخاب بهترین لباس برای افراد چاق و لاغر

یکی از مهم­ترین نکاتی که باید برای خرید لباس به آن توجه داشت، جنس پارچه است. اگر جنس پارچه برای شکل کلی اندامتان مناسب نباشد، ممکن است حتی لباسی با بهترین رنگ و کیفیت نیز برای فرد نامناسب باشد. در صورتی که اضافه وزن دارید، بهتر است سراغ لباس­هایی بروید که در آن­ها از پارچه­ های نرم و لطیف و سبک استفاده شده­ و دوخت آن ظریف است. این جنس پارچه­ ها اندام را ظریفتر نشان داده و به زیبایی بیشتر کمک می کنند.

 

در صورت چاق بودن هرگز به سمت لباس­های درشت بافت به دلیل تار و پود ضخیم، براق به دلیل منعکس کردن نور و آهار دار به دلیل حجیم بودن نروید چون این دسته از لباس­ها باعث بزرگتر دیده شده اندام شده و از زیبایی شما می کاهند. همچنین بهتر است به سمت لباس­های کش و چسبان نروید زیرا این نوع لباس به دلیل بافت کشی خود، به بدن چسبیده و در صورت چاقی، اندام­ها را حجیم ­تر و در صورت لاغری، اندام­ها را لاغرتر از حد معمول نشان می دهند که این مهم تاثیری مستقیم بر زیبایی ظاهر شما خواهد گذاشت.

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

یکی از مهم­ترین نکاتی که با رعایت آن می توان به زیبایی اندام خود کمک کرد، انتخاب لباس­ها با طرح مناسب است. لباس­های راه­راه انتخابی مناسب برای افراد چاق می ­باشند چون این طرح، باعث کشیده­ تر نشان دادن بدن می شود. همچنین طرح راه­راه افقی نیز برای افراد لاغر مناسب است زیرا این طرح باعث پهن­ تر نشان دادن اندام ­ها می شود که این نکات می ­تواند به هردو دسته کمک شایانی کند. نکته دیگری که در رابطه با لباس­های طرح­ دار وجود دارد این است که طرح لباس هرچه ریزتر باشد، اندام را لاغرتر نشان می دهد و بلعکس. یعنی افراد چاق می توانند با استفاده از لباس­های طرح دار با طرح­های ریز، خود را لاغرتر نشان داده و افراد لاغر نیز می ­توانند با استفاده از لباس­های با طرح بزرگتر، به اندام موردنظر خود در لباس برسند.

 

انتخاب سایز درست یکی از مهم­ترین بخش­های خرید است. بسیاری از افراد چاق بر این باورند که با استفاده از لباس­هایی با سایز بزرگتر از سایز خود، می توانند چاقی خود را پنهان کنند. این تفکر، تفکری کاملا غلط است زیرا این نوع لباس ها با توجه به سایز تولید شده، از حجم بالایی برخوردارند و این نکته باعث می شود اندام فرد چاق، بزرگ­تر از حد معمول به نظر برسد. این نکته برای افراد لاغری که از لباس­های سایز کوچک و جذب نیز استفاده می کنند کاربردی است زیرا با این انتخاب، اندام فرد از میزان واقعی آن، لاغرتر به نظر می رسد. انتخاب سایز درست در خرید مشکلی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند.

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

جمع بندی:

در قرارهای روزمره و دورهمی ها یکی از پارامترهای مهمی که باعث جذابیت حداکثری فرد می شود زیبایی ظاهری است. این موضوع بر روی احساس اولیه ­ای که در طرف مقابل ایجاد می شود، تاثیر مستقیم دارد. امروزه یکی از مهم­ترین بخش­های زیبایی، انتخاب لباس­ است که بر اندامتان بنشیند. برای انتخاب بهترین لباس باید به رنگ لباس، پارچه لباس، طرح لباس و سایز آن توجه کرد. بهترین انتخاب برای افراد چاق، لباس­هایی است در طیف رنگی تیره و مات بوده و طرح آن ترجیحاً بسیار کوچک یا راه راه باشد. افراد چاق باید لباس­های سایز بزرگ را بر اساس سایز دقیق انتخاب کنند چون در صورت استفاده از لباس­هایی با سایز بزرگتر از سایز واقعی فرد، اندامشان بسیار حجیم­تر از واقعیت نمایان می شود. پس برای خرید لباس­های سایز بزرگ باید از فروشگاه­ های معتبر خرید شود. هپسی وار فروشگاهی اینترنتی است که در آن می توان لباس­های راحتی سایزبزرگ و لباس راحتی سایز نرمال زنانه را با بهترین کیفیت و مناسب­ ترین قیمت خریداری کرد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد است پس می توانید به­ راحتی و با اطمینان خاطر از خرید خود لذت ببرید.

تاثیر رنگ لباس برای جذابیت افراد چاق و لاغر

برای مشاهده انواع مدل های ست لباس راحتی کلیک کنید

جدیدترین مطالب