100% تخفیف کارمزد در خرید صندوق های قابل معامله کیان

100% تخفیف کارمزد در خرید صندوق های قابل معامله کیان

مسیری را تصور کنیم که پر از امکانات است. تمام مسیر را ماموران راهنمایی و رانندگی حفاظت می‌کنند و از کوچک‌ترین خطا برای برقراری آرامش و امنیت چشم پوشی نمی‌کنند.

 

تابلوهایی در مسیر نصب شده که به صورت خودکار سرعت ما را محاسبه می‌کنند و به طور تقریبی به ما می‌گویند که چه مدت طول می‌کشد تا به اهداف و مقصدهایی که در ذهن داریم برسیم. در هر مسیری ممکن است بیراهه‌هایی سر راه‌مان سبز شود یا چاله‌ها و ناهمواری‌ها سرعت حرکت‌مان را تحت تاثیر قرار دهند.

100% تخفیف کارمزد در خرید صندوق های قابل معامله کیان

اما مسیری هم وجود دارد که به طور هوشمند به حفاظت ما و سرمایه‌مان در مقابل این موانع می‌پردازد. مسیری که توضیح دادیم مسیر سرمایه گذاری است که با ابزار نوین مالی به نام صندوق‌های سرمایه گذاری هموار شده است.

 

حال این مزیت را هم اضافه کنیم که ما قرار نیست کارمزدی بابت این خدمات پرداخت کنیم. یعنی بدون کارمزد سرمایه گذاری می‌کنیم و از حرفه‌ای‌ترین افراد و بالاترین کیفیت‌ها بهره‌مند می‌شویم. در حال حاضر سه صندوق قابل معامله (ETF) کیان با تخفیف 100 درصدی در کارمزد کارگزاری تمام آن‌چه که گفتیم را در اختیار ما قرار می‌دهند. صندوق طلا کیان با نماد گوهر، صندوق درآمد ثابت کیان با نماد کیان و صندوق شاخصی هم وزن کیان با نماد هم وزن این سه صندوق هستند که در ادامه به معرفی‌شان خواهیم پرداخت.

 

نکات مهم سرمایه گذاری بدون کارمزد در سه صندوق کیان

لازم است قبل از این که به جزئیات بپردازیم و مزایا و ساختار سه صندوق طلا کیان، درآمد ثابت کیان و شاخصی هم وزن کیان را توضیح دهیم دو نکته مهم در مورد اعمال تخفیف 100 درصدی کارمزد کارگزاری در این سه صندوق را برشمریم؛

 

اولین نکته این است که تخفیف کارمزد کارگزاری تنها به خرید واحدهای سرمایه گذاری این سه صندوق مربوط می‌شود و نه در زمان فروش آن‌ها.

 

نکته دوم به این موضوع اشاره می‌کند که سرمایه گذاری بدون کارمزدِ کارگزاری تنها زمانی اعمال می‌شود که ما از طریق اپلیکیشن کیان دیجیتال یا پلتفرمهای کارگزاری کیان اقدام به خرید واحدهای سرمایه گذاری سه صندوق نامبرده کنیم و از پلتفرم‌‎ها و کارگزاری‌های دیگر این تخفیف اعمال نمی‌شود.

100% تخفیف کارمزد در خرید صندوق های قابل معامله کیان

صندوق طلا کیان

از آن زمان که رگه‌های طلایی این فلز گرانبها در طبیعت توانست چشم انسان را به خود خیره کند به یکی از زمینه‌های سرمایه گذاری قابل توجه تبدیل شد و در تمام دوران جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرد.

 

در حال حاضر با حضور فضای سرمایه گذاری آنلاین باید گفت که شیوه سنتی خرید طلای فیزیکی هم جای خود را به سرمایه گذاری از طریق ابزار مالی نوینی مانند صندوق طلا داده است. صندوق طلا کیان که نمونه بارز و موفقی از سرمایه گذاری غیر مستقیم در طلا است با سبدی متشکل از اوراق مشتقه طلا امکان سرمایه گذاری در این فلز گرانبها را برای علاقمندان سرمایه گذاری فراهم کرده است. البته مزایای سرمایه گذاری در این صندوق قابل توجه هستند.

 

سرمایه گذاری بدون کارمزد کارگزاری در طلا کیان

قبل از این‌که به مزایای صندوق سرمایه گذاری طلا درکیان دیجیتال بپردازیم به چگونگی اعمال تخفیف صد در صدی کارمزد کارگزاری در زمان خرید واحدهای سرمایه گذاری این صندوق خواهیم پرداخت.

 

بهتر است با توضیح یک مثال تاثیر این تخفیف را لمس کنیم. کارمزد کارگزاری صندوق طلا کیان 0.00075  مبلغ سرمایه گذاری است. تصور کنیم که از طریق اپ یا پلتفرم‌های کارگزاری کیان با 1 میلیارد تومان از سرمایه خود تعدادی از واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلا کیان را خریده‌ایم. با این حساب 750 هزار تومان کارمزد کارگزاری را پرداخت نمی‌کنیم و این مبلغ به ما تخفیف داده می‌شود.

 

امنیت بالای سرمایه گذاری در صندوق

همه به خوبی می‌دانیم که خرید طلا به شیوه سنتی به طور مستقیم در خطر سرقت قرار دارد. از لحظه‌ای که طلا را چه به صورت سکه و چه زیورآلات خریداری می‌کنیم باید منتظر حضور یک سارق هم باشیم. متاسفانه پیش آمده که امنیت اعضای یک خانه هم به خاطر حضور طلا به خطر افتاده است.

 

زمانی که قرار بر انجام یک جرم باشد، سارق دیگر فکر هیچ چیز را جز به دست آوردن قطعه گرانبهای طلا نمی‌کند. این در حالی است که با سرمایه گذاری در صندوق طلا و خرید واحدهای سرمایه گذاری آن، مفهوم سرقت را به طور کامل بی معنا می‌کنیم.

 

شفافیت در معاملات

سکه‌های طلا دارای تاریخ هستند و عیار و گرم‌شان کمابیش با هم متفاوت است. این موضوع باعث می‌شود که گاهی ما بابت سکه طلایی که خریداری کردیم بیش از آن چه که قیمت واقعی آن است پرداخت کرده باشیم. البته این حالت خوب ماجرا است.

 

متاسفانه حضور کلاهبرداران و فروش سکه‌های تقلبی را هم باید در نظر داشته باشیم. اما با سرمایه گذاری در صندوق‌های طلا مانند صندوق طلا کیان به دلیل داشتن مجوزهای لازم از سازمان بورس اوراق بهادار می‌توان از بابت شفافیت و صداقت در معامله آسوده خاطر بود.

 

مازاد بر این‌که تمام فعالیت‌های صندوق به صورت آنلاین به نمایش در می‌آید و سرمایه گذار می‌تواند در هر لحظه به اتفاقاتی که در دارایی صندوق و واحدهای سرمایه گذاری می‌افتد، آگاه باشد.

 

سرمایه گذاری در طلا با پول کم

خرید یک سکه طلا در حال حاضر نیازمند به بیش از 14 میلیون تومان وجه نقد است. حتی خرید یک گرم طلا هم از مرز یک میلیون تومان گذشته است.

 

این اعداد برای بسیاری از افراد به این معنی است که نمی‌توانند به سرمایه گذاری در طلا فکر کنند. بنابراین بازار طلا منحصر به تعدادی از افراد می‌شود. این در حالی است که حضور صندوق طلا امکان سرمایه گذاری با پول کم را فراهم کرده است. به این معنی که هر واحد سرمایه گذاری صندوق طلا را می‌توان با 500 هزار تومان خریداری کرد.

100% تخفیف کارمزد در خرید صندوق های قابل معامله کیان

صندوق درآمد ثابت کیان

این واقعیت که در مسیر سرمایه گذاری نمی‌توان روی حساب‌های بانکی‌مان برای حفظ ارزش پول حساب باز کنیم را نمی‌توان نادیده گرفت. از طرف دیگر، با خود فکر می‌کنیم که زمینه‌های سرمایه گذاری دیگر هم آن میزان ریسک کم ندارند که با روحیه ریسک‌گریزی که داریم سرمایه‌مان را به آن زمینه انتقال بدهیم. خوشبختانه می‌توان گفت صندوق درآمد ثابت که سبدی متشکل از اوراق قرضه و سپرده بانکی دارد، با مقداری سهام منتخب و مدیریت هوشمند به راحتی می‌تواند همان میزان امنیت و ریسک کم را به همراه داشته و البته بازدهی بیش‌تری نسبت به حساب‌های بانکی را به سرمایه گذار ارائه دهد.

 

سرمایه گذاری بدون کارمزد کارگزاری در درآمد ثابت کیان

شاید برایتان پیش آمده باشد که قبل از پایان بازه سپرده‌گذاری در بانک به پولتان احتیاج داشته باشید. در این شرایط با کارمزدهای قابل توجه حساب‌های بانکی و نرخ شکست‌های بالا برای سرمایه‌تان در بانک روبرو شده‌اید. اما راه بهتری هم وجود دارد.

 

صندوق درآمد ثابت کیان با ساختاری که دارد علاوه بر این‌که سود روزشمار دارد، نرخ شکستی نیز برای اعضای سرمایه گذار خود ندارد و به آنها جریمه‌ای برای برداشت تعلق نمی‌گیرد. علاوه بر این، امکان سرمایه گذاری بدون کارمزد کارگزاری را برای سرمایه گذارانی که می‌خواهند واحدهای سرمایه گذاری‌اش را بخرند، فراهم کرده است.

 

کارمزد کارگزاری صندوق درآمد ثابت کیان 0.00015  مبلغ سرمایه گذاری است. یعنی اگر به اندازه 1 میلیارد تومان واحدهای سرمایه گذاری بخریم150 هزار تومان کارمزد کارگزاری را تخفیف گرفته‌ایم. این مبلغ برابر با تمام کارمزدی است که کارگزاری در مقابل 1 میلیارد تومانی که سرمایه گذاری کرده‌ایم باید می‌گرفت اما آن را تخفیف 100 درصدی می‌دهد.

 

از ویژگی‌های صندوق درآمد ثابت کیان می‌توان به برخی مزایای آن اشاره کرد:

 

شفافیت در سرمایه گذاری

این که نتوانیم اتفاقات و عملکرد مسیر سرمایه گذاری را ببینیم باعث می‌شود تا بی‌اعتماد شویم و در مقابل سرمایه گذاری در ابزار سنتی که در نشان دادن فعالیت‌هایش ضعیف است، بی‌میلی نشان دهیم که البته این یک واکنش طبیعی است. صندوق درآمد ثابت کیان به عنوان ابزار مالی سرمایه گذاری آنلاین و نوین با انتشار عملکرد روزانه خود در صفحه رسمی اینترنتی خود و همچنین در وبسایت‌های رسمی مانند TSETMC به انتشار آخرین تغییرات خود می‌پردازند.

 

این صندوق درآمد ثابت به عنوان یک صندوق ETF و قابل معامله دارای مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار بوده و تحت نظارت این سازمان است. از طرف دیگر، مجوز دیگری برای فعالیت قانونی خود در فضای مجازی از طرف مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه (مکنا) دارد. می‌توان گفت که با این میزان نظارت انتظار شفافیت در سرمایه گذاری از این ابزار نوین مالی به جا است.

 

سرمایه گذاری ایمن

افراد ریسک گریز در بازارهای سرمایه به دنبال گزینه‌هایی می‌گردند که بتوانند در کمال آرامش در گوشه‌ای آرام از جهان سرمایه گذاری کنند و فارغ از بالا و پایین‌های بازارهای سرمایه پرتلاطم، بازده مناسب و قابل انتظاری را به دست آورند. می‌توان جدا از این موضوع مهم که امکان کلاهبرداری در صندوق های سرمایه گذاری وجود ندارد به این وجه از سرمایه گذاری که بتوان در بازاری کم ریسک نگران از دست دادن سرمایه در نوسانات نبود هم به چشم امنیت در سرمایه گذاری نگاه کرد.

 

نقدشوندگی در یک روز

در بازارهای سرمایه متنوعی ممکن است بازدهی بالایی را تجربه کنیم اما عدم نقدشوندگی مناسب در بازه زمانی که می‌خواهیم سرمایه‌مان را به پول نقد تبدیل کنیم، باعث می‌شود به اهداف مالی‌مان نرسیم. نقدشوندگی در سرمایه گذاری یکی از وجوه مهم به حساب می‌آید که به طور معمول در اول مسیر به آن توجهی نمی‌شود. اما زمانی که برای انجام کار مهمی نیاز به قسمتی از دارایی سرمایه گذاری شده‌مان پیدا می‌کنیم متوجه اهمیت این ویژگی می‌شویم. فروش یا ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق درآمد ثابت کیان به راحتی و در بازه یک روز کاری انجام می‌شود.

 

برداشت بدون جریمه

یکی از نکاتی که در مورد صندوق درآمد ثابت در مقایسه با بانک لازم به ذکر است این است که اگر بخواهیم زودتر از موعدی که در حساب بانکی‌مان تعریف شده به پول‌مان دست بزنیم باید جریمه برداشت زودتر از موعد را بپردازیم. این در حالی است که صندوق درآمد ثابت نه تنها جریمه برداشت ندارد بلکه سود حاصل از مدت زمان سرمایه گذاری را تا همان روز که واحدهای سرمایه گذاری خود را می‌فروشیم محاسبه می‌کند و در ارزش هر واحد سرمایه گذاری‌مان به حساب می‌آورد.

 

صندوق شاخصی هم وزن کیان

بسیاری از ما تمایل به سرمایه گذاری در سهام شرکت‌هایی داریم که سهم موفق و شاخص‌ساز دارند. به این معنی که می‌خواهند با حرفه‌ای‌ها در یک صف بایستند و از بازدهی که از شاخص به دست می‌آید، بهره‌مند شوند. البته که سرمایه گذاری به طور مستقیم در سهام شرکت‌های شاخص‌ساز نیازمند دانش و وقت کافی است؛ بنابراین بهتر است از ابزار نوین مالی که همان صندوق سرمایه گذاری شاخصی هم وزن است، برای سرمایه گذاری در این زمینه استفاده کنیم. صندوق شاخصی هم‌وزن کیان با حضور تیم متخصص و مدیریت باتجربه می‌تواند بهترین گزینه برای ورود به زمینه سرمایه گذاری در سهام شاخص‌ساز باشد.

 

این نکته را به یاد داشته باشیم که صندوق شاخصی هم وزن کیان در کنار 5 صندوق شاخصی دیگر قرار دارد ولی اولین صندوق شاخصی است که قرار است شاخص هم وزن را بگیرد. صندوق شاخصی هموزن از سهام شاخصسازی برای تشکیل سبد استفاده میکند که در دورههای اخیر و حال حاضرشان بازدهی خوبی داشته باشند و موفق عمل کرده باشند. مدیریت این صندوق با دقت به بررسی سهام حاضر در سبد خود میپردازد و اگر هر کدام از سهمها دچار نزول شود، آن را از سبد خارج میکند و سهم شاخصساز و موفق دیگری را جایگزین آن سهم میکند.

 

سرمایه گذاری بدون کارمزد کارگزاری در شاخصی هم وزن کیان

با توجه به نکاتی که در مورد صندوق شاخصی هم وزن کیان گفتیم می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که اگر کسی به دنبال سرمایه گذاری موفق در بازار سهام است بهتر است اولویت خود را بر ابزار مالی نوینی مانند این صندوق قرار دهد. اما جدا از تعریف کارکرد صندوق شاخصی هم وزن و مزایای آن که در ادامه برمی‌شمریم خوب است بدانیم که امکان سرمایه گذاری بدون کارمزد کارگزاری در این صندوق فراهم شده است. به این معنی که اگر به مبلغ 1 میلیارد تومان اقدام به خرید واحدهای سرمایه گذاری این صندوق از طریق اپ کیان دیجیتال یا پلتفرمهای کارگزاری کیان کنیم می‌توانیم تخفیف صد در صدی کارمزد کارگزاری دریافت کنیم. کارمزد کارگزاری صندوق شاخصی هم وزن کیان 0.00095  مبلغ سرمایه گذاری است. با این حساب در عوض 1 میلیارد تومان خرید واحدهای سرمایه گذاری، 950 هزار تومان تخفیف صد در صدی کارمزد کارگزاری را دریافت کرده‌ایم.

 

صرفه جویی در هزینه

بسیاری از افرادی که می‌خواهند پرتفویی موفق از سهام منتخب بازار داشته باشند، هزینه بسیاری می‌کنند و از سبدگردان اختصاصی می‌خواهند تا برای‌شان این کار را انجام دهد. حال می‌شود تصور کرد که با حضور در این صندوق شاخصی هم‌وزن نه تنها از مدیریت موفق و تیم متخصص بهره‌مند می‌شویم و کارمزدی هم برای این کار پرداخت نمی‌کنیم.

 

مدیریت حرفهای

حرف از مدیریت شد؛ بنابراین لازم است بگوییم که صندوق شاخصی هم‌‎وزن کیان علاوه بر ساختار سبد خود از حضور مدیریت و تیم حرفه‌ای و کارآزموده برخوردار است. ممکن است همان‌طور که اشاره شد یکی از سهم‌های شاخص‌ساز حاضر در سبد صندوق دچار افت ارزش شود و بازدهی خوبی نداشته باشد. در چنین موقعیتی این مدیریت و افراد متخصص در صندوق هستند که هر چه زودتر اقدام به جایگزین کردن سهم شاخص‌ساز موفقی با آن سهم می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عملکرد صندوق دچار افت شود.

جدیدترین مطالب